abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47142452
quote:
Novum/AP) - Het leger van Israël stelt een onderzoek in naar nieuwe beschuldigingen dat militairen tijdens een recente operatie in de stad Nablus op de Westelijke Jordaanoever Palestijnse burgers hebben gebruikt als menselijk schild. Dat heeft het leger vrijdag meegedeeld.

Het Israëlische hooggerechtshof heeft het gebruik van burgers bij legeroperaties onwettig verklaard en de legerleiding heeft het officieel verboden. Toch zijn volgens de Israëlische mensenrechtenorganisatie B'Tselem vorige week twee minderjarige Palestijnen - een jongen van 15 en een meisje van 11 - tijdens huiszoekingen in Nablus gedwongen de huizen als eersten te betreden. Een cameraploeg van Associated Press Television News filmde op 25 februari een soortgelijk tafereel, waarin een 24-jarige vrouw bij huiszoekingen in de kasba van Nablus met soldaten mee naar binnen moest.

Tot 2005 liet het leger burgers eerst bij hun buren aankloppen als er een huiszoeking moest worden verricht. Het leger stelde dat dit werd gedaan om omstanders te beschermen, omdat eventueel verscholen strijders zich dan zonder verzet zouden overgeven. In 2005 verklaarde het hooggerechtshof deze tactiek echter in strijd met de wet. In augustus 2002 werd een 19-jarige Palestijnse student gedood toen hij bij zijn buren aanklopte en er een vuurgevecht uitbrak
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/142773/

Hierbij is men bewijs gevonden dat ze liever Palestijnse kinderen dood willen hebben dan illegale bezetters.
Wanneer stapt er nou een land die een halt toeroept tegen de terroristische nazi Israel.

dit zijn duidelijke nazi-praktijken. Maar de hele wereld slaapt door. Welterusten

Emotionele taferelen bij de begrafenis van een baby die omkwam tijdens een Israelische aanslag. FOTO: EPA
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47142830
Israëlische politiemannen en -vrouw beroven Palestijnse burgers
quote:
Two Border Policemen get prison terms for robbing Palestinians

By Nir Hasson, Haaretz Correspondent

Kfar Sava Magistrate's Court sentenced two Border Police troops Wednesday to six and three months in prison for stealing from Palestinians.

An additional Border Policewoman who participated in one of the robberies was given a one-year suspended sentence.

The troops, Doron Alon and Ya'akov Peretz, confessed to the charges in the context of a plea agreement. The two said that on occasion they stopped Palestinian taxi drivers while they were off duty, searched their vehicles and stole any money that they found. Their license plates were covered up during the robberies, in order to allow them to escape without being identified.

Advertisement

The presiding judge, Hanoch Fedder, wrote in the sentencing document that "these are severe to very severe crimes ? crimes that were carried out by the defendants while they were in uniform, identifying themselves as active policemen with authority. In their behavior, the policemen and Border Policemen represent a sort of mirror of the entire state ? in this instance, the defendants failed [due to] their deviant behavior."

Alon was sentenced to six months in prison, although the court will examine the possibility of converting the sentence to community service. Peretz was sentenced to three months in jail.

The two also received suspended sentences and ordered to pay NIS 1500 each in compensation to the complainants.

Border Policewoman Meirav Raphael was convicted of participating in one of the robberies, and was given a suspended sentence and ordered to pay NIS 1500 in compensation.

Bron : Haaretz.com
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 00:50:42 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47142968
Interview met het meisje

http://www.youtube.com/watch?v=YiO0GYsyR4A

Verschuilen achter 11-jarige meisjes
  zondag 11 maart 2007 @ 00:54:41 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_47143116
ff een richtingsgevoel aan dit topic geven.
De gehele oorlog is fout, no argument on that one.
Maar in de nadagen van de oorlog kun je Israel wel een boel dingen aanrekenen. Clusterbommen zooi en zo....
Maar goed dat neemt omgekeerd niet weg wat de aanleiding was en zo. En dat is eigenlijk ook al een scheve driehoeksverhouding. Maar het lijkt me zo-ie-zo fout om het conflict te meten in termen van zij-zaten-goed.... en de rest zat fout. Want daarvoor is er wel iets meer aan de hand.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 01:06:24 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47143481
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef Drugshond het volgende:
ff een richtingsgevoel aan dit topic geven.
De gehele oorlog is fout, no argument on that one.
Maar in de nadagen van de oorlog kun je Israel wel een boel dingen aanrekenen. Clusterbommen zooi en zo....
Maar goed dat neemt omgekeerd niet weg wat de aanleiding was en zo. En dat is eigenlijk ook al een scheve driehoeksverhouding. Maar het lijkt me zo-ie-zo fout om het conflict te meten in termen van zij-zaten-goed.... en de rest zat fout. Want daarvoor is er wel iets meer aan de hand.
Het gaat over de Palestijnse gebieden, niet over Libanon.

En het gebruik van menselijke schilden. Waar ze anderen altijd van beschuldigen blijkt "het meest morele leger ter wereld" zelf gebruik van te maken. Niet nieuw, ik heb oa. foto's van kinderen die op de motorkap van jeeps zijn vastgeboeid, alleen krijgt het nu wel aandacht omdat een Israelische mensenrechtenorganisatie er melding van gemaakt heeft.

http://www.btselem.org/English/
  zondag 11 maart 2007 @ 01:20:02 #6
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47143826
ja laten we vooral vergeten dat palestijnen / arabieren / moslims terroristen zijn en het geheel in de schoenen schuiven van de joden. even afgezien van het feit dat de joden al dan niet het recht hadden daar een land te stichten.
pi_47146200
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
ja laten we vooral vergeten dat palestijnen / arabieren / moslims terroristen zijn en het geheel in de schoenen schuiven van de joden. even afgezien van het feit dat de joden al dan niet het recht hadden daar een land te stichten.
Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....
pi_47146241
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef callmeP het volgende:

[..]

Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....
Vanaf die bezette delen zijn keer op keer raketten afgevuurd op Israelische nederzettingen, die zou ik inderdaad ook nooit meer teruggeven, zo creeren ze in ieder geval een buffer, geef ze eens ongelijk. En als de inheemse bevolking eens wat minder vijandig zou zijn, zouden ze niet als beesten behandeld worden, het moet wel van twee kanten komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 11 maart 2007 @ 04:18:24 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47146272
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef callmeP het volgende:

Nee, dan kan je beter een bevolking hebben met kinderen die zichzelf samen met honderden onschuldige burgers opblazen uit het oogpunt van het verkrijgen 70 maagden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 04:20:52 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47146288
Israel, het eeuwige slachtoffer.

En zo strijken we dit ook weer glad...
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 04:23:01 #11
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47146304
Twilight Zone / Only twelve years old

Het meest morele leger ter wereld in actie.
  zondag 11 maart 2007 @ 04:29:00 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_47146350
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:

[afbeelding]

Dat mes snijdt aan twee kanten, dat weet jij net zo goed als ik, of moet er iemand even wat foto's van Israelische slachtoffers van bomaanslagen gaan posten ?

Grow a fucking brain.
pi_47146351
quote:
En Nederlanders zijn babymoordenaars en drugdealers.
  zondag 11 maart 2007 @ 04:32:44 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47146371
quote:

[afbeelding]

Hou je posts vooral in dat subforum van je en bemoei je niet verder met de echte wereld, is mijn welgemeende advies aan jou.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47146373
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat mes snijdt aan twee kanten, dat weet jij net zo goed als ik, of moet er iemand even wat foto's van Israelische slachtoffers van bomaanslagen gaan posten ?

Grow a fucking brain.
Geeft het feit dat nederlandse burgers moorden plegen de politie het recht om onschuldige burgers te doden?
  zondag 11 maart 2007 @ 04:36:32 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47146396
Ik kan me er niet over opwinden. Dat hele gebied is een zooitje. En er is geen verschil tussen een fanatieke moslim of een orthodoxe jood.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 11 maart 2007 @ 04:37:13 #17
117098 Hathor
Effe niet
pi_47146400
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:33 schreef Doderok het volgende:

[..]

Geeft het feit dat nederlandse burgers moorden plegen de politie het recht om onschuldige burgers te doden?
Appels en peren. Onze situatie is ietsje anders dan die in Israel en Gaza, en je kan ook niet echt spreken over burgers, die lopen namelijk niet rond met volautomatische assaultrifles en rocketlaunchers. Beetje krom deze opmerking.
pi_47146432
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Appels en peren. Onze situatie is ietsje anders dan die in Israel en Gaza, en je kan ook niet echt spreken over burgers, die lopen namelijk niet rond met volautomatische assaultrifles en rocketlaunchers. Beetje krom deze opmerking.
quote:
De politie Haaglanden heeft een grote hoeveelheid wapens en ruim 10.000 stuks munitie gevonden bij invallen in huizen en een loods in de omgeving van Den Haag.
quote:
WAPENVONDST IN AMSTELVEEN
Zelfs vandaag nog was de explosieve opruimingsdienst bezig het huis vol met chemicaliën van de scheikundeleraar René P. in Amstelveen te ontmantelen.
quote:
De Nationale Recherche heeft in een appartement in Amsterdam een grote wapenvondst gedaan. Er werden twintig handgranaten, twaalf pistolen en revolvers, een geweer, drie Uzi's en twee Kalashnikovs gevonden.

Ook lagen in het appartement een anti-tankraket, geluiddempers en dozen munitie.
Slechts enkele titels uit de nederlandse pers

Maar ik neem aan dat je enkel onschuldige kinderen mag doden als ze tot een ander volk behoren?
  zondag 11 maart 2007 @ 09:36:44 #19
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47147150
quote:

[afbeelding]

plaats je ook foto’s van uit elkaar gereten mensen en kinderen door bommen van de arabieren ?

of was de realiteit niet de strekking van deze topic maar sympathie voor een terroristisch volk?
pi_47147159
Dat ze heel die buurt daar toch platnuken.

Die hufters kunnen niet met elkaar omgaan. Vroeger niet, nu niet en nooit niet.

Maak er een mooie parkeerplaats van met her en der een benzinepomp ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 11 maart 2007 @ 09:52:47 #21
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47147245
quote:
Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 11 maart 2007 @ 09:58:44 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47147274
waarom zou ik dat meisje geloven? ze kijkt na het interview meteen naar links met een blik van: "heb ik dat goed gezegd zo?"

ik ken genoeg filmpjes waar de hele zooi in scene is gezet om de israelisch in een kwaad daglicht te zetten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 11 maart 2007 @ 10:02:30 #23
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47147294
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.
zeker ben ik een echte turk, besneden en al, dus mocht je glijmiddel hebben en er klaar voor zijn

you're mine
pi_47147331
Ik keur het niet goed maar ik kan het wel begrijpen. Ze vechten tegen een niet als strijdende macht te herkennen vijand die overal kan zitten, zelfmoord aanslagen pleegt en overal boobytraps achter laat.
  zondag 11 maart 2007 @ 10:54:31 #25
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47148061
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:43 schreef Doderok het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Slechts enkele titels uit de nederlandse pers

Maar ik neem aan dat je enkel onschuldige kinderen mag doden als ze tot een ander volk behoren?
Duh de situatie in Nederland en in de bezette gebieden vergelijken. Goh ik had niet vewacht dat er iemand zo dom was. Maar ik zie het toch maar weer.
mai pen rai
pi_47149667
Pallywood draait weer op volle toeren
Present.
pi_47149689
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Een echte Turk moet per se een jodenhater zijn, verneem ik uit deze dubieuze post?
Present.
pi_47149696
Fuck jonge gast leer eens Nederlands
JOHNNY HEITINGA
  zondag 11 maart 2007 @ 12:23:01 #29
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_47149787
quote:
Als jij hun terroristen noemt, hoe noem je de joden dan?
pi_47149818
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:23 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Als jij hun terroristen noemt, hoe noem je de joden dan?
Joden wellicht? Doe 'ns een gokje
Present.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:35:51 #31
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47150137
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef Meki het volgende:
dit zijn duidelijke nazi-praktijken. Maar de hele wereld slaapt door. Welterusten
Dit is wel weer heel kort door de bocht he Meki?

Gelijk alles wat Israel doet koppelen aan de Nazi's

Het is niet goed wat ze doen maar omdat weer gelijk te koppelen aan de Nazi's is wel een hele grote stap
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47150711
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:54 schreef niet_links het volgende:

[..]

Duh de situatie in Nederland en in de bezette gebieden vergelijken. Goh ik had niet vewacht dat er iemand zo dom was. Maar ik zie het toch maar weer.
Dat was een antwoord op de bewering dat burgers in Nederland geen automatische wapens of rocket launchers hadden. En ik vergelijk de situatie niet, ik hekel het idee dat de mensenrechten een relatief recht zijn, afhankelijk van waar je toevallig geboren bent.
Maar dat jullie die discussie ten allen prijze vwillen vermijden begrijp ik best.
  zondag 11 maart 2007 @ 13:31:57 #33
117098 Hathor
Effe niet
pi_47151870
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef Doderok het volgende:

[..]

Dat was een antwoord op de bewering dat burgers in Nederland geen automatische wapens of rocket launchers hadden. En ik vergelijk de situatie niet, ik hekel het idee dat de mensenrechten een relatief recht zijn, afhankelijk van waar je toevallig geboren bent.
Maar dat jullie die discussie ten allen prijze vwillen vermijden begrijp ik best.
Je geeft er wel een heel eigen wending aan, vind je ook niet ? Natuurlijk weet ik dat er hier ook wapens zijn, het verschil zit em erin dat ze er daar openlijk mee over straat lopen, en te pas en te onpas in de lucht gaan lopen knallen (wat overigens ONTZETTEND dom is, wat omhoog gaat komt ook weer omlaag), en hier liggen ze verstopt in een loods, omdat wapens hier simpelweg illegaal zijn. Het is nog steeds het verhaal van de appel en de peer.
pi_47152182
Kan die gast niet eens leren topiques te openen met een correcte titel?
JOHNNY HEITINGA
  zondag 11 maart 2007 @ 13:59:26 #35
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47152860
Alsof het onverwacht was dat Israel gewoon een reden zocht. Fucking dûh.

Apart trouwens dat fans van Israel al onbewust dat land naast Libanon zetten, en daarmee al erkennen dat ze allebei ongeveer even fout bezig zijn. Cool.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_47153573
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je geeft er wel een heel eigen wending aan, vind je ook niet ? Natuurlijk weet ik dat er hier ook wapens zijn, het verschil zit em erin dat ze er daar openlijk mee over straat lopen, en te pas en te onpas in de lucht gaan lopen knallen (wat overigens ONTZETTEND dom is, wat omhoog gaat komt ook weer omlaag), en hier liggen ze verstopt in een loods, omdat wapens hier simpelweg illegaal zijn. Het is nog steeds het verhaal van de appel en de peer.
Waar leg jij de grens dan, wanneer hoeven ordediensten en strijdkrachten de mensenrechten niet meer te eerbiedigen?
Je spreekt over appels en peren maar verdedigt zelf het optreden van de Israëlis door te wijzen op de acties van terroristen.

Oh, en btw: In "a staat tot b als c staat tot d" is enige gelijkenis tussen a en c niet nodig.
pi_47153951
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dit is wel weer heel kort door de bocht he Meki?

Gelijk alles wat Israel doet koppelen aan de Nazi's

Het is niet goed wat ze doen maar omdat weer gelijk te koppelen aan de Nazi's is wel een hele grote stap

Dit is helemaal niet door de bocht.
Je wilt het niet geloven dat Israel nazi-praktijken uitvoert

Hoe noem jij het dan als je honderden kinderen gijzelt zonder enige proces in Israelische strafkampen. ??
pi_47153983
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ik keur het niet goed maar ik kan het wel begrijpen. Ze vechten tegen een niet als strijdende macht te herkennen vijand die overal kan zitten, zelfmoord aanslagen pleegt en overal boobytraps achter laat.

hoe kan je een nazi-praktijk begrijpen meneer ??
pi_47157129
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Inderdaad. Er valt met goed fatsoen geen begrip op te brengen voor de werkwijze van Israël, maar het gros van onze Nederlandse vrinden schijnt dat niet te willen inzien.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47157856
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef retteketet het volgende:

[..]

Inderdaad. Er valt met goed fatsoen geen begrip op te brengen voor de werkwijze van Israël, maar het gros van onze Nederlandse vrinden schijnt dat niet te willen inzien.
Dat is jouw mening. Maar let even op dat meki tussen de regels door de oorzaak van het hele probleem dat het MO tegen Israel heeft verklapt. Hij vergelijkt de Israelisch met de Nazi's en de moslims met de 40-45-joden. Dit is het hele probleem namelijk. In de "Heilige" koran staat dat de moslims de rol van de joden over gaan nemen. Zolang ze dat denken zal het probleem blijven bestaan.
pi_47157878
dubbel.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:56:58 #42
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47161482
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vanaf die bezette delen zijn keer op keer raketten afgevuurd op Israelische nederzettingen, die zou ik inderdaad ook nooit meer teruggeven, zo creeren ze in ieder geval een buffer, geef ze eens ongelijk.
Als ze nou daadwerkelijk een buffer zouden neerzetten, á la. Maar een groot gedeelte van het bezette gebied wordt meteen weer volgeplempt met nieuwe nederzettingen. Dus niks buffer, het is gewoon ordinaire annexatie.
quote:
En als de inheemse bevolking eens wat minder vijandig zou zijn, zouden ze niet als beesten behandeld worden, het moet wel van twee kanten komen.
Dat klinkt zo mooi in theorie. Maar een geweldsspiraal breek je niet zomaar door. Nogmaals, de hele situatie daar is verneukt en goed en slecht zijn concepten die daar praktisch niet bestaan, maar het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Inderdaar. Van twee kanten.

Twee dus.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 11 maart 2007 @ 18:04:17 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47161730
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Maar let even op dat meki tussen de regels door de oorzaak van het hele probleem dat het MO tegen Israel heeft verklapt. Hij vergelijkt de Israelisch met de Nazi's en de moslims met de 40-45-joden. Dit is het hele probleem namelijk. In de "Heilige" koran staat dat de moslims de rol van de joden over gaan nemen. Zolang ze dat denken zal het probleem blijven bestaan.
idd. de nazi's zijn de buurlanden die al 3 oorlogen hebben gewaagd.

maar dat is natuurlijk ondenkbaar omdat allah letterlijk via mohammed heeft gezegd: "vernietig de joden".

elk woord in de koran is allah's woord. dat is waar de hele wereld, behalve moslims, nu problemen mee heeft.
pi_47166017
Ze moeten natuurlijk wel hun eer als meest gehate land ter wereld hoog houden.

Dit lukt aardig met zulke praktijken. Ik neem het ze niets eens kwalijk. Van hen verwacht je niets anders. Wel het beschaafde westen die hier niet tegen wil optreden.

Kortom de Palestijnen staan er alleen voor. Israel kan doen wat ze wil.
  zondag 11 maart 2007 @ 20:08:59 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47166135
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Ylias het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel hun eer als meest gehate land ter wereld hoog houden.

Dit lukt aardig met zulke praktijken. Ik neem het ze niets eens kwalijk. Van hen verwacht je niets anders. Wel het beschaafde westen die hier niet tegen wil optreden.

Kortom de Palestijnen staan er alleen voor. Israel kan doen wat ze wil.
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
pi_47166801
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
Dus ben je het ermee eens dat ze daarvoor zelfs kleine (lafhartige molism-) meisjes als schild mogen gebruiken?

En helaas voor je is religie niet de oorzaak va n het conflict.

[ Bericht 52% gewijzigd door Ylias op 11-03-2007 20:31:49 ]
pi_47166905
Goed topic.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 11 maart 2007 @ 20:31:33 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47166969
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:26 schreef Ylias het volgende:
Dus ben je het ermee eens dat ze daarvoor zelfs kleine (lafhartige molism-) meisjes als schild mogen gebruiken?

En helaas voor je is religie niet de oorzaak va n het conflict.
ik geloof geen ruk van het verhaal van het palestijnse meisje. media is de grootste vriend van de moslims, maar erg doorzichtig ook.

zeker als je weet dat de raketschieters vanuit scholen en ziekenhuizen schieten. de vijand daar is niet zo barmhartig of humaan, eerder monsters.
pi_47167500
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geloof geen ruk van het verhaal van het palestijnse meisje. media is de grootste vriend van de moslims, maar erg doorzichtig ook.

zeker als je weet dat de raketschieters vanuit scholen en ziekenhuizen schieten. de vijand daar is niet zo barmhartig of humaan, eerder monsters.
Media grootste vriend van de moslims?? Dit is nieuw voor mij. De Media leeft van de negatieve berichtgeving over de Islam. Maar nu het een bericht betreft over het onrecht tegenover een moslimmeisje, is de Media opeens ongeloofwaadig.

Ik vraag me toch af waar jij je negatieve beeld over de Moslim vandaan het. Toevallig niet diezelfde Media??
pi_47168786
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed dan
pi_47172362
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Mohammed heeft losjes uit de pols geciteerd uit de Talmoed (zonder bronvermelding). Tegenwoordig noemen we dat plagiaat Meki!
  maandag 12 maart 2007 @ 07:43:00 #52
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_47179854
quote:

[afbeelding]

En alle andere die zichzelf opblazen?
Trotse papa van Eden
  maandag 12 maart 2007 @ 07:45:16 #53
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_47179865
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!
Zie je t anders? kom dan met bewijzen domme dwaas met je doordrammende gedrag .
Trotse papa van Eden
pi_47182277
Als we Meki nou per taalfout 1 uur bannen, dan is het probleem toch opgelost?
  maandag 12 maart 2007 @ 10:33:36 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47182378
Wat is het probleem om een palestijn als mensenlijk schild te gebruiken? Palestijnen gebruiken kinderen als menselijke bommen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 12 maart 2007 @ 10:51:50 #56
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47182817
quote:

hoe kan je terroristen begrijpen ? en niet alleen begrijpen maar ook steunen
  maandag 12 maart 2007 @ 10:56:31 #57
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47182941
wanneer de palestijnen / arabieren / moslims / terroristen in actie komen horen we ze nooit klagen en topics openen over hoe wreed ze zijn.
pi_47184116
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het probleem om een palestijn als mensenlijk schild te gebruiken? Palestijnen gebruiken kinderen als menselijke bommen
Ik geloof er ook geen reet van want die Israelies moeten eigenlijk weten , dat het een Palestijn volledig Worst is , of er 1 of 100 Kinderen bij een aanslag om het leven komen. En menselijk schild heeft daarom ook absoluut geen functie.
pi_47187713
quote:

[..]

Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....

Alleen sla je dát over.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_47189509
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....

Alleen sla je dát over.
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
elke dag krijgen de Palestijnen de nazi-praktijken om zich heen.
pi_47189550
quote:
Op maandag 12 maart 2007 07:45 schreef B4CO het volgende:

[..]

Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!
Zie je t anders? kom dan met bewijzen domme dwaas met je doordrammende gedrag .
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:10:12 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47189610
Was het niet de nu overleden (oeps ophangen) voerder van alle moederoorlogen en groot moslim die precies hetzelfde deed. Waneer leer je eens Meki dat tuig overal voorkomt en dat er kwa manier van denken er geen verschil is tussen een extremistiche jood of moslim. Dat ze eigenlijk gezien de overeenkomsten goede vrienden zouden moeten zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:10:38 #63
45206 Pietverdriet
pi_47189626
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?
pi_47189646
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:

[..]

De rest hoor je niet inderdaad.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:12:07 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47189677
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???
pi_47189708
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?
het doet mij persoonlijk ook pijn hoe Palestijnen behandeld worden door Israel met hun nazi-praktijken
waarom worden er honderden kinderen vastgezet in Israelische kampen met zeer slechte omstandigheden ??.

Ik zie nu geen Joodse slachtoffers of wel meneer ??. Ik heb jou nooit klagen over Palestijnse slachtoffers.
Je begrijpt de nazi-praktijken van Israel en de doden van Palestina doet je niks
pi_47189778
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
  maandag 12 maart 2007 @ 14:17:38 #68
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47189862
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.
pi_47189959
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
  maandag 12 maart 2007 @ 14:29:10 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47190218
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.
pi_47190819
http://www.youtube.com/watch?v=Puv0r7wDRgw

Lieve palestijntjes op zomerkamp.
pi_47190835
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
pi_47190923
  maandag 12 maart 2007 @ 14:48:06 #74
45206 Pietverdriet
pi_47190999
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:

[..]

beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
Waar ze een opleiding kunnen volgen..
Connie Mus had daar een tijdje geleden een item over, veel palestijnse kids laten zich maar al te graag arresteren voor een relatief klein vergrijp omdat ze dan in Israel een opleiding kunnen volgen, iets wat ze thuis niet kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')