quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Is wel erg lekkere muziek maar ik heb nu heel wat nummers van ze gehoord. en zit er nog niet tussen! Het klinkt iig zoiets als Mogwai achtigs... enkel is het niet van hun. Heb al die albums... Is gewoon lekker electrnica muziekje.. Maar helaas geen text dus ik ben nog steeds op zoek naar het volgende nummer: klik
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:55 schreef p83ot het volgende:
Weet er iemand hoe dit nummer heet op het onderstaande kort videofragmentje? Het is een trouwmontage stuk van David Perry gemaakt.
http://users.pandora.be/lagrou/ben/orlando.wmv
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef -Raoul- het volgende:
Ohja nog 1 nummer, bij veronica is er een introductie muziekje voor films van Steven Seagal met: "I am the man, say bam, baaaaammmm" enzo dies wel grappig, iemand die die weet?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:10 schreef unioz het volgende:
Ik heb de hele tijd een oldschool hiphop liedje in mn hoofd alleen weet ik de naam/artiest niet meer. Tis snelle rap met een viool op de achtergrond. Zou iemand kunnen helpen?
Busta Rhymes - Gimme some moquote:
Da's nog steeds Wham! - Wham rapquote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef -Raoul- het volgende:
Ohja nog 1 nummer, bij veronica is er een introductie muziekje voor films van Steven Seagal met: "I am the man, say bam, baaaaammmm" enzo dies wel grappig, iemand die die weet?
Die url komt niet helemaal goed over, is inmiddels aangepast in het OP-bestand.quote:
Genoeg, maar daar is deze topic niet voor bedoeld.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:59 schreef naittun1 het volgende:
Zoek muziek in de stijl van Damien Rice, lekkere rustig dus. Heb ook al wat oudere cd's van Counting Crows, heerlijke muziek is dat. Weet iemand nog meer van dit soort muziek?
Ik ken het niet, maar het klinkt als Enigma. Of een van die kloonbandjes die daarop volgden, natuurlijk...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:55 schreef p83ot het volgende:
Weet er iemand hoe dit nummer heet op het onderstaande kort videofragmentje? Het is een trouwmontage stuk van David Perry gemaakt.
Heb je hier wat aan:quote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef MrSASO het volgende:
Het eerste nummertje wat je hoort bij 2 fast 2 furiuos, welk nummertje is dat?
http://www.rlslog.net/fast-and-furios-3-tokyo-drift-soundtrack/quote:The song at the start is by DJ Shadow Feat. Mos Def - Six. Good song. And the song playing whilst we see the green car I am not sure of.
Ik bedoelde van 2fast 2furious, het begint met best een heftige beat.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan:
[..]
http://www.rlslog.net/fast-and-furios-3-tokyo-drift-soundtrack/
http://www.soundtrackinfo.com/ost.asp?soundtrack=3992quote:Q: What's the name of the very first song used in the movie? It's during the part were they are still putting up road blocks with a red truck before the first race. (from engs in philippines)
A: That'd be the David Banner song "Like a Pimp." (thanks to Tom, UK) add more info
Je bent een schat.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ow, beter lezen de volgende keer, maar ik heb wel iets gevonden:
[..]
http://www.soundtrackinfo.com/ost.asp?soundtrack=3992
Dit topic is niet voor warezquote:Op maandag 12 maart 2007 18:29 schreef Martijn23 het volgende:
Hallo een jaar of wat geleden heb ik het nummer Nuisance Lover van Legowelt gehad, helaas laptop gecrashed en een hoop muziek kwijt, nu ben ik al een tijdje bezig met opbouwen van mn collectie alleen mis dit nummer, ik heb hem al een jaar in bestelling staan bij betere platenzaken, maar tervergeefs, wie heeft hem ?
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:29 schreef Martijn23 het volgende:
Hallo een jaar of wat geleden heb ik het nummer Nuisance Lover van Legowelt gehad, helaas laptop gecrashed en een hoop muziek kwijt, nu ben ik al een tijdje bezig met opbouwen van mn collectie alleen mis dit nummer, ik heb hem al een jaar in bestelling staan bij betere platenzaken, maar tervergeefs, wie heeft hem ?
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Maar om er dan een nieuw topic over aan te maken? Kan toch ook gewoon hier ofnietquote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Genoeg, maar daar is deze topic niet voor bedoeld.
Van de beschrijving van het filmpje:quote:Op maandag 12 maart 2007 19:37 schreef ram.con het volgende:
Aarch, ik ben de naam van dit nummer kwijt, terwijl ik hem gisteren nog gehoord moet hebben. Zit nu een uur te zoeken, maar met die songtext (spelling) kom je niet echt verder op google...
quote:It's really shit. I sort of used the Ed Wood method, I guess you could say. But here it is in all its typical drunken glory.
Songs are(in sequential order):
"Kaze Wo Atsumete" - Happy End
"I Hate Rock 'N Roll" - Jesus and Mary Chain
"Monster Mash" - Bobbie "Boris" Picket (more)
The Fugees - Ready or Not (volgens mij nog in n remix ook)quote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef DJqbl5 het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8457191439009361630&q=zz+leiden
weet iemand hoe de nummers in dit filmpje heten?
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef unioz het volgende:
[..]
Van de beschrijving van het filmpje:
[..]
Second Category, staat ook in de comments, en op hun myspace-paginaquote:Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef rudedeltadude het volgende:
hallo muziekkenners!
Weet iemand wel nummer achter de reclame zit van de canon selphy?
hier een linkje naar de commercial: http://www.youtube.com/watch?v=1yy8Y3wH5YI
bij voorbaat dank!
Ik weet dat het The Sellers zijn, maar wat is de titel?
ohw, ik voel me dom!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Second Category, staat ook in de comments, en op hun myspace-pagina
Billy Joel - Piano manquote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Skazminko het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Os2K0Ou9i00
Het nummer wat je hier hoort, wie is/zijn de artiest(en) en hoe heet het?
Carl Orff - Carmina Burana - O Fortunaquote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij bekend klassiek nummer. Het is erg mineur/eng en wordt regelmatig in televisieprogramma's c.q. films gebruikt bij "ernstige" zaken. Het is zo'n nummer wat iedereen wel herkent als het gedraaid wordt, maar volgens mij weet bijna niemand de titel/componist ervan.
Het begint volgens mij met pauken en cello's. Deze laatsten spelen volgens mij een lage toon en de tel daarna dezelfde toon een octaaf hoger. Dit doen ze met diverse tonen na elkaar.
Na een paar maten komen daar violen bij die een deuntje spelen. Klinkt allemaal erg bombastisch.
't Is weer eens een vage omschrijving, maar veel meer kan ik er niet van maken.
DJ Chuckie - Partycrasherquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:19 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook weer 's op zoek naar een nummer. Ik denk dat het een beetje in de commerciële Hip Hop / Bubbeling richting thuishoort. Het enige wat ik kwa lyrics uit 't nummer weet is: "And this is the way we crash the party". Als ik het me goed kan herinneren, wordt deze zin vrij vaak herhaalt in het nummer.
Alvast bedankt voor degene die me kan helpen!
Scoop - Drop itquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef Kanogor het volgende:
Oud nummer, jaren 90 denk ik. Beetje zo'n toenmalig house/trance/dance achtig iets. Meeste is sound, maar er klinkt ook zo'n zware donkere stem die zegt:
"...that you never heard before.... before...before"
Wat ie daarvoor zegt kan ik me niet meer herrinneren, maar zal wel iets zijn als "we're gonna play a sound" ofzo...
Iemand?
Ps: er klinkt ook zo'n wijf tussendoor af en toe "yeah-ie-yeah-eah-eah!"
Volgens mij stond het nummer op een cd uit de Hitzone serie...
Bedankt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:20 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
DJ Chuckie - Partycrasher
Er zijn wel een aantal verschillende versies..
Jep, thanks!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm, maar misschien was het Rehab van Amy Winehouse?
Haha nee, is ook een bekende, maar is hem helaas niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carl Orff - Carmina Burana - O Fortuna
Iemand anders?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij bekend klassiek nummer. Het is erg mineur/eng en wordt regelmatig in televisieprogramma's c.q. films gebruikt bij "ernstige" zaken. Het is zo'n nummer wat iedereen wel herkent als het gedraaid wordt, maar volgens mij weet bijna niemand de titel/componist ervan.
Het begint volgens mij met pauken en cello's. Deze laatsten spelen volgens mij een lage toon en de tel daarna dezelfde toon een octaaf hoger. Dit doen ze met diverse tonen na elkaar.
Na een paar maten komen daar violen bij die een deuntje spelen. Klinkt allemaal erg bombastisch.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Sorry Gitarist, ik heb geen idee welk nummer je bedoelt...
Gisteren hoorde ik een nummer op 3fm, iets na half drie 's middags, een mix van The Joker (steve miller band) en een nummer van Shaggy, heeft iemand hier de titel en/of artiest van?
bij voorbaat dank
Die misschien?quote:In 2000, he let Shaggy use the bass line from this on his hit, "Angel."
ik ga gelijk eens ff snuffelen....quote:
Ik ken best wel wat klassiek, maar dit is inderdaad een beetje aan de vage kant.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef Gitarist het volgende:
Geen gekke optie toch? Het gedeelte 'Aases Death' misschien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:40 schreef DaFan het volgende:
Ik doe een krampachtige poging met Peer Gynt Suite van Edvard Grieg. Maar ik denk niet dat dat m is.
Ik luisterde m vroeger wel s maar ik heb niet echt een idee meer hoe ie in elkaar steekt. Er zit wel een flink bombastisch gedeelte in (vrij mooi trouwens) die ik ook wel s op tv hoor langskomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen gekke optie toch? Het gedeelte 'Aases Death' misschien.
Ik zat zelf te denken aan 'Mars, the Bringer of War' van Gustav Holst, maar daar zitten eigenlijk te veel blazers in.
Ik wacht vol spanning op het mp3-tje van Gitarist.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik luisterde m vroeger wel s maar ik heb niet echt een idee meer hoe ie in elkaar steekt. Er zit wel een flink bombastisch gedeelte in (vrij mooi trouwens) die ik ook wel s op tv hoor langskomen.
Zou wel top zijn als we m zo konden vinden
Probeer het eens hier: http://www.rabradio.nl/page/audioarchief/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Sorry Gitarist, ik heb geen idee welk nummer je bedoelt...
Gisteren hoorde ik een nummer op 3fm, iets na half drie 's middags, een mix van The Joker (steve miller band) en een nummer van Shaggy, heeft iemand hier de titel en/of artiest van?
bij voorbaat dank
volgens deze site http://shopping.netsuite.com/s.nl/c.ACCT67745/it.A/id.3963/.f heet ie toch echt Main Title van Bill Contiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:43 schreef el_cornholio het volgende:
Ik ben op zoek naar dit nummer: http://www.sylvester-stallone.sk/soundtra/lockup/track01.htm
Heb alleen het idee dat het toch anders heet, ik kan het niet vinden met groenekabel.
clint mansell - lux aeterna ?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef Gitarist het volgende:
Dyewitness - What Would You Like To Hear Again ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:06 schreef unioz het volgende:
Ik zoek een housenummer waarbij een paar keer een sample terugkomt:'emmm what was your name again?'
Gesproken door een mannelijke stem
Het is vrij langzaam en bombastisch. Echt zo'n "end of the world" deuntje. Met veel staccato noten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ken best wel wat klassiek, maar dit is inderdaad een beetje aan de vage kant.
Is het langzaam? Snel? Alleen pauken, cello's en violen, geen blaasinstrumenten?
Kun je het thema anders eens neuriën of naspelen en de mp3 hier neerzetten?
prokofiev - montagues and capuletsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:45 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Het is vrij langzaam en bombastisch. Echt zo'n "end of the world" deuntje. Met veel staccato noten.
Ik heb het nummer niet precies in m'n hoofd, volgens mij zitten er wel blazers in, maar die zijn in het begin nogal op de achtergrond.
Het nummer begint met pauken en cello's (intro), waarna er strijkers (en missch. blazers) bijkomen.
Helaas ben ik niet in de gelegenheid het in te spelen...
maar niet lux aeterna van clint mansell dus?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:45 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Het is vrij langzaam en bombastisch. Echt zo'n "end of the world" deuntje. Met veel staccato noten.
Ik heb het nummer niet precies in m'n hoofd, volgens mij zitten er wel blazers in, maar die zijn in het begin nogal op de achtergrond.
Het nummer begint met pauken en cello's (intro), waarna er strijkers (en missch. blazers) bijkomen.
Helaas ben ik niet in de gelegenheid het in te spelen...
Dat zou wel eens heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
prokofiev - montagues and capulets
wellicht.
quote:
Ja dat is hem! Bedankt!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
wellicht.
Iemand?quote:Komen wij uit rotterdam, ken je dat niet horen dan
The Drill - The Drillquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jejf/wtfisditnummer.mp3
Hoe heet dit nummer
Nee dat is m niet, melodietje is heel anders.quote:
Is 'm wel... jouw brakke opname kan daar niet tegen opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nee dat is m niet, melodietje is heel anders.
opname is idd brakquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is 'm wel... jouw brakke opname kan daar niet tegen op![]()
Op de officiele site staat dat de muziek van Susumu Hirasawa is...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek het nummer uit de volgende trailer: http://www.apple.com/trailers/sony/paprika/trailer/
Het is van de anime film Paprika, en ik vind het nummer wel mooi klinken, weet iemand van wie dit nummer is?
Meerdere bronnen uit mijn omgeving bevestigen dat.... dus...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
opname is idd brakmaar ik weet zeker dat dat nummer m niet is
Dat zou 'Come and get it' kunnen zijn, van Badfinger. Geschreven door Paul McCartneyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:25 schreef n8 het volgende:
Hallo,
ff voor een vriendin: ze is op zoek naar dat nummer wat ze atm bij de voorstukjes van net5 draaien voor de film 'serendipity'.
we weten echter maar 1 regel: If you want it, come and get it.
T is een overbekend nummer en iemand moet hier het origineel wel van weten, dus ........ Help??
Moest even naar zijn persoonlijke website toe, maar nu heb ik ook het nummerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Op de officiele site staat dat de muziek van Susumu Hirasawa is...
[..]
Dat is Tom Snare - Philosophyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jejf/wtfisditnummer.mp3
Hoe heet dit nummer
jaaaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat is Tom Snare - Philosophy
videoclip
nee dat is m nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat zou 'Come and get it' kunnen zijn, van Badfinger. Geschreven door Paul McCartney
David Gray - Babylonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:25 schreef n8 het volgende:
Hallo,
ff voor een vriendin: ze is op zoek naar dat nummer wat ze atm bij de voorstukjes van net5 draaien voor de film 'serendipity'.
we weten echter maar 1 regel: If you want it, come and get it.
T is een overbekend nummer en iemand moet hier het origineel wel van weten, dus ........ Help??
Neophyte - Komen Wij Uit Rotterdamquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:46 schreef Hare het volgende:
Ik heb me al suf gezocht op google, maar kom niet verder, daarom.....mijn laatste hoop:
Het is een hardstyle nummer met als tekst:
[..]
Iemand?
Volgens mij is dit een remix of een herwerkte versie van Strings of Life van Derrick May.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Green.Velvet het volgende:
Kent er iemand dit nummer ? Redelijk oud, ik ken het van vroeger, maar kwam het onlangs weer tegen in een live set van Morales.
http://users.telenet.be/divake/morales.mp3
Niet op de slechte kwaliteit letten. De kwaliteit van de hele live-set tape is om te huilen...
Geloof ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef Quannum het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een remix of een herwerkte versie van Strings of Life van Derrick May.
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF60674-01-01-01.mp3
Je bedoelt "uit mixes" ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef Green.Velvet het volgende:
@ quannum & Esto : THX dat lijkt hem inderdaad te zijn. Cool !
Ik ben al jaren bezig met zeer gekend, maar soms onbekende nummers uit remixes en dergelijke bij elkaar te zoeken. Ik heb er al een heel deel, maar er blijven er steeds onbekend. Misschien kan ik ze hier met der tijd wat posten. Er zitten hier blijkbaar nog veel liefhebbers van het leukere werk
Nee ik heb het over tapes, bootlegs, mixes van vroeger uit de tijd dat ik uitging. Heb nog steeds het een en ander liggen, vaak amper om aan te horen wegens zielige kwaliteit. Maar door de jaren door heb ik al het een en ander kunnen recupereren door de losse nummers te proberen achterhalen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:41 schreef Quannum het volgende:
[..]
Je bedoelt "uit mixes" ?
Maar je bent toch Belg? Dan ken je de "De Maxxx" series van stubru toch?
Als je de "classics" kanten van die serie uitpluist zal je al een heel eind verder komen.
Whehe, ik heb nog een pak cassettes (van 1996 tot 2001 of zo) liggen van Illusion, Obsession, Carat, Outline enz.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:00 schreef Green.Velvet het volgende:
[..]
Nee ik heb het over tapes, bootlegs, mixes van vroeger uit de tijd dat ik uitging. Heb nog steeds het een en ander liggen, vaak amper om aan te horen wegens zielige kwaliteit. Maar door de jaren door heb ik al het een en ander kunnen recupereren door de losse nummers te proberen achterhalen...
Voor de kenners van de Belgische scene van vroeger... Live set tapes van la Rocca, Globe, At The Villa, (de oude) Boccaccio, enz... En daar zit niet alleen house tussen, in de latere uurtjes werd er ook al heel vaak meer ambient en trance gedraaid en er zitten hier en daar nog steeds juweeltjes tussen.
Moke - Last Chancequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef Memory het volgende:
ik zit al enkele weken met een liedje in mijn hoofd, maar ben er nog steeds niet achter van wie het is en hoe het heet...
Het liedje is al een paar keer bij Studio Sport/Voetbal gedraaid en heeft ongeveer de volgende tekst:
'It's time (laatste letters worden herhaald) ...Well, it's now or never.... I know (laatste letters worden herhaald) We'll becomming together'
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
Je vraagt hier toch niet serieus om 2 Unlimited - No Limit?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef Beanstalk het volgende:
Echt een nineties hit met de intellectuele tekst 'no no, no no no no, no no no no no no no no'.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dyewitness - What Would You Like To Hear Again ?
Haha das genoteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Quannum het volgende:
Whehe, ik heb nog een pak cassettes (van 1996 tot 2001 of zo) liggen van Illusion, Obsession, Carat, Outline enz.
Daar was ik vroeger wel veel te vinden.![]()
Dus vraag maar he![]()
Shit, ik heb hem gehoord. Ik vrees van wel. Dat krijg je van jeugdherinneringen ophalen in een tussenuur.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je vraagt hier toch niet serieus om 2 Unlimited - No Limit?
Mr. Oizo -- Flat beatquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef anti-virus het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waarin een geel aap/mannetje/pop met eens sigaar in zn mond speelt.
Dit klinkt redelijk triest.
Maar ik ben er wel naar op zoek
Supermode- Tell me why?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Xbox_360 het volgende:
Hoe heet dat nummer waar je zo'n kerel in het refrijn vrij vaak:
"whyyyyyhyyyyyhyyyyyyy"
hoort zingen? Het is een pop-nummer en op school hoor ik het soms 3 keer op een dag, dus volgens mij wordt het nummer best vaak op de radio gedraait. Iemand enig idee?![]()
Ik denk Take That - Patience...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Xbox_360 het volgende:
Hoe heet dat nummer waar je zo'n kerel in het refrijn vrij vaak:
"whyyyyyhyyyyyhyyyyyyy"
hoort zingen? Het is een pop-nummer en op school hoor ik het soms 3 keer op een dag, dus volgens mij wordt het nummer best vaak op de radio gedraait. Iemand enig idee?![]()
Ah natuurlijk, had het kunnen weten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Nope, maar toch bedankt![]()
[..]
Ja, dat is em!Thanks
Ha! Die zocht ik ook nog, had 'm al eens eerder gevonden, maar niet onder die naam. Beetje apart, maar even goed; bedankt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
wellicht.
Nope, maar bedankt. Hehe, voelt echt kneuzig als je van zo'n bekend nummer de titel niet weet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Shirley het volgende:
Fragetellis-Chelsea Dagger.
Staat ie niet meer in de OP dan?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:43 schreef PatsneoK het volgende:
Oké,
Op Donderdag 8 maart werd op RTL5 de aflevering "Hangt te drogen" van CSI: New York uitgezonden. Deze aflevering eindigde met een a capella nummer van een zanger. De titel zou Blood Brother(s) kunnen zijn. Weet iemand wie de artiest en de titel van het nummer!
Bedankt alvast!
via: http://www.tunefind.com/show/CSI:+NYquote:A Different Kind of Pain : Cold
Blood Brothers : Bruce Springsteen
U and Dat (Featuring T. Pain & Kandi Girl) : E-40
When the Stars Go Blue : Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz
Was dat niet iets van The Beasty Boys?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:47 schreef Wiegman het volgende:
wie zou mij kunnen helpen?
ik op zoek ben naar een nummer van een (hardcore) punk band van een aantal jaren geleden.
het nummer begint met een thema van getokkel op een elektrische gitaar.
het refrein bevat de tekst "on the ... side" wat regelmatig terugkomt.
de bijbehorende clip gaat (volgens mij) over de band die speelt in een soort van zaal van een labaratorium. Op een gegeven ogenblik komen de bandleden weer binnen verkleed in gorillapakken om de hele boel (uiteraard) in elkaar te slaan.
het nummer was destijds wel redelijk bekend...
ik ben echt al jaren op zoek naar dit nummer, maar kan het echt niet vinden en niemand schijnt het te kennen.
ik hoop dat ik hier nog wat succes boek.
Da's Joey Ramone.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:48 schreef roelofjan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11480/2be68e5b/index.html
Welk nunmmer het is mag duidelijk zijn, maar welke band is dat?
En toch ziet dat er niet uitquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef thomaSe het volgende:
weet iemand het eerste liedje?
http://www.youtube.com/watch?v=MCLgRcE_jag
ik heb hem hard nodig
en nu heb ik nog steeds het eerste liedje nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
En toch ziet dat er niet uitVeel te snel imo (t zal wel zo horen daar niet van, maar mag van mij wat langzamer)
Sorryquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:28 schreef thomaSe het volgende:
[..]
en nu heb ik nog steeds het eerste liedje niet![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:44 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben op zoek naar van die chille zomerse reggea-nummertjes
Beetje in de stijl van I Wayne of sommige nummers van Matisyahu.
Wie heeft er wat voor me? BVD
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Etienne De Crecy - Am I Wrongquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef chansadres het volgende:
Ik zoek een dancenummer wat een aantal jaren geleden is uitgekomen. In de videoclip, die gebruik maakte van computer animatie, zag je een mannetje een fastfood restaurant binnen lopen. En als hij daar de verkeerde deur binnenloopt ziet hij dat er stukjes vlees van een levende koe werd afgeschreven. Door het veranderen van de inputkanaal van hun videobrillen zien ze wat ze met hun doen en pakken ze alles terug. Uiteindelijk beland de eigenaar met een gouden tand in de vermaler. Als het mannetje dan met zijn hamburger wegloopt ziet hij de gouden tand in zijn hamburger zitten. Clip zit nog levendig in mijn hoofd maar hoe het het nummer?
Nee, dat niet. Jammer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Was dat niet iets van The Beasty Boys?
Blur - Song2?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:17 schreef MOD het volgende:
Hee
Vanmiddag op de radio.
Het begint met een gitaar riedeltje dat best vrolijk klinkt.
WhoooooooooWHOOOOO
tata da taha ta
2x
en dan nog een keer in een lagere noot
WhoooooooooWHOOOOO
Tis een "oud" numer, like, ''80 of ''90
haha, nee, tis een rustig nummerquote:
niemand?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef thomaSe het volgende:
weet iemand het eerste liedje?
http://www.youtube.com/watch?v=MCLgRcE_jag
ik heb hem hard nodig
Da's Eric Carmen - Hungry Eyesquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:26 schreef siepje2 het volgende:
Hey,
ben op zoek naar dit nummer, dit nummer wordt gespeeld in het filmpje van De Gouden Kooi, Heftige Nepzoen (de bovenste)..
Ik kan er alleen niet achterkomen van wie het nummer is of de titel ervan.
Greetz
Luke Howard - Hi Lifequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:43 schreef -Nielz- het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik afgelopen zaterdag in de Time-Out heb gehoord.
Het is een nummer met een exotisch deuntje. (Volgens mij kwam hij bijna tegelijk uit met Zookey). Heb het nummer vaak gehoord maar heb nooit de titel geweten. Verder kan ik nu ook geen deuntje inzingen omdat ik het even helemaal kwijt ben. Misschien maar goed ook
Dat is 'm ook nog. Ik ging er vanuit dat niemand aan de hand van mijn omschrijving het nummer kon weten.quote:
Graag gedaan hoor.. Time Out draait 'm vrij vaakquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:58 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Dat is 'm ook nog. Ik ging er vanuit dat niemand aan de hand van mijn omschrijving het nummer kon weten.
Thanks!
Röyksopp [Wiki]quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zoek de naam van een volgens mij scandinavische band.
Iets van Rosjkop ofzo, maar ik weet de exacte spellingswijze niet precies.
Ik meen me te herinneren dan één van hun clips een digitale wereld was, waarin verschillende processen voorbij kwamen. Grof gepixeld en het beschreef één willekeurige dag als ik het met goed herinner.
Er staat me bij dat ze ook een andere clip hadden met iets vaneen aapje/beertje in een kooi/dierentuin. Maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt voor de snelle reactiequote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:53 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie.
Room Eleven - Bitchquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:14 schreef I-con het volgende:
Ik zag net een nummer op MTV Brand new langs komen maar weet niet van wie het is.
Het gaat om een cover van het nummer Bitch van Meredith Brooks alleen dan veel langzamer gezongen en bijna zonder instrumentale begeleiding. Het nummer werd gezongen door een blonde vrouw. Wie o Wie weet het?
graag gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef I-con het volgende:
juistem, thx voor de snelle reactie
Michel Delpech - Pour un flirtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:20 schreef MASD het volgende:
hey!
ik zoek de titel van het nummer uit de paturain reclame.
Het is overigens een franstalig nummer
alvast bedankt!
Dennis - Todayquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:49 schreef Marvellous het volgende:
Ik zag gisternacht een clip op TMF voorbij komen waarvan ik graag de titel wil weten.
Het refrein begint als volgt: "Today I wanna love you like I love the sun, the moon and the stars."
En het wordt gezongen door een meisje met een beugel.
ABC van de Pipettes?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef voidmage het volgende:
weet iemand uit welke liedje deze tekst ongeveer komt
A B C you don't what it is like X T C zoiets ongeveer gezongen door een vrouw en laatst op tv gezien.
Dit geweldige nummer is Bokken van Kasper feat. Monstaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef Stefo het volgende:
Weet iemand hoe dat skihut nummer heet vanneh:
HMMM LEKKER HMMMMM HMMMMMM LEKKER HMMMMMMM, en bak m bak m (ofzo) haha
Tis iig nederlands volgens mij....
Thanks, is hem inddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dit geweldige nummer is Bokken van Kasper feat. Monsta
Opgezwolle - Doornroosjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef Najir het volgende:
Hoe heet dit nummer? Het is van Opgezwolle, dat weet ik maar ik kan niet vinden hoe het nummer heet... http://youtube.com/watch?v=nIYhI5C6u1g .
Laat maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:15 schreef Joncho het volgende:
Een duitstalig (après-ski) nummer, waarin de stukjes '(...) bei dem Après-schi... Après-Schi' en 'Schi-heil!' in voorkomen.
Enig idee?
het stukje tekst in het begin klinkt als.. "Far far far away" of Fall fall away"quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef p83ot het volgende:
iemand een idee van titel of artist?
Of wie herkent een paar Engelse zinnen in de weinig gesproken text???
(en het is geen Enya of Enigma... gowja heb de meeste nummers van hen beluisterd en geneen dat past)
Een long shot: Mika - Grace Kelly?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Nee, haha, dat had ik wel herkendquote:
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Najir het volgende:
Het was in Doornroosje, dus zo heet die niet
![]()
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Okee, zucht. Heb al vanalles geprobeerd maar kan niks vinden.
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Sorry voor de geringe info. Maja, het was een van de laatste nummers van de avond dus...
Ok dankje wel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.
Maar dus nog niet uitgebracht!!
Uh, laat me even denken. Het is een klein beetje ska-achtig. Gezongen door een man die de woorden soms beetje uitrekt. Dus op een gegeven moment hoor je Burrrr....Pelllll. Verder kan ik er weinig over vertellen. Behalve dan dat ik denk dat ik op een gegeven moment "running (...) burpel" hoorde.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef based het volgende:
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie geven
van die 4 woorden in die volgorde ben je wel zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef koeii het volgende:
Lastige:
Ik zoek een nummertje, waarvan de enige tekst is die ik me kan herinneren: Just dance with you
Het liedje lijkt trouwens heel erg op video killed the radiostar, beetje die stijl. Enig idee?
Volgens my is het "Fall away" dat er gezongen wordt , doet mij een beetje denken aan Secret Garden, maar kon daar niks van vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:40 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
het stukje tekst in het begin klinkt als.. "Far far far away" of Fall fall away"
en wat de man zingt klinkt als "we could be"
en ergens aan het einde meen ik iets van stay te horen..
maar daar kom je alsnog niet ver mee..
(note; als ik DENK dat ik iets heb verstaan, dan blijf ik dat horen... dus ik ben niet 100% zeker)
Clubbed to death van Rob D geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand hoe het nummer in dit filmpje heet?
alvast bedankt
Ik heb echt geen flauw idee, maar NET5 kennende zal het ongetwijfeld iets zijn van DJ Shadow. Probeer es DJ Shadow- Stem/ Long Stem. Dat nummer wordt overal ondergemonteerd namelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:31 schreef martjin het volgende:
Ik denk niet dat mensen deze weten (vanwege mijn crappy omschrijving die nu komt) maar niet geschoten is altijd mis.
Als ze op net 5 zon voorstukje hebben voor een reclame voor hun serie Cold Case (en nog iets) hoor je daar een vet chill muziekje onder. Ik hoorde hem gister nog voor Lost in het reclameblok. Het is iets muzikaals en geen vocalen , zover ik weet. Nja, dat was het
Wowquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef koeii het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, maar NET5 kennende zal het ongetwijfeld iets zijn van DJ Shadow. Probeer es DJ Shadow- Stem/ Long Stem. Dat nummer wordt overal ondergemonteerd namelijk.
ja ik las het in de OP, heb het zelf ook een paar keer op die manier gedaan maar kreeg toen ook sites die er totaal niks mee te maken hadden, en die site die ik hierboven gaf is specifiek gericht op songteksten, dus vandaar..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:10 schreef lucky_birdie het volgende:
bij google de tekst tussen haakjes zetten en lyrics erachter, wil ook nog wel eens werken..
Gebruik die site ook regelmatig, maar lang niet alle bands staan er in... vooral als je wat minder bekende bands zoekt, kun je ze vaak niet vinden bij Letssingit, en wel bij googlequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef Never-Break het volgende:
[..]
ja ik las het in de OP, heb het zelf ook een paar keer op die manier gedaan maar kreeg toen ook sites die er totaal niks mee te maken hadden, en die site die ik hierboven gaf is specifiek gericht op songteksten, dus vandaar..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik post 'm nog even los, m'n andere vraag was snel beantwoord.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=103173
Ving een stukje op op de radio maar de afkondiging was al half voorbij en hoorde geloof ik Verdi, maar misschien is 't toch iets van Tchaikovsky of? Moet wel zeggen dat de eerste strijkers bij Verdi's Nabucco dezelfde soort aanzet geven als waar in het nummer dat ik zoek op wordt voortgeborduurd. Misschien toch soort thema uit Nabucco?
Het nummer is The Partysquad Ft. Brainpower - Non Stopquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef Camplo het volgende:
Hoe heette die House of Pain remix van een Nederlands achtige rapgroepje die als text iets hadden in de trend van:
We zijn begonnen, we gaan gewoon lekker door, en weten niet wat stoppen is
Anyone
Chemical Brothers - Hey boy hey girlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, beetje dance/electro-achtig (moeilijk te omschrijven) nummer. Volgens mij niet echt het nieuwste van het nieuwste. Ik kan em niet vinden omdat het enige stukje tekst wat ik me kan herinneren is:
Here we go!! (lijkt alsof het door meerdere mensen wordt 'gezongen')
Daarna hoor je de hele tijd zo'n elektro-achtig deuntje. Volgens mij wordt dat kleine stukje tekst door het nummer heen een paar keer 'gezongen'. Kan iemand hier iets mee?![]()
Hmm, zal 'm op een andere site zetten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kan je file niet afspelen...
Mary go wild ? Weet alleen ff de artiest niet maar zo kan je m ook wel vinden denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef SuperRogier het volgende:
Ik hoorde gisteravond een best wel vet nummer, ongeveer zo:
"I'm the partystarter, you might have a good time but we.." - "you can dance all night" etc. Er zit btw de beat van een ander R&B nummer onder. Ik heb al een beetje op de lyrics gezocht maar daar komt de hele tijd Will Smith en Lucacris uit maar dat is hem niet..
Iemand enig idee?
Dat is hem niet, het is echt R&B achtig, zeker geen trance. Op het laatst hoor je ze allemaal schreeuwen/zingen zonder verdere muziek:quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mary go wild ? Weet alleen ff de artiest niet maar zo kan je m ook wel vinden denk ik
Iemand??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef seeya_40 het volgende:
Uh, laat me even denken. Het is een klein beetje ska-achtig. Gezongen door een man die de woorden soms beetje uitrekt. Dus op een gegeven moment hoor je Burrrr....Pelllll. Verder kan ik er weinig over vertellen. Behalve dan dat ik denk dat ik op een gegeven moment "running (...) burpel" hoorde.
Oh, heb hem al gevonden: switch-a bit patchyquote:Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef susiebel het volgende:
He, wie weet van wie dit nummer is en hoe het heet?
http://www.ritmomusic.nl/community/
Ik hoor het altijd in de clubs, er staat wel Rishi Romero en a bit bitchy 1, maar volgens mij heet ie officieel niet zo en is het een remix van Risho Romero.
Alvast bedankt!![]()
Zoeken op "I've got the music in me"?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer. het is een nummer vanuit de jaren 80 of 90. het is het eerste liedje in de reclame die je ook op tv ziet die gaat over dat er deze week jaren 80 en 90 muziek wordt gedraaid op de radio zender veronica.
volgens mij zit in het refrein van het liedje de tekst: can't stop the music in me. ik weet dat niet zeker, ik heb er met google iig niets mee gevonden.
iemand die me kan helpen?
Sarah Brightman - Who wants to live forever ?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik zoek de versie van het nummer "who wants to live forever" die zo vaak op de radio was toen ik ongeveer in groep 6 of 7 zat (zo'n 9-10 jaar geleden) Gezongen door een vrouw. en ik dacht ook wat vlotter dan het origineel
Rhapsody - Dawn Of Victoryquote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje van dit clipje heet?
http://www.youtube.com/watch?v=VEQtJClGJWY
Rhapsody - Dawn of Victory. Als jij de comments bij het filmpje gelezen zou hebben, had je het meteen geweten.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje van dit clipje heet?
http://www.youtube.com/watch?v=VEQtJClGJWY
mannen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:47 schreef X-fi het volgende:
Bedankt mannen. En ja, nu zie ik het ook pas
ja volgens mij is dat hem toch niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sarah Brightman - Who wants to live forever ?
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:53 schreef lucky_birdie het volgende:
Niet dat ik bijgelovig ben ofzo... maar just to be sure![]()
![]()
Ik zou gaan voor Dunequote:Op zondag 18 maart 2007 23:00 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja volgens mij is dat hem toch niet.
of mssn wel die zangeres, maar dan een remix versie ofzo?
Herb Albert - Tijuana Taxiquote:Op maandag 19 maart 2007 08:47 schreef wobbel het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/117397/the_crash_compilation_7/
dit vreselijke melodietje voor 'n montage van wat vakantiefilmpjes
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek het nummer dat in de film 'Snatch' voorkomt. Op het moment dat Tyrone achterna gezeten wordt door de bad-guys van BrickTop. En twee honden een haas achterna rennen en uiteindelijk hem moeten laten gaan..
Weten jullie welk stukje ik bedoel?
quote:The scene from Snatch with Tyrone (Ade) being attacked by Brick Top’s goons and the pikey’s watching the dogs chase the hare reflect two different points in time that are presented simultaneously by combining image and sound. The audience sees Tyrone being chased and kidnapped by two henchmen while the pikeys release two dogs on a hare in a field for sport. This parallels the situation with Tyrone being the hare and the henchman as the two dogs. The song 'Disco Science' by Mirwais plays while the scene switches back and forth from the chase scene of the hare and the henchman capturing and questioning Tyrone. The song links the two scenes as it plays while it switches from scene to scene. The scene uses the hare being chased and getting away from the dogs as a sort of metaphor for Tyrone being captured by Brick Top and forced to tell them who robbed their bookie and uses the song to link the two visuals.
Dada life - The Great Fasionista Swindle. Hoe dom ben ikquote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel+artiest van het eerste nummer in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=6JZkva64uUk.
Dank je wel!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Izabella, 1992. Nummer heet 'Shame Shame Shame'.
Nothing Compares To You - Sinead O'Connorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef X-fi het volgende:
Iemand een idee, van wie het origineel ook alweer is?
http://www.liquidgenerati(...)haved_My_Head__FYou/
Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 u.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef X-fi het volgende:
Iemand een idee, van wie het origineel ook alweer is?
http://www.liquidgenerati(...)haved_My_Head__FYou/
Behind the cow dus, tips niet meer nodig.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Iemand hoe dat, ik geloof, laatste nummer van Scooter heet? Regelmatig te horen op xfm of freshfm. Er zit ook een klein stukje rap in, overigens niet van scooter zelf... Anyone?
Da's een Seatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Weet iemand van de Toyota reclame die nieuwebij die sites staat hij er niet tussen
Maar dan gaat hij heel hard rijden en dan zie je eerst die kinderen etc niet zitten en dan opeens welofsow
quote:In de reclame van Seat voor de nieuwe Altea wordt het nummer Disappearing act van Terra Diablo gebruikt. in deze reclame ziet je een man, z'n vrouw en drie kinderen, en tijdens het rijden verdwijnen de kinderen en vrouwen. (Nocturnal Records)
Dat is de nieuwe Seat reclame, misschien dat dat helpt met zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Weet iemand van de Toyota reclame die nieuwebij die sites staat hij er niet tussen
Maar dan gaat hij heel hard rijden en dan zie je eerst die kinderen etc niet zitten en dan opeens welofsow
Hmm vandaar dat ik hem niet kon vindenquote:
Kaiser Chiefs - Rubyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:46 schreef Esto het volgende:
Hoe heet dat vreselijk nummer met 'ruby ruby ruby' en dan zo'n melodietje erachter?
Hiermee kunnen jullie m'n broertje echt blij mee maken![]()
dat had je ook zelf wel kunnen vinden door ruby ruby ruby in google in te tikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:46 schreef Esto het volgende:
Hoe heet dat vreselijk nummer met 'ruby ruby ruby' en dan zo'n melodietje erachter?
Hiermee kunnen jullie m'n broertje echt blij mee maken![]()
Wat is parten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef TheeUndCandy het volgende:
Haha.
Ik zoek een Turks nummer, de titel is 'Leyli'. Het is een beetje R&B achtig, maar er wordt ook in gepart. Een geweldig nummer, alleen ik heb geen flauw idee wie de zanger is!
Daar was ik serieus niet opgekomen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
gerapt?
quote:
Hier is het topic niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Zombine het volgende:
Kent iemand hier de band "sabaton" met het nummer "the hammer has fallen". Het nummer heeft een wat rustigere stijl dan de rest van de nummers, maar wel het beste. Ik zoek een band die alleen maar van zulk soort nummers heeft. Het lijkt wel een beetje op rammstein. Dus eigenlijk zoek ik een band die lijkt op rammstein
thanks!
Yeah...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd het kort, TSE!
Nee dat is we rocken non stop.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nummer is The Partysquad Ft. Brainpower - Non Stop
De versie met House of pain was vorige week op 3FM, maar dacht niet dat het een officiele versie was
Rock, pop, dance...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef timmie_loots het volgende:
Ok, een nummer uit de jaren 90, ik weet echt niets, maar dit zit er in: ikkannietfluiten
Jou kan ik helpenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef timmie_loots het volgende:
Ok, een nummer uit de jaren 90, ik weet echt niets, maar dit zit er in: ikkannietfluiten
Daar was ik zelf ook heel benieuwd naar vorige week. Het blijkt Devendra Banhart te zijn met 'Insect Eyes' (van het album 'Rejoicing in the Hands').quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef -Angelus- het volgende:
De muziek van de promo van Band of Brothers op net 5?
Bedankt je hebt gelijk. Bizar dat een dergelijk nummer gebruikt wordt voor een promo. Er moet wel een fan werken bij net 5, kan het me niet voorstellen dat je dit toevallig tegenkomt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef broer het volgende:
Daar was ik zelf ook heel benieuwd naar vorige week. Het blijkt Devendra Banhart te zijn met 'Insect Eyes' (van het album 'Rejoicing in the Hands').
Wagner - Ride of the Valkyriequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef Bullebak het volgende:
Ontzettende klassieker, maar ik kan er niet meer op komen.
Het gaat om de helikopterscene uit Apocapyse Now, als ze over het strand vliegen met die boxen onder de heli en dat nummer er bij.
![]()
Ah, tx!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wagner - Ride of the ValkyrieGeniale scene
Ik vind het ook raar. Maar ik ben er wel blij mee, want ik kende Banhart amper, en die cd blijkt bijzonder goed te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef -Angelus- het volgende:
Bedankt je hebt gelijk. Bizar dat een dergelijk nummer gebruikt wordt voor een promo. Er moet wel een fan werken bij net 5, kan het me niet voorstellen dat je dit toevallig tegenkomt.
Kan je mij dan blij maken met het antwoordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef -Angelus- het volgende:
Scrap de eerste vraag maar.
K gok dat ie de laatste reclame bedoelt van WE: die met die dame die vanalles meemaakt en uiteindelijk wegrijdt.....ofzo...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Esto het volgende:
[..]
Kan je mij dan blij maken met het antwoord?
Jaa! Dank je wel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
K gok dat ie de laatste reclame bedoelt van WE: die met die dame die vanalles meemaakt en uiteindelijk wegrijdt.....ofzo...
Dat is Room Eleven - Bitch (ja idd een cover van......)
Pagoda - Death to birthquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:58 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hier op de achtergrond hoort.
Euhm dat bombastische nummer?? Dat is van craig armstrong-escape, maar de uitvoering die je hier hoort is iets anders.. Ik wil hem ook al een tijdje hebben en heb alleen een stukje ervan uit gundam wing fsow...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef DJ_Robbie het volgende:
Opzoek naar het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4895205441582450216&q=top+gear+nurburg
Jeremy clarkson die een jaguar probeert rond te krijgen onder de 10 min op de nurburgring.
Het nummer dat je hoort zo'n rond de 14e minuut en dus hoort als hij het haalt.
1. ?? (Give it up)quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef M-I-L-F het volgende:
Oké, ik heb uit het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M1ukNSIL6xw&eurl=
Alle nummers op mn pc, maar ik weet niet meer hoe ze heten.. Dus het wordt moeilijk opzoeken, wie helpt me even? Natuurlijk weet ik enkele te noemen, Yeah, Yeah en Supermode, ik geloof dat Chocolate Puma zelfs 2x voorbij komt, maar wie helpt me even de rest te noemen
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |