quote:
Dat is mijn standaardPI, dus die kan je over het algemeen prima negeren.quote:
een vaak ongelezen relativering.
Zoek je een andere baan ook als trainer? Zou je niet beter tentamens gaan schrijven?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
Even een serieuze vraag, zal ik een turkse pizza halen of een belegd broodje. Onderbouw je keuze
Turkse pizza, warm en hartigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
Even een serieuze vraag, zal ik een turkse pizza halen of een belegd broodje. Onderbouw je keuze
Ik ga nu niet nakijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoek je een andere baan ook als trainer? Zou je niet beter tentamens gaan schrijven?.
Ik ga zelf voor een heerlijk bolletje als lunch, heb ze al in huis gehaald. Een belegd broodje is gezonder denk ik dan een turkse pizza. Maar het is je eigen keuze he
.
Turkse pizza, ik heb al 2 dagen een broodje gezond op als lunch, tijd voor iets anders dus,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
Turks eten is anders érg gezond,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:22 schreef Christine het volgende:
Ik ga zelf voor een heerlijk bolletje als lunch, heb ze al in huis gehaald. Een belegd broodje is gezonder denk ik dan een turkse pizza. Maar het is je eigen keuze he
.
Mwoa, ik ga naar een turkse bakker, niet de donerking of zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Turks eten is anders érg gezond,. Alleen is de authenticiteit van de gemiddelde turkse pizza wel enigzins in twijfel te trekken.....
![]()
excellente timingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:48 schreef Q. het volgende:
Ah, bijna weekend, en volgens mij begin ik ziek te worden..
ik denk niet dat ze zoveel problemen met het feit dat jij je nog moet aankledenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of de loodgieters eindelijk weg zijn, dan kan ik m'n tanden poetsen en me aankleden.
gelukkigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:29 schreef sararaats het volgende:
hoi ben ik weer
waarom?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik heb behoorlijke humeurstoornissen
de ene moment ben ik poeslief, de andere moment ben ik een mopperPOT
Oké. Hier in het zonnige zuiden?quote:
Niet nodig, het is een feit.quote:
Ja das standaard, ik dacht dat het meer dan normaal was?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef JDude het volgende:
Omdat ze een vrouw is?
vanzelfsprekend,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef JDude het volgende:
Omdat ze een vrouw is?
Verstandig,quote:
Het is wellicht verstandig ten aanzien van je gezondheid,quote:
Ik heb genoeg pillenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is wellicht verstandig ten aanzien van je gezondheid,.
Tssssssk, jij hebt ook niks over voor je grote liefde...quote:
Pijnstillers?quote:
ik wil opgehaald worden in een koets! Met witte bloemen! En en en!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tssssssk, jij hebt ook niks over voor je grote liefde...
Een hele verbetering tov koffiesmaakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef Frezer het volgende:
Gatverdamme, mijn cappuccino smaakt naar warme melk.
ongesteldquote:
Had ik je al verteld dat ik student (lees: blut) ben,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik wil opgehaald worden in een koets! Met witte bloemen! En en en!![]()
Oh ja dat is klotequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ongesteld
maar hey, nu ben ik vrolijk
* sararaats zet een feesthoedje en zonnebril op
Maar gelukkig ben je heel creatiefquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik student (lees: blut) ben,.
ja ze zijn weg!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja ja ja!! ZIjn ze weg?? Ik durf niet te kijken.
Heiden!quote:
En dan merken dat ze de douche niet goed aangesloten hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja ja ja!! ZIjn ze weg?? Ik durf niet te kijken.
tss, ranzige zooiquote:
Overigens geloof ik nergens in, dus ja, volgens wat mensen ben ik heidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |