Ik snap die ashton toch echt niet. Voor een keertje milf demi ok maar nu al zolang, hij kan toch echt wel wat beters krijgen.quote:
Ja zoiets raars hè, liefde ofzoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik snap die ashton toch echt niet. Voor een keertje milf demi ok maar nu al zolang, hij kan toch echt wel wat beters krijgen.
Wie is dat onder dat pijltje? Verder vind ik trouwens vooral die witte stipjes erg onflatteus, maar verder valt het toch wel mee?quote:
Het is geen nauw weer, het is lekker weer.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:38 schreef carpediem23 het volgende:
Wat zijn dit nauw weer voor een foto's van Jared Leto. De dikke (?) was toch voor een filmrol in de film chapter 27????
Het turnpakje is niet echt flatteus en de houding niet! Zelfs het feit dat ze op het podium staat is hier geen excuus meer!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef ellos het volgende:
madonna doet niet flatteus op het terug vind podium
[afbeelding]
Ze is echt veel te oud voor dit, mên als ik Lourdes was zou ik me uit het raam gegooid hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef ellos het volgende:
madonna doet niet flatteus op het terug vind podium
[afbeelding]
Als ik Lourdes was, zou ik de wereldberoemde wenkbrauwkoningin Anastacia opzoeken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze is echt veel te oud voor dit, mên als ik Lourdes was zou ik me uit het raam gegooid hebben.
Meer een soort Cher. Een oude vrouw die leeft in de illusie dat ze hip is gesterkt door een massale achterban homofielenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als ik Lourdes was, zou ik de wereldberoemde wenkbrauwkoningin Anastacia opzoeken...
Me too... Liever dan die Tori Spelling... Was die niet van 90210?quote:
madonna is gewoon HET grote voorbeeld van elke milf.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Me too... Liever dan die Tori Spelling... Was die niet van 90210?
Dat is helaas haar hoofd. Ze ziet er uit als Cartmanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
wtf. heeft ze een masker op ofzo?
Inderdaad, ik vond Cartman enkele jaren geleden ook aantrekkelijker. Zonde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:32 schreef _GdR_ het volgende:
zonde.
ja inderdaad. hij had zo'n mooie piem0lquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond Cartman enkele jaren geleden ook aantrekkelijker. Zonde.
Wat een Julia Roberts-mondjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef Smash-it het volgende:
TVP mét plaatje, zoals het hoort. Sarah Jessica Parker heeft betere dagen gehad..
[afbeelding]
Laat haar maar langs komenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:07 schreef apestaartje het volgende:
Monique Sluijter (ooit een celeb geweest) is te oud voor de sexbom-look. Bij de foto hieronder moest ik aan Bonnie St. Claire denken.
[afbeelding]
Volgens mij wegen haar tieten 5 kilo per stuk ofzoquote:
Nee hoor, die was altijd al spuuglelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef Smash-it het volgende:
TVP mét plaatje, zoals het hoort. Sarah Jessica Parker heeft betere dagen gehad..
[afbeelding]
Precies.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee hoor, die was altijd al spuuglelijk.
Is ie echt zo dik geweest?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:36 schreef Burger_Queen het volgende:
TVP met Jared Leto
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:
Ik vind het nog wel meevallen. Vind haar een mooie vrouwquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
charmingquote:
Bedankt, al weet ik nu nog niet waar ik haar van zou moeten kennenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Mischa Barton
.... makes SHO go round!quote:
Zij speelt Kate in, je verzint het niet, Lost.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Zij speelde in The OC volgens mij, en ze wordt nu beschouwd als it-girl
Evangeline Lilly daarvan heb ik weer geen idee wie het is verliest haar bikinibroekje
Jezus! Iemand de film White Chicks gezien? Daar werd één van de Wayan broers omgetoverd tot blanke chick. Volgens mij heeft Tori dat masker nu op!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:17 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De zwangerschapskilo's van Tori Spelling.
Hoe oud is zijquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Rachel Zoë, stylist van de sterren. Rimpelkut.
[afbeelding]
wtf dan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef Takkembah het volgende:
It's a bird, it's a plane, it's a guyvolgens mij heeft ze ook adamsappel enzo
[afbeelding]
misschien is 't niet onflatteus maar is ze gewoon te lillik voor feateaux ???
Daar is veel wit poeder ingegaan.quote:
Ja inderdaad.. boring! Mensen.. lees je in en ga op zoek naar nieuwe foto's!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
die foto is wel al vaak geplaatst, net als meer dan 5 andere foto's op deze pagina
Mooie foto, de outfit vind ik ik ook niet onflatteus, al is dat lichtgrijze ding wel een beetje vreemd.quote:
Onflatteusquote:
Niets, alleen denk ik nu continue aan andere dimensies en zwarte gaten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:12 schreef rena het volgende:
[..]
OnflatteusWat is hier onflatteus aan
?
Niks mis mee, ook niet eens een echte lelijke outfit, al had ze dat lichtgrijze ding weg mogen latenquote:
Als dat onflatteus is...laat mij dan maar lekker onflatteus zijn hoor.quote:
Marcia Cross ziet er echt uit als een spook, zo uit bed geroldquote:
Die ziet er voor het eerst weer goed uit als dit en recente pic isquote:
Richie Rich van Heatherette.quote:
En een tweeling aan de achterkant ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef Spees_Eend het volgende:
...
En Mel B ja ja ze is zwanger, maar daarom staat ze nog niet flatteus op de foto! Haar buik is wèl mooi
[afbeelding]
Hallelujaquote:Op maandag 19 maart 2007 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Salma's zwangere boobies nemen buitenaardse proporties aan:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Jezus wat een gare kop heeft Fergie. Chrystal meth maakt meer kapot dan je lief is.
[afbeelding]
Cameron wordt al een dagje ouder:
[afbeelding]
Hubba hubba!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Orlando Bloom
quote:Macy Gray went shoeless while strolling around Beverly Hills on Saturday.
In what world do celebrities live in that they think it's cute and hygienic to walk around barefoot????
Het valt toch op dat ze in het buitenland vaak met hun mond open zitten te kauwen. In Duitsland is het ook best erg...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:01 schreef Purky het volgende:
Raar hoofd van Rachel Bilson (Summer in The O.C.). Ik weet dat ze eet maar dan toch.. 't ziet er wel komisch uit
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Cameron wordt al een dagje ouder:
[afbeelding]
Natuurlijk blijft ze stukken knapper dan de gemiddelde mensquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf is hier nu weer slecht aan? Ze ziet er gewoon stralend uit op deze foto... kijk eens naar de topic titel![]()
Nou zo onflatteus wil ik er ook wel bijlopen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:13 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Leelee Sobieski (actrice).
Das toch niks onflatteus? Ik zie alleen trotse moeder.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tori Spelling en der nieuwe baby.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das toch niks onflatteus? Ik zie alleen trotse moeder.
die sleurt Tori er waarschijnlijk aan de hondenriem achteraanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zie alleen die gare hondWaar is de baby
nou noem mij dan maar een faghag! YUMMIE!!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Orlando Bloom
Orlando is gewoon lekker!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet wat jullie boeiend vinden aan die foto's van Orlando Bloom. Het lijkt wel een van straat geplukte zwerver en dan die vadsige sigaret er nog bij ook. Jullie hebben geen enkel gevoel voor stijl, sletjes!
Orlando krijgt het voor elkaar om er ondanks lelijke foto's en lelijke houdingen nog godsgruwelijk lekker uit te zien. Daar kan je alleen maar respect voor hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet wat jullie boeiend vinden aan die foto's van Orlando Bloom. Het lijkt wel een van straat geplukte zwerver en dan die vadsige sigaret er nog bij ook. Jullie hebben geen enkel gevoel voor stijl, sletjes!
Ik moet het in dit geval met je eens zijn!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef pberends het volgende:
Hij heeft ooit mooier op foto's gestaan iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef pberends het volgende:
Dat zal best. Maar zeg dan dat je 'm liever in een andere nettere houding ziet ipv zwerver.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Orlando krijgt het voor elkaar om er ondanks lelijke foto's en lelijke houdingen nog godsgruwelijk lekker uit te zien. Daar kan je alleen maar respect voor hebben
Ik zie 'm liever in een andere nettere houding, maar vond 'm op foto 2 net zo lekker als op een goed geposeerde fotoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar zeg dan dat je 'm liever in een andere nettere houding ziet ipv zwerver.
Ik kan als totaal amateur een veel stijlvollere sexier fotoshoot met hem doen hoor. Maarja, ik ben geen homo, dus pech voor die fag.quote:
Eens!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Die foto van Cameron is gewoon erg mooi en die foto's van Orlando Bloom zijn heeeeeeel erg lekker. Mijn god, ik krijg zin in sex.
*scrollt nog eens terug naar boven![]()
Geen BH en een Cameltgevalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:13 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Leelee Sobieski (actrice).
Niet hebbuhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Takkembah het volgende:
Maargoed, minder lullen, meer plaatjes![]()
Orlando Bloom minder flatteus![]()
[afbeelding]
whehe omgquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef Ephemera het volgende:
[..]
die sleurt Tori er waarschijnlijk aan de hondenriem achteraan![]()
Ze bijt erop?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:En waar heeft Chelsea C. haar onderlip gelaten
Graag in een doos met strikje, en afleveren op mijn adres, dank uquote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Orlando Bloom
Gatverdamme, ik zou 'm eerst onder de douche stoppen, z'n sigaret uit doen en z'n waffel tandenpoetsen (als ik een vrouw zou zijn).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:43 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Graag in een doos met strikje, en afleveren op mijn adres, dank u![]()
Ik dacht even dat het Victoria Becham was!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
En bij gebrek aan broodmagere seleps:
[afbeelding]
Jenna Jameson
OMG wat een lekker weyf
Dat zou best wel eens haar, like, rolmodel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Victoria Becham was!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Victoria Becham was!![]()
iek! Die onderbenen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jenna Jameson
OMG wat een lekker weyf
Heeft ze inmiddels toch aids opgelopen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jenna Jameson
OMG wat een lekker weyf
Kijk es goed in de 'kinderwagen'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das toch niks onflatteus? Ik zie alleen trotse moeder.
Jennna wás een lekker wijf.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jenna Jameson
OMG wat een lekker weyf
Die foto is echt? Dat zijn wel heeeeel dunne benenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jenna Jameson
OMG wat een lekker weyf
Volgens mij lijkt het erger dan dat het is, omdat de foto uit een hele vreemde hoek is genomen met een groothoeklens. Dan krijg je dat "groot hoofd" effect.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die foto is echt? Dat zijn wel heeeeel dunne benen
Maar zo overdreven?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt het erger dan dat het is, omdat de foto uit een hele vreemde hoek is genomen met een groothoeklens. Dan krijg je dat "groot hoofd" effect.
Nou ja, haar benen lijken sowieso miniscuul op deze foto, ook qua lengte. Er klopt gewoon niet veel van.quote:
Vind het zelf ook iets vreemds, ze heeft idd zelden een broek aan..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik snap alleen niet dat het wicht geen broek aan lijkt te hebben. Zo ga je toch niet met goed fatsoen over straat?
ze leest hier mee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Mary Kate is weer gewoon blond! Voor het eerst géén enorm onflatteuze foto, mag dat ook een keertje? *in shock verkeerd*
[afbeelding]
Voor die gnoompjes is een small-trui natuurlijk al gauw een jurk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:18 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Vind het zelf ook iets vreemds, ze heeft idd zelden een broek aan..![]()
En dit lijkt toch echt op een gewone wollen truiGeen jurk..
![]()
Cameltoe schatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nou zo onflatteus wil ik er ook wel bijlopen hoor
quote:Felicity Huffman's got a look that's made for radio.
The desperate housewife sleepwalked her way over to Ryan Seacrest's radio show this morning -- in her bedclothes! Only problem was, her interview with Ryan was scheduled for tomorrow, not today. Seacrest gamely let her into the studio, where she called herself "a loser," blaming her casual getup on a late work night, and jokingly, on an I.Q. roughly equal to "room temperature."
At least she was kind enough to roll her pajama pants, explaining that the dog had peed on them a little bit.
*ril* Afschuwelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Joris Putman met z'n "Grease"-kapsel.
Niks mis mee, wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:35 schreef Aventura het volgende:
Felicia's collegaatje Eva staat ook niet heel flatteus op de kiek:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok ze is niet erg beroemd, maar hier wat foto's van de dochter van Bruce Willis en Demi Moore (Rumer) die ik jullie niet wilde onthouden!
Rumer eet condoom
[afbeelding]
Rumer eet nog een condoom
[afbeelding]
Rumer laat haar welgevormde bibs zien
[afbeelding]
En euh ik weet niet wat ze aan het doen is
[afbeelding]
Ik dacht dat ze een Douglas tasje in dr handen hadquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Mary Kate is weer gewoon blond! Voor het eerst géén enorm onflatteuze foto, mag dat ook een keertje? *in shock verkeerd*
[afbeelding]
Lijkt er precies opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een Douglas tasje in dr handen had![]()
Amy is engquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly Osbourne en Amy Winehouse na een nachtje doorzakken:
[afbeelding]
Whooo Wat lijkt Kelly super dik, Amy is echt heeeeell dun, niet normaal meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly Osbourne en Amy Winehouse na een nachtje doorzakken:
[afbeelding]
Ik zie de nieuwe catweazlequote:
No lie man!quote:
Jezus, kan het nog fouter!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Ridge... en het is niet alleen de kleding, zijn hoofd ook!!![]()
Zeg maar een beetje boelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, hiermee riskeer ik een oeverloze discussie over wat 'dik' is en wat niet, dus ik druk me voorzichtig uit:
Deze broek maakt J-Lo's bips een heel klein beetje dik.
[afbeelding]
Zeg maar: ruimte genoeg om op te toepen met een kratje bier ernaast.quote:
hahah.. heerlijk vind ik dit altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, hiermee riskeer ik een oeverloze discussie over wat 'dik' is en wat niet, dus ik druk me voorzichtig uit:
[afbeelding]
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:49 schreef Smash-it het volgende:
Prinsje, prinsje toch. Een beetje studentes betasten..
[afbeelding]
Misschien wilde ze wel niet!quote:
Wat is die jongen lelijk aan het worden nu die ouder wordtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:49 schreef Smash-it het volgende:
Prinsje, prinsje toch. Een beetje studentes betasten..
[afbeelding]
Inderdaad, dan is die Harry beter te pruimen (als je dan toch moet kiezen) en dat was vroeger wel anders...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat is die jongen lelijk aan het worden nu die ouder wordt![]()
Pisnicht Hiltonquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
Perez himselfEn hij durft dan anderen af te kraken... Bij deze foto denk ik zelf even de witte Paint-letters erbij: *OINK!*
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Die is flink wat kilootjes kwijtgeraakt, zeg!quote:
Courtney:quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Courtney Love
En Winona Ryder
[afbeelding]
Lol whine-o op die laatste foto kijkt echt zo van "Ik kom je halen hoor!"quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Courtney Love
En Winona Ryder
[afbeelding]
Wat zeg je dat vriendelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind die Amy Winehouse echt een smerig wijf. En ze is blijkbaar een krasser ook:
Hij is aan het rennen en dan zijn foto's bij iedereen niet op hun bestquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Courtney! Ik geloof mijn ogen niet.
Op andere recente foto's is ze veel voller!
Hier ziet Owen Wilson er niet al te appetijtelijk uit:
[afbeelding]
Hij heeft een kolossale hoofdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
Perez himselfEn hij durft dan anderen af te kraken... Bij deze foto denk ik zelf even de witte Paint-letters erbij: *OINK!*
Gaan we weerquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Hij is aan het rennen en dan zijn foto's bij iedereen niet op hun best![]()
Oftewel: er gaan nog meer kilo's af!quote:Slim Courtney Love Says She's Lost 44 Lbs.
THURSDAY MARCH 29, 2007 03:00 PM EDT
Photo by: Splash NewsSlim Courtney Love Says She's Lost 44 Lbs. | Courtney Love
Courtney Love got the Internet buzzing Wednesday when she appeared dramatically slimmed down in a batch of beach photos – and now she says she's lost 44 pounds.
In a posting on Love's Web site, Moonwashedrose.com, she writes under the name "court" that she "lost 44 pounds with 6 more maybe 11 more to go."
A rep for the onetime Hole singer confirms that Love indeed wrote the post and says Love is following a macrobiotic diet, eating lots of vegetables and fish, and doing yoga and exercise to meet her weight-loss goals.
Love also writes openly about having had a nose job, saying that she has her "old nose" back. "I hated that nosejobby nose, it was like a little beak," she writes. Now, she says, she had had her nose "fixed." "[It] looks like the one god gave me so im happy not to have crazy lips and a crazy teensy unnatural little nose."
She adds, "All i care about is that my self esteem is [limitless] and intact, and that nothing and no situation effects my self esteem."
Of ze werkt in een rozenkas.. of ze heeft een aggresieve kat als huisdierquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind die Amy Winehouse echt een smerig wijf. En ze is blijkbaar een krasser ook:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG, die megadikke op rechts.... Is die voor de Dove reclame over 10 jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:28 schreef Grimm het volgende:
Kelly alweer
[afbeelding]
Kelly heeft toch echt te lang in de zon gelegen hehe check die rug
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef Grimm het volgende:
Joss Stone haar onderbroekje is ver te zoeken hehe
[afbeelding]
Misschien onder het mom van: 'Hoe dikker de rest is, hoe dunner ik lijk.'quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef Aventura het volgende:
Speelt ze mee in de nieuwe Dovereclame ofzo
Mm, naar mijn mening is Kelly Clarkson toch echt wel dik te noemen en die ander is gewoon een geval van gevaarlijke obesitasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:40 schreef Franneh het volgende:
Die rechter (op foto met K.Clarkson) kun je echt dik noemen ja. Kelly Clarkson is ook niet slank, maar echt dik is ze nou ook weer niet.![]()
Vind ik dan.
Die Hillebrand vind ik trouwens echt een sukkeltje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |