jammer van je stageplaats/baan nonneke. maar wie weet komt er binnenkort iets passenders op je pad.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef Nonneke het volgende:
Lukt het een beetje met je tuin Lady-wrb ?![]()
Jumper is helaas niks geworden, nouja opzich was ik aangenomen (hardstikke gezellig zitten lullen met die gast, nog ff de visjes verzorgd) Maar we hebben uiteindelijk besloten het toch maar niet te doen, hij was dus meer opzoek naar een bedrijfsleider met rijbewijs, omdat die persoon dan elke week naar het andere filliaal moet rijden enzo. En ik zie mezelf op kortetermijn geen rijbewijs halen (2,5 jaar geleden ongeluk, grote rotzooi enz), dus het zou hem dan alleen maar meer geld kosten. Helaas maar niks aan te doen
![]()
Huh, ben je nu weer blauwquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:01 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien, maar je ziet hun oren vol zwarte troep zitten. En elke dag komen er ook flinke proppen uit.
Nee, hij ging nu naar de dierenarts (is ook mijn dierenarts dus ik zou eventueel even kunnen bellen) en daarna door naar het asiel, nu heeft het asiel hier een website dus ik hou het even in de gaten.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Goed gedaan Senesta!
Wordt je op de hoogte gehouden door de dierenarts waar het beestje heen is gebracht?
Arm katje![]()
quote:
ik was gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
laat ik nou de hele tijd gedacht hebben dat sch van het vrouwelijk geslacht was.
vraag me niet hoe ik daarbij kom overigens![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
laat ik nou de hele tijd gedacht hebben dat sch van het vrouwelijk geslacht was.
Nee zijn poezenboot blijft thuis, keurig verzorgd door huisgenotenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef senesta het volgende:
Leuk Bluezz, neemt hij zijn eigen poezenbeest ook mee dan?
Hi hi, doe je goed Bluezzquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee zijn poezenboot blijft thuis, keurig verzorgd door huisgenoten
Dus hij moet oppas zoeken om te gaan oppassen
Dat had ik dus tot voor kort met Veersesmurfquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
Niet zo bijdehand hequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
dan had het toch veersesmurfin geweest?
Heel goedquote:
Hoi Beakerquote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef Beaker het volgende:
[..]
Heel goedheb alleen deze dagen wel wat last van de warmte!
Die zijn mooi hequote:Op maandag 16 april 2007 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lekker door de duinen gefietst en even bij Parnassia een biertje
Ze staan er mooi bij
[afbeelding]
[afbeelding]
Offtopic in slowchatquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:21 schreef lady-wrb het volgende:
lekker off-topic, maar ik zet hem lekker toch hier.
[afbeelding]
gewoon omdat ik zo vreselijk trots en blij met hem ben
ik hou de soopies nog even waar ze zijn. er is namelijk nog geen afrastering tussen het stuk van de dames en de rest van ons. ik moet er toch even niet aan denken dat ze alle bloembollen die ik zo bloedig in de grond gepropt heb, weer voor me opduiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef Rewimo het volgende:
't Is ook een lekker jochie
Wanneer mogen de kips naar hun nieuwe behuizing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |