ze leest hier mee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Mary Kate is weer gewoon blond! Voor het eerst géén enorm onflatteuze foto, mag dat ook een keertje? *in shock verkeerd*
[afbeelding]
Voor die gnoompjes is een small-trui natuurlijk al gauw een jurk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:18 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Vind het zelf ook iets vreemds, ze heeft idd zelden een broek aan..![]()
En dit lijkt toch echt op een gewone wollen truiGeen jurk..
![]()
Cameltoe schatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nou zo onflatteus wil ik er ook wel bijlopen hoor
quote:Felicity Huffman's got a look that's made for radio.
The desperate housewife sleepwalked her way over to Ryan Seacrest's radio show this morning -- in her bedclothes! Only problem was, her interview with Ryan was scheduled for tomorrow, not today. Seacrest gamely let her into the studio, where she called herself "a loser," blaming her casual getup on a late work night, and jokingly, on an I.Q. roughly equal to "room temperature."
At least she was kind enough to roll her pajama pants, explaining that the dog had peed on them a little bit.
*ril* Afschuwelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Joris Putman met z'n "Grease"-kapsel.
Niks mis mee, wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:35 schreef Aventura het volgende:
Felicia's collegaatje Eva staat ook niet heel flatteus op de kiek:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok ze is niet erg beroemd, maar hier wat foto's van de dochter van Bruce Willis en Demi Moore (Rumer) die ik jullie niet wilde onthouden!
Rumer eet condoom
[afbeelding]
Rumer eet nog een condoom
[afbeelding]
Rumer laat haar welgevormde bibs zien
[afbeelding]
En euh ik weet niet wat ze aan het doen is
[afbeelding]
Ik dacht dat ze een Douglas tasje in dr handen hadquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Mary Kate is weer gewoon blond! Voor het eerst géén enorm onflatteuze foto, mag dat ook een keertje? *in shock verkeerd*
[afbeelding]
Lijkt er precies opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een Douglas tasje in dr handen had![]()
Amy is engquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly Osbourne en Amy Winehouse na een nachtje doorzakken:
[afbeelding]
Whooo Wat lijkt Kelly super dik, Amy is echt heeeeell dun, niet normaal meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly Osbourne en Amy Winehouse na een nachtje doorzakken:
[afbeelding]
Ik zie de nieuwe catweazlequote:
No lie man!quote:
Jezus, kan het nog fouter!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Ridge... en het is niet alleen de kleding, zijn hoofd ook!!![]()
Zeg maar een beetje boelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, hiermee riskeer ik een oeverloze discussie over wat 'dik' is en wat niet, dus ik druk me voorzichtig uit:
Deze broek maakt J-Lo's bips een heel klein beetje dik.
[afbeelding]
Zeg maar: ruimte genoeg om op te toepen met een kratje bier ernaast.quote:
hahah.. heerlijk vind ik dit altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, hiermee riskeer ik een oeverloze discussie over wat 'dik' is en wat niet, dus ik druk me voorzichtig uit:
Deze broek maakt J-Lo's bips een heel klein beetje dik.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |