en slechterquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef JDude het volgende:
Deze was eerder!
Het was nog echt zo ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:57 schreef sararaats het volgende:
deze? of die andere?
wat is er mis met klonen?
als ik m'n origineel account een beetje zat word, gebruik m'n andere
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:57 schreef sararaats het volgende:
deze? of die andere?
wat is er mis met klonen?
als ik m'n origineel account een beetje zat word, gebruik m'n andere
Lang genieten van hetgeen wat goed is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent ook zo traag!![]()
en je doet standaard werk!![]()
Agossie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef JDude het volgende:
Ja, er was ooit zo'n plaatje voor de OP maar die zag ik in de vorige ook al niet meer.
fok?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Lang genieten van hetgeen wat goed is..
Het geen wat vervelend is vooral niet al te lang over nadenken..
Ging dat tussen ons ook zo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef JDude het volgende:
Hier bloeit wat op!
dat ging wel over het topic, kluppelquote:
Daar denk ik inderdaad niet over na.quote:
sara!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:02 schreef sararaats het volgende:
ja haha
zo'n misstap doe ik niet meer
ben bijna aan de jaren van verstand
[afbeelding]
O ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:03 schreef JDude het volgende:
Welnee, dat begon gewoon met ganz geile SMSjes.
Daar denk ik dan weer wel over na.quote:
u vraagt, ik doequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
sara!
Zou je ajb je tieten in je shirt willen houden?
Ik ben een beetje misselijk namelijk
dank je
Anders had je me dinsdag ook vast niet aangekekenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef Mokster het volgende:
O ja.
Reuze effectief overigens.
Wel jammer dat je me dumpte.
Maar ik heb het je vergeven hoor.
hollanderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar denk ik dan weer wel over na.
Ik keek naar die tieten van saraquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:06 schreef timbob het volgende:
ja hoi.
ik ging chocoladeijs eten en nu ben ik misselijk.
Geen bokkepootjes dit keer?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:06 schreef timbob het volgende:
ja hoi.
ik ging chocoladeijs eten en nu ben ik misselijk.
Wat een verstandigheid.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:11 schreef JDude het volgende:
Tijd voor bed. Bedtijd. Zulks.
Ik wacht op mijn volgende slachtoffer voor hete SMSjes, tot die tijd zal ik het even zonder moeten doenquote:
Moeheid, vooral. Liever zou ik nog een tijdje blijven hangenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:12 schreef Mokster het volgende:
Wat een verstandigheid.
Welterusten lieve JD.
Beetje bang van de kloon.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef Kuikentje1979 het volgende:
beetje bang van de tietsmiley?
ben en jerry ijsquote:
hoi vanaf nu ben jij mijn beste vriendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:32 schreef timbob het volgende:
[..]
ben en jerry ijs
chocola met stukjes chocola en chocoladekoek.
ik had een vrouwengevoel voor chocola ineens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mij gedacht!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:58 schreef Q. het volgende:
Het is een mooie tijd voor een tvp.
En dan de tegenhanger voor jou:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:37 schreef Pheno het volgende:
Oh, u vraagt, wij draaien:
"En, iemand al single af?"
Eigenwijze vrouwen ook!quote:
Leukquote:
Ik weet nu wat ik wil, dus over twee maanden zou ik zeggen: ja. Een andere baan vinden wordt niet zo lastig, in principe is het een kwestie van aanschrijven en op gesprek komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan de tegenhanger voor jou:
"En, ben je al werkgever af?"
Of juist welquote:
Zelda: LttPquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ghallo.
Fuck, die heb ik ook alquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelda: LttP
Maar die heb ik al, dus ik ga toch voor andere classics
Daarvan weet je nu al dat dat bij deze werkgever niet kan, dat je daar nu al zo stellig over bent?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:52 schreef Pheno het volgende:
Ik weet nu wat ik wil, dus over twee maanden zou ik zeggen: ja.
Dat is wel de theorie ja...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:52 schreef Pheno het volgende:
Een andere baan vinden wordt niet zo lastig, in principe is het een kwestie van aanschrijven en op gesprek komen.
Hoeren zijn het, allemaal!quote:
Altijd zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
Laatste vrije dag.. Jammer dat de vrije dagen harder gaan dan normale werkdagen
Q betaalt gewoon niet genoegquote:
Ik ook. Vannacht stond een 1 of andere lamlul een serenade van een uur lang 17 verdiepingen lager te houden. Ik ben er wakker door geworden en sindsdien niet meer in slaap gevallen. Ik ben niet de enige, ik hoor er meer over...quote:
een emmer kokend water kan helpenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Vannacht stond een 1 of andere lamlul een serenade van een uur lang 17 verdiepingen laag te houden. Ik ben er wakker door geworden en sindsdien niet meer in slaap gevallen. Ik ben niet de enige, ik hoor er meer over...
Het mooie Utrecht, waar alles beter is?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Vannacht stond een 1 of andere lamlul een serenade van een uur lang 17 verdiepingen lager te houden. Ik ben er wakker door geworden en sindsdien niet meer in slaap gevallen. Ik ben niet de enige, ik hoor er meer over...
Ja, op je nachtrust na.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mooie Utrecht, waar alles beter is?![]()
Als je kan mikken misschien welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toch maar eens beginnen met water voordat ik het ga koken. Kijken of dat wil helpen.
rubberen kogels kunnen ook helpenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toch maar eens beginnen met water voordat ik het ga koken. Kijken of dat wil helpen.
Je kan ook ludieke dingen gaan terugroepen in de zin van: Als je net zo beroerd neukt als je zingt, dan heb ik nu al medelijden met degene voor wie je dit zingt!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"voor hoeren hoef je niet te zingen, betaal nou gewoon!"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook ludieke dingen gaan terugroepen in de zin van: Als je net zo beroerd neukt als je zingt, dan heb ik nu al medelijden met degene voor wie je dit zingt!
In combinatie met de opmerking die Pheno vlak vóór jou maakte, zou ik dit heel erg fout kunnen opvatten. Laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Was die serenade voor jou Christine?
Nee, zij heeft een kokosnoot met chocola gekregen vannacht. Een stuk orgineler dan een serenadequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Was die serenade voor jou Christine?
Dat dus. Doe maar niet inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef Christine het volgende:
In combinatie met de opmerking die Pheno vlak vóór jou maakte, zou ik dit heel erg fout kunnen opvatten. Laat ik dat maar niet doen..
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
Nu klinkt mijn post kei lullig.
Erg lulligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Pheno!
het was beeldspraak, lieve phenoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zij heeft een kokosnoot met chocola gekregen vannacht. Een stuk orgineler dan een serenade
Laten we gaan tapdansenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
Ik kom hier even een fellow pinguin begroeten.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef Christine het volgende:
[..]
het was beeldspraak, lieve pheno.
Zullen we dat maar niet meer doen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
We praten langs elkaar heen Ch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |