Nou dat eigenlijk niet, het was gewoon ineens te warmquote:Op zondag 15 april 2007 22:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Beaker![]()
Opgezette enkels en dergelijke?
ow die zwarte is best klein volgens mij,dacht altijd dat ie vet groot was.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Nonneke het volgende:
De kinders in de tuin
KikkersPoes is ze alweer volop aan het vangen en opeten
![]()
Fa Shi is idd maar een opsodeflikkertje, denk dat ze een cm of 50/55 hoog is (kniehoogte iddquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
ow die zwarte is best klein volgens mij,dacht altijd dat ie vet groot was.
maar hij komt zo te zien niet boven mn knieen uit en anders een klein stukje erboven uit![]()
![]()
quote:
Dank je.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Rena![]()
Die ouwe peugeot ziet er erruguit trouwens
Tonja, gefeli
Lukt dat met je migraine??? Wat is het voor baan??
Dat klinkt inderdaad erg goed zeg.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Dank je.
Dat is het mooie, ik kan gewoon thuis werken, wanneer en hoe lang ik wil. Ik doe redactiewerk voor een website, en dat houdt in filmpjes zoeken op internet en die van commentaar voorzien op de website plaatsen. Ideaal voor mij dus, en ik vind het nog leuk ook!
Thnx Bluezz, zal eens gaan zoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt echt goed, en fijn dat je thuis kan werken tonja![]()
wrbtje, keep my fingers crossed
senesta, er is ook iets van telefoonwerk, waar je zelf je uren in kan delen. Geen tel. verkoop, jij wordt dan gebeld.. weet zo gauw niet waar ik dat vond. (heb het een keer in OUD gepost als idee voor ingridzoveel)
Dat is echt nog het enige wat hij heeft overgehouden na de dood van Joopquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
waarom huilt bas?
enne.... foto's, wij willen foto's (van bas dus)
quote:er is een mini-uhmmm in de maak
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:40 schreef Uhmmie het volgende:
er is een mini-uhmmm in de maak
ik háát het, ze bleven ook alleen maar zitten voor de foto hoor, we sturen ze altijd wegquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef senesta het volgende:
Leuke foto's Nonneke!
Wat een mooie beestjes en wat een heerlijk weer he?
Vind jij het niet enorm storend dat gebedel als je zit te eten?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:14 schreef Ellatjuh het volgende:
gave foto's.![]()
astrixje is dus al ff in de zon geweest.
hij is serieus echt een speklap aan het worden.
tijd dat ie achter de zeugjes aangaat![]()
Ik moet altijd wel lachen om Elco, die weet ondertussen echt wel wat een hekel ik eraan heb, die zit echt van een afstand te kijken en zodra ik zijn kant op kijk kijkt hij snel weg, de bengelquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik háát het, ze bleven ook alleen maar zitten voor de foto hoor, we sturen ze altijd weg![]()
Hij begint nog net niet schijnheilig te fluitenquote:
Fa Shi doet dat ook, en dan heeeel onschuldig erbij kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om Elco, die weet ondertussen echt wel wat een hekel ik eraan heb, die zit echt van een afstand te kijken en zodra ik zijn kant op kijk kijkt hij snel weg, de bengel![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:27 schreef Nonneke het volgende:
![]()
mn nicht heeft een Maltezer, die gaat voor je voeten zitten, en dan kuchtie een keer, en als je dan niet kijkt doet hij een stapje achteruit en kucht hij wat hardertot ie een meter bij je vandaan zit (
) dan begint hij 'kei hard' voor zover dat gaat natuurlijk bij zo'n beftekkeltje
te blaffen
![]()
dit is gewoon een buurtkat die heel af en toe een vorkje mee komt prikken.quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Waar heb je die vandaan, lady-wrb?
ik heb werkelijk geen flauw idee. t is echt een heel groot exemplaar.quote:Op maandag 23 april 2007 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooi beest
Wat is het? Noorse Boskat? Maine Coone? Vuilnisbak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |