Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Najir het volgende:
Het was in Doornroosje, dus zo heet die niet
![]()
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Okee, zucht. Heb al vanalles geprobeerd maar kan niks vinden.
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Sorry voor de geringe info. Maja, het was een van de laatste nummers van de avond dus...
Ok dankje wel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.
Maar dus nog niet uitgebracht!!
Uh, laat me even denken. Het is een klein beetje ska-achtig. Gezongen door een man die de woorden soms beetje uitrekt. Dus op een gegeven moment hoor je Burrrr....Pelllll. Verder kan ik er weinig over vertellen. Behalve dan dat ik denk dat ik op een gegeven moment "running (...) burpel" hoorde.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef based het volgende:
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie geven
van die 4 woorden in die volgorde ben je wel zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef koeii het volgende:
Lastige:
Ik zoek een nummertje, waarvan de enige tekst is die ik me kan herinneren: Just dance with you
Het liedje lijkt trouwens heel erg op video killed the radiostar, beetje die stijl. Enig idee?
Volgens my is het "Fall away" dat er gezongen wordt , doet mij een beetje denken aan Secret Garden, maar kon daar niks van vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:40 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
het stukje tekst in het begin klinkt als.. "Far far far away" of Fall fall away"
en wat de man zingt klinkt als "we could be"
en ergens aan het einde meen ik iets van stay te horen..
maar daar kom je alsnog niet ver mee..
(note; als ik DENK dat ik iets heb verstaan, dan blijf ik dat horen... dus ik ben niet 100% zeker)
Clubbed to death van Rob D geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand hoe het nummer in dit filmpje heet?
alvast bedankt
Ik heb echt geen flauw idee, maar NET5 kennende zal het ongetwijfeld iets zijn van DJ Shadow. Probeer es DJ Shadow- Stem/ Long Stem. Dat nummer wordt overal ondergemonteerd namelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:31 schreef martjin het volgende:
Ik denk niet dat mensen deze weten (vanwege mijn crappy omschrijving die nu komt) maar niet geschoten is altijd mis.
Als ze op net 5 zon voorstukje hebben voor een reclame voor hun serie Cold Case (en nog iets) hoor je daar een vet chill muziekje onder. Ik hoorde hem gister nog voor Lost in het reclameblok. Het is iets muzikaals en geen vocalen , zover ik weet. Nja, dat was het
Wowquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef koeii het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, maar NET5 kennende zal het ongetwijfeld iets zijn van DJ Shadow. Probeer es DJ Shadow- Stem/ Long Stem. Dat nummer wordt overal ondergemonteerd namelijk.
ja ik las het in de OP, heb het zelf ook een paar keer op die manier gedaan maar kreeg toen ook sites die er totaal niks mee te maken hadden, en die site die ik hierboven gaf is specifiek gericht op songteksten, dus vandaar..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:10 schreef lucky_birdie het volgende:
bij google de tekst tussen haakjes zetten en lyrics erachter, wil ook nog wel eens werken..
Gebruik die site ook regelmatig, maar lang niet alle bands staan er in... vooral als je wat minder bekende bands zoekt, kun je ze vaak niet vinden bij Letssingit, en wel bij googlequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef Never-Break het volgende:
[..]
ja ik las het in de OP, heb het zelf ook een paar keer op die manier gedaan maar kreeg toen ook sites die er totaal niks mee te maken hadden, en die site die ik hierboven gaf is specifiek gericht op songteksten, dus vandaar..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik post 'm nog even los, m'n andere vraag was snel beantwoord.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=103173
Ving een stukje op op de radio maar de afkondiging was al half voorbij en hoorde geloof ik Verdi, maar misschien is 't toch iets van Tchaikovsky of? Moet wel zeggen dat de eerste strijkers bij Verdi's Nabucco dezelfde soort aanzet geven als waar in het nummer dat ik zoek op wordt voortgeborduurd. Misschien toch soort thema uit Nabucco?
Het nummer is The Partysquad Ft. Brainpower - Non Stopquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef Camplo het volgende:
Hoe heette die House of Pain remix van een Nederlands achtige rapgroepje die als text iets hadden in de trend van:
We zijn begonnen, we gaan gewoon lekker door, en weten niet wat stoppen is
Anyone
Chemical Brothers - Hey boy hey girlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, beetje dance/electro-achtig (moeilijk te omschrijven) nummer. Volgens mij niet echt het nieuwste van het nieuwste. Ik kan em niet vinden omdat het enige stukje tekst wat ik me kan herinneren is:
Here we go!! (lijkt alsof het door meerdere mensen wordt 'gezongen')
Daarna hoor je de hele tijd zo'n elektro-achtig deuntje. Volgens mij wordt dat kleine stukje tekst door het nummer heen een paar keer 'gezongen'. Kan iemand hier iets mee?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |