Als ik zo kijk is 112 bellen niet ver meer weg..quote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Damn, Jaap gaat helemaal uit z'n naad op de fiets.
Suggestibel in de zin dat ze erg beïnvloedbaar is?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Amanda is een erg suggestibel meisje, zonder een duidelijke indentiteit.
Ik ook nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een moeilijk woord ontdekt.
Nou ik neem aan dat jij geen goed woordje voor die persoon over hebt die dat gedaan heeft. Daar hebben we het over.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD achterlijke teringhufter !!! Ik ben op mijn 17 zo in puin geramd dat ik 3 maanden later nog een blauwe plek op mijn gezicht had en dat had ik echt niet verdiend, dat verdient gvd niemand![]()
Jupsquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Suggestibel in de zin dat ze erg beïnvloedbaar is?
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.quote:
relex............laat je niet opnaaien johquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD achterlijke teringhufter !!! Ik ben op mijn 17 zo in puin geramd dat ik 3 maanden later nog een blauwe plek op mijn gezicht had en dat had ik echt niet verdiend, dat verdient gvd niemand![]()
Ik heb geen medelijden met mensen die de problemen zelf opzoeken.quote:
Dat denk ik niet, lijkt me erg laatquote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Komt die stemming vandaag nog?
Soms zijn mensen door zaken in hun leven blind geworden voor bepaalde gevaarlijke types.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met mensen die de problemen zelf opzoeken.
Nou petje af.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een moeilijk woord ontdekt.
oww getverquote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.![]()
Dan nóg heeft ze het niet verdiend. Dat ze er in jouw (en ook mijn) ogen niet de slimste oplossing voor heeft gevonden, is een ander verhaal. Maar dat maakt niet dat de tyfus en een handicap getrapt worden haar verdiende loon is.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef Heathen het volgende:
Nou ik neem aan dat jij geen goed woordje voor die persoon over hebt die dat gedaan heeft. Daar hebben we het over.
Komt er al kwark?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.![]()
Wat ben jij erg. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met mensen die de problemen zelf opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |