Xenaquote:Op donderdag 26 april 2007 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijke verhalen nonneke![]()
Xena vangt ook kikkers, die onze tuin oversteken kennelijk.
Ze speelt ermee, en dat krijsen is vreselijk, als ik het zie pak ik hem af uiteraard, en zet hem buiten haar bereik
Zij blijft dan uuuuuuren zoeken naar iets wat er niet meer is![]()
Bluezz, Feli met Xena!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Lady wrklippans wat goed te horen
Doerakkie
Nu nog je zomerkleren vinden
Ik was vanavond bij de intratuin en zag daar ook allerlei kleine palmpjes vanaf 10 euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:41 schreef Nonneke het volgende:
oh senesta je palmwij zijn al een tijd opzoek naar een mooie palm voor op het schildpadden strand, maar hier verkopen ze alleen maar twijgjes en dan moeten ze ook nog goud opbrengen
![]()
Dus vorig jaar hebben we maar een Aloe Vera plant op het strand gepland voor een beetje schaduw, jammer alleen dat ze de winter niet overleven en het nu snot is
![]()
Volgende week wordt Asterix (cavia) gecastereerd, en dan nog 6 weken en dannnnnnnnnnn krijgt hij zijn harem*trappelt van ongeduld*
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar is die brugmansia niet vreselijk giftig?
tis familie van de nachtschade namelijk.
ik zou er in elk geval geen cavia bij in de buurt laten.
Bron: http://www.tuin-wiki.nl/Main/Brugmansiaquote:De Brugmansia behoort tot de familie der nachtschades, net als de aardappel, tomaat en talrijke andere tuin- en huisplanten. Net als de andere nachtschadegewassen is de Brugmansia giftig. Hij bevat stoffen als hyoscyamine, scopolamine en atropine. Zuid-Amerikaanse indianen gebruikten de plant om de hallucineerde werking. Geheel ongevaarlijk is dit niet: het verschil tussen een tijdelijke en eeuwige trip is niet zo groot. Van overleden tuinders is weinig bekend, maar wel schijn je traanogen te kunnen krijgen als het sap in je ogen komt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar is die brugmansia niet vreselijk giftig?
tis familie van de nachtschade namelijk.
ik zou er in elk geval geen cavia bij in de buurt laten.
Waar ben je heen geweest?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef Rewimo het volgende:
*even voorbij scharrelt*
Weer thuis na een week vakantie. Katten en huis lijken het allemaal overleefd te hebben. Bedankt mam
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Naar Duitsland, het was heerlijk, prachtig weer natuurlijkEn ik heb een egel gezien
toen we 's avonds aan het wandelen waren.
Ik heb een oogje in het zeil gehouden met langsfietsenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef Rewimo het volgende:
*even voorbij scharrelt*
Weer thuis na een week vakantie. Katten en huis lijken het allemaal overleefd te hebben. Bedankt mam
Bij navraag is dat inderdaad de reden geweest dat alles nog staatquote:Op zondag 6 mei 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een oogje in het zeil gehouden met langsfietsen
Sinds we hier wonen, en Xien mag de tuin in, heeft ze ook vlooienquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
doerak heeft trouwens vreselijke last van vlooien en ik krijg ze maar niet uitgeroeid.
nou had ik vorige week een potje vlooienpoeder van bolfo gekocht. (ik dacht dat dat niet meer bestond) en gisteren heb ik dr eens flink ingepoederd en in een handdoek verpakt.
het resultaat was echt verbluffendde handdoek zat naderhand vol met dooie vlooien en vanochtend vond ik nog dode exemplaren. ik heb er geen meer gezien toen ik vanochtend kamde.
en nu ligt ze weer in de tuin
kan ik morgen weer opnieuw beginnen
Jij hebt toch ook wel eens gewoon zomaar jeuk ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sinds we hier wonen, en Xien mag de tuin in, heeft ze ook vlooien
Eens in de maand druppelen we in haar nekkie, toch blijft ze zo af en toe krabben
Hoiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef Uhmmie het volgende:
*gluur even om hoekje*
Waarom moeten de vogelspinnen weg?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:16 schreef Uhmmie het volgende:
Prima eigenlijk
erg druk maar wel goed
alleen de vogelspinnen moeten nu echt weg
dotje is eindelijk gesteriliseerd
en eh.. tja dat was een verhaal op zich
resultaat was dat we vooral niet hoefden terug te komen *grin*
wel is ze sinds die tijd niet meer van mijn zijde te slaan..
elke avond komt ze lekker bij mij in de stoel liggen
en tot mjn grote plezier: NAAST me tussen been en leuning gepropt ipv midden op de laptop of boek
Ja joh, ik had voor SCH en man een blog gemaakt, met vanalles om en in huis en in de omgeving erin gezetquote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef Rewimo het volgende:
En Poes heeft ook de tijd van haar leven gehad zeker?
En getrouwd tijdens mijn vakantiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Uhmmie het volgende:
Het gaat helemaal prima
hooguit af en toe wat moe
(en volgens job wat eh.. wisselvallig)
op http://jobensaskia.nl staat ook plaatje van de 1e echo
en een filmpje van de 2e
zou je even omlaag moeten scrollen
en verder tja.. sinds een week hier daadwerkelijk maar eens een zw-broek geshopt
niet dat het echt duidelijk zichtbaar is.. maar begin nu wel wat te merken
en nog verder eh eh.. tja ruim over de helft inmiddels
Morgen is het 2 jaar geleden dat ik Spike op ging halen en ik ben weer helemaal terug in de tijd ervan nu en heb destijds zoveel tips en steun van iedereen hier gehad dat ik het niet helemaal onopgemerkt voorbij kon laten gaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:45 schreef Auticia het volgende:
Hallo iedereen hier..
Ik ga morgen naar het asiel om kennis te maken met een hondje, zijn er nog dingen die ik moet vragen / op moet letten waaraan ik nog niet gedacht heb?
Hier is Toby! Hij wordt vrijdag 1 jaar!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
wat een mooie foto inkie
heb je ook zo'n mooie van toby?
Ohh wat een dotjequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Hier is Toby! Hij wordt vrijdag 1 jaar!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:31 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Dit was afgelopen maandag op laatste cursusavond Gehoorzame Hond.
Er staat 'zeer goed' op zijn certificaat. Had ik toen nog niet eens durven dromen.
Rena!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
ehm.... ze zeggen dat je als baasjes op je huisdier gaat lijken
nou loopt hier iedere dag een vrouw voorbij waar dat overduidelijk op van toepassing is : ik vermoed dat haar kapper er ook een trimsalon op nahoudt.
Ik heb het weleens vaker gehoord, zelf zie ik het niet zo duidelijk hoor. Vind het wel grappig om te horen.quote:en wat mezelf betreft: ik wou dat ik ook maar een beetje op doerak leek: zo lief en geduldig wordt ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nooit. ik heb meer iets van hepie: pinnig en druk.
nu nog wachten tot ik eieren ga leggen
maar als ik die foto van spike en auticia samen zie, dan stralen ze absoluut hetzelfde uit, al heeft de ene een hondengezicht en de ander een mensengezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |