En ik van Burdie,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg nu images van Mary Poppins..
Jij bent dan ook een echte man en zij een echte vrouw!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
We praten langs elkaar heen Ch.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik van Burdie,.
Zie je wel dat dit een vogel-reeks is,!
Door naar de F&F SC dan maar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik van Burdie,.
Zie je wel dat dit een vogel-reeks is,!
kattenquote:
Wellicht zijn we daar meer on-topic ja,quote:
quote:
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte man en zij een echte vrouw!
quote:
Niet te missen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?
Ow, dan heb ik dat zeker even gemist...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?
Een SC die nog redelijk ontopic is ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Christine het volgende:
[SC] Deel 57: Voorjaarskriebels en zo
Wie durft?
Laten we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef AirwiN het volgende:
En in zijn posts mist hij alle subtiliteit en verfijning die vrouweigen zijn. Daar hoef ik zijn geslacht niet voor te zien om te kunnen concluderen dat hij een man is...
nou vooruit, maar wel ontopicquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Christine het volgende:
[SC] Deel 57: Voorjaarskriebels en zo
Wie durft?
Dat is wel redelijk uniek idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een SC die nog redelijk ontopic is ook!.
daarom verstoor ik het ook niet door "tietuh" te gaan roepen. Alhoewel, mits puur natuur....quote:
Het roepen van "tietuh" is dan ook een prima voorbeeld van Freudiaans gedrag en daarom wel degelijk on topic hier...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom verstoor ik het ook niet door "tietuh" te gaan roepen. Alhoewel, mits puur natuur....
Jammer. Ze kunnen daar best wat opschudding gebruiken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom verstoor ik het ook niet door "tietuh" te gaan roepen. Alhoewel, mits puur natuur....
Laten we ze wat kussens cadeau doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
Jammer. Ze kunnen daar best wat opschudding gebruiken.
De ham bedenk je wel zelf?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Frezer het volgende:
[liefie_]Tosti tijd! Met kaas [/liefie_] en ham.
Je wil van een stuk of 14 mede-mods af?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
In dat geval...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kloon of wat .... iemand zin in wortels?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Betreffende dame is vegetarier, vandaar.quote:
Oops.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je wil van een stuk of 14 mede-mods af?
Zolang die wortel in een poes zit, is het ook on topic toch... Krijg je er nog gratis een stukje flora en fauna bij ook...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kloon of wat .... iemand zin in wortels?
En CUL. Alhoewel dat wellicht a) onsmakelijk is en b) verwarrend voor mensen met een matige beheersing van het Frans.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang die wortel in een poes zit, is het ook on topic toch... Krijg je er nog gratis een stukje flora en fauna bij ook...![]()
Ik ben bang dat een algehele ban voor mij + sluiting van deze R&P sc de gevolgen zullen zijn, voor het opstoken van rellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang die wortel in een poes zit, is het ook on topic toch... Krijg je er nog gratis een stukje flora en fauna bij ook...![]()
Mokkameisje.quote:
Ik zie geen probleem, ga je gang pengu.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een algehele ban voor mij + sluiting van deze R&P sc de gevolgen zullen zijn, voor het opstoken van rellen.
Het opstoken begon met deze post:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang dat een algehele ban voor mij + sluiting van deze R&P sc de gevolgen zullen zijn, voor het opstoken van rellen.
En ik acht Danny kundig genoeg om het onderscheid te maken tussen oorzaak en gevolg...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
Dat bedoel ik. Al die mods houden elkaar de hand boven het hoofd. En een ipban is niet eerlijk tegenover mijn collegas die ook fokken. Oh wacht, over twee maanden kan het hoor ik netquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het opstoken begon met deze post:
[..]
En ik acht Danny knudig genoeg om het onderscheid te maken tussen oorzaak en gevolg...
Je hebt gelijk...![]()
Doe wat je niet laten kan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik? Nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
You hate me
*negeert PI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |