Meer een soort Cher. Een oude vrouw die leeft in de illusie dat ze hip is gesterkt door een massale achterban homofielenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als ik Lourdes was, zou ik de wereldberoemde wenkbrauwkoningin Anastacia opzoeken...
Me too... Liever dan die Tori Spelling... Was die niet van 90210?quote:
madonna is gewoon HET grote voorbeeld van elke milf.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Me too... Liever dan die Tori Spelling... Was die niet van 90210?
Dat is helaas haar hoofd. Ze ziet er uit als Cartmanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
wtf. heeft ze een masker op ofzo?
Inderdaad, ik vond Cartman enkele jaren geleden ook aantrekkelijker. Zonde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:32 schreef _GdR_ het volgende:
zonde.
ja inderdaad. hij had zo'n mooie piem0lquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond Cartman enkele jaren geleden ook aantrekkelijker. Zonde.
Wat een Julia Roberts-mondjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef Smash-it het volgende:
TVP mét plaatje, zoals het hoort. Sarah Jessica Parker heeft betere dagen gehad..
[afbeelding]
Laat haar maar langs komenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:07 schreef apestaartje het volgende:
Monique Sluijter (ooit een celeb geweest) is te oud voor de sexbom-look. Bij de foto hieronder moest ik aan Bonnie St. Claire denken.
[afbeelding]
Volgens mij wegen haar tieten 5 kilo per stuk ofzoquote:
Nee hoor, die was altijd al spuuglelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef Smash-it het volgende:
TVP mét plaatje, zoals het hoort. Sarah Jessica Parker heeft betere dagen gehad..
[afbeelding]
Precies.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee hoor, die was altijd al spuuglelijk.
Is ie echt zo dik geweest?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:36 schreef Burger_Queen het volgende:
TVP met Jared Leto
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |