dat had je ook zelf wel kunnen vinden door ruby ruby ruby in google in te tikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:46 schreef Esto het volgende:
Hoe heet dat vreselijk nummer met 'ruby ruby ruby' en dan zo'n melodietje erachter?
Hiermee kunnen jullie m'n broertje echt blij mee maken![]()
Wat is parten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef TheeUndCandy het volgende:
Haha.
Ik zoek een Turks nummer, de titel is 'Leyli'. Het is een beetje R&B achtig, maar er wordt ook in gepart. Een geweldig nummer, alleen ik heb geen flauw idee wie de zanger is!
Daar was ik serieus niet opgekomen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
gerapt?
quote:
Hier is het topic niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Zombine het volgende:
Kent iemand hier de band "sabaton" met het nummer "the hammer has fallen". Het nummer heeft een wat rustigere stijl dan de rest van de nummers, maar wel het beste. Ik zoek een band die alleen maar van zulk soort nummers heeft. Het lijkt wel een beetje op rammstein. Dus eigenlijk zoek ik een band die lijkt op rammstein
thanks!
Yeah...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd het kort, TSE!
Nee dat is we rocken non stop.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nummer is The Partysquad Ft. Brainpower - Non Stop
De versie met House of pain was vorige week op 3FM, maar dacht niet dat het een officiele versie was
Rock, pop, dance...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef timmie_loots het volgende:
Ok, een nummer uit de jaren 90, ik weet echt niets, maar dit zit er in: ikkannietfluiten
Jou kan ik helpenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef timmie_loots het volgende:
Ok, een nummer uit de jaren 90, ik weet echt niets, maar dit zit er in: ikkannietfluiten
Daar was ik zelf ook heel benieuwd naar vorige week. Het blijkt Devendra Banhart te zijn met 'Insect Eyes' (van het album 'Rejoicing in the Hands').quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef -Angelus- het volgende:
De muziek van de promo van Band of Brothers op net 5?
Bedankt je hebt gelijk. Bizar dat een dergelijk nummer gebruikt wordt voor een promo. Er moet wel een fan werken bij net 5, kan het me niet voorstellen dat je dit toevallig tegenkomt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef broer het volgende:
Daar was ik zelf ook heel benieuwd naar vorige week. Het blijkt Devendra Banhart te zijn met 'Insect Eyes' (van het album 'Rejoicing in the Hands').
Wagner - Ride of the Valkyriequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef Bullebak het volgende:
Ontzettende klassieker, maar ik kan er niet meer op komen.
Het gaat om de helikopterscene uit Apocapyse Now, als ze over het strand vliegen met die boxen onder de heli en dat nummer er bij.
![]()
Ah, tx!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wagner - Ride of the ValkyrieGeniale scene
Ik vind het ook raar. Maar ik ben er wel blij mee, want ik kende Banhart amper, en die cd blijkt bijzonder goed te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef -Angelus- het volgende:
Bedankt je hebt gelijk. Bizar dat een dergelijk nummer gebruikt wordt voor een promo. Er moet wel een fan werken bij net 5, kan het me niet voorstellen dat je dit toevallig tegenkomt.
Kan je mij dan blij maken met het antwoordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef -Angelus- het volgende:
Scrap de eerste vraag maar.
K gok dat ie de laatste reclame bedoelt van WE: die met die dame die vanalles meemaakt en uiteindelijk wegrijdt.....ofzo...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Esto het volgende:
[..]
Kan je mij dan blij maken met het antwoord?
Jaa! Dank je wel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
K gok dat ie de laatste reclame bedoelt van WE: die met die dame die vanalles meemaakt en uiteindelijk wegrijdt.....ofzo...
Dat is Room Eleven - Bitch (ja idd een cover van......)
Pagoda - Death to birthquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:58 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hier op de achtergrond hoort.
Euhm dat bombastische nummer?? Dat is van craig armstrong-escape, maar de uitvoering die je hier hoort is iets anders.. Ik wil hem ook al een tijdje hebben en heb alleen een stukje ervan uit gundam wing fsow...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef DJ_Robbie het volgende:
Opzoek naar het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4895205441582450216&q=top+gear+nurburg
Jeremy clarkson die een jaguar probeert rond te krijgen onder de 10 min op de nurburgring.
Het nummer dat je hoort zo'n rond de 14e minuut en dus hoort als hij het haalt.
1. ?? (Give it up)quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef M-I-L-F het volgende:
Oké, ik heb uit het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M1ukNSIL6xw&eurl=
Alle nummers op mn pc, maar ik weet niet meer hoe ze heten.. Dus het wordt moeilijk opzoeken, wie helpt me even? Natuurlijk weet ik enkele te noemen, Yeah, Yeah en Supermode, ik geloof dat Chocolate Puma zelfs 2x voorbij komt, maar wie helpt me even de rest te noemen
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |