dat lijkt me echt zo enorm gaaf.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
jottum NY
wel koud daar, ik heb liever een warm land
Het is dan ook extra cute in tekstvormquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:09 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
maar ook irri als je gewoon ff wilt relaxen zonder achtergrond geluid.
Ik wil niet te lang in het vliegtuig zitten, dus australie valt afquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo enorm gaaf.
Lekker met kerst en oud en nieuw. Daar bij die enorm grote boom en die schaatsbaan.
En dan lekker winkelen.
In de zomer mag het ook, dan is het lekker warm.
Maar 10 dagen Aruba wil ik ook wel hoor. Of lekker naar Australie ofzo
wat een levenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo, chocoladekick is voorbij, ik heb lekker met Lush gedoucht, dus ik kan lekker in bed ER kijken.
Nederland?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
jottum NY
wel koud daar, ik heb liever een warm land
Ook een fijn land, maar niet voor vakantiequote:
Doe een tussenstop van een dag of wat in New Delhi en dat valt best meequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil niet te lang in het vliegtuig zitten, dus australie valt af
ja!, behalve als je leuk bootje kunt varen. Dat is echt zoooooooo gaaf. Met een fatsoenlijke speedboot.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil niet te lang in het vliegtuig zitten, dus australie valt af![]()
Aruba, is dat niet enorm saai na 3 dagen?
Alleen in bed is toch stom.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo, chocoladekick is voorbij, ik heb lekker met Lush gedoucht, dus ik kan lekker in bed ER kijken.
ZO klinkt het wel fijn jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja!, behalve als je leuk bootje kunt varen. Dat is echt zoooooooo gaaf. Met een fatsoenlijke speedboot.
Leuk kunt duiken!
Parasailen
Wandelen langs de westkust
winkelen
genieten van de zelfgemaakte cocktails.
;s avonds uit gaan op het strand
moah 10 dagen misschien net iets te veel. Maar vanuit een veel te luxe hotel kun je je denk ik wel vermaken
Ga je mee ?
wanneer ga je nou naar Londen ?
Ik heb voorlopig genoeg india gehadquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe een tussenstop van een dag of wat in New Delhi en dat valt best mee.
ik ga ook niet alleen naar bedquote:
ik ben daar maar 1 keer geweestquote:
Ik ken geen mannen die een knuffel mee naar bed nemen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ga ook niet alleen naar bed
jij wel ?
Of ben jij een van die vele mannen die zijn knuffeltje meeneemt ?
Nou ja, het was maar een min of meer willekeurige interessante tussenstop op ruwweg (heel ruwweg) halverwege.quote:
eigenlijk moet je iets van 2 weken gaan en dan curacao meenemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
ZO klinkt het wel fijn ja![]()
Ik ga 13 april naar londen![]()
Weinig mannen die het inderdaad toegeven als de knuffel niet op eigen kracht ademhaalt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen die een knuffel mee naar bed nemen?
Ik ben er nu 2 keer geweest, en ik vond het oke, niet superdenderendquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ben daar maar 1 keer geweest![]()
toen was ik precies 1 jaar![]()
als het met de gezondheid van moeders meezit gaan we misschien volgend jaar![]()
vietnam kan dus ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een min of meer willekeurige interessante tussenstop op ruwweg (heel ruwweg) halverwege.
Ergens heb ik het vermoeden dat mijn natuur niet goed samenwerkt met iemand anders die probeert mij te relaxenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef tirannetje24 het volgende:
kom je lekker gerelaxt terug.
Op zich wel. Aanzienlijk minder halverwege natuurlijkquote:
lijkt me wel een heel mooi landquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich wel. Aanzienlijk minder halverwege natuurlijk.
ik niet meerquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb Whisky.
ik ben te moe om daar over na te denkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat mijn natuur niet goed samenwerkt met iemand anders die probeert mij te relaxen.
Als het land enigszins overeenkomt met een aantal van de meer representatieve exportprodukten die ik in de loop der tijd heb gezien...quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:11 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
![]()
tis ff geleden, maar eindelijk tijd om ff lekker te nixxxen![]()
Da's niet erg, dat heb ik wel vakerquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ben te moe om daar over na te denken![]()
ik kan het stomme nieuwsbericht niet meer vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen die een knuffel mee naar bed nemen?
dat lucht weer opquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's niet erg, dat heb ik wel vaker.
we hebben nu 3 indiase collegas hier en er is er een van hier die zaterdag naar india gaatquote:
Nee, dat is voorbehouden aan nixxxx zn plant!quote:
maar niet meer doen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow, ik vond het eigenlijk best lekker dat nixxxen
Jij? Tuurlijk. Alhoewel ik betwijfel of je er op de lange duur goed in bent.quote:
twisted_plant? die word nu nog omhoog gehouden door een touwtje, zit geen fut meer in.. en in mij ook niet dus k ga maffenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, dat is voorbehouden aan nixxxx zn plant!
ja dat welquote:
goed zo, opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
we hebben nu 3 indiase collegas hier en er is er een van hier die zaterdag naar india gaat
niksen op lange duur is stom.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij? Tuurlijk. Alhoewel ik betwijfel of je er op de lange duur goed in bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
twisted_plant? die word nu nog omhoog gehouden door een touwtje, zit geen fut meer in.. en in mij ook niet dus k ga maffen
Ja, laat ik daarvan nou niet twijfelen of je er wat mee kanquote:
Audits in de IT zijn makkelijk geld verdienen. Je rekent een belachelijk uurtarief om vervolgens standaard handelingen uit te voerenquote:
neuh, daar ga ik wel een passende invulling aan kunnen gevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, laat ik daarvan nou niet twijfelen of je er wat mee kan.
Dan doe je ze niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Audits in de IT zijn makkelijk geld verdienen. Je rekent een belachelijk uurtarief om vervolgens standaard handelingen uit te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |