Audits in de IT zijn makkelijk geld verdienen. Je rekent een belachelijk uurtarief om vervolgens standaard handelingen uit te voerenquote:
neuh, daar ga ik wel een passende invulling aan kunnen gevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, laat ik daarvan nou niet twijfelen of je er wat mee kan.
Dan doe je ze niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Audits in de IT zijn makkelijk geld verdienen. Je rekent een belachelijk uurtarief om vervolgens standaard handelingen uit te voeren
Je kan het! We staan achter je!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
neuh, daar ga ik wel een passende invulling aan kunnen geven
Als je standaard te werk gaat kan ik dat makkelijk roepen.quote:
ik heb weekend, ik wil niks horen over auditsquote:
Dan doe je je oren dichtquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb weekend, ik wil niks horen over audits![]()
Audits zijn best leuk hoor. Of ligt het eraan aan welke kant je zit?quote:
dat denk ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Audits zijn best leuk hoor. Of ligt het eraan aan welke kant je zit?
ze zijn al opquote:
quote:
Die is ook opquote:Wat is er met je plaatje gebeurd?
never mind, zo interessant is het nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef webspider het volgende:
[..]
[..]
Die is ook op
Problemen met webservers enzo, laaang verhaal
daar zal niet veel aan gemist wordenquote:
Machtsmisbruikquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Machtsgebruik.
maar ga vooral je gang, dan kan ik erover zeiken in FB als ik me per ongeluk verveel.
Ik blijf erbij, ik ben onschuldig. Het is laster zeg ik je.quote:
Normaliter moet ik daar bij jou toch minstens een hele zin voor samenstellen. Vooruitgangquote:
Ik strooi deze term graag rond op internet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ik ben onschuldig. Het is laster zeg ik je.
Wat een leuke tekst!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter moet ik daar bij jou toch minstens een hele zin voor samenstellen. Vooruitgang.
quote:De bovenstaande foto ben ik uiteraard niet zelf, maar is Steve Hackett. Hij kleurt wel mooi bij mijn avatar.
Je begrijpt dat ik na zoveel woorden helemaal mijn broek uit drijf...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
Normaliter moet ik daar bij jou toch minstens een hele zin voor samenstellen. Vooruitgang.
Pics?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik na zoveel woorden helemaal mijn broek uit drijf...
Zo ben ik. Ik ben er alleen nooit meer aan toegekomen om meer in het fobo te schrijven dan dat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een leuke tekst!
Vriendelijk dat je het even in je fobo hebt gezet voor ons
[..]
Of andere foto's te plaatsenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben er alleen nooit meer aan toegekomen om meer in het fobo te schrijven dan dat.
Waar haal je het idee vandaan dat ik ooit minder tijd aan Moks zou willen besteden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
Kan je hoop tikwerk schelen voor moks
Straight to the point je weetst!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan dat ik ooit minder tijd aan Moks zou willen besteden?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Litpho het volgende:
Waar haal je het idee vandaan dat ik ooit minder tijd aan Moks zou willen besteden?
ik heb nog niet geoefendquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Godt. Papa? Neeeeeeeeee! Daar gaan mijn wilde fantasieën.
en welke wilde fantasieen heb je over mij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Godt. Papa? Neeeeeeeeee! Daar gaan mijn wilde fantasieën.
als het maar in de zon isquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pfff... Een pak van mijn hart.
Dan fantaseer ik gewoon nog even verder.
Liever ergens andersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had mijn favoriete idyllische strandje in Thailand voor ogen.
Als dat u niet ontrieft.
en vanavondquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
We moeten de hele vrijdag nog hoor!
Welcome to my world...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef JDude het volgende:
Ik heb vandaag de uren van morgen al gemaakt.
werk je in It audit, of financial audit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en vanavond
en vannacht
en morgenavond
en met een beetje geluk ook zaterdag![]()
ICTquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
werk je in It audit, of financial audit?
hier is busy season voor mij voorbij, ik kan weer lekker niksen![]()
(en die vijf weken heb ik ook al geboekt)![]()
Ik kom er ook daadwerkelijk mee weg om dan morgen thuis te blijven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef Mokster het volgende:
Welcome to my world...
En die van Godt. Zo te zien.
Ik niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kom er ook daadwerkelijk mee weg om dan morgen thuis te blijven.
Schan-dá-lig!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef JDude het volgende:
Ik kom er ook daadwerkelijk mee weg om dan morgen thuis te blijven.
voor een modje ben je wel klantonvriendelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Make up your mind!
Mot je nou janken of lachen?![]()
klanten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor een modje ben je wel klantonvriendelijk![]()
Ik ben een vrouw, ik mag lachen en huilen tegelijk![]()
Vroegah. Nog voordat ie mod was. Tóen was ie pas onvriendelijk!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef Aarti het volgende:
voor een modje ben je wel klantonvriendelijk![]()
mijn bijdrage aan deze voortreffelijke topicreeks lijkt me betaling genoegquote:
dat is dan voor mijn tijd, gelukkigquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vroegah. Nog voordat ie mod was. Tóen was ie pas onvriendelijk!
Dat klopt!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vroegah. Nog voordat ie mod was. Tóen was ie pas onvriendelijk!
Hij gaat dicht!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn bijdrage aan deze voortreffelijke topicreeks lijkt me betaling genoeg![]()
Wordt tijd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaat dicht!![]()
Tenminste! Dat las ik net ergens
Zullen we dan weer lekker gemeen gaan bitchen met zn allen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
ik ook![]()
Sterf aan alle kutnewbies!
Wel zachtjes dood gaan en op youtube plaatsen![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik ook![]()
Sterf aan alle kutnewbies!
Wel zachtjes dood gaan en op youtube plaatsen![]()
Waar is pheno!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:43 schreef Mokster het volgende:
Nog steeds niet single af.
And proud of it!
Bijna iedereen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is idd altijd al een kut reeks geweest
wie zijn er nog single?![]()
Van mij ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bijna iedereen.
De singlesreeks hoeft wat mij betreft ook niet terug hoor.
Achja, hoe we het ook noemen, de essentie blijft toch hetzelfde.
Een kutreeks is een kutreeks. Tijdverdrijf voor als je te moe bent om iets anders te doen.
Excuus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is pheno!
Dit mag je alleen roepen als hij er om vraagt
zal ik doenquote:
Moet ik dat weten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:48 schreef Kuikentje1979 het volgende:
[..]
zal ik doen
je weet toch niet wie ik ben
Zeer oninteressant ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:48 schreef Kuikentje1979 het volgende:
[..]
zal ik doen
je weet toch niet wie ik ben
trustequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is de druppel, ik ga.
moks, jdude, godt![]()
Welterusten schone deerne.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is de druppel, ik ga.
moks, jdude, godt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |