Room Eleven - Bitchquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:14 schreef I-con het volgende:
Ik zag net een nummer op MTV Brand new langs komen maar weet niet van wie het is.
Het gaat om een cover van het nummer Bitch van Meredith Brooks alleen dan veel langzamer gezongen en bijna zonder instrumentale begeleiding. Het nummer werd gezongen door een blonde vrouw. Wie o Wie weet het?
graag gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef I-con het volgende:
juistem, thx voor de snelle reactie
Michel Delpech - Pour un flirtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:20 schreef MASD het volgende:
hey!
ik zoek de titel van het nummer uit de paturain reclame.
Het is overigens een franstalig nummer
alvast bedankt!
Dennis - Todayquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:49 schreef Marvellous het volgende:
Ik zag gisternacht een clip op TMF voorbij komen waarvan ik graag de titel wil weten.
Het refrein begint als volgt: "Today I wanna love you like I love the sun, the moon and the stars."
En het wordt gezongen door een meisje met een beugel.
ABC van de Pipettes?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef voidmage het volgende:
weet iemand uit welke liedje deze tekst ongeveer komt
A B C you don't what it is like X T C zoiets ongeveer gezongen door een vrouw en laatst op tv gezien.
Dit geweldige nummer is Bokken van Kasper feat. Monstaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef Stefo het volgende:
Weet iemand hoe dat skihut nummer heet vanneh:
HMMM LEKKER HMMMMM HMMMMMM LEKKER HMMMMMMM, en bak m bak m (ofzo) haha
Tis iig nederlands volgens mij....
Thanks, is hem inddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dit geweldige nummer is Bokken van Kasper feat. Monsta
Opgezwolle - Doornroosjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef Najir het volgende:
Hoe heet dit nummer? Het is van Opgezwolle, dat weet ik maar ik kan niet vinden hoe het nummer heet... http://youtube.com/watch?v=nIYhI5C6u1g .
Laat maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:15 schreef Joncho het volgende:
Een duitstalig (après-ski) nummer, waarin de stukjes '(...) bei dem Après-schi... Après-Schi' en 'Schi-heil!' in voorkomen.
Enig idee?
het stukje tekst in het begin klinkt als.. "Far far far away" of Fall fall away"quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef p83ot het volgende:
iemand een idee van titel of artist?
Of wie herkent een paar Engelse zinnen in de weinig gesproken text???
(en het is geen Enya of Enigma... gowja heb de meeste nummers van hen beluisterd en geneen dat past)
http://users.pandora.be/lagrou/ben/orlando.wmv
Een long shot: Mika - Grace Kelly?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Nee, haha, dat had ik wel herkendquote:
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Najir het volgende:
Het was in Doornroosje, dus zo heet die niet
![]()
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Okee, zucht. Heb al vanalles geprobeerd maar kan niks vinden.
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Sorry voor de geringe info. Maja, het was een van de laatste nummers van de avond dus...
Ok dankje wel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.
Maar dus nog niet uitgebracht!!
Uh, laat me even denken. Het is een klein beetje ska-achtig. Gezongen door een man die de woorden soms beetje uitrekt. Dus op een gegeven moment hoor je Burrrr....Pelllll. Verder kan ik er weinig over vertellen. Behalve dan dat ik denk dat ik op een gegeven moment "running (...) burpel" hoorde.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef based het volgende:
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie geven
van die 4 woorden in die volgorde ben je wel zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef koeii het volgende:
Lastige:
Ik zoek een nummertje, waarvan de enige tekst is die ik me kan herinneren: Just dance with you
Het liedje lijkt trouwens heel erg op video killed the radiostar, beetje die stijl. Enig idee?
Volgens my is het "Fall away" dat er gezongen wordt , doet mij een beetje denken aan Secret Garden, maar kon daar niks van vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:40 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
het stukje tekst in het begin klinkt als.. "Far far far away" of Fall fall away"
en wat de man zingt klinkt als "we could be"
en ergens aan het einde meen ik iets van stay te horen..
maar daar kom je alsnog niet ver mee..
(note; als ik DENK dat ik iets heb verstaan, dan blijf ik dat horen... dus ik ben niet 100% zeker)
Clubbed to death van Rob D geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand hoe het nummer in dit filmpje heet?
alvast bedankt
Ik heb echt geen flauw idee, maar NET5 kennende zal het ongetwijfeld iets zijn van DJ Shadow. Probeer es DJ Shadow- Stem/ Long Stem. Dat nummer wordt overal ondergemonteerd namelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:31 schreef martjin het volgende:
Ik denk niet dat mensen deze weten (vanwege mijn crappy omschrijving die nu komt) maar niet geschoten is altijd mis.
Als ze op net 5 zon voorstukje hebben voor een reclame voor hun serie Cold Case (en nog iets) hoor je daar een vet chill muziekje onder. Ik hoorde hem gister nog voor Lost in het reclameblok. Het is iets muzikaals en geen vocalen , zover ik weet. Nja, dat was het
Wowquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:33 schreef koeii het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, maar NET5 kennende zal het ongetwijfeld iets zijn van DJ Shadow. Probeer es DJ Shadow- Stem/ Long Stem. Dat nummer wordt overal ondergemonteerd namelijk.
ja ik las het in de OP, heb het zelf ook een paar keer op die manier gedaan maar kreeg toen ook sites die er totaal niks mee te maken hadden, en die site die ik hierboven gaf is specifiek gericht op songteksten, dus vandaar..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:10 schreef lucky_birdie het volgende:
bij google de tekst tussen haakjes zetten en lyrics erachter, wil ook nog wel eens werken..
Gebruik die site ook regelmatig, maar lang niet alle bands staan er in... vooral als je wat minder bekende bands zoekt, kun je ze vaak niet vinden bij Letssingit, en wel bij googlequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef Never-Break het volgende:
[..]
ja ik las het in de OP, heb het zelf ook een paar keer op die manier gedaan maar kreeg toen ook sites die er totaal niks mee te maken hadden, en die site die ik hierboven gaf is specifiek gericht op songteksten, dus vandaar..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik post 'm nog even los, m'n andere vraag was snel beantwoord.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=103173
Ving een stukje op op de radio maar de afkondiging was al half voorbij en hoorde geloof ik Verdi, maar misschien is 't toch iets van Tchaikovsky of? Moet wel zeggen dat de eerste strijkers bij Verdi's Nabucco dezelfde soort aanzet geven als waar in het nummer dat ik zoek op wordt voortgeborduurd. Misschien toch soort thema uit Nabucco?
Het nummer is The Partysquad Ft. Brainpower - Non Stopquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef Camplo het volgende:
Hoe heette die House of Pain remix van een Nederlands achtige rapgroepje die als text iets hadden in de trend van:
We zijn begonnen, we gaan gewoon lekker door, en weten niet wat stoppen is
Anyone
Chemical Brothers - Hey boy hey girlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer op de sportschool, beetje dance/electro-achtig (moeilijk te omschrijven) nummer. Volgens mij niet echt het nieuwste van het nieuwste. Ik kan em niet vinden omdat het enige stukje tekst wat ik me kan herinneren is:
Here we go!! (lijkt alsof het door meerdere mensen wordt 'gezongen')
Daarna hoor je de hele tijd zo'n elektro-achtig deuntje. Volgens mij wordt dat kleine stukje tekst door het nummer heen een paar keer 'gezongen'. Kan iemand hier iets mee?![]()
Hmm, zal 'm op een andere site zetten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kan je file niet afspelen...
Mary go wild ? Weet alleen ff de artiest niet maar zo kan je m ook wel vinden denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef SuperRogier het volgende:
Ik hoorde gisteravond een best wel vet nummer, ongeveer zo:
"I'm the partystarter, you might have a good time but we.." - "you can dance all night" etc. Er zit btw de beat van een ander R&B nummer onder. Ik heb al een beetje op de lyrics gezocht maar daar komt de hele tijd Will Smith en Lucacris uit maar dat is hem niet..
Iemand enig idee?
Dat is hem niet, het is echt R&B achtig, zeker geen trance. Op het laatst hoor je ze allemaal schreeuwen/zingen zonder verdere muziek:quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mary go wild ? Weet alleen ff de artiest niet maar zo kan je m ook wel vinden denk ik
Iemand??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef seeya_40 het volgende:
Uh, laat me even denken. Het is een klein beetje ska-achtig. Gezongen door een man die de woorden soms beetje uitrekt. Dus op een gegeven moment hoor je Burrrr....Pelllll. Verder kan ik er weinig over vertellen. Behalve dan dat ik denk dat ik op een gegeven moment "running (...) burpel" hoorde.
Oh, heb hem al gevonden: switch-a bit patchyquote:Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef susiebel het volgende:
He, wie weet van wie dit nummer is en hoe het heet?
http://www.ritmomusic.nl/community/
Ik hoor het altijd in de clubs, er staat wel Rishi Romero en a bit bitchy 1, maar volgens mij heet ie officieel niet zo en is het een remix van Risho Romero.
Alvast bedankt!![]()
Zoeken op "I've got the music in me"?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer. het is een nummer vanuit de jaren 80 of 90. het is het eerste liedje in de reclame die je ook op tv ziet die gaat over dat er deze week jaren 80 en 90 muziek wordt gedraaid op de radio zender veronica.
volgens mij zit in het refrein van het liedje de tekst: can't stop the music in me. ik weet dat niet zeker, ik heb er met google iig niets mee gevonden.
iemand die me kan helpen?
Sarah Brightman - Who wants to live forever ?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik zoek de versie van het nummer "who wants to live forever" die zo vaak op de radio was toen ik ongeveer in groep 6 of 7 zat (zo'n 9-10 jaar geleden) Gezongen door een vrouw. en ik dacht ook wat vlotter dan het origineel
Rhapsody - Dawn Of Victoryquote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje van dit clipje heet?
http://www.youtube.com/watch?v=VEQtJClGJWY
Rhapsody - Dawn of Victory. Als jij de comments bij het filmpje gelezen zou hebben, had je het meteen geweten.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje van dit clipje heet?
http://www.youtube.com/watch?v=VEQtJClGJWY
mannen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:47 schreef X-fi het volgende:
Bedankt mannen. En ja, nu zie ik het ook pas
ja volgens mij is dat hem toch niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sarah Brightman - Who wants to live forever ?
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:53 schreef lucky_birdie het volgende:
Niet dat ik bijgelovig ben ofzo... maar just to be sure![]()
![]()
Ik zou gaan voor Dunequote:Op zondag 18 maart 2007 23:00 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja volgens mij is dat hem toch niet.
of mssn wel die zangeres, maar dan een remix versie ofzo?
Herb Albert - Tijuana Taxiquote:Op maandag 19 maart 2007 08:47 schreef wobbel het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/117397/the_crash_compilation_7/
dit vreselijke melodietje voor 'n montage van wat vakantiefilmpjes
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek het nummer dat in de film 'Snatch' voorkomt. Op het moment dat Tyrone achterna gezeten wordt door de bad-guys van BrickTop. En twee honden een haas achterna rennen en uiteindelijk hem moeten laten gaan..
Weten jullie welk stukje ik bedoel?
quote:The scene from Snatch with Tyrone (Ade) being attacked by Brick Top’s goons and the pikey’s watching the dogs chase the hare reflect two different points in time that are presented simultaneously by combining image and sound. The audience sees Tyrone being chased and kidnapped by two henchmen while the pikeys release two dogs on a hare in a field for sport. This parallels the situation with Tyrone being the hare and the henchman as the two dogs. The song 'Disco Science' by Mirwais plays while the scene switches back and forth from the chase scene of the hare and the henchman capturing and questioning Tyrone. The song links the two scenes as it plays while it switches from scene to scene. The scene uses the hare being chased and getting away from the dogs as a sort of metaphor for Tyrone being captured by Brick Top and forced to tell them who robbed their bookie and uses the song to link the two visuals.
Dada life - The Great Fasionista Swindle. Hoe dom ben ikquote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel+artiest van het eerste nummer in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=6JZkva64uUk.
Dank je wel!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Izabella, 1992. Nummer heet 'Shame Shame Shame'.
Nothing Compares To You - Sinead O'Connorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef X-fi het volgende:
Iemand een idee, van wie het origineel ook alweer is?
http://www.liquidgenerati(...)haved_My_Head__FYou/
Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 u.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef X-fi het volgende:
Iemand een idee, van wie het origineel ook alweer is?
http://www.liquidgenerati(...)haved_My_Head__FYou/
Behind the cow dus, tips niet meer nodig.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Iemand hoe dat, ik geloof, laatste nummer van Scooter heet? Regelmatig te horen op xfm of freshfm. Er zit ook een klein stukje rap in, overigens niet van scooter zelf... Anyone?
Da's een Seatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Weet iemand van de Toyota reclame die nieuwebij die sites staat hij er niet tussen
Maar dan gaat hij heel hard rijden en dan zie je eerst die kinderen etc niet zitten en dan opeens welofsow
quote:In de reclame van Seat voor de nieuwe Altea wordt het nummer Disappearing act van Terra Diablo gebruikt. in deze reclame ziet je een man, z'n vrouw en drie kinderen, en tijdens het rijden verdwijnen de kinderen en vrouwen. (Nocturnal Records)
Dat is de nieuwe Seat reclame, misschien dat dat helpt met zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Weet iemand van de Toyota reclame die nieuwebij die sites staat hij er niet tussen
Maar dan gaat hij heel hard rijden en dan zie je eerst die kinderen etc niet zitten en dan opeens welofsow
Hmm vandaar dat ik hem niet kon vindenquote:
Kaiser Chiefs - Rubyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:46 schreef Esto het volgende:
Hoe heet dat vreselijk nummer met 'ruby ruby ruby' en dan zo'n melodietje erachter?
Hiermee kunnen jullie m'n broertje echt blij mee maken![]()
dat had je ook zelf wel kunnen vinden door ruby ruby ruby in google in te tikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:46 schreef Esto het volgende:
Hoe heet dat vreselijk nummer met 'ruby ruby ruby' en dan zo'n melodietje erachter?
Hiermee kunnen jullie m'n broertje echt blij mee maken![]()
Wat is parten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef TheeUndCandy het volgende:
Haha.
Ik zoek een Turks nummer, de titel is 'Leyli'. Het is een beetje R&B achtig, maar er wordt ook in gepart. Een geweldig nummer, alleen ik heb geen flauw idee wie de zanger is!
Daar was ik serieus niet opgekomen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
gerapt?
quote:
Hier is het topic niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Zombine het volgende:
Kent iemand hier de band "sabaton" met het nummer "the hammer has fallen". Het nummer heeft een wat rustigere stijl dan de rest van de nummers, maar wel het beste. Ik zoek een band die alleen maar van zulk soort nummers heeft. Het lijkt wel een beetje op rammstein. Dus eigenlijk zoek ik een band die lijkt op rammstein
thanks!
Yeah...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd het kort, TSE!
Nee dat is we rocken non stop.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nummer is The Partysquad Ft. Brainpower - Non Stop
De versie met House of pain was vorige week op 3FM, maar dacht niet dat het een officiele versie was
Rock, pop, dance...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef timmie_loots het volgende:
Ok, een nummer uit de jaren 90, ik weet echt niets, maar dit zit er in: ikkannietfluiten
Jou kan ik helpenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef timmie_loots het volgende:
Ok, een nummer uit de jaren 90, ik weet echt niets, maar dit zit er in: ikkannietfluiten
Daar was ik zelf ook heel benieuwd naar vorige week. Het blijkt Devendra Banhart te zijn met 'Insect Eyes' (van het album 'Rejoicing in the Hands').quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef -Angelus- het volgende:
De muziek van de promo van Band of Brothers op net 5?
Bedankt je hebt gelijk. Bizar dat een dergelijk nummer gebruikt wordt voor een promo. Er moet wel een fan werken bij net 5, kan het me niet voorstellen dat je dit toevallig tegenkomt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef broer het volgende:
Daar was ik zelf ook heel benieuwd naar vorige week. Het blijkt Devendra Banhart te zijn met 'Insect Eyes' (van het album 'Rejoicing in the Hands').
Wagner - Ride of the Valkyriequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef Bullebak het volgende:
Ontzettende klassieker, maar ik kan er niet meer op komen.
Het gaat om de helikopterscene uit Apocapyse Now, als ze over het strand vliegen met die boxen onder de heli en dat nummer er bij.
![]()
Ah, tx!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wagner - Ride of the ValkyrieGeniale scene
Ik vind het ook raar. Maar ik ben er wel blij mee, want ik kende Banhart amper, en die cd blijkt bijzonder goed te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef -Angelus- het volgende:
Bedankt je hebt gelijk. Bizar dat een dergelijk nummer gebruikt wordt voor een promo. Er moet wel een fan werken bij net 5, kan het me niet voorstellen dat je dit toevallig tegenkomt.
Kan je mij dan blij maken met het antwoordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef -Angelus- het volgende:
Scrap de eerste vraag maar.
K gok dat ie de laatste reclame bedoelt van WE: die met die dame die vanalles meemaakt en uiteindelijk wegrijdt.....ofzo...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Esto het volgende:
[..]
Kan je mij dan blij maken met het antwoord?
Jaa! Dank je wel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
K gok dat ie de laatste reclame bedoelt van WE: die met die dame die vanalles meemaakt en uiteindelijk wegrijdt.....ofzo...
Dat is Room Eleven - Bitch (ja idd een cover van......)
Pagoda - Death to birthquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:58 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hier op de achtergrond hoort.
Euhm dat bombastische nummer?? Dat is van craig armstrong-escape, maar de uitvoering die je hier hoort is iets anders.. Ik wil hem ook al een tijdje hebben en heb alleen een stukje ervan uit gundam wing fsow...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef DJ_Robbie het volgende:
Opzoek naar het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4895205441582450216&q=top+gear+nurburg
Jeremy clarkson die een jaguar probeert rond te krijgen onder de 10 min op de nurburgring.
Het nummer dat je hoort zo'n rond de 14e minuut en dus hoort als hij het haalt.
1. ?? (Give it up)quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef M-I-L-F het volgende:
Oké, ik heb uit het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M1ukNSIL6xw&eurl=
Alle nummers op mn pc, maar ik weet niet meer hoe ze heten.. Dus het wordt moeilijk opzoeken, wie helpt me even? Natuurlijk weet ik enkele te noemen, Yeah, Yeah en Supermode, ik geloof dat Chocolate Puma zelfs 2x voorbij komt, maar wie helpt me even de rest te noemen
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |