Ik vind het nog wel meevallen. Vind haar een mooie vrouwquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef Smash-it het volgende:
TVP mét plaatje, zoals het hoort. Sarah Jessica Parker heeft betere dagen gehad..
[afbeelding]
charmingquote:
Bedankt, al weet ik nu nog niet waar ik haar van zou moeten kennenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Mischa Barton
.... makes SHO go round!quote:
Zij speelt Kate in, je verzint het niet, Lost.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Zij speelde in The OC volgens mij, en ze wordt nu beschouwd als it-girl
Evangeline Lilly daarvan heb ik weer geen idee wie het is verliest haar bikinibroekje
Jezus! Iemand de film White Chicks gezien? Daar werd één van de Wayan broers omgetoverd tot blanke chick. Volgens mij heeft Tori dat masker nu op!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:17 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De zwangerschapskilo's van Tori Spelling.
Hoe oud is zijquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Rachel Zoë, stylist van de sterren. Rimpelkut.
[afbeelding]
wtf dan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef Takkembah het volgende:
It's a bird, it's a plane, it's a guyvolgens mij heeft ze ook adamsappel enzo
[afbeelding]
misschien is 't niet onflatteus maar is ze gewoon te lillik voor feateaux ???
Daar is veel wit poeder ingegaan.quote:
Ja inderdaad.. boring! Mensen.. lees je in en ga op zoek naar nieuwe foto's!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
die foto is wel al vaak geplaatst, net als meer dan 5 andere foto's op deze pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |