abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:28:12 #91
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_47255727
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Green.Velvet het volgende:
Kent er iemand dit nummer ? Redelijk oud, ik ken het van vroeger, maar kwam het onlangs weer tegen in een live set van Morales.

http://users.telenet.be/divake/morales.mp3

Niet op de slechte kwaliteit letten. De kwaliteit van de hele live-set tape is om te huilen...
Volgens mij is dit een remix of een herwerkte versie van Strings of Life van Derrick May.
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF60674-01-01-01.mp3
Jusqu'ici tout va bien
pi_47257325
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef Quannum het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een remix of een herwerkte versie van Strings of Life van Derrick May.
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF60674-01-01-01.mp3
Geloof ik ook

Een paar jaar geleden was hiervan ook een remix van Soul Central - Strings of Life.
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_47261818
@ quannum & Esto : THX dat lijkt hem inderdaad te zijn. Cool !

Ik ben al jaren bezig met zeer gekend, maar soms onbekende nummers uit remixes en dergelijke bij elkaar te zoeken. Ik heb er al een heel deel, maar er blijven er steeds onbekend. Misschien kan ik ze hier met der tijd wat posten. Er zitten hier blijkbaar nog veel liefhebbers van het leukere werk
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:41:59 #94
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_47263585
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef Green.Velvet het volgende:
@ quannum & Esto : THX dat lijkt hem inderdaad te zijn. Cool !

Ik ben al jaren bezig met zeer gekend, maar soms onbekende nummers uit remixes en dergelijke bij elkaar te zoeken. Ik heb er al een heel deel, maar er blijven er steeds onbekend. Misschien kan ik ze hier met der tijd wat posten. Er zitten hier blijkbaar nog veel liefhebbers van het leukere werk
Je bedoelt "uit mixes" ?

Maar je bent toch Belg? Dan ken je de "De Maxxx" series van stubru toch?
Als je de "classics" kanten van die serie uitpluist zal je al een heel eind verder komen.
Jusqu'ici tout va bien
pi_47264231
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:41 schreef Quannum het volgende:

[..]

Je bedoelt "uit mixes" ?

Maar je bent toch Belg? Dan ken je de "De Maxxx" series van stubru toch?
Als je de "classics" kanten van die serie uitpluist zal je al een heel eind verder komen.
Nee ik heb het over tapes, bootlegs, mixes van vroeger uit de tijd dat ik uitging. Heb nog steeds het een en ander liggen, vaak amper om aan te horen wegens zielige kwaliteit. Maar door de jaren door heb ik al het een en ander kunnen recupereren door de losse nummers te proberen achterhalen...

Voor de kenners van de Belgische scene van vroeger... Live set tapes van la Rocca, Globe, At The Villa, (de oude) Boccaccio, enz... En daar zit niet alleen house tussen, in de latere uurtjes werd er ook al heel vaak meer ambient en trance gedraaid en er zitten hier en daar nog steeds juweeltjes tussen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:09:20 #96
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_47264533
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:00 schreef Green.Velvet het volgende:

[..]

Nee ik heb het over tapes, bootlegs, mixes van vroeger uit de tijd dat ik uitging. Heb nog steeds het een en ander liggen, vaak amper om aan te horen wegens zielige kwaliteit. Maar door de jaren door heb ik al het een en ander kunnen recupereren door de losse nummers te proberen achterhalen...

Voor de kenners van de Belgische scene van vroeger... Live set tapes van la Rocca, Globe, At The Villa, (de oude) Boccaccio, enz... En daar zit niet alleen house tussen, in de latere uurtjes werd er ook al heel vaak meer ambient en trance gedraaid en er zitten hier en daar nog steeds juweeltjes tussen.
Whehe, ik heb nog een pak cassettes (van 1996 tot 2001 of zo) liggen van Illusion, Obsession, Carat, Outline enz.
Daar was ik vroeger wel veel te vinden.

Dus vraag maar he
Jusqu'ici tout va bien
pi_47268544
ik zit al enkele weken met een liedje in mijn hoofd, maar ben er nog steeds niet achter van wie het is en hoe het heet...

Het liedje is al een paar keer bij Studio Sport/Voetbal gedraaid en heeft ongeveer de volgende tekst:

'It's time (laatste letters worden herhaald) ...Well, it's now or never.... I know (laatste letters worden herhaald) We'll becomming together'

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
pi_47268742
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef Memory het volgende:
ik zit al enkele weken met een liedje in mijn hoofd, maar ben er nog steeds niet achter van wie het is en hoe het heet...

Het liedje is al een paar keer bij Studio Sport/Voetbal gedraaid en heeft ongeveer de volgende tekst:

'It's time (laatste letters worden herhaald) ...Well, it's now or never.... I know (laatste letters worden herhaald) We'll becomming together'

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
Moke - Last Chance

Is nederlands... Zie:

http://www.popinstituut.n(...)ons_league.5074.html
pi_47269668
Echt een nineties hit met de intellectuele tekst 'no no, no no no no, no no no no no no no no'.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 16:49:29 #100
18653 crew  D.
pi_47269962
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef Beanstalk het volgende:
Echt een nineties hit met de intellectuele tekst 'no no, no no no no, no no no no no no no no'.
Je vraagt hier toch niet serieus om 2 Unlimited - No Limit?
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:00:28 #101
129392 MusicFan
Muziekfan dus
pi_47270305
Voor de trance & hardcore lieden onder ons.

Weet iemand hoe dit nummer heet? (fragmentje online)

Heb verder geen verdere info!

Alvast bedankt!
I am the Alpha and the Omega
pi_47270916
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Dyewitness - What Would You Like To Hear Again ?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_47271566
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Quannum het volgende:
Whehe, ik heb nog een pak cassettes (van 1996 tot 2001 of zo) liggen van Illusion, Obsession, Carat, Outline enz.
Daar was ik vroeger wel veel te vinden.

Dus vraag maar he
Haha das genoteerd

Je hebt toevallig ook geen copietje van de "beruchte" mix "Smoking Vibes" ? Ik heb zelf een redelijke versie, maar het gaat me vooral over de playlist er van. Ik weet ook niet wie het is, het was en is een gekende set. Of het officieel ooit uitgebracht is weet ik ook niet.

Anyway, Smoking Vibes noemt hij. Verschillende nummers ervan heb ik de titel van (zoals Sheer Taft - Cascades bijvoorbeeld) maar bepaalde ook niet. Moest je meer titels hebben die daarin gebruikt zijn, graag

Derrick May ging snel... kan iemand hier een titel/uitvoerder op kleven ? bedankt

http://users.telenet.be/divake/d01.mp3

[ Bericht 11% gewijzigd door Green.Velvet op 14-03-2007 18:04:35 ]
pi_47272355
Hoe heet dat nummer waar je zo'n kerel in het refrijn vrij vaak:

"whyyyyyhyyyyyhyyyyyyy"

hoort zingen? Het is een pop-nummer en op school hoor ik het soms 3 keer op een dag, dus volgens mij wordt het nummer best vaak op de radio gedraait. Iemand enig idee?
pi_47272790
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Je vraagt hier toch niet serieus om 2 Unlimited - No Limit?
Shit, ik heb hem gehoord. Ik vrees van wel. Dat krijg je van jeugdherinneringen ophalen in een tussenuur.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:28:31 #106
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_47272962
Ik ben op zoek naar een liedje waarin een geel aap/mannetje/pop met eens sigaar in zn mond speelt.

Dit klinkt redelijk triest.
Maar ik ben er wel naar op zoek
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_47273153
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef anti-virus het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waarin een geel aap/mannetje/pop met eens sigaar in zn mond speelt.

Dit klinkt redelijk triest.
Maar ik ben er wel naar op zoek
Mr. Oizo -- Flat beat
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:39:37 #108
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_47273320
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:34 schreef El_Rolando het volgende:

[..]

Mr. Oizo -- Flat beat
Thnx
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_47273403
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Xbox_360 het volgende:

"whyyyyyhyyyyyhyyyyyyy"

hoort zingen? Het is een pop-nummer en op school hoor ik het soms 3 keer op een dag, dus volgens mij wordt het nummer best vaak op de radio gedraait. Iemand enig idee?
Supermode- Tell me why?
Back in business.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:42:59 #110
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_47273432
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Xbox_360 het volgende:

"whyyyyyhyyyyyhyyyyyyy"

Ik denk Take That - Patience...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_47273555
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef Shirley het volgende:

[..]

Supermode- Tell me why?
Nope, maar toch bedankt
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Ik denk Take That - Patience...
Ja, dat is em! Thanks
pi_47273592
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Nope, maar toch bedankt
[..]

Ja, dat is em! Thanks
Ah natuurlijk, had het kunnen weten.
Back in business.
pi_47273984
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

prokofiev - montagues and capulets

wellicht.
Ha! Die zocht ik ook nog, had 'm al eens eerder gevonden, maar niet onder die naam. Beetje apart, maar even goed; bedankt!

Ik zoek twee nummers op 't moment. Eéntje is heel dom, die kan iemand hier wel in 1 seconde beantwoorden maar ik krijg 't op de een of andere manier voor elkaar om alleen maar dat deuntje te onthouden. Het is dat bekende nummer waarin op een gegeven moment je met z'n allen begint te schreeuwen van: "Duh duh de duh duh de duh de duh de duh de duh de duh...etcetera." Zo bekend, maar toch...

Het andere is een klassiek nummer en 't is van Verdi geloof ik. Ik heb 't opgenomen:

http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=103173

Hier staat 't mp3-tje. Eerst hoor je het stuk dat volgens mij van Verdi is, beetje dreigend stukje. Daarna heb ik nog een stukje klassiek staan, waarvan ik ook graag de titel zou willen weten. Kan zijn dat 't van dezelfde componist is.

Bedankt vast!

[ Bericht 17% gewijzigd door SuperHarregarre op 15-03-2007 22:56:00 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_47274081
Fragetellis-Chelsea Dagger.

Staat ie niet meer in de OP dan?
Back in business.
pi_47274151
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Shirley het volgende:
Fragetellis-Chelsea Dagger.

Staat ie niet meer in de OP dan?
Nope, maar bedankt. Hehe, voelt echt kneuzig als je van zo'n bekend nummer de titel niet weet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_47275588
Oké,
Op Donderdag 8 maart werd op RTL5 de aflevering "Hangt te drogen" van CSI: New York uitgezonden. Deze aflevering eindigde met een a capella nummer van een zanger. De titel zou Blood Brother(s) kunnen zijn. Weet iemand wie de artiest en de titel van het nummer!

Bedankt alvast!
Okidoki Adam !
pi_47276795
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:43 schreef PatsneoK het volgende:
Oké,
Op Donderdag 8 maart werd op RTL5 de aflevering "Hangt te drogen" van CSI: New York uitgezonden. Deze aflevering eindigde met een a capella nummer van een zanger. De titel zou Blood Brother(s) kunnen zijn. Weet iemand wie de artiest en de titel van het nummer!

Bedankt alvast!
quote:
A Different Kind of Pain : Cold
Blood Brothers : Bruce Springsteen
U and Dat (Featuring T. Pain & Kandi Girl) : E-40
When the Stars Go Blue : Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz
via: http://www.tunefind.com/show/CSI:+NY
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_47278003
wie zou mij kunnen helpen?
ik op zoek ben naar een nummer van een (hardcore) punk band van een aantal jaren geleden.
het nummer begint met een thema van getokkel op een elektrische gitaar.
het refrein bevat de tekst "on the ... side" wat regelmatig terugkomt.
de bijbehorende clip gaat (volgens mij) over de band die speelt in een soort van zaal van een labaratorium. Op een gegeven ogenblik komen de bandleden weer binnen verkleed in gorillapakken om de hele boel (uiteraard) in elkaar te slaan.
het nummer was destijds wel redelijk bekend...
ik ben echt al jaren op zoek naar dit nummer, maar kan het echt niet vinden en niemand schijnt het te kennen.
ik hoop dat ik hier nog wat succes boek.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:10:42 #119
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_47281550
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:47 schreef Wiegman het volgende:
wie zou mij kunnen helpen?
ik op zoek ben naar een nummer van een (hardcore) punk band van een aantal jaren geleden.
het nummer begint met een thema van getokkel op een elektrische gitaar.
het refrein bevat de tekst "on the ... side" wat regelmatig terugkomt.
de bijbehorende clip gaat (volgens mij) over de band die speelt in een soort van zaal van een labaratorium. Op een gegeven ogenblik komen de bandleden weer binnen verkleed in gorillapakken om de hele boel (uiteraard) in elkaar te slaan.
het nummer was destijds wel redelijk bekend...
ik ben echt al jaren op zoek naar dit nummer, maar kan het echt niet vinden en niemand schijnt het te kennen.
ik hoop dat ik hier nog wat succes boek.
Was dat niet iets van The Beasty Boys?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_47283408
http://www.dumpert.nl/mediabase/11480/2be68e5b/index.html

Welk nunmmer het is mag duidelijk zijn, maar welke band is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')