quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dyewitness - What Would You Like To Hear Again ?
Haha das genoteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Quannum het volgende:
Whehe, ik heb nog een pak cassettes (van 1996 tot 2001 of zo) liggen van Illusion, Obsession, Carat, Outline enz.
Daar was ik vroeger wel veel te vinden.![]()
Dus vraag maar he![]()
Shit, ik heb hem gehoord. Ik vrees van wel. Dat krijg je van jeugdherinneringen ophalen in een tussenuur.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je vraagt hier toch niet serieus om 2 Unlimited - No Limit?
Mr. Oizo -- Flat beatquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef anti-virus het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waarin een geel aap/mannetje/pop met eens sigaar in zn mond speelt.
Dit klinkt redelijk triest.
Maar ik ben er wel naar op zoek
Supermode- Tell me why?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Xbox_360 het volgende:
Hoe heet dat nummer waar je zo'n kerel in het refrijn vrij vaak:
"whyyyyyhyyyyyhyyyyyyy"
hoort zingen? Het is een pop-nummer en op school hoor ik het soms 3 keer op een dag, dus volgens mij wordt het nummer best vaak op de radio gedraait. Iemand enig idee?![]()
Ik denk Take That - Patience...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:09 schreef Xbox_360 het volgende:
Hoe heet dat nummer waar je zo'n kerel in het refrijn vrij vaak:
"whyyyyyhyyyyyhyyyyyyy"
hoort zingen? Het is een pop-nummer en op school hoor ik het soms 3 keer op een dag, dus volgens mij wordt het nummer best vaak op de radio gedraait. Iemand enig idee?![]()
Ah natuurlijk, had het kunnen weten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Nope, maar toch bedankt![]()
[..]
Ja, dat is em!Thanks
Ha! Die zocht ik ook nog, had 'm al eens eerder gevonden, maar niet onder die naam. Beetje apart, maar even goed; bedankt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
prokofiev - montagues and capulets
wellicht.
Nope, maar bedankt. Hehe, voelt echt kneuzig als je van zo'n bekend nummer de titel niet weet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Shirley het volgende:
Fragetellis-Chelsea Dagger.
Staat ie niet meer in de OP dan?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:43 schreef PatsneoK het volgende:
Oké,
Op Donderdag 8 maart werd op RTL5 de aflevering "Hangt te drogen" van CSI: New York uitgezonden. Deze aflevering eindigde met een a capella nummer van een zanger. De titel zou Blood Brother(s) kunnen zijn. Weet iemand wie de artiest en de titel van het nummer!
Bedankt alvast!
via: http://www.tunefind.com/show/CSI:+NYquote:A Different Kind of Pain : Cold
Blood Brothers : Bruce Springsteen
U and Dat (Featuring T. Pain & Kandi Girl) : E-40
When the Stars Go Blue : Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz
Was dat niet iets van The Beasty Boys?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:47 schreef Wiegman het volgende:
wie zou mij kunnen helpen?
ik op zoek ben naar een nummer van een (hardcore) punk band van een aantal jaren geleden.
het nummer begint met een thema van getokkel op een elektrische gitaar.
het refrein bevat de tekst "on the ... side" wat regelmatig terugkomt.
de bijbehorende clip gaat (volgens mij) over de band die speelt in een soort van zaal van een labaratorium. Op een gegeven ogenblik komen de bandleden weer binnen verkleed in gorillapakken om de hele boel (uiteraard) in elkaar te slaan.
het nummer was destijds wel redelijk bekend...
ik ben echt al jaren op zoek naar dit nummer, maar kan het echt niet vinden en niemand schijnt het te kennen.
ik hoop dat ik hier nog wat succes boek.
Da's Joey Ramone.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:48 schreef roelofjan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11480/2be68e5b/index.html
Welk nunmmer het is mag duidelijk zijn, maar welke band is dat?
En toch ziet dat er niet uitquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef thomaSe het volgende:
weet iemand het eerste liedje?
http://www.youtube.com/watch?v=MCLgRcE_jag
ik heb hem hard nodig
en nu heb ik nog steeds het eerste liedje nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
En toch ziet dat er niet uitVeel te snel imo (t zal wel zo horen daar niet van, maar mag van mij wat langzamer)
Sorryquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:28 schreef thomaSe het volgende:
[..]
en nu heb ik nog steeds het eerste liedje niet![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:44 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben op zoek naar van die chille zomerse reggea-nummertjes
Beetje in de stijl van I Wayne of sommige nummers van Matisyahu.
Wie heeft er wat voor me? BVD
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Etienne De Crecy - Am I Wrongquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef chansadres het volgende:
Ik zoek een dancenummer wat een aantal jaren geleden is uitgekomen. In de videoclip, die gebruik maakte van computer animatie, zag je een mannetje een fastfood restaurant binnen lopen. En als hij daar de verkeerde deur binnenloopt ziet hij dat er stukjes vlees van een levende koe werd afgeschreven. Door het veranderen van de inputkanaal van hun videobrillen zien ze wat ze met hun doen en pakken ze alles terug. Uiteindelijk beland de eigenaar met een gouden tand in de vermaler. Als het mannetje dan met zijn hamburger wegloopt ziet hij de gouden tand in zijn hamburger zitten. Clip zit nog levendig in mijn hoofd maar hoe het het nummer?
Nee, dat niet. Jammer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Was dat niet iets van The Beasty Boys?
Blur - Song2?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:17 schreef MOD het volgende:
Hee
Vanmiddag op de radio.
Het begint met een gitaar riedeltje dat best vrolijk klinkt.
WhoooooooooWHOOOOO
tata da taha ta
2x
en dan nog een keer in een lagere noot
WhoooooooooWHOOOOO
Tis een "oud" numer, like, ''80 of ''90
haha, nee, tis een rustig nummerquote:
niemand?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef thomaSe het volgende:
weet iemand het eerste liedje?
http://www.youtube.com/watch?v=MCLgRcE_jag
ik heb hem hard nodig
Da's Eric Carmen - Hungry Eyesquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:26 schreef siepje2 het volgende:
Hey,
ben op zoek naar dit nummer, dit nummer wordt gespeeld in het filmpje van De Gouden Kooi, Heftige Nepzoen (de bovenste)..
Ik kan er alleen niet achterkomen van wie het nummer is of de titel ervan.
Greetz
Luke Howard - Hi Lifequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:43 schreef -Nielz- het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik afgelopen zaterdag in de Time-Out heb gehoord.
Het is een nummer met een exotisch deuntje. (Volgens mij kwam hij bijna tegelijk uit met Zookey). Heb het nummer vaak gehoord maar heb nooit de titel geweten. Verder kan ik nu ook geen deuntje inzingen omdat ik het even helemaal kwijt ben. Misschien maar goed ook
Dat is 'm ook nog. Ik ging er vanuit dat niemand aan de hand van mijn omschrijving het nummer kon weten.quote:
Graag gedaan hoor.. Time Out draait 'm vrij vaakquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:58 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Dat is 'm ook nog. Ik ging er vanuit dat niemand aan de hand van mijn omschrijving het nummer kon weten.
Thanks!
Röyksopp [Wiki]quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zoek de naam van een volgens mij scandinavische band.
Iets van Rosjkop ofzo, maar ik weet de exacte spellingswijze niet precies.
Ik meen me te herinneren dan één van hun clips een digitale wereld was, waarin verschillende processen voorbij kwamen. Grof gepixeld en het beschreef één willekeurige dag als ik het met goed herinner.
Er staat me bij dat ze ook een andere clip hadden met iets vaneen aapje/beertje in een kooi/dierentuin. Maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt voor de snelle reactiequote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:53 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie.
Room Eleven - Bitchquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:14 schreef I-con het volgende:
Ik zag net een nummer op MTV Brand new langs komen maar weet niet van wie het is.
Het gaat om een cover van het nummer Bitch van Meredith Brooks alleen dan veel langzamer gezongen en bijna zonder instrumentale begeleiding. Het nummer werd gezongen door een blonde vrouw. Wie o Wie weet het?
graag gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef I-con het volgende:
juistem, thx voor de snelle reactie
Michel Delpech - Pour un flirtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:20 schreef MASD het volgende:
hey!
ik zoek de titel van het nummer uit de paturain reclame.
Het is overigens een franstalig nummer
alvast bedankt!
Dennis - Todayquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:49 schreef Marvellous het volgende:
Ik zag gisternacht een clip op TMF voorbij komen waarvan ik graag de titel wil weten.
Het refrein begint als volgt: "Today I wanna love you like I love the sun, the moon and the stars."
En het wordt gezongen door een meisje met een beugel.
ABC van de Pipettes?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef voidmage het volgende:
weet iemand uit welke liedje deze tekst ongeveer komt
A B C you don't what it is like X T C zoiets ongeveer gezongen door een vrouw en laatst op tv gezien.
Dit geweldige nummer is Bokken van Kasper feat. Monstaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef Stefo het volgende:
Weet iemand hoe dat skihut nummer heet vanneh:
HMMM LEKKER HMMMMM HMMMMMM LEKKER HMMMMMMM, en bak m bak m (ofzo) haha
Tis iig nederlands volgens mij....
Thanks, is hem inddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dit geweldige nummer is Bokken van Kasper feat. Monsta
Opgezwolle - Doornroosjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef Najir het volgende:
Hoe heet dit nummer? Het is van Opgezwolle, dat weet ik maar ik kan niet vinden hoe het nummer heet... http://youtube.com/watch?v=nIYhI5C6u1g .
Laat maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:15 schreef Joncho het volgende:
Een duitstalig (après-ski) nummer, waarin de stukjes '(...) bei dem Après-schi... Après-Schi' en 'Schi-heil!' in voorkomen.
Enig idee?
het stukje tekst in het begin klinkt als.. "Far far far away" of Fall fall away"quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef p83ot het volgende:
iemand een idee van titel of artist?
Of wie herkent een paar Engelse zinnen in de weinig gesproken text???
(en het is geen Enya of Enigma... gowja heb de meeste nummers van hen beluisterd en geneen dat past)
http://users.pandora.be/lagrou/ben/orlando.wmv
Een long shot: Mika - Grace Kelly?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Nee, haha, dat had ik wel herkendquote:
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Najir het volgende:
Het was in Doornroosje, dus zo heet die niet
![]()
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Okee, zucht. Heb al vanalles geprobeerd maar kan niks vinden.
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Sorry voor de geringe info. Maja, het was een van de laatste nummers van de avond dus...
Ok dankje wel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.
Maar dus nog niet uitgebracht!!
Uh, laat me even denken. Het is een klein beetje ska-achtig. Gezongen door een man die de woorden soms beetje uitrekt. Dus op een gegeven moment hoor je Burrrr....Pelllll. Verder kan ik er weinig over vertellen. Behalve dan dat ik denk dat ik op een gegeven moment "running (...) burpel" hoorde.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef based het volgende:
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie geven
van die 4 woorden in die volgorde ben je wel zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef koeii het volgende:
Lastige:
Ik zoek een nummertje, waarvan de enige tekst is die ik me kan herinneren: Just dance with you
Het liedje lijkt trouwens heel erg op video killed the radiostar, beetje die stijl. Enig idee?
Volgens my is het "Fall away" dat er gezongen wordt , doet mij een beetje denken aan Secret Garden, maar kon daar niks van vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:40 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
het stukje tekst in het begin klinkt als.. "Far far far away" of Fall fall away"
en wat de man zingt klinkt als "we could be"
en ergens aan het einde meen ik iets van stay te horen..
maar daar kom je alsnog niet ver mee..
(note; als ik DENK dat ik iets heb verstaan, dan blijf ik dat horen... dus ik ben niet 100% zeker)
Clubbed to death van Rob D geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand hoe het nummer in dit filmpje heet?
alvast bedankt
Ik heb echt geen flauw idee, maar NET5 kennende zal het ongetwijfeld iets zijn van DJ Shadow. Probeer es DJ Shadow- Stem/ Long Stem. Dat nummer wordt overal ondergemonteerd namelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:31 schreef martjin het volgende:
Ik denk niet dat mensen deze weten (vanwege mijn crappy omschrijving die nu komt) maar niet geschoten is altijd mis.
Als ze op net 5 zon voorstukje hebben voor een reclame voor hun serie Cold Case (en nog iets) hoor je daar een vet chill muziekje onder. Ik hoorde hem gister nog voor Lost in het reclameblok. Het is iets muzikaals en geen vocalen , zover ik weet. Nja, dat was het
Wowquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef koeii het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, maar NET5 kennende zal het ongetwijfeld iets zijn van DJ Shadow. Probeer es DJ Shadow- Stem/ Long Stem. Dat nummer wordt overal ondergemonteerd namelijk.
ja ik las het in de OP, heb het zelf ook een paar keer op die manier gedaan maar kreeg toen ook sites die er totaal niks mee te maken hadden, en die site die ik hierboven gaf is specifiek gericht op songteksten, dus vandaar..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:10 schreef lucky_birdie het volgende:
bij google de tekst tussen haakjes zetten en lyrics erachter, wil ook nog wel eens werken..
Gebruik die site ook regelmatig, maar lang niet alle bands staan er in... vooral als je wat minder bekende bands zoekt, kun je ze vaak niet vinden bij Letssingit, en wel bij googlequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef Never-Break het volgende:
[..]
ja ik las het in de OP, heb het zelf ook een paar keer op die manier gedaan maar kreeg toen ook sites die er totaal niks mee te maken hadden, en die site die ik hierboven gaf is specifiek gericht op songteksten, dus vandaar..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik post 'm nog even los, m'n andere vraag was snel beantwoord.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=103173
Ving een stukje op op de radio maar de afkondiging was al half voorbij en hoorde geloof ik Verdi, maar misschien is 't toch iets van Tchaikovsky of? Moet wel zeggen dat de eerste strijkers bij Verdi's Nabucco dezelfde soort aanzet geven als waar in het nummer dat ik zoek op wordt voortgeborduurd. Misschien toch soort thema uit Nabucco?
Het nummer is The Partysquad Ft. Brainpower - Non Stopquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef Camplo het volgende:
Hoe heette die House of Pain remix van een Nederlands achtige rapgroepje die als text iets hadden in de trend van:
We zijn begonnen, we gaan gewoon lekker door, en weten niet wat stoppen is
Anyone
Chemical Brothers - Hey boy hey girlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, beetje dance/electro-achtig (moeilijk te omschrijven) nummer. Volgens mij niet echt het nieuwste van het nieuwste. Ik kan em niet vinden omdat het enige stukje tekst wat ik me kan herinneren is:
Here we go!! (lijkt alsof het door meerdere mensen wordt 'gezongen')
Daarna hoor je de hele tijd zo'n elektro-achtig deuntje. Volgens mij wordt dat kleine stukje tekst door het nummer heen een paar keer 'gezongen'. Kan iemand hier iets mee?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |