Das toch niks onflatteus? Ik zie alleen trotse moeder.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tori Spelling en der nieuwe baby.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das toch niks onflatteus? Ik zie alleen trotse moeder.
die sleurt Tori er waarschijnlijk aan de hondenriem achteraanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zie alleen die gare hondWaar is de baby
nou noem mij dan maar een faghag! YUMMIE!!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Orlando Bloom
Orlando is gewoon lekker!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet wat jullie boeiend vinden aan die foto's van Orlando Bloom. Het lijkt wel een van straat geplukte zwerver en dan die vadsige sigaret er nog bij ook. Jullie hebben geen enkel gevoel voor stijl, sletjes!
Orlando krijgt het voor elkaar om er ondanks lelijke foto's en lelijke houdingen nog godsgruwelijk lekker uit te zien. Daar kan je alleen maar respect voor hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet wat jullie boeiend vinden aan die foto's van Orlando Bloom. Het lijkt wel een van straat geplukte zwerver en dan die vadsige sigaret er nog bij ook. Jullie hebben geen enkel gevoel voor stijl, sletjes!
Ik moet het in dit geval met je eens zijn!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef pberends het volgende:
Hij heeft ooit mooier op foto's gestaan iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef pberends het volgende:
Dat zal best. Maar zeg dan dat je 'm liever in een andere nettere houding ziet ipv zwerver.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Orlando krijgt het voor elkaar om er ondanks lelijke foto's en lelijke houdingen nog godsgruwelijk lekker uit te zien. Daar kan je alleen maar respect voor hebben
Ik zie 'm liever in een andere nettere houding, maar vond 'm op foto 2 net zo lekker als op een goed geposeerde fotoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar zeg dan dat je 'm liever in een andere nettere houding ziet ipv zwerver.
Ik kan als totaal amateur een veel stijlvollere sexier fotoshoot met hem doen hoor. Maarja, ik ben geen homo, dus pech voor die fag.quote:
Eens!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Die foto van Cameron is gewoon erg mooi en die foto's van Orlando Bloom zijn heeeeeeel erg lekker. Mijn god, ik krijg zin in sex.
*scrollt nog eens terug naar boven![]()
Geen BH en een Cameltgevalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:13 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Leelee Sobieski (actrice).
Niet hebbuhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Takkembah het volgende:
Maargoed, minder lullen, meer plaatjes![]()
Orlando Bloom minder flatteus![]()
[afbeelding]
whehe omgquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:36 schreef Ephemera het volgende:
[..]
die sleurt Tori er waarschijnlijk aan de hondenriem achteraan![]()
Ze bijt erop?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:En waar heeft Chelsea C. haar onderlip gelaten
Graag in een doos met strikje, en afleveren op mijn adres, dank uquote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Orlando Bloom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |