maar toch een ander soort van fam denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet.
Maar die zus van Huub ook al gesloten inrichting.
al was ie de laatste man op de planeet, dan nog nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik Jaap zo bezig zie op Stream 1 vraag ik me zomaar ineens af of er vrouwelijke streamers zijn die bij deze beelden plots een smachtend verlangen krijgen naar seks met Jaap.
Anyone?
hallo ..........................................echt niequote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik Jaap zo bezig zie op Stream 1 vraag ik me zomaar ineens af of er vrouwelijke streamers zijn die bij deze beelden plots een smachtend verlangen krijgen naar seks met Jaap.
Anyone?
Ik ben het vaak met je eens nu niet. Ik denk dat Amanda heel veel liefde is tekort gekomen. En nu sex verwart met liefde. Ff goedmaken is voor haar gelijk met de benen wijd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens. Ze is net zo geil en zogenaamd 'sletterig' als bijvoorbeeld Huub en heeft schijt aan de mening van anderen. Als ze zin heeft om te neuken, gaat ze neuken. Klaar.
Euhhhhhhhhhh nopequote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
Ze mogen er denk niet meer over praten.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat oevr de ex die haar in elkaa rheeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te tonen met Brian
Het is allemaal copy-paste gedrag in dat gezin, ben ik bang.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat oevr de ex die haar in elkaa rheeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te tonen met Brian
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat over de ex die haar in elkaar heeft getrapt ..
amanda lijkt dit gedrag ook te vertonen met Brian
Jij ziet niet dat Amanda gewoon geil is en daarom vannacht bij Brian in bed kroop? Ze heeft verder de hele dag nauwelijks naar hem omgekeken, maar was vannacht gewoon toe aan seks. Ze denkt dus een beetje als een jongen zegmaar. Zo zie ik het.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens nu niet. Ik denk dat Amanda heel veel liefde is tekort gekomen. En nu sex verwart met liefde. Ff goedmaken is voor haar gelijk met de benen wijd.
Leren dus niks maar dan ook niks van elkaar.....quote:Op maandag 12 maart 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is allemaal copy-paste gedrag in dat gezin, ben ik bang.
Sylvia en Huub waarschuwden dat het niet zo handig van Amanda is om te vertellen dat vrienden van haar zus het recht in eigen handen hebben gelopen, waardoor die gozer schade heeft opgelopen. Hij kan nog wel lopen, dat dan weer wel.quote:
Ze had het al eens verteld en toen klonk het ook al zo vaag, vooral omdat in dat soort situaties de officier van justitie al jaren zelf aangifte doet bij (grove) mishandeling.... om te voorkomen dat iemand ongestraft blijft omdat het slachtoffer geen aangifte durft te doen, dus het lijkt me heel sterk dat justitie nix doet omdat iemand zelf geen aangifte kan doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: "Vriendje van zus slaat haar half invalide.........
zus wilde geen aangifte doen omdat ze heel lang niet kon praten.......
het was na een jaar verjaard ofzo....
ze wilde geen aangifte meer doen omdat ze het afgesloten had voor zichzelf..."
snapt u het nog????![]()
Goed opgemerkt. Net zoals ze ook veel meer kan lachen met Huub. Maar ik betwijfel of Amanda dat inziet.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:28 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zit op de praatstoel...Brian ooit enige interesse getoond in Amanda en haar familie?![]()
Eric: zodra z'n moeder overleed mocht hij het huis uit van z`n vader.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn er eigelijk wel mensen met een normaal verleden daar in huis.
Nee hij wees haar af, en zei is als de dood dat hij boos op haar is. Daarom sex. Als ze gewoon geil was waarom dan niet bij Huub?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ziet niet dat Amanda gewoon geil is en daarom vannacht bij Brian in bed kroop? Ze heeft verder de hele dag nauwelijks naar hem omgekeken, maar was vannacht gewoon toe aan seks. Ze denkt dus een beetje als een jongen zegmaar. Zo zie ik het.
Ze valt consequent op de verkeerde mannen inderdaad. Maar het schijnt dat wel meer meiden van 19 daar last van hebben. Sylvia zei dat ook al. En daar komt nog Amanda's gebrek aan intelligentie bij, waardoor ze steeds weer naar die klootzakken terugkeert.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Amanda zegt dat haar zus nog steeds geen slecht woord praat over de ex die haar in elkaar heeft getrapt ..
Vrees het laatste helaas............quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Net zoals ze ook veel meer kan lachen met Huub. Maar ik betwijfel of Amanda dat inziet.
Ach, 90% van de Huub-fans kan dat nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil je niet van die dure woorden gebruiken.
Kan het soms niet volgen hoor met me mavo diploma.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
Laat je niet imponeren hoor. Hij weet zelf soms ook niet wat ie zegt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil je niet van die dure woorden gebruiken.
Kan het soms niet volgen hoor met me mavo diploma.
Als Jaap de enige is met een "normale" familie dan toont dat weer aan dat de "normaalheidsfactor" van de familie ook geen garantie is voor het voortbrengen een goed gebalanceerde persoonlijkheid...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric: zodra z'n moeder overleed mocht hij het huis uit van z`n vader.
Sylvia: problemen met vader en moeder waarvan de details ons tot nu toe ontgaan. Maar als je al 10 jaar niet met je vader spreekt, is het ernstig.
Huub: Zus heeft problemen met drugs etc
Natasja: asociale familie die geweld en criminaliteit niet schuwen
Brainless: opgegroeid zonder vader, familie keurt zijn gedrag rond sex en geweld goed.
Amanda: zusje in instelling, cosmetische ingrepen op jonge leeftijd, moeder spoort niet
Jaap: nog onbekend. zou hij een "normale" familie hebben?
Simpel: omdat ze Brian seksueel aantrekkelijk vindt en Huub niet. Ze voelt verder geen zak voor Brian.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee hij wees haar af, en zei is als de dood dat hij boos op haar is. Daarom sex. Als ze gewoon geil was waarom dan niet bij Huub?
En hoe oud was die zus van haar toen, had haar moeder dan niet iets kunnen doen toen zij in het ziekenhuis lag? Ik vind het ook maar een vaag verhaal hoor met dat verjarenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had het al eens verteld en toen klonk het ook al zo vaag, vooral omdat in dat soort situaties de officier van justitie al jaren zelf aangifte doet bij (grove) mishandeling.... om te voorkomen dat iemand ongestraft blijft omdat het slachtoffer geen aangifte durft te doen, dus het lijkt me heel sterk dat justitie nix doet omdat iemand zelf geen aangifte kan doen.
Jij gelukkig wel natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ach, 90% van de Huub-fans kan dat niet![]()
![]()
Er staat een lijstje namen in een topic van Peter6000 van mensen die hem wel begrijpen...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
Grappig dat allerlei FOKkers het gedrag van Jaap proberen te verklaren met allerlei psychologische termen.
Voor mij is hij gewoon een Vies, Vuil, Vervelend, Vet, Varken. Maakt het echt uit wat de achtergrond daar van is?
Is er iets bekend over de vader van Amanda? Of is de vader onbekend?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En hoe oud was die zus van haar toen, had haar moeder dan niet iets kunnen doen toen zij in het ziekenhuis lag? Ik vind het ook maar een vaag verhaal hoor met dat verjaren
Nou schaam ik me niks voor hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze stiekem heel verliefd is op Brian en daarom pikt wat hij haar flikt, het is IMHO helemaal geen kwestie van alleen maar een behoefte aan sex, het is een kwestie van behoefte aan aandacht en intimiteit.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Simpel: omdat ze Brian seksueel aantrekkelijk vindt en Huub niet. Ze voelt verder geen zak voor Brian.
Overleden toen ze nog klein wasquote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef kissa het volgende:
Is er iets bekend over de vader van Amanda? Of is de vader onbekend?
Justitie ziet daar in bepaalde gevallen toch heus vanaf. Vooral wanneer ze vrezen voor repressailles van de dader tov het slachtoffer. De strafmaat ligt in nederland zo laag, dat een confrontatie niet lang op zich zal laten wachten.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had het al eens verteld en toen klonk het ook al zo vaag, vooral omdat in dat soort situaties de officier van justitie al jaren zelf aangifte doet bij (grove) mishandeling.... om te voorkomen dat iemand ongestraft blijft omdat het slachtoffer geen aangifte durft te doen, dus het lijkt me heel sterk dat justitie nix doet omdat iemand zelf geen aangifte kan doen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er staat een lijstje namen in een topic van Peter6000 van mensen die hem wel begrijpen...![]()
Jemig, wil je nu zulke enge vragen stellen vlak voor ik eindelijk een keer vroeg naar bed ga!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Anyone?
Geen idee, maar waarschijnlijk had haar moeder idd gewoon aangifte kunnen doen, zeker als haar dochter op dat moment fysiek niet in staat was te spreken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En hoe oud was die zus van haar toen, had haar moeder dan niet iets kunnen doen toen zij in het ziekenhuis lag? Ik vind het ook maar een vaag verhaal hoor met dat verjaren
Overleden toen ze 2 was.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Is er iets bekend over de vader van Amanda? Of is de vader onbekend?
Iemand?
en niet vergeten EETquote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap heeft karakter............Jaap loopt en fietst.......![]()
![]()
Dat verjaren is er door Amanda bij bedacht. De zus heeft gewoon besloten geen aangifte te doen. Volgens mij was die zus begin twintig toentertijd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
Daarom verdient haar zus het ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Natasia? Jawel hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Jemig, wil je nu zulke enge vragen stellen vlak voor ik eindelijk een keer vroeg naar bed ga!!!!!!
Voor ik slapen ga manlief maar even goed aankijken en knuffelen en erg blij zijn dat hij met zijn 1.76 gewoon 78 kilo schoon aan de haak is. Hij mag dan eerste grijze haren krijgen, maar da's toch echt duizend maal minder erg dan een Jaap in je bed!
Dus nee, geen smachtend verlangen hier?
Zijn er trouwens heren die verlangen naar NatasJa??? Dat er Syl en Amanda fans zijn is wel bekend![]()
Ik kon het niet meer met je oneens zijn. Alleen als ze geil is draait ze om Brian heen. Andere dagen negeert ze hem voor het overgrote deel. Niets, maar dan ook niets wijst erop dat ze enige gevoelens voor Brian heeft. Wél lijkt het erop dat ze meer gevoelens heeft voor Huub, alleen is zijn uiterlijk niet waar ze normaal op valt. En voor een 19 jarige is uiterlijk gewoon nog heel erg belangrijk. Tot zo ver mijn kijk op de zaakquote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem heel verliefd is op Brian en daarom pikt wat hij haar flikt, het is IMHO helemaal geen kwestie van alleen maar een behoefte aan sex, het is een kwestie van behoefte aan aandacht en intimiteit.
En dan spelen gevoelens voor een persoon wel zeker een rol, als het alleen maar een behoefte aan sex was had ze idd al lang met Huub geneukt. Dit doet ze nu vooral niet omdat ze Brian daarmee helemaal "kwijt" zou raken.
En weer dezelfde mening........quote:Op maandag 12 maart 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Ik hoop toch echt dat dat een grapje is?
Wat een kut opmerking.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Heathen het volgende:
Daarom verdient haar zus het ook.
OK, wil je er over praten? Alhoewel, niet nu.... ik ga slapen in ieder geval. En niet dromen over enige DGK bewoner.quote:
Alleen als ze er niet meer voor vraagt dan 10 euro, anders krijg ik ruzie met Nena - "Waarom geef je meer geld aan haar uit dan aan mij? Ofzo?quote:[
Zijn er trouwens heren die verlangen naar NatasJa???
Ik heb nog geen een moeilijk woord ontdekt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
Bij het zien van Natasj/ia heb ik idd wel een bepaald verlangen. Namelijk dat ze zo snel mogelijk naar huis gaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Jemig, wil je nu zulke enge vragen stellen vlak voor ik eindelijk een keer vroeg naar bed ga!!!!!!
Voor ik slapen ga manlief maar even goed aankijken en knuffelen en erg blij zijn dat hij met zijn 1.76 gewoon 78 kilo schoon aan de haak is. Hij mag dan eerste grijze haren krijgen, maar da's toch echt duizend maal minder erg dan een Jaap in je bed!
Dus nee, geen smachtend verlangen hier?
Zijn er trouwens heren die verlangen naar NatasJa??? Dat er Syl en Amanda fans zijn is wel bekend![]()
GVD achterlijke teringhufter !!! Ik ben op mijn 17 zo in puin geramd dat ik 3 maanden later nog een blauwe plek op mijn gezicht had en dat had ik echt niet verdiend, dat verdient gvd niemandquote:
Ik zie allemaal heel menselijke zaken die zich afspelen.Willen we dan mensen in dat huis die allemaal een onbeschadigd en keurig imago hebben,gatverdakke nee zeg.........quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric: zodra z'n moeder overleed mocht hij het huis uit van z`n vader.
Sylvia: problemen met vader en moeder waarvan de details ons tot nu toe ontgaan. Maar als je al 10 jaar niet met je vader spreekt, is het ernstig.
Huub: Zus heeft problemen met drugs etc
Natasja: asociale familie die geweld en criminaliteit niet schuwen
Brainless: opgegroeid zonder vader, familie keurt zijn gedrag rond sex en geweld goed.
Amanda: zusje in instelling, cosmetische ingrepen op jonge leeftijd, moeder spoort niet
Jaap: nog onbekend. zou hij een "normale" familie hebben?
helemaal??quote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Damn, Jaap gaat helemaal uit z'n naad op de fiets.
Als ik zo kijk is 112 bellen niet ver meer weg..quote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Damn, Jaap gaat helemaal uit z'n naad op de fiets.
Suggestibel in de zin dat ze erg beïnvloedbaar is?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Amanda is een erg suggestibel meisje, zonder een duidelijke indentiteit.
Ik ook nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een moeilijk woord ontdekt.
Nou ik neem aan dat jij geen goed woordje voor die persoon over hebt die dat gedaan heeft. Daar hebben we het over.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD achterlijke teringhufter !!! Ik ben op mijn 17 zo in puin geramd dat ik 3 maanden later nog een blauwe plek op mijn gezicht had en dat had ik echt niet verdiend, dat verdient gvd niemand![]()
Jupsquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Suggestibel in de zin dat ze erg beïnvloedbaar is?
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.quote:
relex............laat je niet opnaaien johquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD achterlijke teringhufter !!! Ik ben op mijn 17 zo in puin geramd dat ik 3 maanden later nog een blauwe plek op mijn gezicht had en dat had ik echt niet verdiend, dat verdient gvd niemand![]()
Ik heb geen medelijden met mensen die de problemen zelf opzoeken.quote:
Dat denk ik niet, lijkt me erg laatquote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Komt die stemming vandaag nog?
Soms zijn mensen door zaken in hun leven blind geworden voor bepaalde gevaarlijke types.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met mensen die de problemen zelf opzoeken.
Nou petje af.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een moeilijk woord ontdekt.
oww getverquote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.![]()
Dan nóg heeft ze het niet verdiend. Dat ze er in jouw (en ook mijn) ogen niet de slimste oplossing voor heeft gevonden, is een ander verhaal. Maar dat maakt niet dat de tyfus en een handicap getrapt worden haar verdiende loon is.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef Heathen het volgende:
Nou ik neem aan dat jij geen goed woordje voor die persoon over hebt die dat gedaan heeft. Daar hebben we het over.
Komt er al kwark?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, het ziet er uit alsof ie bijna een orgasme krijgt. Hij zit zo met z'n hoofd te schudden.![]()
Wat ben jij erg. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Eric heeft nog wel een worst voor Jaap, denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand even een worst voor Jaap's gezicht hangen ?
(hij heeft het moeilijk)
Had Amanda's zus haar vriendje dan gevraagd of hij haar een hersenbeschadiging wou meppen?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |