quote:Op zondag 11 maart 2007 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lekker gewandeld in ons mooie dorppie en wat fotootjes gemaakt
Graagquote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef Nonneke het volgende:
een nieuw topic gewoon
![]()
Je moet Joey en Samara ook nog even spammen hoor Senesta![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Nonneke het volgende:
ik kom even lachen hoor
2 huizen verderop woont een zeikerd die bijwijzevanspreken al last heeft van de vogeltjes smorgens vroeg. Nou had mijn vorige buurvrouw al een hoop gedoe met dr omdat Bob afentoe blafte, nouja honden blaffen soms
Nieuwe buurvrouw had het na een week al aan de stok met de zeikerd want ook Sam blafte mevrouw teveel
![]()
Nou is sinds een tijdje het hoekhuis verkocht, grote ren in de tuin, wat blijkt nou, hebben ze minstens 4 (!!!) grote bouviers![]()
![]()
![]()
![]()
Die zeikerd krijgt het nog zwaar, voorlopig hebben ze nog geen schutting in de tuin, dus die honden blaffen naar alles wat langs loopt![]()
Zeker, optimaal genieten, ergens hoop ik dat ze ook bouviers fokken, dat is natuurlijk ook leuk, eens in de zoveel tijd 8 extra hondjesquote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, wat kun je dan genieten van dat soort dingen he
![]()
ja veel en vaak is vervelend, maar als een hond gewoon een keer blaft (de krant/kinderen gillen) is daar niks erg aan.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Bij mijn zoon en zijn vader naast zit ook een hond veel en vaak te blaffen.
Best storend en vervelend hoor
verschrikkelijk toch zulke mensenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Neuh idd.
Maar er zijn mensen die zoals jij het zegt al zeiken om een vroeg vogeltje
Is het ook, wij hadden hier in de buurt ook mensen die de hond te pas en te onpas naar buiten gooide.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Bij mijn zoon en zijn vader naast zit ook een hond veel en vaak te blaffen.
Best storend en vervelend hoor
Ja echt!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Nonneke het volgende:
ik kom even lachen hoor
2 huizen verderop woont een zeikerd die bijwijzevanspreken al last heeft van de vogeltjes smorgens vroeg. Nou had mijn vorige buurvrouw al een hoop gedoe met dr omdat Bob afentoe blafte, nouja honden blaffen soms
Nieuwe buurvrouw had het na een week al aan de stok met de zeikerd want ook Sam blafte mevrouw teveel
![]()
Nou is sinds een tijdje het hoekhuis verkocht, grote ren in de tuin, wat blijkt nou, hebben ze minstens 4 (!!!) grote bouviers![]()
![]()
![]()
![]()
Die zeikerd krijgt het nog zwaar, voorlopig hebben ze nog geen schutting in de tuin, dus die honden blaffen naar alles wat langs loopt![]()
Wat een lieve oude meneerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef Beaker het volgende:
Mooie foto's
Om jullie te laten zien hoe oud en doof Basje is hier een foto
[afbeelding]![]()
Hij is leuk hequote:
Ja, het is echt een vertederende foto zo, met die oogjes en zo ontspannen en zoquote:
Jumperquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke wat is de Jumper ?
Wát een dierentuin bij die mensen zeg
Beakertje, alles goed in de buik?
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke wat is de Jumper ?
Wát een dierentuin bij die mensen zeg
Beakertje, alles goed in de buik?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef senesta het volgende:
Hij ligt heerlijk in het zonnetje.
quote:
In arnhem. Op fietsafstand als het mooi weer isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef Christine het volgende:
Waar zit dat, Pheno?
Ze zijn in ieder geval niet in arnhem.quote:
Een stelletje pussies, dat zijn ze!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef Christine het volgende:
Zonde.
Post dan wel de aanstichtser:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, een plannetje: [R&P SC] Zonder OP tegenwoordig?
Met dubbele agenda. Die lui daar hebben zin in een rel, F&F kan wel een oppepper gebruiken qua SC, en als iedereen dadelijk hier zit, kan de R&P SC gesloten worden (in het kader van het nieuwe R&P beleid). Iedereen happy.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, een plannetje: [R&P SC] Zonder OP tegenwoordig? :')
Ik mis dickiesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Met dubbele agenda. Die lui daar hebben zin in een rel, F&F kan wel een oppepper gebruiken qua SC, en als iedereen dadelijk hier zit, kan de R&P SC gesloten worden (in het kader van het nieuwe R&P beleid). Iedereen happy..
Maar er moet hier dus wel even TIETUUUUUUUUH!!! geroepen worden. Ofzo. Maar niemand durft.
Zal ze haar tieten posten, dan komen ze welquote:
U riep?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou nou zeg. Alsof je hier geen "TIETUUUUUUUUH!!!" (ik zei het) mág roepen.
Tietenfoto's incl. stijve tepelsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef Christine het volgende:. Nee, zo werkt dat niet.
Het duurt trouwens niet lang meer voordat ik in een ijsblokje verander hier, zelfs al staat de kachel best hoog.
Waar woon je dan? Op de noordpool?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef Christine het volgende:. Nee, zo werkt dat niet.
Het duurt trouwens niet lang meer voordat ik in een ijsblokje verander hier, zelfs al staat de kachel best hoog.
Nee in Utrecht, maar het is hier echt stervenskoud. Of misschien is dat mijn perceptie, omdat ik vannacht nauwelijks heb geslapen. Of er tocht iets. En ik wil een sigaretje. Ik ben zo terug.quote:
Oh ja. Altijd als ik naar Utrecht ga heb ik het ook koud. Aangezien het >hier< blijkbaar warmer is waardoor ik vaak mijn jas vergeet mee te nemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee in Utrecht, maar het is hier echt stervenskoud. Of misschien is dat mijn perceptie, omdat ik vannacht nauwelijks heb geslapen. Of er tocht iets. En ik wil een sigaretje. Ik ben zo terug..
Noord-Limburg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:34 schreef Christine het volgende:
Uiteraard. Maar waar is >hier<?
Ik heb trouwens koffie nu, dat helpt vast ook tegen de kou.
Zeg!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou nou zeg. Alsof je hier geen "TIETUUUUUUUUH!!!" (ik zei het) mág roepen.
Wil jij welquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:06 schreef Nonneke het volgende:
Xenavalt best mee hoor, met je vieze oogjes
![]()
Nou vandaag gesprek gehad, was hardstikke gezellig, heb er dik een uur gezetenHet is uiteindelijk de bedoeling als ik wordt aangenomen dat ik over een tijd die tent draai
Heb gelijk maar even geholpen met de nieuw binnen gekomen visjes 'op te bergen'
We hebben afgesproken er allebei een nachtje over te slapen (hoop info zo in een uurtje
) ik hoop zo dat dit wat wordt
Lijkt me zoooooo gaaf die tent draaidende te houden
![]()
Hij vroeg nog of ik dieren haddus ik de hele waslijst
Ohw zegtie dus we hebben iig gelijk een goede klant erbij dan
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil jij wel
Klinkt wel erg leuk
Ow :
Tietttttttttuuuuuuhhhhhhhhhhhhh