Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:49 schreef Smash-it het volgende:
Prinsje, prinsje toch. Een beetje studentes betasten..
[afbeelding]
Misschien wilde ze wel niet!quote:
Wat is die jongen lelijk aan het worden nu die ouder wordtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:49 schreef Smash-it het volgende:
Prinsje, prinsje toch. Een beetje studentes betasten..
[afbeelding]
Inderdaad, dan is die Harry beter te pruimen (als je dan toch moet kiezen) en dat was vroeger wel anders...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat is die jongen lelijk aan het worden nu die ouder wordt![]()
Pisnicht Hiltonquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
Perez himselfEn hij durft dan anderen af te kraken... Bij deze foto denk ik zelf even de witte Paint-letters erbij: *OINK!*
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, hiermee riskeer ik een oeverloze discussie over wat 'dik' is en wat niet, dus ik druk me voorzichtig uit:
Deze broek maakt J-Lo's bips een heel klein beetje dik.
[afbeelding]
Die is flink wat kilootjes kwijtgeraakt, zeg!quote:
Courtney:quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Courtney Love
En Winona Ryder
[afbeelding]
Lol whine-o op die laatste foto kijkt echt zo van "Ik kom je halen hoor!"quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Courtney Love
En Winona Ryder
[afbeelding]
Wat zeg je dat vriendelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind die Amy Winehouse echt een smerig wijf. En ze is blijkbaar een krasser ook:
Hij is aan het rennen en dan zijn foto's bij iedereen niet op hun bestquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Courtney! Ik geloof mijn ogen niet.
Op andere recente foto's is ze veel voller!
Hier ziet Owen Wilson er niet al te appetijtelijk uit:
[afbeelding]
Hij heeft een kolossale hoofdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
Perez himselfEn hij durft dan anderen af te kraken... Bij deze foto denk ik zelf even de witte Paint-letters erbij: *OINK!*
Gaan we weerquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Hij is aan het rennen en dan zijn foto's bij iedereen niet op hun best![]()
Oftewel: er gaan nog meer kilo's af!quote:Slim Courtney Love Says She's Lost 44 Lbs.
THURSDAY MARCH 29, 2007 03:00 PM EDT
Photo by: Splash NewsSlim Courtney Love Says She's Lost 44 Lbs. | Courtney Love
Courtney Love got the Internet buzzing Wednesday when she appeared dramatically slimmed down in a batch of beach photos – and now she says she's lost 44 pounds.
In a posting on Love's Web site, Moonwashedrose.com, she writes under the name "court" that she "lost 44 pounds with 6 more maybe 11 more to go."
A rep for the onetime Hole singer confirms that Love indeed wrote the post and says Love is following a macrobiotic diet, eating lots of vegetables and fish, and doing yoga and exercise to meet her weight-loss goals.
Love also writes openly about having had a nose job, saying that she has her "old nose" back. "I hated that nosejobby nose, it was like a little beak," she writes. Now, she says, she had had her nose "fixed." "[It] looks like the one god gave me so im happy not to have crazy lips and a crazy teensy unnatural little nose."
She adds, "All i care about is that my self esteem is [limitless] and intact, and that nothing and no situation effects my self esteem."
Of ze werkt in een rozenkas.. of ze heeft een aggresieve kat als huisdierquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind die Amy Winehouse echt een smerig wijf. En ze is blijkbaar een krasser ook:
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG, die megadikke op rechts.... Is die voor de Dove reclame over 10 jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:28 schreef Grimm het volgende:
Kelly alweer
[afbeelding]
Kelly heeft toch echt te lang in de zon gelegen hehe check die rug
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef Grimm het volgende:
Joss Stone haar onderbroekje is ver te zoeken hehe
[afbeelding]
Misschien onder het mom van: 'Hoe dikker de rest is, hoe dunner ik lijk.'quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef Aventura het volgende:
Speelt ze mee in de nieuwe Dovereclame ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |