http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/142773/quote:Novum/AP) - Het leger van Israël stelt een onderzoek in naar nieuwe beschuldigingen dat militairen tijdens een recente operatie in de stad Nablus op de Westelijke Jordaanoever Palestijnse burgers hebben gebruikt als menselijk schild. Dat heeft het leger vrijdag meegedeeld.
Het Israëlische hooggerechtshof heeft het gebruik van burgers bij legeroperaties onwettig verklaard en de legerleiding heeft het officieel verboden. Toch zijn volgens de Israëlische mensenrechtenorganisatie B'Tselem vorige week twee minderjarige Palestijnen - een jongen van 15 en een meisje van 11 - tijdens huiszoekingen in Nablus gedwongen de huizen als eersten te betreden. Een cameraploeg van Associated Press Television News filmde op 25 februari een soortgelijk tafereel, waarin een 24-jarige vrouw bij huiszoekingen in de kasba van Nablus met soldaten mee naar binnen moest.
Tot 2005 liet het leger burgers eerst bij hun buren aankloppen als er een huiszoeking moest worden verricht. Het leger stelde dat dit werd gedaan om omstanders te beschermen, omdat eventueel verscholen strijders zich dan zonder verzet zouden overgeven. In 2005 verklaarde het hooggerechtshof deze tactiek echter in strijd met de wet. In augustus 2002 werd een 19-jarige Palestijnse student gedood toen hij bij zijn buren aanklopte en er een vuurgevecht uitbrak
quote:Two Border Policemen get prison terms for robbing Palestinians
By Nir Hasson, Haaretz Correspondent
Kfar Sava Magistrate's Court sentenced two Border Police troops Wednesday to six and three months in prison for stealing from Palestinians.
An additional Border Policewoman who participated in one of the robberies was given a one-year suspended sentence.
The troops, Doron Alon and Ya'akov Peretz, confessed to the charges in the context of a plea agreement. The two said that on occasion they stopped Palestinian taxi drivers while they were off duty, searched their vehicles and stole any money that they found. Their license plates were covered up during the robberies, in order to allow them to escape without being identified.
Advertisement
The presiding judge, Hanoch Fedder, wrote in the sentencing document that "these are severe to very severe crimes ? crimes that were carried out by the defendants while they were in uniform, identifying themselves as active policemen with authority. In their behavior, the policemen and Border Policemen represent a sort of mirror of the entire state ? in this instance, the defendants failed [due to] their deviant behavior."
Alon was sentenced to six months in prison, although the court will examine the possibility of converting the sentence to community service. Peretz was sentenced to three months in jail.
The two also received suspended sentences and ordered to pay NIS 1500 each in compensation to the complainants.
Border Policewoman Meirav Raphael was convicted of participating in one of the robberies, and was given a suspended sentence and ordered to pay NIS 1500 in compensation.
Bron : Haaretz.com
Het gaat over de Palestijnse gebieden, niet over Libanon.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef Drugshond het volgende:
ff een richtingsgevoel aan dit topic geven.
De gehele oorlog is fout, no argument on that one.
Maar in de nadagen van de oorlog kun je Israel wel een boel dingen aanrekenen. Clusterbommen zooi en zo....
Maar goed dat neemt omgekeerd niet weg wat de aanleiding was en zo. En dat is eigenlijk ook al een scheve driehoeksverhouding. Maar het lijkt me zo-ie-zo fout om het conflict te meten in termen van zij-zaten-goed.... en de rest zat fout. Want daarvoor is er wel iets meer aan de hand.
Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
ja laten we vooral vergeten dat palestijnen / arabieren / moslims terroristen zijn en het geheel in de schoenen schuiven van de joden. even afgezien van het feit dat de joden al dan niet het recht hadden daar een land te stichten.
Vanaf die bezette delen zijn keer op keer raketten afgevuurd op Israelische nederzettingen, die zou ik inderdaad ook nooit meer teruggeven, zo creeren ze in ieder geval een buffer, geef ze eens ongelijk. En als de inheemse bevolking eens wat minder vijandig zou zijn, zouden ze niet als beesten behandeld worden, het moet wel van twee kanten komen.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef callmeP het volgende:
[..]
Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....
Nee, dan kan je beter een bevolking hebben met kinderen die zichzelf samen met honderden onschuldige burgers opblazen uit het oogpunt van het verkrijgen 70 maagden.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef callmeP het volgende:
Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....
Dat mes snijdt aan twee kanten, dat weet jij net zo goed als ik, of moet er iemand even wat foto's van Israelische slachtoffers van bomaanslagen gaan posten ?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
Twilight Zone / Only twelve years old
[afbeelding]
Het meest morele leger ter wereld in actie.
En Nederlanders zijn babymoordenaars en drugdealers.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
ja laten we vooral vergeten dat palestijnen / arabieren / moslims terroristen zijn en het geheel in de schoenen schuiven van de joden. even afgezien van het feit dat de joden al dan niet het recht hadden daar een land te stichten.
Hou je posts vooral in dat subforum van je en bemoei je niet verder met de echte wereld, is mijn welgemeende advies aan jou.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Geeft het feit dat nederlandse burgers moorden plegen de politie het recht om onschuldige burgers te doden?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat mes snijdt aan twee kanten, dat weet jij net zo goed als ik, of moet er iemand even wat foto's van Israelische slachtoffers van bomaanslagen gaan posten ?
Grow a fucking brain.
Appels en peren. Onze situatie is ietsje anders dan die in Israel en Gaza, en je kan ook niet echt spreken over burgers, die lopen namelijk niet rond met volautomatische assaultrifles en rocketlaunchers. Beetje krom deze opmerking.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:33 schreef Doderok het volgende:
[..]
Geeft het feit dat nederlandse burgers moorden plegen de politie het recht om onschuldige burgers te doden?
quote:Op zondag 11 maart 2007 04:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Appels en peren. Onze situatie is ietsje anders dan die in Israel en Gaza, en je kan ook niet echt spreken over burgers, die lopen namelijk niet rond met volautomatische assaultrifles en rocketlaunchers. Beetje krom deze opmerking.![]()
quote:De politie Haaglanden heeft een grote hoeveelheid wapens en ruim 10.000 stuks munitie gevonden bij invallen in huizen en een loods in de omgeving van Den Haag.
quote:WAPENVONDST IN AMSTELVEEN
Zelfs vandaag nog was de explosieve opruimingsdienst bezig het huis vol met chemicaliën van de scheikundeleraar René P. in Amstelveen te ontmantelen.
Slechts enkele titels uit de nederlandse persquote:De Nationale Recherche heeft in een appartement in Amsterdam een grote wapenvondst gedaan. Er werden twintig handgranaten, twaalf pistolen en revolvers, een geweer, drie Uzi's en twee Kalashnikovs gevonden.
Ook lagen in het appartement een anti-tankraket, geluiddempers en dozen munitie.
plaats je ook foto’s van uit elkaar gereten mensen en kinderen door bommen van de arabieren ?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
zeker ben ik een echte turk, besneden en al, dus mocht je glijmiddel hebben en er klaar voor zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.
Duh de situatie in Nederland en in de bezette gebieden vergelijken. Goh ik had niet vewacht dat er iemand zo dom was. Maar ik zie het toch maar weer.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:43 schreef Doderok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Slechts enkele titels uit de nederlandse pers![]()
Maar ik neem aan dat je enkel onschuldige kinderen mag doden als ze tot een ander volk behoren?
Een echte Turk moet per se een jodenhater zijn, verneem ik uit deze dubieuze post?quote:Op zondag 11 maart 2007 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.²
Als jij hun terroristen noemt, hoe noem je de joden dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
Joden wellicht? Doe 'ns een gokjequote:Op zondag 11 maart 2007 12:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als jij hun terroristen noemt, hoe noem je de joden dan?
Dit is wel weer heel kort door de bocht he Meki?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef Meki het volgende:
dit zijn duidelijke nazi-praktijken. Maar de hele wereld slaapt door. Welterusten
Dat was een antwoord op de bewering dat burgers in Nederland geen automatische wapens of rocket launchers hadden. En ik vergelijk de situatie niet, ik hekel het idee dat de mensenrechten een relatief recht zijn, afhankelijk van waar je toevallig geboren bent.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:54 schreef niet_links het volgende:
[..]
Duh de situatie in Nederland en in de bezette gebieden vergelijken. Goh ik had niet vewacht dat er iemand zo dom was. Maar ik zie het toch maar weer.
Je geeft er wel een heel eigen wending aan, vind je ook niet ? Natuurlijk weet ik dat er hier ook wapens zijn, het verschil zit em erin dat ze er daar openlijk mee over straat lopen, en te pas en te onpas in de lucht gaan lopen knallen (wat overigens ONTZETTEND dom is, wat omhoog gaat komt ook weer omlaag), en hier liggen ze verstopt in een loods, omdat wapens hier simpelweg illegaal zijn. Het is nog steeds het verhaal van de appel en de peer.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op de bewering dat burgers in Nederland geen automatische wapens of rocket launchers hadden. En ik vergelijk de situatie niet, ik hekel het idee dat de mensenrechten een relatief recht zijn, afhankelijk van waar je toevallig geboren bent.
Maar dat jullie die discussie ten allen prijze vwillen vermijden begrijp ik best.
Waar leg jij de grens dan, wanneer hoeven ordediensten en strijdkrachten de mensenrechten niet meer te eerbiedigen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je geeft er wel een heel eigen wending aan, vind je ook niet ? Natuurlijk weet ik dat er hier ook wapens zijn, het verschil zit em erin dat ze er daar openlijk mee over straat lopen, en te pas en te onpas in de lucht gaan lopen knallen (wat overigens ONTZETTEND dom is, wat omhoog gaat komt ook weer omlaag), en hier liggen ze verstopt in een loods, omdat wapens hier simpelweg illegaal zijn. Het is nog steeds het verhaal van de appel en de peer.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dit is wel weer heel kort door de bocht he Meki?
Gelijk alles wat Israel doet koppelen aan de Nazi's![]()
Het is niet goed wat ze doen maar omdat weer gelijk te koppelen aan de Nazi's is wel een hele grote stap
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ik keur het niet goed maar ik kan het wel begrijpen. Ze vechten tegen een niet als strijdende macht te herkennen vijand die overal kan zitten, zelfmoord aanslagen pleegt en overal boobytraps achter laat.
Inderdaad. Er valt met goed fatsoen geen begrip op te brengen voor de werkwijze van Israël, maar het gros van onze Nederlandse vrinden schijnt dat niet te willen inzien.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe kan je een nazi-praktijk begrijpen meneer ??
Dat is jouw mening. Maar let even op dat meki tussen de regels door de oorzaak van het hele probleem dat het MO tegen Israel heeft verklapt. Hij vergelijkt de Israelisch met de Nazi's en de moslims met de 40-45-joden. Dit is het hele probleem namelijk. In de "Heilige" koran staat dat de moslims de rol van de joden over gaan nemen. Zolang ze dat denken zal het probleem blijven bestaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef retteketet het volgende:
[..]
Inderdaad. Er valt met goed fatsoen geen begrip op te brengen voor de werkwijze van Israël, maar het gros van onze Nederlandse vrinden schijnt dat niet te willen inzien.
Als ze nou daadwerkelijk een buffer zouden neerzetten, á la. Maar een groot gedeelte van het bezette gebied wordt meteen weer volgeplempt met nieuwe nederzettingen. Dus niks buffer, het is gewoon ordinaire annexatie.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vanaf die bezette delen zijn keer op keer raketten afgevuurd op Israelische nederzettingen, die zou ik inderdaad ook nooit meer teruggeven, zo creeren ze in ieder geval een buffer, geef ze eens ongelijk.
Dat klinkt zo mooi in theorie. Maar een geweldsspiraal breek je niet zomaar door. Nogmaals, de hele situatie daar is verneukt en goed en slecht zijn concepten die daar praktisch niet bestaan, maar het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Inderdaar. Van twee kanten.quote:En als de inheemse bevolking eens wat minder vijandig zou zijn, zouden ze niet als beesten behandeld worden, het moet wel van twee kanten komen.
idd. de nazi's zijn de buurlanden die al 3 oorlogen hebben gewaagd.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:07 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Maar let even op dat meki tussen de regels door de oorzaak van het hele probleem dat het MO tegen Israel heeft verklapt. Hij vergelijkt de Israelisch met de Nazi's en de moslims met de 40-45-joden. Dit is het hele probleem namelijk. In de "Heilige" koran staat dat de moslims de rol van de joden over gaan nemen. Zolang ze dat denken zal het probleem blijven bestaan.![]()
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Ylias het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel hun eer als meest gehate land ter wereld hoog houden.
Dit lukt aardig met zulke praktijken. Ik neem het ze niets eens kwalijk. Van hen verwacht je niets anders. Wel het beschaafde westen die hier niet tegen wil optreden.
Kortom de Palestijnen staan er alleen voor. Israel kan doen wat ze wil.
Dus ben je het ermee eens dat ze daarvoor zelfs kleine (lafhartige molism-) meisjes als schild mogen gebruiken?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
ik geloof geen ruk van het verhaal van het palestijnse meisje. media is de grootste vriend van de moslims, maar erg doorzichtig ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:26 schreef Ylias het volgende:
Dus ben je het ermee eens dat ze daarvoor zelfs kleine (lafhartige molism-) meisjes als schild mogen gebruiken?
En helaas voor je is religie niet de oorzaak va n het conflict.
Media grootste vriend van de moslims?? Dit is nieuw voor mij. De Media leeft van de negatieve berichtgeving over de Islam. Maar nu het een bericht betreft over het onrecht tegenover een moslimmeisje, is de Media opeens ongeloofwaadig.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof geen ruk van het verhaal van het palestijnse meisje. media is de grootste vriend van de moslims, maar erg doorzichtig ook.
zeker als je weet dat de raketschieters vanuit scholen en ziekenhuizen schieten. de vijand daar is niet zo barmhartig of humaan, eerder monsters.
ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed danquote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
Mohammed heeft losjes uit de pols geciteerd uit de Talmoed (zonder bronvermelding). Tegenwoordig noemen we dat plagiaat Meki!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed dan
En alle andere die zichzelf opblazen?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed dan
hoe kan je terroristen begrijpen ? en niet alleen begrijpen maar ook steunenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:
Ik geloof er ook geen reet van want die Israelies moeten eigenlijk weten , dat het een Palestijn volledig Worst is , of er 1 of 100 Kinderen bij een aanslag om het leven komen. En menselijk schild heeft daarom ook absoluut geen functie.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het probleem om een palestijn als mensenlijk schild te gebruiken? Palestijnen gebruiken kinderen als menselijke bommen
Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....
Alleen sla je dát over.
![]()
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:45 schreef B4CO het volgende:
[..]
Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!
Zie je t anders? kom dan met bewijzen domme dwaas met je doordrammende gedrag.
Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
elke dag krijgen de Palestijnen de nazi-praktijken om zich heen.
De rest hoor je niet inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
elke dag krijgen de Palestijnen de nazi-praktijken om zich heen.
Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???quote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
het doet mij persoonlijk ook pijn hoe Palestijnen behandeld worden door Israel met hun nazi-praktijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffersquote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???
Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.
Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .quote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-Uquote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef salutem het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-U
Waar ze een opleiding kunnen volgen..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:
[..]
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
IESLAM IS VREDE ownee IES LAM.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-U
Ik hoor jou trouwens niet over de grootste veroorzaker van palestijnse slachtoffers, de palestijnse milities.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaarsquote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar ze een opleiding kunnen volgen..
Connie Mus had daar een tijdje geleden een item over, veel palestijnse kids laten zich maar al te graag arresteren voor een relatief klein vergrijp omdat ze dan in Israel een opleiding kunnen volgen, iets wat ze thuis niet kunnen.
Je overdrijft een beetje het zijn er geen honderduizenden. En elk mensen leven is waardevol. Elke dode is er een te veel. Je had het eens over provoceren. Elk Palastijn en Hamas lid weet wat de gevolgen zijn van het ontvoeren van twee soldaten van Israel. Het is aan de incompetentie van hun leiders en strategen te danken dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:
[..]
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
Onzin is ergens anders.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaars
een soort als service. ze goien hem vol met Israeli´s en zetten hem op de plek waar de zelfmoordenaar komt.
zeg dat even Pietverdriet even. Maar dat is zeker de waarheid voor jou hequote:
Ik geloof niet in een waarheid en een god of gebod dat is meer jou pakkie aan denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg dat even Pietverdriet even. Maar dat is zeker de waarheid voor jou he
aach hou toch eens op. Hoe je het nu vertelt stelt een Palestijns kind voor jou niks voor. je hecht teveel voor een Joods kind.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje het zijn er geen honderduizenden. En elk mensen leven is waardevol. Elke dode is er een te veel. Je had het eens over provoceren. Elk Palastijn en Hamas lid weet wat de gevolgen zijn van het ontvoeren van twee soldaten van Israel. Het is aan de incompetentie van hun leiders en strategen te danken dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.
Iets wat de Hamas ook heeft toegegeven. En tja waarom zouden de lieders van die bewegingen niet eens in het belang van hun eigen mensen hun verlies kunnen toegeven en eens kunnen gaan praten i.p.v provoceren en vechten. Twee stappen terug doen om er een vooruit te kunnen zetten zie ik niet als gezichtsverlies.
Waarom steun je Israel dan ?? in hun optreden tegen de Palestijnen en Libanezen waarbij Israel een genocide en een massamoord begaatquote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Megumi het volgende:
elk mensen leven is waardevol zie ik Je leest weer te selectief Meki.
Als je met dit soort onzin komt, waarom zou ik je gehuil dan nog serieus nemen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaars
een soort als service. ze goien hem vol met Israeli´s en zetten hem op de plek waar de zelfmoordenaar komt.
Wie kwam eerst met onzin dat ze dat vrijwillig deden ??quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je met dit soort onzin komt, waarom zou ik je gehuil dan nog serieus nemen?
Waar zeg ik dat ik Israel steun. Weer selectief lezen Meki. Ik zij al dat ik geen verschil zie tussen een fanatieke moslim of jood. Ik verfoei bij de.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom steun je Israel dan ?? in hun optreden tegen de Palestijnen en Libanezen waarbij Israel een genocide en een massamoord begaat
Oh, je wilt zeggen dat die kids worden gedwongen door palestijnse milities?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie kwam eerst met onzin dat ze dat vrijwillig deden ??
Jawel hoor. De laatste blaast zich niet op temidden schoolkinderen van de "andere partij".quote:Op zondag 11 maart 2007 04:36 schreef Megumi het volgende:
Ik kan me er niet over opwinden. Dat hele gebied is een zooitje. En er is geen verschil tussen een fanatieke moslim of een orthodoxe jood.
Plus dat ze vaak vrijgesteld zijn van militaire dienst.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Jawel hoor. De laatste blaast zich niet op temidden schoolkinderen van de "andere partij".
Kom dan met een quote waar dat staat domme snotneusquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
Hamas wil nog steeds vernietiging Israëlquote:Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Als ik het goed begrijp is het dus zo:
Palestijnen willen israeliers doden.
Israeliers willen dat niet en zorgen ervoor dat deuren worden geopend door andere Palestijnen.
Palestijnen zijn boos dat ze geen Israeliers kunnen doodschieten?
Erg hoor
En daarom zou ik dus op hun vernietiging uit gaan. Tot de laatste die kan vechten. Of dat nou een man vrouw of kind is.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:00 schreef salutem het volgende:
[..]
Hamas wil nog steeds vernietiging Israël
Weer iemand die vindt dat mensenrechten selectief toegepast moeten worden...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Als ik het goed begrijp is het dus zo:
Palestijnen willen israeliers doden.
Israeliers willen dat niet en zorgen ervoor dat deuren worden geopend door andere Palestijnen.
Palestijnen zijn boos dat ze geen Israeliers kunnen doodschieten?
Erg hoor
Dat ze dat lekker zelf weten in hun land. 't Is ook nooit goed...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Plus dat ze vaak vrijgesteld zijn van militaire dienst.
De Palestijnen zetten al decennia lang minderjarigen in als strijders. Mochten ze sneuvelen of gevangen genomen worden is er weer een propaganda overwinning geboekt. Dat het inzetten van kindsoldaten in burger een dubbele oorlogsmisdaad is zal je de Palestina-fans niet over horen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Stompzinnige achterlijke klootzak.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Het inzetten van kindsoldaten is geen enkel land, wat naar de tering is, vreemd.
Een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een kind komt even hard aan als een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een professionele soldaat.
weer'[/i]
Dit kan best kloppen, maar wanneer het gaat over de detentie van jonge kinderen door Israël mag dat ook in een ander perspectief bezien worden, namelijk het kindsoldaat dat door de Palestijnen worden ingezet.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Het inzetten van kindsoldaten is geen enkel land, wat naar de tering is, vreemd.
Een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een kind komt even hard aan als een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een professionele soldaat.
Daarbij is het ook weer negatieve propaganda op de manier van 'kijk al die Palestijnen eens kindsoldaten inzetten, hoe wreed moeten ze wel niet zijn, bom erop / muur eromheen / boycot en klaar weer'
Wil je beweren dat ik het goedkeur ofzo?quote:
Ik verwacht inderdaad niet dat een kind van 10 volwassen kan nadenken, en dus flink gemanipuleerd is. Termen als "Israel is de as van het kwaad", "het staat geschreven" e.d. Zo'n kind zal meer een product van zijn omgeving zijn, gok ik. De vraag is dan wat je oplost door die kids vast te zetten.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit kan best kloppen, maar wanneer het gaat over de detentie van jonge kinderen door Israël mag dat ook in een ander perspectief bezien worden, namelijk het kindsoldaat dat door de Palestijnen worden ingezet.
nee weer iemand die vindt dat de israelisch moeten vechten tegen een onzichtbare hond van een vijand.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Weer iemand die vindt dat mensenrechten selectief toegepast moeten worden...
doet me eerder denken aan vieze ratten die helemaal niks voor hun eigen volk over hebben, maar wel israel willen uitroeien. ratten van alle islamitische landen en ratten die eerst (voor israel, tijdens israel en na israel) de palestijnenen afmaakten, in kampen stopten en gewoon voor de lol/quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Yildiz het volgende:
Termen als 'onzichtbare vijand' doen me denken aan Vietnam.
Integendeel, ik vind dat de Palestijnen in de eerste plaats geen Israeliers moeten doodschietenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Weer iemand die vindt dat mensenrechten selectief toegepast moeten worden...
Er worden willekeurig Palestijnen opgepakt die vastzitten in Israelische strafkampen met zeer slechte omstandigheden.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:59 schreef CeeJee het volgende:
[..]
De Palestijnen zetten al decennia lang minderjarigen in als strijders. Mochten ze sneuvelen of gevangen genomen worden is er weer een propaganda overwinning geboekt. Dat het inzetten van kindsoldaten in burger een dubbele oorlogsmisdaad is zal je de Palestina-fans niet over horen.
[afbeelding]
"Wèèèèèèhhh... maar ZIJ hebben het gedáááááán..."quote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Er worden willekeurig Palestijnen opgepakt die vastzitten in Israelische strafkampen met zeer slechte omstandigheden.
Dit moet je afkeuren en niet een poging doen tot goedpraten.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:00 schreef salutem het volgende:
[..]
Hamas wil nog steeds vernietiging Israël
het zijn kinderen dus hoepel op met zo´n reactiequote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
"Wèèèèèèhhh... maar ZIJ hebben het gedáááááán..."
Nou nee. Ik reageer precies zoals ik wil en zoals jij erom vraagt. Oelewapper.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
het zijn kinderen dus hoepel op met zo´n reactie
Het zijn geen kinderen maar kleine gehersenspoelde gekken. Zodra je mans genoeg bent om een wapen te dragen ben je mans genoeg om dood geschoten te worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
het zijn kinderen dus hoepel op met zo´n reactie
Hamas wil de vernietiging van Israel, Hamas wil dus oorlog, dan krijgt Hamas oorlog, snap niet waarom je dan loopt te huilen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo zou elke slachtoffer die getroffen denken over Israel.
dat is net als hoe jij denkt over Al Qaida
denkt Hamas over Israel
en beiden hebben gelijk
Het zou nog beter zijn als er een moderator hem eens zou wijzen op zijn kromme postgedrag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:49 schreef B4CO het volgende:
Jongens, waarom kappen jullie nou niet om Meki te bashen, jullie weten toch hoe die is, je geeft m zo zn zin en gaat ie alleen maar door.
Meki is moslim, hij zal er natuurlijk alles aan doen om ieder bericht zo te manipuleren dat het naar zijn hand te zetten is.
En als iemand gelijk heeft, dan geeft hij dat niet toe, dan haalt hij er andere dingen bij zoals kinderen die "onschuldig" dood gaan en of jij voor terroristen bent etc..
Enige remedi, negeer hem.
Zodra je mans genoeg bent om in een stoel te gaan zitten (van een tank bijv.) ben je mans genoeg om een hellfire-raket op je neus te krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het zijn geen kinderen maar kleine gehersenspoelde gekken. Zodra je mans genoeg bent om een wapen te dragen ben je mans genoeg om dood geschoten te worden.
Ja, en?quote:Je kunt die kinderen niet vergelijken met nederlandse kinderen, die kinderen worden vanaf de geboorte gehersenspoeld en opgestookt om zichzelf en anderen te doden![]()
Als er oorlog is moet je inderdaad niet gek opkijken als je doodgeschoten wordt, hetzelfde voor de man in de tank. Je weet dat je daarmee het risico loopt dat dit gebeurt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zodra je mans genoeg bent om in een stoel te gaan zitten (van een tank bijv.) ben je mans genoeg om een hellfire-raket op je neus te krijgen.
Wat is dat nou voor vergelijking
[..]
Waarom zou je mensen die jou willen doden niet in de gevangenis mogen zetten? De schuldigen zijn de ouders die hun kinderen opvoeden met haat tegen een beter en eerlijker volk dan ze zelf zijn.quote:Ja, en?
Die kinderen? Betekend dat dat je zomaar gewoon wat kinderen hier of daar in het gevang kan zetten?
Tof hoor. Israel is wel "moreel" bezig ja. Maak een toneelstuk over mensenrechten daar, als Israëliër, en je wordt gemarteld. De ironie.
Het bleek al met de Libanon-oorlog, als Israël al 'beter' is dan Libanon, is het niet veel.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom zou je mensen die jou willen doden niet in de gevangenis mogen zetten? De schuldigen zijn de ouders die hun kinderen opvoeden met haat tegen een beter en eerlijker volk dan ze zelf zijn.
Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die een zogenaamd Westerse en democratisch leger en overheid vergelijken met wat terroristen doen.
Nee, terroristen doen dat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafdquote:Mocht Israel ooit de methoden van de terroristen geheel overnemen is het conflict in een paar uur voorbij met de dood van de meeste Palestijnen.
nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren. het getuigd wel van prematuur aan de zijde van de arabieren met hun bodemschatten anders had het nooit tot stand kunnen komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef Posdnous het volgende:
Nee, terroristen doen dat.
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Lol, en dat geloof jij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef PVV het volgende:
[..]
nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren.
dat wordt inderdaad lastig als de leider van je land (arafat) zelf het geld houdt, miljarden steun opmaakt aan semtex en de moeders van terroristen die zich hebben opgeblazen op een bruiloft, markt of café te belonden voor hun fantastische opvoeding. .quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lol, en dat geloof jij?. dacht je dat het zo'n kunst is met ik weet niet hoeveel miljarden hulp een land op te bouwen in zo'n gebied.
De terroristen hebben brede steun in de Palestijnse bevolking, iets dat ze recent nog aangetoond hebben door een terreurorganisatie als regering te kiezen.quote:
De terroristen proberen met de (beperkte) middelen die ze hebben zo veel mogelijk willekeurige Israeli's te doden. Omgekeerd niet, je zou je de slachting moeten voorstellen als Israel voor elke Qassam raket een van hun (veel effectievere) raketten zouden terugschieten op willekeurige Palestijnen.quote:Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef Posdnous het volgende:
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)
En hier kom jij met de mededeling dat je 't verschil tussen Israël en Palestijnse terroristen niet ziet![]()
If you cannot solve a problem with force, USE MORE FORCE..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef Posdnous het volgende:
Nou, met zo'n briljante veiligheidsdienst kun je toch wel wat gerichter werken lijkt me. Het kan nooit minder intelligent dan dit in ieder geval, zelfs niks doen is nog beter.
FILMPJE !!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.
Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolkingquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolking
Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?quote:Zoals iemand al eerder zei, wanneer israel dezelfde technieken als de terroristen gaat toepassen is er van het hele palestijnse geneuks niks meer over.
Doet Israel dat dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?
Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.quote:[..]
Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?
Niet echt hetzelfde als hele steden platgooien qua schade en slachtoffers lijkt me.
Ze zijn aarid gop weg ja.quote:
Het is in ieder geval buitenproportioneel. Van een staat die gesteund wordt door het westen en zichzelf beschaafd noemt verwacht ik wel een wat menselijker en vooral slimmere benadering.quote:Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.
Je doet nu alsof Israel hele steden platgooit... je reinste onzin.
hij heeft gewoon gelijk.quote:
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk.
wat nou als jij een wapen had en er stond een kind tegenover je met een wapen in zijn handen en wilt je afknallen, wat doe je dan ?
je bent zelf een stompzinnige achterlijke klootzak![]()
ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldatenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:
[..]
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.
Daaaaaag![]()
![]()
![]()
nee dat is idd helemaal niet normaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:
[..]
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.
Daaaaaag![]()
![]()
![]()
Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldaten
dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef salutem het volgende:
[..]
Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.
Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeft
het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef salutem het volgende:
[..]
Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Hier niet daar niet, nergens niet owke ?![]()
![]()
![]()
Oooooh en nu is het weer niet normaal ?!?!!? Dude make up ur mind...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.
heb ik ooit gezegt dat ik daarvoor was ?
ik heb nooit gezegt dat het normaal is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:50 schreef salutem het volgende:
[..]
Oooooh en nu is het weer niet normaal ?!?!!? Dude make up ur mind...
Als je serieus genomen wilt worden (iig niet door mij)
waar ben je tegen? tegen een nepvolk dat hun kinderen van geboorte af aan indoctrineert en vertelt dat de jood hun bloed drinkt en door hun matzes doet? dat het cool is om 600 vrouwen en kinderen de zee in te drijven?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegt dat het normaal is.
alleen dat ik het met die gast eens was, mensen in die landen zullen echt niet opkijken als ze een kindsoldaat zien zoals wij dat doen.
ik ben er zelf ook tegen ...
ook, maar ook tegen kindsoldaten, geef ze lekker een opleiding ofzo ipv ze op te lijden om oorlog te voedenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar ben je tegen? tegen een nepvolk dat hun kinderen van geboorte af aan indoctrineert en vertelt dat de jood hun bloed drinkt en door hun matzes doet? dat het cool is om 600 vrouwen en kinderen de zee in te drijven?
Mensen die Palestina steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
Mensen die Israel steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Israel te beschermenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef salutem het volgende:
[..]
Mensen die Palestina steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Palestina te beschermenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Israel te beschermen
Hahah je droomt wel veel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Palestina te beschermen
Heb jij je vlucht al geboekt naar Palestina ? Nee ?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahah je droomt wel veel.
Welke kinderen bescherm je ??. Bescherm je ook de honderden kinderen die gegijzeld zijn in Israelische strafkampen ?
bescherm je ook de honderden kinderen die de dood vonden in Palestina
of steun je de Joodse kinderen die met een teddybeer naar bed gaan ????.
![]()
welke mongolen blazen zichzelf op in scholen en bussen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahah je droomt wel veel.
Welke kinderen bescherm je ??. Bescherm je ook de honderden kinderen die gegijzeld zijn in Israelische strafkampen ?
bescherm je ook de honderden kinderen die de dood vonden in Palestina
of steun je de Joodse kinderen die met een teddybeer naar bed gaan ????.
![]()
Wie is Baruch Goldstein?quote:Op donderdag 15 maart 2007 06:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
welke mongolen blazen zichzelf op in scholen en bussen ?![]()
Dat is er een, nog een stuk of 50 en we komen in de buurt.quote:
In dat artikel wordt er gesproken over "regret and dismay" over de slachtoffers. Een aanslag met 92 doden door een Palestijn zou niet zo worden ontvangen door de Palestijnen, eerder met een groot feest en een verering van de dader.quote:
Veroordeling van Israel maar negeren van de oorlogsmisdaden die de Palestijnen begaan. Precies wat ik eerder aangaf. Een lid van de Palestijnse delegatie is ook niet de beste bron.quote:
Doen ze dat dan? Hoe is dat bericht naar buiten gekomen? Door de IDF? Door de Palestijnen? Door onafhankelijke nieuwsbureaus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zit namelijk niet in die situatie, noch ben ik (was ik) een strategist. En dat bedoel ik nou. Ik mag dan wel pro-Israël overkomen, maar ik weet er het fijne niet van. Ik kan het me ook niet indenken, want ik ken de beide situaties niet.quote:Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
Daar is ook een apart topic voor... maar ja...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:05 schreef Leipo666 het volgende:
jezus zeg, zit ik ff een topic te lezen waar een stel mensen elkaars woorden selectief lezen en verdraaien om zo tegenover elkaar te komen staan
lijkt Israel vs. Palastina wel
Gezellig en een randdebiel in een topic ? hmm, wat klopt er niet.........quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar is ook een apart topic voor... maar ja...
Gaat wel erg ver om te zeggen dat je geen kids verdient of niet als je één van beide partijen wel of niet steunt...
Laten we het maar ff lekker gezellig houden
André Hazes' hartquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:11 schreef salutem het volgende:
[..]
Gezellig en een randdebiel in een topic ? hmm, wat klopt er niet.........
Kijk, als jij een gebied binnentrekt en roept dat er in een boek staat dat het van jou is, vervolgens de oorspronkelijke bewoners onderdrukt, en ze als beesten behandeld, dan moet je niet gek opkijken dat ze boos worden. Daar staat wel tegenover dat de palestijnen ook geen lievertjes zijn, en ook kinderen en babies vermoorden. Niet huilen dus dat het onrecht is als het bij hen ook gebeurt dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
Mooi toch, hoe elke serieuze en interessante discussie op Fok! monddood wordt gemaakt door de aanhangers van politieke absolutismen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:05 schreef Leipo666 het volgende:
jezus zeg, zit ik ff een topic te lezen waar een stel mensen elkaars woorden selectief lezen en verdraaien om zo tegenover elkaar te komen staan
lijkt Israel vs. Palastina wel
monddood hoe eerder hoe beter.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mooi toch, hoe elke serieuze en interessante discussie op Fok! monddood wordt gemaakt door de aanhangers van politieke absolutismen?
Maakt de hele situatie lekker makkelijk, die goed-tegen-fout-gedachte.
ik zat het net te bekijken en wilde het ook posten. eat that meki. stakker.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:
[..]
monddood hoe eerder hoe beter.....
http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
Het is niet zo dat Palestijnen Joodse mensen lief vinden, dat maakt ze niet allemaal terrorist natuurlijk, maar het maakt de steun voor de werkelijke terroristen er niet minder om.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Ik neem aan dat alle Palestijnen terroristen zijn door dat filmpje?
ware het niet dat ik al heel veel filmpjes heb gezien waarbij soms zelfs hele schoolklassen, geïndoctrineerd als ze zijn, de jood als het grote kwaad zien. dit filmpje is helaas geen uitzondering, het benadrukt de walgelijkheid van palestijnen en hun kinderen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Ik neem aan dat alle Palestijnen terroristen zijn door dat filmpje?
Dit illustreert toch mooi wat Meki en consorten voor een zenders kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:
[..]
MEMRI = joden = leugensquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
De vraag is, wat gaat Meki over dat clipje zeggen?
"Geen wonder want Israël sluit kinderen op in strafkampen met zeer slechte omstanders"quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
De vraag is, wat gaat Meki over dat clipje zeggen?
En je denkt dat Joodse kinderen de Palestijnen het liefst bloemetjes sturen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ware het niet dat ik al heel veel filmpjes heb gezien waarbij soms zelfs hele schoolklassen, geïndoctrineerd als ze zijn, de jood als het grote kwaad zien. dit filmpje is helaas geen uitzondering, het benadrukt de walgelijkheid van palestijnen en hun kinderen.
Ik hoor toch verdomt weinig over Israeliers die doelbewust palestijnse kinderen op weg naar school opblazen, of discotheken als doel zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En je denkt dat Joodse kinderen de Palestijnen het liefst bloemetjes sturen?
nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En je denkt dat Joodse kinderen de Palestijnen het liefst bloemetjes sturen?
Bij het laatste offensief werden zeer precies de Hezbolla aanhangers gepakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef Posdnous het volgende:
Natuurlijk niet, die zijn ook niet opgevoed met het idee van zelfmoordaanslagen, die hebben nota bene een eigen leger die de klusjes voor hen opknapt, maar die vinden het wel geweldig als het leger weer eens een zooi Palestijnse huizen platbombardeert met alle gevolgen van dien.
wanneer ik iets over vredes bewgingen hoor, dan zijn dat altijd joodse bewegingen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef Posdnous het volgende:
Natuurlijk niet, die zijn ook niet opgevoed met het idee van zelfmoordaanslagen, die hebben nota bene een eigen leger die de klusjes voor hen opknapt, maar die vinden het wel geweldig als het leger weer eens een zooi Palestijnse huizen platbombardeert met alle gevolgen van dien.
volgens mij groeien ze op met zelfmoordterroristen om zich heen, nog erger. heb je filmpjes van juichende israelisch als israel weer een palestijns terroristenhol opruimt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef Posdnous het volgende:
Israel kent bv een flinke vredesbeweging, zie ik aan de hezbomla kant niet gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.
heb jij tientallen, of zelfs één, filmpje(s) waarin je ziet dat de joodse kinderen van jongs af aan haat wordt bijgebracht voor de palestijnen?
Dan moet je beter opletten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef CANARIS het volgende:
[..]
wanneer ik iets over vredes bewgingen hoor, dan zijn dat altijd joodse bewegingen..
ik ken niet 1 palestijnse beweging die zich van het geweld dmv zelfmoordaanslagen duidelijk distantieert.
Nee natuurlijk niet. Hte zijn vooral de underdogs die emotioneel worden lijkt me. (Overigens zijn er vaak genoeg beelden geweest van fanatieke kolonisten die feestjes bouwden als er weer een wraak genomen was door het leger.)quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij groeien ze op met zelfmoordterroristen om zich heen, nog erger. heb je filmpjes van juichende israelisch als israel weer een palestijns terroristenhol opruimt?
Kijk dan maar eens naar de reacties van de joodse kolonisten (je weet wel, die debielen die op het land van anderen gaan bouwen, omdat ze een boekje hebben waarin staat dat het van hen is), of verdien je eens in de Hassidim. Die haten ook alles en iedereen die niet strikt de joodse weten en gewoonten aanhoudt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij groeien ze op met zelfmoordterroristen om zich heen, nog erger. heb je filmpjes van juichende israelisch als israel weer een palestijns terroristenhol opruimt?
en plegen die groepen ook aanslagen op palestijnse burgers eik?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens naar de reacties van de joodse kolonisten (je weet wel, die debielen die op het land van anderen gaan bouwen, omdat ze een boekje hebben waarin staat dat het van hen is), of verdien je eens in de Hassidim. Die haten ook alles en iedereen die niet strikt de joodse weten en gewoonten aanhoudt.
Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens naar de reacties van de joodse kolonisten (je weet wel, die debielen die op het land van anderen gaan bouwen, omdat ze een boekje hebben waarin staat dat het van hen is), of verdien je eens in de Hassidim. Die haten ook alles en iedereen die niet strikt de joodse weten en gewoonten aanhoudt.
ja maar dat vertellen de rode blaadjes en al jazeera er natuurlijk niet bij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.
wil je het ook nog even over de bufferzones na drie oorlogen hebben? je kan wel net doen of er geen feiten zijn, maar helaas. voor jou.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef Posdnous het volgende:
Ah, de 'keurig gekocht' theorie.
http://www.youtube.com/watch?v=4vPAkc5CLgcquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:23 schreef Schepseltje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=t_B1H-1opys
Wil je dus beweren dat kolonisten zich netjes aan de regels houden, en alleen bouwen waar het toegestaan is volgens de afspraken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.
De meesten, ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef freud het volgende:
[..]
Wil je dus beweren dat kolonisten zich netjes aan de regels houden, en alleen bouwen waar het toegestaan is volgens de afspraken?
Nog sterker, de huizen worden vaak meegebouwd door Palestijnse arbeiders.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef freud het volgende:
[..]
Wil je dus beweren dat kolonisten zich netjes aan de regels houden, en alleen bouwen waar het toegestaan is volgens de afspraken?
En de huizen achtergelaten door kolonisten werden afgebroken door palestijnse idioten..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nog sterker, de huizen worden vaak meegebouwd door Palestijnse arbeiders.
Die worden omgedoopt tot Terror Training Camp...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de huizen achtergelaten door kolonisten werden afgebroken door palestijnse idioten..
Goohquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:
[..]
Hoezo keurig kopen ?? ongelooflijk dat jij hier terrorisme steunt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De meesten, ja.
En vertel ook even dat al een flink aantal kolonisten ontruimt zijn door israel en land aan de palestijnen gegeven is.
Ik heb de palestijnen dit soort handrijkingen naar vrede niet zien maken.
Integendeel, die bleven maar raketten afvuren op Israel.
ja afschuwelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Goohgelijk geloven he
![]()
Kijk maar even hierheen
http://youtube.com/watch?v=w6dNW7QPXac
Wat heeft Duitsland met terroristen Israel te maken ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Apropos het volgende:
Simpele vraag voor Meki: stelde de Duitse legerleiding een onderzoek in naar aanleiding van zulke beschuldigingen?
afschuwelijk maar . zeg je dat alleen of denk je ook diep in je hart zoquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.
heb jij tientallen, of zelfs één, filmpje(s) waarin je ziet dat de joodse kinderen van jongs af aan haat wordt bijgebracht voor de palestijnen?
http://www.youtube.com/watch?v=Em-MnAYiEWkquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
afschuwelijk maar . zeg je dat alleen of denk je ook diep in je hart zo
Is dat weer je Israel propoganda ??. je moet je eens schamen. dat je beter van Israel houdt dan kinderen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef salutem het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Em-MnAYiEWk
'K had het nooit gedacht maar :quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat er van beide kanten gebruik wordt gemaakt van ongeloofwaardige propaganda.²
Piep-piep hallo!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef Posdnous het volgende:
Niet doen Meki, dat vinden ze niet interessant hier.
Goooh... beide partijen doen aan propaganda _en_ zetten daar kindertjes bij in?! Goooohhh wat erg!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef Posdnous het volgende:
Niet doen Meki, dat vinden ze niet interessant hier.
Uiteraard niet, maar het wordt altijd maar van 1 kant belicht (op FOk).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Goooh... beide partijen doen aan propaganda _en_ zetten daar kindertjes bij in?! Goooohhh wat erg!!
Stelletje schapen - als je daar nu pas achter komt heb je echt te lang onder die steen rondgehangen
Welke dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar het wordt altijd maar van 1 kant belicht (op FOk).
Je hebt het toch zo graag over nazipraktijken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat heeft Duitsland met terroristen Israel te maken ?
Inderdaad, dat zeg ik hier al jaren, maar men wil vooral graag blijven beweren dat israel niks verkeerd doet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Welke dan?
Even terug naar de basisschool: waar gevochten wordt hebben meerdere partijen schuld. Voor wie je ook 'bent', je kan jezelf toch niet eerlijk in de ogen kijken en zeggen dat jouw favoriet onschuldig is? Dat is reeds een gepasseerd station..
.
In het begin was ik wel vrij genuanceerd (wel altijd pro-Israel). Maar na een tijdje verhard je vanzelf in de discussie als je bijvoorbeeld te maken krijgt met een Meki die Israeliers consequent zwart maakt. Op een gegeven moment ben ik ook naar een eenzijdig standpunt toe gegaan (en dat bevalt uitstekend).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zeg ik hier al jaren, maar men wil vooral graag blijven beweren dat israel niks verkeerd doet.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
In het begin was ik wel vrij genuanceerd (wel altijd pro-Israel). Maar na een tijdje verhard je vanzelf in de discussie als je bijvoorbeeld te maken krijgt met een Meki die Israeliers consequent zwart maakt. Op een gegeven moment ben ik ook naar een eenzijdig standpunt toe gegaan (en dat bevalt uitstekend).
ja. maar meki reageert er zo leuk op.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Posdnous het volgende:
Vrij tragisch.
Nazipraktijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je hebt het toch zo graag over nazipraktijken?
nee ik vertel het verhaal zoalshetis. ben jij lekker bezopen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ej zoalshetis, ben je een beetje bezopen ofzo?
laat dan maar. dan hoef ik je niet te vertellen hoeveel neppalestijnen er zijn die israel willen wegvagen. arafat was geen palestijn...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ben nog aan het bijkomen van een kater.
Maar van "daarnaast weet ik dat de palestijnen meer agressieve arabische mensen hebben dan palestijnen." kan ik geen kaas maken. Kan ook door m'n gesteldheid komen hoor.
Oh, op die manier, ik begin hem nu een beetje te snappen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat dan maar. dan hoef ik je niet te vertellen hoeveel neppalestijnen er zijn die israel willen wegvagen. arafat was geen palestijn...
Zo, mij kun je oprapen. Zo'n excellent stuk heb ik nog nooit gelezen. Tariq Ramadan, Afshin Ellian, Dyab Abou Jahjah en Leon de Winter kunnen wel inpakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
de joden winnen toch wel van die achterlijke kutterroristen.
mensen willen de joden helemaal niet dood, het zijn die kutmoslims.
en mocht het zover komen dat ze weer een oorlog maken tegen israel, dan hoop ik dat ze die kutarabieren keihard kapot maken en ik hoop dat meki rondloopt, met zijn al-jazeera kutverhaal.
daarnaast weet ik dat de palestijnen meer agressieve arabische mensen hebben dan palestijnen. ik vind het zielig voor hen dat er zoveel binnenstromende moslims zijn.
ook niet vergeten hoe de moslims tegen de palestijnen hebben gedaan in de geschiedenis.
Er zijn geen "bad guys" .quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi mensen,
Ik heb even een serieuze vraag. Ik heb geen zin om er een nieuw topic over te openen omdat het hier toch al over joden en moslims gaat.
Het is namelijk als volgt, ik heb een klasgenoot en ik ben verder heel goed bevriend met hem en kan het heel goed met hem vinden. Hij is moslim (redelijk fanatiek) en als het over Israel of over Amerika/Bush gaat, dan zit hij constant de joden te BASHEN. Hij zegt dan dat joden smerig zijn en dat zij grotendeels van de ellende bij Israel/Palestina veroorzaken. Zelf kan ik hier over slecht oordelen omdat ik van beide kanten weer andere verhalen hoor. Namelijk dat de moslims de bad guys zijn of dat joden de bad guys zijn. Ik snap het allemaal niet meer. Waarom hebben de moslims wat tegen de joden? En bedoel ik vooral in het algemeen, want hij schijnt tegen alle joden iets te hebben? Ik dacht serieus dat moslims Bush alleen als vijand beschouwen?
Please clear my mind, oh wijze Fokkers!
Als hij zegt "dat de joden smerig zijn" dan zegt dat genoeg toch? Ik zou zeggen ga niet met hem in discussie totdat hij een genuanceerder standpunt kan innemen (alhoewel je daarvoor misschien weer wel in discussie moet gaan)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi mensen,
Ik heb even een serieuze vraag. Ik heb geen zin om er een nieuw topic over te openen omdat het hier toch al over joden en moslims gaat.
Het is namelijk als volgt, ik heb een klasgenoot en ik ben verder heel goed bevriend met hem en kan het heel goed met hem vinden. Hij is moslim (redelijk fanatiek) en als het over Israel of over Amerika/Bush gaat, dan zit hij constant de joden te BASHEN. Hij zegt dan dat joden smerig zijn en dat zij grotendeels van de ellende bij Israel/Palestina veroorzaken. Zelf kan ik hier over slecht oordelen omdat ik van beide kanten weer andere verhalen hoor. Namelijk dat de moslims de bad guys zijn of dat joden de bad guys zijn. Ik snap het allemaal niet meer. Waarom hebben de moslims wat tegen de joden? En bedoel ik vooral in het algemeen, want hij schijnt tegen alle joden iets te hebben? Ik dacht serieus dat moslims Bush alleen als vijand beschouwen?
Wat vindt hij zelf van zijn standpunt, eigenlijk? Ik ben daar altijd zo benieuwd naar. En het waarom is vrij eenvoudig beantwoord. Dat is er naar alle waarschijnlijkheid ingegoten met de paplepel. Als zijn vader, moeder, ooms etc er ook zo over denken, heeft ie geen reden z'n standpunt te wijzigen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi mensen,
Of Joden vervangen door 'de machtige en invloedrijke Joodse / Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek, zoals aangetoond door Harvard'.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:47 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Wat vindt hij zelf van zijn standpunt, eigenlijk? Ik ben daar altijd zo benieuwd naar. En het waarom is vrij eenvoudig beantwoord. Dat is er naar alle waarschijnlijkheid ingegoten met de paplepel. Als zijn vader, moeder, ooms etc er ook zo over denken, heeft ie geen reden z'n standpunt te wijzigen.
En "joden" vervangen door "roodharigen" werkt ook altijd goed. 'm Gewoon zijn uitspraken teruggeven met "roodharigen". Kijken hoe belachelijk hij 't dan vindt.
Of vervangen door "op wereldheerschappij uitzijnde islamisten"...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Of Joden vervangen door 'de machtige en invloedrijke Joodse / Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek, zoals aangetoond door Harvard'.
Wat heb je nou weer zitten prutsen, Drugshond? Zo moeilijk kan het toch niet zijn, fatsoenlijk moddereten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
note ++
Ik snap echt niet dat je daar een note voor hebt gekregen. Ja, het was een beetje een raar stukje om te lezen, vond ik tenminste zelf. Maar niet aanstootgevend ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
en bovendien had ik het natuurlijk alleen maar over de terroristen, niet over alle moslims boe-hoe![]()
3x raden wie uiteindelijk voor die "financiële tegemoetkoming" opdraait.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
Steeds meer Palestijnse jongeren proberen doelbewust in Israëlische gevangenissen te belanden om te ontsnappen aan de enorme problemen van alledag.
Gedreven door het oplaaiende geweld en de schrijnende armoede op de Westelijke Jordaanoever en in de Gazastrook zetten ouders steeds vaker hun kinderen aan tot kleine vergrijpen waarop celstraf staat, meldde de Britse krant The Times zaterdag.
Kinderen gaan vrijwillig Israëlische gevangenissen in om te ontsnappen aan de verveling en de gewelddadige realiteit in de Palestijnse gebieden. Ouders krijgen op hun beurt een financiële tegemoetkoming van de Palestijnse Autoriteit als hun kind vastzit. Het is vaak de enige bron van inkomsten.![]()
D'r is een moslim-minister daar (beter dan twee staatssecretarissenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef kefkef het volgende:
Valt het niemand op dat de 16% van Israel moslim is en dat die nooit voor problemen zorgen
wat vond je van het gevangenis bericht? jij verkondigt immers altijd dat daar onschuldige kinderen zitten en half gemarteld worden. valt dus wel tegen denk ik dan, voor jou...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Meki het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=25hfZQw9rV4
Kijk hoe lief de Israelische kinderen zijn
Moet je de reacties zien: allemaal haatvolle moslims... Ze zijn ook allemaal hetzefde, kijk maar!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Meki het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=25hfZQw9rV4
Kijk hoe lief de Israelische kinderen zijn
propoganda en leugens van de Israelische kant.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat vond je van het gevangenis bericht? jij verkondigt immers altijd dat daar onschuldige kinderen zitten en half gemarteld worden. valt dus wel tegen denk ik dan, voor jou...
ik generaliseer niet. ik heb het over die kinderen daar in de video´squote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef Masterix het volgende:
[..]
Moet je de reacties zien: allemaal haatvolle moslims... Ze zijn ook allemaal hetzefde, kijk maar!
![]()
(please meki, kleine Wilders die je dr bent, doe niet zo generaliserend: ik zie uit mijn raam super-irritante mocro-pubertjes andere kinderen treiteren. Ik zie niet hoe irritant de Marokaanse kinderen zijn, ik zie hoe irritant die Marokkaanse kinderen zijn. Snappu?)
Palestijnse jongeren vrijwillig in Israëlische celquote:Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef Meki het volgende:
[..]
propoganda en leugens van de Israelische kant.
ze zijn gearresteerd en ze zitten in een gevangenis met zeer slechte omstandigheden.
[afbeelding]
Je hebt het over de en niet over die.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik generaliseer niet. ik heb het over die kinderen daar in de video´s
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:15 schreef Apropos het volgende:
Stuurt die soldaat die treiteraars nu weg?
Zijn er verder nog foto's van deze gebeurtenis?quote:
dat geloof ik niet. het is een propoganda en een leugen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Palestijnse jongeren vrijwillig in Israëlische cel
Ach natuurlijk: propaganda.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef Meki het volgende:
[..]
propoganda en leugens van de Israelische kant.
ze zijn gearresteerd en ze zitten in een gevangenis met zeer slechte omstandigheden.
[afbeelding]
Kijk maar naar de honderden video´s op Youtube. die over Israel gaat.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:17 schreef Masterix het volgende:
[..]
Je hebt het over de en niet over die.
Zoals jij het zegt generaliseer je wel degelijk.
Je tante.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef Meki het volgende:
[..]
dat geloof ik niet. het is een propoganda en een leugen.
ik ben wel mijn standpunt over Israel die altijd negatief is.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ach natuurlijk: propaganda.
Iedere redenering die niet uitwijst hoe fout joden en hoe goed moslims zijn is propaganda.
Weet je dat jij vreselijk bevooroordeeld bent Meki? Net Wilders.
Nee, ik kijk naar hoe jij een heel volk probeert zwart te maken en daarbij foute formuleringen, incidenten en generalisaties gebruikt.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk maar naar de honderden video´s op Youtube
Inderdaad, daarvoor was je de objectiviteit zelve en de lieveling van de Nederlandse taal bovendien.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Meki het volgende:
Na Qana en oorlog Libanon is dat zo geworden.
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar hoe jij een heel volk probeert zwart te maken en daarbij foute formuleringen, incidenten en generalisaties gebruikt.
Net als Wilders.
Ik denk dat Wilders veel van mensen zoals jij geleerd heeft, Meki: zelfde stijl, zelfde werk- en denkwijze.
Vind jij mensen met die stijl ook niet erg vervelend?
hoe bedoel jequote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Inderdaad, daarvoor was je de objectiviteit zelve en de lieveling van de Nederlandse taal bovendien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik generaliseer geen Joden. dat zou ik ook niet doen. zelf ken ik ook een paar joden met wie ik goed kan opschieten.
Ik heb het over het land Israel en de mensen die een massamoord begaan. en over de kinderen die je ziet op de video´s.
Wat Wilders doet is echte racisme. ik heb het over een land, hij over mensen.
MIJ zal je nooit horen over Joden in het algemeen.
Zie het dan als een tegengeluid als jij het zo inzietquote:Op zondag 18 maart 2007 15:31 schreef Masterix het volgende:
[..]
Echt, precies hetzelfde...
Of jij nu Wilders aan het nadoen bent of andersom, ik weet het niet, maar jullie zijn previes gelijk.: die hoor je nooit over Marokkanen (dat zou racistisch zijn), maar ipv daarvan over de islam (da's niet racistisch, net als jouw formulering van joden ipv Joden).
Heb jij je haar al geverfd? Mag niet zwart van de islam, maar met henna mag het wel.
Wilders is een moslim.
Sorry, dat snap ik niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie het dan als een tegengeluid als jij het zo inziet
Meki's gedram over de kolonisten als tegengeluid van de eenzijdige kijk door veel users hier op het israel/Palestina conflict. wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:39 schreef Masterix het volgende:
[..]
Sorry, dat snap ik niet...
Wat zou tegengeluid van wat zijn? En wat zie ik in denk je?
dat is geestig, eerst een zwart-wit topic uitlokken met een overduidelijke eenzijdigheid en dan verwachten dat er nog grijs wordt geluld?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Meki's gedram over de kolonisten als tegengeluid van de eenzijdige kijk door veel users hier op het israel/Palestina conflict. wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen.
Heb ik aan gedacht, maar dat kan het niet zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Meki's gedram over de kolonisten als tegengeluid van de eenzijdige kijk door veel users hier op het israel/Palestina conflict. wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen.
De laffe en lage acties worden toch echt altijd gedaan door de landen om Israel heen.... Israel is het meest beschaafde land daar, de landen eromheen kunnen op elk gebied een voorbeeld aan israel nemen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben wel mijn standpunt over Israel die altijd negatief is.
Na Qana en oorlog Libanon is dat zo geworden. waarbij honderden kinderen omkwamen.
bevoordeeld alleen tegen Israel
voorbeeld nemen van massamoorden en genocides ?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De laffe en lage acties worden toch echt altijd gedaan door de landen om Israel heen.... Israel is het meest beschaafde land daar, de landen eromheen kunnen op elk gebied een voorbeeld aan israel nemen.
dat kan dus wel waar zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef Masterix het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht, maar dat kan het niet zijn.
Zie mijn verdere gesprek met Meki en waar die zin een reactie op was.
Ik snap niet wat hij ermee bedoelt.
Ow, wacht, ik had meteen op de Meki Toer moeten gaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Apropos het volgende:
Meerdere genocides?
Oh maar dan praten we langs elkaar heen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef Meki het volgende:
[..]
dat kan dus wel waar zijn.
wat Pondsous zegt klopt
Kijk nu maar eens in Irak hoe moslims zich gedragen zonder een strenge dictatorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef Meki het volgende:
[..]
voorbeeld nemen van massamoorden en genocides ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |