Jij bent dan ook een echte man en zij een echte vrouw!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
We praten langs elkaar heen Ch.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik van Burdie,.
Zie je wel dat dit een vogel-reeks is,!
Door naar de F&F SC dan maar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik van Burdie,.
Zie je wel dat dit een vogel-reeks is,!
kattenquote:
Wellicht zijn we daar meer on-topic ja,quote:
quote:
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte man en zij een echte vrouw!
quote:
Niet te missen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?
Ow, dan heb ik dat zeker even gemist...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?
Een SC die nog redelijk ontopic is ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Christine het volgende:
[SC] Deel 57: Voorjaarskriebels en zo
Wie durft?
Laten we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef AirwiN het volgende:
En in zijn posts mist hij alle subtiliteit en verfijning die vrouweigen zijn. Daar hoef ik zijn geslacht niet voor te zien om te kunnen concluderen dat hij een man is...
nou vooruit, maar wel ontopicquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Christine het volgende:
[SC] Deel 57: Voorjaarskriebels en zo
Wie durft?
Dat is wel redelijk uniek idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een SC die nog redelijk ontopic is ook!.
daarom verstoor ik het ook niet door "tietuh" te gaan roepen. Alhoewel, mits puur natuur....quote:
Het roepen van "tietuh" is dan ook een prima voorbeeld van Freudiaans gedrag en daarom wel degelijk on topic hier...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom verstoor ik het ook niet door "tietuh" te gaan roepen. Alhoewel, mits puur natuur....
Jammer. Ze kunnen daar best wat opschudding gebruiken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom verstoor ik het ook niet door "tietuh" te gaan roepen. Alhoewel, mits puur natuur....
Laten we ze wat kussens cadeau doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
Jammer. Ze kunnen daar best wat opschudding gebruiken.
De ham bedenk je wel zelf?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Frezer het volgende:
[liefie_]Tosti tijd! Met kaas [/liefie_] en ham.
Je wil van een stuk of 14 mede-mods af?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
In dat geval...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kloon of wat .... iemand zin in wortels?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Betreffende dame is vegetarier, vandaar.quote:
Oops.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je wil van een stuk of 14 mede-mods af?
Zolang die wortel in een poes zit, is het ook on topic toch... Krijg je er nog gratis een stukje flora en fauna bij ook...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kloon of wat .... iemand zin in wortels?
En CUL. Alhoewel dat wellicht a) onsmakelijk is en b) verwarrend voor mensen met een matige beheersing van het Frans.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang die wortel in een poes zit, is het ook on topic toch... Krijg je er nog gratis een stukje flora en fauna bij ook...![]()
Ik ben bang dat een algehele ban voor mij + sluiting van deze R&P sc de gevolgen zullen zijn, voor het opstoken van rellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang die wortel in een poes zit, is het ook on topic toch... Krijg je er nog gratis een stukje flora en fauna bij ook...![]()
Mokkameisje.quote:
Ik zie geen probleem, ga je gang pengu.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een algehele ban voor mij + sluiting van deze R&P sc de gevolgen zullen zijn, voor het opstoken van rellen.
Het opstoken begon met deze post:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang dat een algehele ban voor mij + sluiting van deze R&P sc de gevolgen zullen zijn, voor het opstoken van rellen.
En ik acht Danny kundig genoeg om het onderscheid te maken tussen oorzaak en gevolg...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Misstique het volgende:
Dat bedoel ik. Al die mods houden elkaar de hand boven het hoofd. En een ipban is niet eerlijk tegenover mijn collegas die ook fokken. Oh wacht, over twee maanden kan het hoor ik netquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het opstoken begon met deze post:
[..]
En ik acht Danny knudig genoeg om het onderscheid te maken tussen oorzaak en gevolg...
Je hebt gelijk...![]()
Doe wat je niet laten kan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik? Nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
You hate me
*negeert PI.quote:
quote:
Dat is mijn standaardPI, dus die kan je over het algemeen prima negeren.quote:
een vaak ongelezen relativering.
Zoek je een andere baan ook als trainer? Zou je niet beter tentamens gaan schrijven?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
Even een serieuze vraag, zal ik een turkse pizza halen of een belegd broodje. Onderbouw je keuze
Turkse pizza, warm en hartigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
Even een serieuze vraag, zal ik een turkse pizza halen of een belegd broodje. Onderbouw je keuze
Ik ga nu niet nakijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoek je een andere baan ook als trainer? Zou je niet beter tentamens gaan schrijven?.
Ik ga zelf voor een heerlijk bolletje als lunch, heb ze al in huis gehaald. Een belegd broodje is gezonder denk ik dan een turkse pizza. Maar het is je eigen keuze he
.
Turkse pizza, ik heb al 2 dagen een broodje gezond op als lunch, tijd voor iets anders dus,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
Turks eten is anders érg gezond,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:22 schreef Christine het volgende:
Ik ga zelf voor een heerlijk bolletje als lunch, heb ze al in huis gehaald. Een belegd broodje is gezonder denk ik dan een turkse pizza. Maar het is je eigen keuze he
.
Mwoa, ik ga naar een turkse bakker, niet de donerking of zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Turks eten is anders érg gezond,. Alleen is de authenticiteit van de gemiddelde turkse pizza wel enigzins in twijfel te trekken.....
![]()
excellente timingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:48 schreef Q. het volgende:
Ah, bijna weekend, en volgens mij begin ik ziek te worden..
ik denk niet dat ze zoveel problemen met het feit dat jij je nog moet aankledenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of de loodgieters eindelijk weg zijn, dan kan ik m'n tanden poetsen en me aankleden.
gelukkigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:29 schreef sararaats het volgende:
hoi ben ik weer
waarom?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik heb behoorlijke humeurstoornissen
de ene moment ben ik poeslief, de andere moment ben ik een mopperPOT
Oké. Hier in het zonnige zuiden?quote:
Niet nodig, het is een feit.quote:
Ja das standaard, ik dacht dat het meer dan normaal was?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef JDude het volgende:
Omdat ze een vrouw is?
vanzelfsprekend,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef JDude het volgende:
Omdat ze een vrouw is?
Verstandig,quote:
Het is wellicht verstandig ten aanzien van je gezondheid,quote:
Ik heb genoeg pillenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is wellicht verstandig ten aanzien van je gezondheid,.
Tssssssk, jij hebt ook niks over voor je grote liefde...quote:
Pijnstillers?quote:
ik wil opgehaald worden in een koets! Met witte bloemen! En en en!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tssssssk, jij hebt ook niks over voor je grote liefde...
Een hele verbetering tov koffiesmaakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef Frezer het volgende:
Gatverdamme, mijn cappuccino smaakt naar warme melk.
ongesteldquote:
Had ik je al verteld dat ik student (lees: blut) ben,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik wil opgehaald worden in een koets! Met witte bloemen! En en en!![]()
Oh ja dat is klotequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ongesteld
maar hey, nu ben ik vrolijk
* sararaats zet een feesthoedje en zonnebril op
Maar gelukkig ben je heel creatiefquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik student (lees: blut) ben,.
ja ze zijn weg!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja ja ja!! ZIjn ze weg?? Ik durf niet te kijken.
Heiden!quote:
En dan merken dat ze de douche niet goed aangesloten hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja ja ja!! ZIjn ze weg?? Ik durf niet te kijken.
tss, ranzige zooiquote:
Overigens geloof ik nergens in, dus ja, volgens wat mensen ben ik heidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |