quote:Op zondag 11 maart 2007 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lekker gewandeld in ons mooie dorppie en wat fotootjes gemaakt
Graagquote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef Nonneke het volgende:
een nieuw topic gewoon
![]()
Je moet Joey en Samara ook nog even spammen hoor Senesta![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Nonneke het volgende:
ik kom even lachen hoor
2 huizen verderop woont een zeikerd die bijwijzevanspreken al last heeft van de vogeltjes smorgens vroeg. Nou had mijn vorige buurvrouw al een hoop gedoe met dr omdat Bob afentoe blafte, nouja honden blaffen soms
Nieuwe buurvrouw had het na een week al aan de stok met de zeikerd want ook Sam blafte mevrouw teveel
![]()
Nou is sinds een tijdje het hoekhuis verkocht, grote ren in de tuin, wat blijkt nou, hebben ze minstens 4 (!!!) grote bouviers![]()
![]()
![]()
![]()
Die zeikerd krijgt het nog zwaar, voorlopig hebben ze nog geen schutting in de tuin, dus die honden blaffen naar alles wat langs loopt![]()
Zeker, optimaal genieten, ergens hoop ik dat ze ook bouviers fokken, dat is natuurlijk ook leuk, eens in de zoveel tijd 8 extra hondjesquote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, wat kun je dan genieten van dat soort dingen he
![]()
ja veel en vaak is vervelend, maar als een hond gewoon een keer blaft (de krant/kinderen gillen) is daar niks erg aan.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Bij mijn zoon en zijn vader naast zit ook een hond veel en vaak te blaffen.
Best storend en vervelend hoor
verschrikkelijk toch zulke mensenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Neuh idd.
Maar er zijn mensen die zoals jij het zegt al zeiken om een vroeg vogeltje
Is het ook, wij hadden hier in de buurt ook mensen die de hond te pas en te onpas naar buiten gooide.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Bij mijn zoon en zijn vader naast zit ook een hond veel en vaak te blaffen.
Best storend en vervelend hoor
Ja echt!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Nonneke het volgende:
ik kom even lachen hoor
2 huizen verderop woont een zeikerd die bijwijzevanspreken al last heeft van de vogeltjes smorgens vroeg. Nou had mijn vorige buurvrouw al een hoop gedoe met dr omdat Bob afentoe blafte, nouja honden blaffen soms
Nieuwe buurvrouw had het na een week al aan de stok met de zeikerd want ook Sam blafte mevrouw teveel
![]()
Nou is sinds een tijdje het hoekhuis verkocht, grote ren in de tuin, wat blijkt nou, hebben ze minstens 4 (!!!) grote bouviers![]()
![]()
![]()
![]()
Die zeikerd krijgt het nog zwaar, voorlopig hebben ze nog geen schutting in de tuin, dus die honden blaffen naar alles wat langs loopt![]()
Wat een lieve oude meneerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef Beaker het volgende:
Mooie foto's
Om jullie te laten zien hoe oud en doof Basje is hier een foto
[afbeelding]![]()
Hij is leuk hequote:
Ja, het is echt een vertederende foto zo, met die oogjes en zo ontspannen en zoquote:
Jumperquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke wat is de Jumper ?
Wát een dierentuin bij die mensen zeg
Beakertje, alles goed in de buik?
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke wat is de Jumper ?
Wát een dierentuin bij die mensen zeg
Beakertje, alles goed in de buik?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef senesta het volgende:
Hij ligt heerlijk in het zonnetje.
quote:
In arnhem. Op fietsafstand als het mooi weer isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef Christine het volgende:
Waar zit dat, Pheno?
Ze zijn in ieder geval niet in arnhem.quote:
Een stelletje pussies, dat zijn ze!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef Christine het volgende:
Zonde.
Post dan wel de aanstichtser:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, een plannetje: [R&P SC] Zonder OP tegenwoordig?
Met dubbele agenda. Die lui daar hebben zin in een rel, F&F kan wel een oppepper gebruiken qua SC, en als iedereen dadelijk hier zit, kan de R&P SC gesloten worden (in het kader van het nieuwe R&P beleid). Iedereen happy.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, een plannetje: [R&P SC] Zonder OP tegenwoordig? :')
Ik mis dickiesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Met dubbele agenda. Die lui daar hebben zin in een rel, F&F kan wel een oppepper gebruiken qua SC, en als iedereen dadelijk hier zit, kan de R&P SC gesloten worden (in het kader van het nieuwe R&P beleid). Iedereen happy..
Maar er moet hier dus wel even TIETUUUUUUUUH!!! geroepen worden. Ofzo. Maar niemand durft.
Zal ze haar tieten posten, dan komen ze welquote:
U riep?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou nou zeg. Alsof je hier geen "TIETUUUUUUUUH!!!" (ik zei het) mág roepen.
Tietenfoto's incl. stijve tepelsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef Christine het volgende:. Nee, zo werkt dat niet.
Het duurt trouwens niet lang meer voordat ik in een ijsblokje verander hier, zelfs al staat de kachel best hoog.
Waar woon je dan? Op de noordpool?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef Christine het volgende:. Nee, zo werkt dat niet.
Het duurt trouwens niet lang meer voordat ik in een ijsblokje verander hier, zelfs al staat de kachel best hoog.
Nee in Utrecht, maar het is hier echt stervenskoud. Of misschien is dat mijn perceptie, omdat ik vannacht nauwelijks heb geslapen. Of er tocht iets. En ik wil een sigaretje. Ik ben zo terug.quote:
Oh ja. Altijd als ik naar Utrecht ga heb ik het ook koud. Aangezien het >hier< blijkbaar warmer is waardoor ik vaak mijn jas vergeet mee te nemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee in Utrecht, maar het is hier echt stervenskoud. Of misschien is dat mijn perceptie, omdat ik vannacht nauwelijks heb geslapen. Of er tocht iets. En ik wil een sigaretje. Ik ben zo terug..
Noord-Limburg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:34 schreef Christine het volgende:
Uiteraard. Maar waar is >hier<?
Ik heb trouwens koffie nu, dat helpt vast ook tegen de kou.
Zeg!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou nou zeg. Alsof je hier geen "TIETUUUUUUUUH!!!" (ik zei het) mág roepen.
Wil jij welquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:06 schreef Nonneke het volgende:
Xenavalt best mee hoor, met je vieze oogjes
![]()
Nou vandaag gesprek gehad, was hardstikke gezellig, heb er dik een uur gezetenHet is uiteindelijk de bedoeling als ik wordt aangenomen dat ik over een tijd die tent draai
Heb gelijk maar even geholpen met de nieuw binnen gekomen visjes 'op te bergen'
We hebben afgesproken er allebei een nachtje over te slapen (hoop info zo in een uurtje
) ik hoop zo dat dit wat wordt
Lijkt me zoooooo gaaf die tent draaidende te houden
![]()
Hij vroeg nog of ik dieren haddus ik de hele waslijst
Ohw zegtie dus we hebben iig gelijk een goede klant erbij dan
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil jij wel
Klinkt wel erg leuk
Ow :
Tietttttttttuuuuuuhhhhhhhhhhhhh
![]()
Ja, ik vind ze wel leuk, ik vind dat eigenzinnige en dan weer knuffelige erg leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat je toch een vorm van allergie hebt voor ze
De meeste mensen die ik ken mét een kattenallergie vinden ze ook niet eens echt leuk, soort natuurlijk afweermechanisme denk ik.
Ze lag zo heel vaak bij me toen ze klein was
Nu wil ze nog wel eens zo liggen maar het past niet echt meer
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:41 schreef Bluezz het volgende:
Het verschrikkelijke dozenmonster is weer langsgeweest *crosspost*
[afbeelding]
Onze tuin lijkt nu op de sahara, maar dan met onkruid. Het staat er al een goed jaar zo bijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:10 schreef lady-wrb het volgende:meldt zich even
ik ben op het ogenblik heftig aan het tuinieren
nou ja, tuinieren
een tuin aan het opgraven uit onkruid, dood gras en minimaal 5 jaarvoorraden dorre bladeren en kastanjes.
en een omgevallen boom opruimen.
ik heb gisteravond 5 groene kliko's buiten kunnen zetten. toen waren de kliko's op.
o en ik heb het kippenhok leeggeruimd. al het puin ligt nu ook in de tuin.
(is er in f&f een topic over hoe je het aan moet pakken om van een verwaarloosde tuin iets leefbaars te maken? want eerlijk gezegd weet ik van ellende niet waar ik moet beginnen)
Nieuwbouwwijk, dus blijkbaar is het dan gewoon dat er ook stukken ijzerstaven etc in je tuin begraven liggen. Die overigens nu schoon is. Maar het klinkt alsof het bij jou erger is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:55 schreef lady-wrb het volgende:
heb jij ook dat je van ellende niet weet waar je moet beginnen? gewoon omdat het overal zo'n puinhoop is?
onze aanstaande tuin is jarenlang door de vorige bewoner als stortplaats gebruikt. je kan het zo gek niet bedenken of het ligt er. van enorme glasplaten tot afgewerkt frituurvet en alle varianten van afval daartussen: rotte kozijnen, vele vierkante meters dekzeil, oud ijzer, honderden bakstenen, zwerfkeien, tuinkabouters, bakjes potjes weet ik veel.
zo'n slordige 150 m2 vuilnisbelt dus met hier en daar een plant / boom.
moet ik van achter naar voor werken, of van voor naar achter? van links naar rechts of van rechts naar links? hoe pak ik het in vredesnaam aan? en nog belangrijker waar laat ik die zooi?
Er zijn toch ook van die druppeltjes die het oorsmeer zachter maken waardoor het makkelijk uit het oor komt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen.
De oren van mijn katten zijn eigenlijk al jaren vies en ze hebben er last van. Maar de laatste maand is het echt heel erg geworden. En de dierenarts zegt dat het enige wat we kunnen doen het schoonmaken is dus. En dat doen we dus al jaren.
Ik vind het zo zielig, Mickey krabt zichzelf vaak aan de oren en dan gaat ie mauwen van de pijn en dat kan ik in ieder geval niet aanhoren.
Dat spul hebben wequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Er zijn toch ook van die druppeltjes die het oorsmeer zachter maken waardoor het makkelijk uit het oor komt?
Ik ken het van de kat van een vriendin en het is inderdaad erg zielig.
jammer van je stageplaats/baan nonneke. maar wie weet komt er binnenkort iets passenders op je pad.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef Nonneke het volgende:
Lukt het een beetje met je tuin Lady-wrb ?![]()
Jumper is helaas niks geworden, nouja opzich was ik aangenomen (hardstikke gezellig zitten lullen met die gast, nog ff de visjes verzorgd) Maar we hebben uiteindelijk besloten het toch maar niet te doen, hij was dus meer opzoek naar een bedrijfsleider met rijbewijs, omdat die persoon dan elke week naar het andere filliaal moet rijden enzo. En ik zie mezelf op kortetermijn geen rijbewijs halen (2,5 jaar geleden ongeluk, grote rotzooi enz), dus het zou hem dan alleen maar meer geld kosten. Helaas maar niks aan te doen
![]()
Huh, ben je nu weer blauwquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:01 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien, maar je ziet hun oren vol zwarte troep zitten. En elke dag komen er ook flinke proppen uit.
Nee, hij ging nu naar de dierenarts (is ook mijn dierenarts dus ik zou eventueel even kunnen bellen) en daarna door naar het asiel, nu heeft het asiel hier een website dus ik hou het even in de gaten.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Goed gedaan Senesta!
Wordt je op de hoogte gehouden door de dierenarts waar het beestje heen is gebracht?
Arm katje![]()
quote:
ik was gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
laat ik nou de hele tijd gedacht hebben dat sch van het vrouwelijk geslacht was.
vraag me niet hoe ik daarbij kom overigens![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
laat ik nou de hele tijd gedacht hebben dat sch van het vrouwelijk geslacht was.
Nee zijn poezenboot blijft thuis, keurig verzorgd door huisgenotenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef senesta het volgende:
Leuk Bluezz, neemt hij zijn eigen poezenbeest ook mee dan?
Hi hi, doe je goed Bluezzquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee zijn poezenboot blijft thuis, keurig verzorgd door huisgenoten
Dus hij moet oppas zoeken om te gaan oppassen
Dat had ik dus tot voor kort met Veersesmurfquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
Niet zo bijdehand hequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
dan had het toch veersesmurfin geweest?
Heel goedquote:
Hoi Beakerquote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef Beaker het volgende:
[..]
Heel goedheb alleen deze dagen wel wat last van de warmte!
Die zijn mooi hequote:Op maandag 16 april 2007 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lekker door de duinen gefietst en even bij Parnassia een biertje
Ze staan er mooi bij
[afbeelding]
[afbeelding]
Offtopic in slowchatquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:21 schreef lady-wrb het volgende:
lekker off-topic, maar ik zet hem lekker toch hier.
[afbeelding]
gewoon omdat ik zo vreselijk trots en blij met hem ben
ik hou de soopies nog even waar ze zijn. er is namelijk nog geen afrastering tussen het stuk van de dames en de rest van ons. ik moet er toch even niet aan denken dat ze alle bloembollen die ik zo bloedig in de grond gepropt heb, weer voor me opduiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef Rewimo het volgende:
't Is ook een lekker jochie
Wanneer mogen de kips naar hun nieuwe behuizing?
Nou dat eigenlijk niet, het was gewoon ineens te warmquote:Op zondag 15 april 2007 22:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Beaker![]()
Opgezette enkels en dergelijke?
ow die zwarte is best klein volgens mij,dacht altijd dat ie vet groot was.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Nonneke het volgende:
De kinders in de tuin
KikkersPoes is ze alweer volop aan het vangen en opeten
![]()
Fa Shi is idd maar een opsodeflikkertje, denk dat ze een cm of 50/55 hoog is (kniehoogte iddquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
ow die zwarte is best klein volgens mij,dacht altijd dat ie vet groot was.
maar hij komt zo te zien niet boven mn knieen uit en anders een klein stukje erboven uit![]()
![]()
quote:
Dank je.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Rena![]()
Die ouwe peugeot ziet er erruguit trouwens
Tonja, gefeli
Lukt dat met je migraine??? Wat is het voor baan??
Dat klinkt inderdaad erg goed zeg.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Dank je.
Dat is het mooie, ik kan gewoon thuis werken, wanneer en hoe lang ik wil. Ik doe redactiewerk voor een website, en dat houdt in filmpjes zoeken op internet en die van commentaar voorzien op de website plaatsen. Ideaal voor mij dus, en ik vind het nog leuk ook!
Thnx Bluezz, zal eens gaan zoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt echt goed, en fijn dat je thuis kan werken tonja![]()
wrbtje, keep my fingers crossed
senesta, er is ook iets van telefoonwerk, waar je zelf je uren in kan delen. Geen tel. verkoop, jij wordt dan gebeld.. weet zo gauw niet waar ik dat vond. (heb het een keer in OUD gepost als idee voor ingridzoveel)
Dat is echt nog het enige wat hij heeft overgehouden na de dood van Joopquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
waarom huilt bas?
enne.... foto's, wij willen foto's (van bas dus)
quote:er is een mini-uhmmm in de maak
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:40 schreef Uhmmie het volgende:
er is een mini-uhmmm in de maak
ik háát het, ze bleven ook alleen maar zitten voor de foto hoor, we sturen ze altijd wegquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef senesta het volgende:
Leuke foto's Nonneke!
Wat een mooie beestjes en wat een heerlijk weer he?
Vind jij het niet enorm storend dat gebedel als je zit te eten?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:14 schreef Ellatjuh het volgende:
gave foto's.![]()
astrixje is dus al ff in de zon geweest.
hij is serieus echt een speklap aan het worden.
tijd dat ie achter de zeugjes aangaat![]()
Ik moet altijd wel lachen om Elco, die weet ondertussen echt wel wat een hekel ik eraan heb, die zit echt van een afstand te kijken en zodra ik zijn kant op kijk kijkt hij snel weg, de bengelquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik háát het, ze bleven ook alleen maar zitten voor de foto hoor, we sturen ze altijd weg![]()
Hij begint nog net niet schijnheilig te fluitenquote:
Fa Shi doet dat ook, en dan heeeel onschuldig erbij kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om Elco, die weet ondertussen echt wel wat een hekel ik eraan heb, die zit echt van een afstand te kijken en zodra ik zijn kant op kijk kijkt hij snel weg, de bengel![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:27 schreef Nonneke het volgende:
![]()
mn nicht heeft een Maltezer, die gaat voor je voeten zitten, en dan kuchtie een keer, en als je dan niet kijkt doet hij een stapje achteruit en kucht hij wat hardertot ie een meter bij je vandaan zit (
) dan begint hij 'kei hard' voor zover dat gaat natuurlijk bij zo'n beftekkeltje
te blaffen
![]()
dit is gewoon een buurtkat die heel af en toe een vorkje mee komt prikken.quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Waar heb je die vandaan, lady-wrb?
ik heb werkelijk geen flauw idee. t is echt een heel groot exemplaar.quote:Op maandag 23 april 2007 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooi beest
Wat is het? Noorse Boskat? Maine Coone? Vuilnisbak?
Xenaquote:Op donderdag 26 april 2007 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijke verhalen nonneke![]()
Xena vangt ook kikkers, die onze tuin oversteken kennelijk.
Ze speelt ermee, en dat krijsen is vreselijk, als ik het zie pak ik hem af uiteraard, en zet hem buiten haar bereik
Zij blijft dan uuuuuuren zoeken naar iets wat er niet meer is![]()
Bluezz, Feli met Xena!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Lady wrklippans wat goed te horen
Doerakkie
Nu nog je zomerkleren vinden
Ik was vanavond bij de intratuin en zag daar ook allerlei kleine palmpjes vanaf 10 euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:41 schreef Nonneke het volgende:
oh senesta je palmwij zijn al een tijd opzoek naar een mooie palm voor op het schildpadden strand, maar hier verkopen ze alleen maar twijgjes en dan moeten ze ook nog goud opbrengen
![]()
Dus vorig jaar hebben we maar een Aloe Vera plant op het strand gepland voor een beetje schaduw, jammer alleen dat ze de winter niet overleven en het nu snot is
![]()
Volgende week wordt Asterix (cavia) gecastereerd, en dan nog 6 weken en dannnnnnnnnnn krijgt hij zijn harem*trappelt van ongeduld*
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar is die brugmansia niet vreselijk giftig?
tis familie van de nachtschade namelijk.
ik zou er in elk geval geen cavia bij in de buurt laten.
Bron: http://www.tuin-wiki.nl/Main/Brugmansiaquote:De Brugmansia behoort tot de familie der nachtschades, net als de aardappel, tomaat en talrijke andere tuin- en huisplanten. Net als de andere nachtschadegewassen is de Brugmansia giftig. Hij bevat stoffen als hyoscyamine, scopolamine en atropine. Zuid-Amerikaanse indianen gebruikten de plant om de hallucineerde werking. Geheel ongevaarlijk is dit niet: het verschil tussen een tijdelijke en eeuwige trip is niet zo groot. Van overleden tuinders is weinig bekend, maar wel schijn je traanogen te kunnen krijgen als het sap in je ogen komt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar is die brugmansia niet vreselijk giftig?
tis familie van de nachtschade namelijk.
ik zou er in elk geval geen cavia bij in de buurt laten.
Waar ben je heen geweest?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef Rewimo het volgende:
*even voorbij scharrelt*
Weer thuis na een week vakantie. Katten en huis lijken het allemaal overleefd te hebben. Bedankt mam
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Naar Duitsland, het was heerlijk, prachtig weer natuurlijkEn ik heb een egel gezien
toen we 's avonds aan het wandelen waren.
Ik heb een oogje in het zeil gehouden met langsfietsenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef Rewimo het volgende:
*even voorbij scharrelt*
Weer thuis na een week vakantie. Katten en huis lijken het allemaal overleefd te hebben. Bedankt mam
Bij navraag is dat inderdaad de reden geweest dat alles nog staatquote:Op zondag 6 mei 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een oogje in het zeil gehouden met langsfietsen
Sinds we hier wonen, en Xien mag de tuin in, heeft ze ook vlooienquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
doerak heeft trouwens vreselijke last van vlooien en ik krijg ze maar niet uitgeroeid.
nou had ik vorige week een potje vlooienpoeder van bolfo gekocht. (ik dacht dat dat niet meer bestond) en gisteren heb ik dr eens flink ingepoederd en in een handdoek verpakt.
het resultaat was echt verbluffendde handdoek zat naderhand vol met dooie vlooien en vanochtend vond ik nog dode exemplaren. ik heb er geen meer gezien toen ik vanochtend kamde.
en nu ligt ze weer in de tuin
kan ik morgen weer opnieuw beginnen
Jij hebt toch ook wel eens gewoon zomaar jeuk ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sinds we hier wonen, en Xien mag de tuin in, heeft ze ook vlooien
Eens in de maand druppelen we in haar nekkie, toch blijft ze zo af en toe krabben
Hoiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef Uhmmie het volgende:
*gluur even om hoekje*
Waarom moeten de vogelspinnen weg?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:16 schreef Uhmmie het volgende:
Prima eigenlijk
erg druk maar wel goed
alleen de vogelspinnen moeten nu echt weg
dotje is eindelijk gesteriliseerd
en eh.. tja dat was een verhaal op zich
resultaat was dat we vooral niet hoefden terug te komen *grin*
wel is ze sinds die tijd niet meer van mijn zijde te slaan..
elke avond komt ze lekker bij mij in de stoel liggen
en tot mjn grote plezier: NAAST me tussen been en leuning gepropt ipv midden op de laptop of boek
Ja joh, ik had voor SCH en man een blog gemaakt, met vanalles om en in huis en in de omgeving erin gezetquote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef Rewimo het volgende:
En Poes heeft ook de tijd van haar leven gehad zeker?
En getrouwd tijdens mijn vakantiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Uhmmie het volgende:
Het gaat helemaal prima
hooguit af en toe wat moe
(en volgens job wat eh.. wisselvallig)
op http://jobensaskia.nl staat ook plaatje van de 1e echo
en een filmpje van de 2e
zou je even omlaag moeten scrollen
en verder tja.. sinds een week hier daadwerkelijk maar eens een zw-broek geshopt
niet dat het echt duidelijk zichtbaar is.. maar begin nu wel wat te merken
en nog verder eh eh.. tja ruim over de helft inmiddels
Morgen is het 2 jaar geleden dat ik Spike op ging halen en ik ben weer helemaal terug in de tijd ervan nu en heb destijds zoveel tips en steun van iedereen hier gehad dat ik het niet helemaal onopgemerkt voorbij kon laten gaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:45 schreef Auticia het volgende:
Hallo iedereen hier..
Ik ga morgen naar het asiel om kennis te maken met een hondje, zijn er nog dingen die ik moet vragen / op moet letten waaraan ik nog niet gedacht heb?
Hier is Toby! Hij wordt vrijdag 1 jaar!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
wat een mooie foto inkie
heb je ook zo'n mooie van toby?
Ohh wat een dotjequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Hier is Toby! Hij wordt vrijdag 1 jaar!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:31 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Dit was afgelopen maandag op laatste cursusavond Gehoorzame Hond.
Er staat 'zeer goed' op zijn certificaat. Had ik toen nog niet eens durven dromen.
Rena!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
ehm.... ze zeggen dat je als baasjes op je huisdier gaat lijken
nou loopt hier iedere dag een vrouw voorbij waar dat overduidelijk op van toepassing is : ik vermoed dat haar kapper er ook een trimsalon op nahoudt.
Ik heb het weleens vaker gehoord, zelf zie ik het niet zo duidelijk hoor. Vind het wel grappig om te horen.quote:en wat mezelf betreft: ik wou dat ik ook maar een beetje op doerak leek: zo lief en geduldig wordt ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nooit. ik heb meer iets van hepie: pinnig en druk.
nu nog wachten tot ik eieren ga leggen
maar als ik die foto van spike en auticia samen zie, dan stralen ze absoluut hetzelfde uit, al heeft de ene een hondengezicht en de ander een mensengezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |