quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:
Zou jaap ook zo zweten als ie neukt?
Als je denkt dat ik je daarom minderwaardiger zou vinden heb je ongelijkquote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou petje af.
Goed van jouw dat je alles weet.
Laat mij dan maar niet zoveel moeilijke woorden kennen.
Ik gun tenminste niemand een hersenbloeding.
Eten? Het is bijna 11 uur...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
Voelt iemand zich geroepen om zijn t-shirt te wassen..........?![]()
Ik gok dat hij straks bezweet eten gaat staan maken....![]()
Ik zie spijkerharde SM-taferelen voor me.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef rebellious_angel het volgende:
Zijn er trouwens heren die verlangen naar NatasJa???
Daar val ik niet echt over, ik val over het feit dat zij daarna geen aangifte doet en/of geen kwaad woord spreekt over die vriend. Het bloed kookt bij mij als ik zoiets hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Had Amanda's zus haar vriendje dan gevraagd of hij haar een hersenbeschadiging wou meppen?
Sterker nog, volgens mij heeft die z'n eigen gereedschap nog nooit gezien!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je gezien hoe hij in trance is als een vrouw naakt naast hem zit in de Jacuzzi? Die heeft echt nog nooit geneukt. Sterker nog, ik denk niet dat hij ooit borsten gezien had voordat ie in de kooi zat
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie spijkerharde SM-taferelen voor me.![]()
neeeeeeeeeeeee daar vraagt niemand om ....maar ik ben wel van mening dat het soort van amanda mensen wel vaak het rare soort mensen opzoekt ....en dus vaak in de nesten zitten...dat dusquote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Had Amanda's zus haar vriendje dan gevraagd of hij haar een hersenbeschadiging wou meppen?
Je hebt groot gelijk hoor. Ik vind algemene woorden ook vrij makkelijk navigeerbaar. Zullen we er nog een paar bedenken?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Heathen het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik je daarom minderwaardiger zou vinden heb je ongelijk. Maar ik vind het vreemd dat men over algemene woorden struikelt.
Sommige vrouwen vinden dat ze die klappen verdienen door ellende uit hun jeugd. Angst voor represailles etc etc.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar val ik niet echt over, ik val over het feit dat zij daarna geen aangifte doet en/of geen kwaad woord spreekt over die vriend. Het bloed kookt bij mij als ik zoiets hoor.
Voor Jaap zegt tijd niets......Jaap is tijdloos......(en kansloos by the way)..quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Eten? Het is bijna 11 uur...![]()
Jij wordt dagelijks in elkaar geslagen?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef Ning het volgende:
[..]
Wat ben jij erg. Je weet niet waar je het over hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Nena en Amanda echt helemaal niet op haar lijken, Nena is volwassen en heeft klasse in tegen stelling tot Amanda. Nena is soms een beetje vreemd of raar maar heeft wel 'gezond verstand" en amanda doet dingen zonder daar over na te denken.
Het lijkt wel als Amanda echt heel jalaoers is op nena en daarom situaties gaat vertellen buiten de gouden kooi over nena en haar. Om zo toch een beetje positiever dan Nena eruit te komen tijdens dit gesprek. Al het positieve wat Huub en Syl zeggen gaat zij met een verhaal weer onderuit halen.
Je weet niet eens wat er gebeurd is je was er toch niet bij? Ik vind het nogal wat dat je zo reageert hoor..ik weet niet of je haar heb gezien maar dt meisje heeft er gevolgen voor het leven aan overgehouden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met mensen die de problemen zelf opzoeken.
Mijn bloed kookt als ik hoor dat een of andere oetlul een meisje compleet in elkaar mept.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar val ik niet echt over, ik val over het feit dat zij daarna geen aangifte doet en/of geen kwaad woord spreekt over die vriend. Het bloed kookt bij mij als ik zoiets hoor.
Ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Wat stond er op het scherm bij Jaap?
on topic maarquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jij wordt dagelijks in elkaar geslagen?
dan moet je weg wezen ..........................1 klap = 1klap te veelquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Zou er een nieuwe komen?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Judah het volgende:
Iedereen 10 over elf in de woonkamer...
Weleen joh, zoals ze we haar binnen de groep zien, is ze een absolute hork en spijkerhard. Des te meer reden om te geloven dat ze in bed, 1 op 1, een absoluut dotje isquote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie spijkerharde SM-taferelen voor me.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik hou me mond wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor. Ik vind algemene woorden ook vrij makkelijk navigeerbaar. Zullen we er nog een paar bedenken?
Jaap is een heleboel dingen-loos.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor Jaap zegt tijd niets......Jaap is tijdloos......(en kansloos by the way)..![]()
negeren maar lijkt mij het beste!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
vind dat altijd heeeeeeeeeeel moeilijk te begrijpen..........ik denk dat ik dit noooit zou toestaan en bij de eerste beste klpa weg zou zijn ....................maar goed.........heb het niet meegemaakt dus...........quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, ik weet wat het is om klappen te krijgen. Klappen waar ik niet om gevraagt heb
of terugslaanquote:
Hij gaat onder de douchequote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
En ja hoor.........Japie Zweet staat in de keuken i.p.v. onder douche.......
ik kijk ff niet meer....eet ie al?
Ik mag dus niet zeggen dat ze dat verdient omdat ik er niet bij was en jij mag wel zeggen dat ze dat niet verdient? Beetje rare gang van zaken. Met de informatie die ik nu heb is mijn mening dat het gewoon heel erg tragisch is met dat meisje, maar dat het toch echt wel een verloren zaak is. Mijn aandacht zou meer uitgaan naar dat soort smerige types die dat flikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er gebeurd is je was er toch niet bij? Ik vind het nogal wat dat je zo reageert hoor..ik weet niet of je haar heb gezien maar dt meisje heeft er gevolgen voor het leven aan overgehouden.
Dat ze hem dat heeft vergeven zegt niet dat ze het verdient
ja bah, ze tonen wat persoonlijke interesse! afschieten die hap!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een ratten zijn die Huub en Sylvia.
Goedenavond allemaal.
want???quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Goedenavond allemaal.
nou wil jij ff aandacht ................zegquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Sammy-S het volgende:
Goedenavond allemaal.
Ja, ja...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
ja bah, ze tonen wat persoonlijke interesse! afschieten die hap!
Ik heb zijn blote ass gezien, damnquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is nog erger........hou me op de hoogte......![]()
Ik krijg zo het idee dat alle hulp al is aangeboden. Zo niet, dan zit ik fout.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het mijne ook, maar dat is geen reden om haar aan te vallen. Ze zit al in de verdediging, en durft er blijkbaar niet uit te komen. Help even een handje, wil je?
Dat wilde hij de hele dag al kwijt, maar niemand wilde naar hem luisteren. Laat hem maar even.quote:
Of een filmpje, iig ietsquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Krijgen we nu dan nog een stemming?
Ben benieuwd.
nu nog .....zeker natasia .................die wil een wippie maken met wilgoquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Ben benieuwd.
Stemming, waarover?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef bunnyma het volgende:
Ben benieuwd.
Ik gok bruiloft Natasia...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik gok dat ze unaniem moeten stemmen over een paar extra uren voor Sylvia (crematie van haar vader).
quote:
Filmpje voor Huub dusquote:Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze moeten om 23.10 op de bank zitten.
En Huub moet naar de privat room.
ah, Huub instructies - is nog onbekend waarom ze op de bank moeten, ik wacht ook afquote:Op maandag 12 maart 2007 23:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze moeten om 23.10 op de bank zitten.
En Huub moet naar de privat room.
ja dat klopt en ze was er nietquote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia had vanmorgen gemompeld over een stemming waar ze tegenop zag![]()
Ja precies, en Wilgo had ergens vet veel zin in, hij kon niet wachten....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia had vanmorgen gemompeld over een stemming waar ze tegenop zag![]()
hij alweer terug...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef bunnyma het volgende:
Huub is aan de telefoon in de privat.
Die info wil ik niet....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb zijn blote ass gezien, damn![]()
We zullen zienquote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
In ieder geval IETS dat met Natasia te maken heeft... Zo.![]()
Ja snap ik ook niet echtquote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef pullup het volgende:
Waarom beginnen ze hier nu weer zo laat mee![]()
Zij is wat dat betreft wel erg overbedeeld, jammerquote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Natuurlijk weer een videoboodschap voor Natasja...BAH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |