Nee, zij heeft een kokosnoot met chocola gekregen vannacht. Een stuk orgineler dan een serenadequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Was die serenade voor jou Christine?
Dat dus. Doe maar niet inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef Christine het volgende:
In combinatie met de opmerking die Pheno vlak vóór jou maakte, zou ik dit heel erg fout kunnen opvatten. Laat ik dat maar niet doen..
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
Nu klinkt mijn post kei lullig.
Erg lulligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Pheno!
het was beeldspraak, lieve phenoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zij heeft een kokosnoot met chocola gekregen vannacht. Een stuk orgineler dan een serenade
Laten we gaan tapdansenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
Ik kom hier even een fellow pinguin begroeten.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef Christine het volgende:
[..]
het was beeldspraak, lieve pheno.
Zullen we dat maar niet meer doen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
We praten langs elkaar heen Ch.
Ik krijg nu images van Mary Poppins.quote:
En ik van Burdie,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg nu images van Mary Poppins..
Jij bent dan ook een echte man en zij een echte vrouw!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
We praten langs elkaar heen Ch.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik van Burdie,.
Zie je wel dat dit een vogel-reeks is,!
Door naar de F&F SC dan maar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik van Burdie,.
Zie je wel dat dit een vogel-reeks is,!
kattenquote:
Wellicht zijn we daar meer on-topic ja,quote:
quote:
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte man en zij een echte vrouw!
quote:
Niet te missen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?
Ow, dan heb ik dat zeker even gemist...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Van mijn tieten had je al bewijs gezien. Maar van zijn geslacht nu dus kennelijk ook?
Een SC die nog redelijk ontopic is ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Christine het volgende:
[SC] Deel 57: Voorjaarskriebels en zo
Wie durft?
Laten we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef AirwiN het volgende:
En in zijn posts mist hij alle subtiliteit en verfijning die vrouweigen zijn. Daar hoef ik zijn geslacht niet voor te zien om te kunnen concluderen dat hij een man is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |