Room Eleven - Bitchquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:14 schreef I-con het volgende:
Ik zag net een nummer op MTV Brand new langs komen maar weet niet van wie het is.
Het gaat om een cover van het nummer Bitch van Meredith Brooks alleen dan veel langzamer gezongen en bijna zonder instrumentale begeleiding. Het nummer werd gezongen door een blonde vrouw. Wie o Wie weet het?
graag gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:27 schreef I-con het volgende:
juistem, thx voor de snelle reactie
Michel Delpech - Pour un flirtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:20 schreef MASD het volgende:
hey!
ik zoek de titel van het nummer uit de paturain reclame.
Het is overigens een franstalig nummer
alvast bedankt!
Dennis - Todayquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:49 schreef Marvellous het volgende:
Ik zag gisternacht een clip op TMF voorbij komen waarvan ik graag de titel wil weten.
Het refrein begint als volgt: "Today I wanna love you like I love the sun, the moon and the stars."
En het wordt gezongen door een meisje met een beugel.
ABC van de Pipettes?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef voidmage het volgende:
weet iemand uit welke liedje deze tekst ongeveer komt
A B C you don't what it is like X T C zoiets ongeveer gezongen door een vrouw en laatst op tv gezien.
Dit geweldige nummer is Bokken van Kasper feat. Monstaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef Stefo het volgende:
Weet iemand hoe dat skihut nummer heet vanneh:
HMMM LEKKER HMMMMM HMMMMMM LEKKER HMMMMMMM, en bak m bak m (ofzo) haha
Tis iig nederlands volgens mij....
Thanks, is hem inddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dit geweldige nummer is Bokken van Kasper feat. Monsta
Opgezwolle - Doornroosjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef Najir het volgende:
Hoe heet dit nummer? Het is van Opgezwolle, dat weet ik maar ik kan niet vinden hoe het nummer heet... http://youtube.com/watch?v=nIYhI5C6u1g .
Laat maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:15 schreef Joncho het volgende:
Een duitstalig (après-ski) nummer, waarin de stukjes '(...) bei dem Après-schi... Après-Schi' en 'Schi-heil!' in voorkomen.
Enig idee?
het stukje tekst in het begin klinkt als.. "Far far far away" of Fall fall away"quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef p83ot het volgende:
iemand een idee van titel of artist?
Of wie herkent een paar Engelse zinnen in de weinig gesproken text???
(en het is geen Enya of Enigma... gowja heb de meeste nummers van hen beluisterd en geneen dat past)
http://users.pandora.be/lagrou/ben/orlando.wmv
Een long shot: Mika - Grace Kelly?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Nee, haha, dat had ik wel herkendquote:
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:43 schreef Najir het volgende:
Het was in Doornroosje, dus zo heet die niet
![]()
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef seeya_40 het volgende:
Okee, zucht. Heb al vanalles geprobeerd maar kan niks vinden.
Gisteren in de kroeg hoorde ik een nummer, heb het al vaker gehoord, maar ik ken zowel artiest als titel niet. Het enige dat ik erover kan vertellen is dat het vrolijk is. Ook komt er steeds het woord Burple (??) in voor. Tenminste... Dat denk ik.
Sorry voor de geringe info. Maja, het was een van de laatste nummers van de avond dus...
Ok dankje wel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Nou ik heb ff voor je gezocht. Het is een nieuw nummer, van hun nog uit te brengen album Fakkelteit. Het gaat waarschijnlijk Fakkelbrigadiers heten.
Maar dus nog niet uitgebracht!!
Uh, laat me even denken. Het is een klein beetje ska-achtig. Gezongen door een man die de woorden soms beetje uitrekt. Dus op een gegeven moment hoor je Burrrr....Pelllll. Verder kan ik er weinig over vertellen. Behalve dan dat ik denk dat ik op een gegeven moment "running (...) burpel" hoorde.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef based het volgende:
wat voor stijl, man/vrouw die zingt etc.. je kan nog een hoop informatie geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |