abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47142452
quote:
Novum/AP) - Het leger van Israël stelt een onderzoek in naar nieuwe beschuldigingen dat militairen tijdens een recente operatie in de stad Nablus op de Westelijke Jordaanoever Palestijnse burgers hebben gebruikt als menselijk schild. Dat heeft het leger vrijdag meegedeeld.

Het Israëlische hooggerechtshof heeft het gebruik van burgers bij legeroperaties onwettig verklaard en de legerleiding heeft het officieel verboden. Toch zijn volgens de Israëlische mensenrechtenorganisatie B'Tselem vorige week twee minderjarige Palestijnen - een jongen van 15 en een meisje van 11 - tijdens huiszoekingen in Nablus gedwongen de huizen als eersten te betreden. Een cameraploeg van Associated Press Television News filmde op 25 februari een soortgelijk tafereel, waarin een 24-jarige vrouw bij huiszoekingen in de kasba van Nablus met soldaten mee naar binnen moest.

Tot 2005 liet het leger burgers eerst bij hun buren aankloppen als er een huiszoeking moest worden verricht. Het leger stelde dat dit werd gedaan om omstanders te beschermen, omdat eventueel verscholen strijders zich dan zonder verzet zouden overgeven. In 2005 verklaarde het hooggerechtshof deze tactiek echter in strijd met de wet. In augustus 2002 werd een 19-jarige Palestijnse student gedood toen hij bij zijn buren aanklopte en er een vuurgevecht uitbrak
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/142773/

Hierbij is men bewijs gevonden dat ze liever Palestijnse kinderen dood willen hebben dan illegale bezetters.
Wanneer stapt er nou een land die een halt toeroept tegen de terroristische nazi Israel.

dit zijn duidelijke nazi-praktijken. Maar de hele wereld slaapt door. Welterusten

Emotionele taferelen bij de begrafenis van een baby die omkwam tijdens een Israelische aanslag. FOTO: EPA
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47142830
Israëlische politiemannen en -vrouw beroven Palestijnse burgers
quote:
Two Border Policemen get prison terms for robbing Palestinians

By Nir Hasson, Haaretz Correspondent

Kfar Sava Magistrate's Court sentenced two Border Police troops Wednesday to six and three months in prison for stealing from Palestinians.

An additional Border Policewoman who participated in one of the robberies was given a one-year suspended sentence.

The troops, Doron Alon and Ya'akov Peretz, confessed to the charges in the context of a plea agreement. The two said that on occasion they stopped Palestinian taxi drivers while they were off duty, searched their vehicles and stole any money that they found. Their license plates were covered up during the robberies, in order to allow them to escape without being identified.

Advertisement

The presiding judge, Hanoch Fedder, wrote in the sentencing document that "these are severe to very severe crimes ? crimes that were carried out by the defendants while they were in uniform, identifying themselves as active policemen with authority. In their behavior, the policemen and Border Policemen represent a sort of mirror of the entire state ? in this instance, the defendants failed [due to] their deviant behavior."

Alon was sentenced to six months in prison, although the court will examine the possibility of converting the sentence to community service. Peretz was sentenced to three months in jail.

The two also received suspended sentences and ordered to pay NIS 1500 each in compensation to the complainants.

Border Policewoman Meirav Raphael was convicted of participating in one of the robberies, and was given a suspended sentence and ordered to pay NIS 1500 in compensation.

Bron : Haaretz.com
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 00:50:42 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47142968
Interview met het meisje

http://www.youtube.com/watch?v=YiO0GYsyR4A

Verschuilen achter 11-jarige meisjes
  zondag 11 maart 2007 @ 00:54:41 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_47143116
ff een richtingsgevoel aan dit topic geven.
De gehele oorlog is fout, no argument on that one.
Maar in de nadagen van de oorlog kun je Israel wel een boel dingen aanrekenen. Clusterbommen zooi en zo....
Maar goed dat neemt omgekeerd niet weg wat de aanleiding was en zo. En dat is eigenlijk ook al een scheve driehoeksverhouding. Maar het lijkt me zo-ie-zo fout om het conflict te meten in termen van zij-zaten-goed.... en de rest zat fout. Want daarvoor is er wel iets meer aan de hand.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 01:06:24 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47143481
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef Drugshond het volgende:
ff een richtingsgevoel aan dit topic geven.
De gehele oorlog is fout, no argument on that one.
Maar in de nadagen van de oorlog kun je Israel wel een boel dingen aanrekenen. Clusterbommen zooi en zo....
Maar goed dat neemt omgekeerd niet weg wat de aanleiding was en zo. En dat is eigenlijk ook al een scheve driehoeksverhouding. Maar het lijkt me zo-ie-zo fout om het conflict te meten in termen van zij-zaten-goed.... en de rest zat fout. Want daarvoor is er wel iets meer aan de hand.
Het gaat over de Palestijnse gebieden, niet over Libanon.

En het gebruik van menselijke schilden. Waar ze anderen altijd van beschuldigen blijkt "het meest morele leger ter wereld" zelf gebruik van te maken. Niet nieuw, ik heb oa. foto's van kinderen die op de motorkap van jeeps zijn vastgeboeid, alleen krijgt het nu wel aandacht omdat een Israelische mensenrechtenorganisatie er melding van gemaakt heeft.

http://www.btselem.org/English/
  zondag 11 maart 2007 @ 01:20:02 #6
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47143826
ja laten we vooral vergeten dat palestijnen / arabieren / moslims terroristen zijn en het geheel in de schoenen schuiven van de joden. even afgezien van het feit dat de joden al dan niet het recht hadden daar een land te stichten.
pi_47146200
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
ja laten we vooral vergeten dat palestijnen / arabieren / moslims terroristen zijn en het geheel in de schoenen schuiven van de joden. even afgezien van het feit dat de joden al dan niet het recht hadden daar een land te stichten.
Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....
pi_47146241
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef callmeP het volgende:

[..]

Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....
Vanaf die bezette delen zijn keer op keer raketten afgevuurd op Israelische nederzettingen, die zou ik inderdaad ook nooit meer teruggeven, zo creeren ze in ieder geval een buffer, geef ze eens ongelijk. En als de inheemse bevolking eens wat minder vijandig zou zijn, zouden ze niet als beesten behandeld worden, het moet wel van twee kanten komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 11 maart 2007 @ 04:18:24 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47146272
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef callmeP het volgende:

Nee, dan kan je beter een bevolking hebben met kinderen die zichzelf samen met honderden onschuldige burgers opblazen uit het oogpunt van het verkrijgen 70 maagden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 04:20:52 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47146288
Israel, het eeuwige slachtoffer.

En zo strijken we dit ook weer glad...
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2007 @ 04:23:01 #11
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47146304
Twilight Zone / Only twelve years old

Het meest morele leger ter wereld in actie.
  zondag 11 maart 2007 @ 04:29:00 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_47146350
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:

[afbeelding]

Dat mes snijdt aan twee kanten, dat weet jij net zo goed als ik, of moet er iemand even wat foto's van Israelische slachtoffers van bomaanslagen gaan posten ?

Grow a fucking brain.
pi_47146351
quote:
En Nederlanders zijn babymoordenaars en drugdealers.
  zondag 11 maart 2007 @ 04:32:44 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47146371
quote:

[afbeelding]

Hou je posts vooral in dat subforum van je en bemoei je niet verder met de echte wereld, is mijn welgemeende advies aan jou.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47146373
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat mes snijdt aan twee kanten, dat weet jij net zo goed als ik, of moet er iemand even wat foto's van Israelische slachtoffers van bomaanslagen gaan posten ?

Grow a fucking brain.
Geeft het feit dat nederlandse burgers moorden plegen de politie het recht om onschuldige burgers te doden?
  zondag 11 maart 2007 @ 04:36:32 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47146396
Ik kan me er niet over opwinden. Dat hele gebied is een zooitje. En er is geen verschil tussen een fanatieke moslim of een orthodoxe jood.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 11 maart 2007 @ 04:37:13 #17
117098 Hathor
Effe niet
pi_47146400
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:33 schreef Doderok het volgende:

[..]

Geeft het feit dat nederlandse burgers moorden plegen de politie het recht om onschuldige burgers te doden?
Appels en peren. Onze situatie is ietsje anders dan die in Israel en Gaza, en je kan ook niet echt spreken over burgers, die lopen namelijk niet rond met volautomatische assaultrifles en rocketlaunchers. Beetje krom deze opmerking.
pi_47146432
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Appels en peren. Onze situatie is ietsje anders dan die in Israel en Gaza, en je kan ook niet echt spreken over burgers, die lopen namelijk niet rond met volautomatische assaultrifles en rocketlaunchers. Beetje krom deze opmerking.
quote:
De politie Haaglanden heeft een grote hoeveelheid wapens en ruim 10.000 stuks munitie gevonden bij invallen in huizen en een loods in de omgeving van Den Haag.
quote:
WAPENVONDST IN AMSTELVEEN
Zelfs vandaag nog was de explosieve opruimingsdienst bezig het huis vol met chemicaliën van de scheikundeleraar René P. in Amstelveen te ontmantelen.
quote:
De Nationale Recherche heeft in een appartement in Amsterdam een grote wapenvondst gedaan. Er werden twintig handgranaten, twaalf pistolen en revolvers, een geweer, drie Uzi's en twee Kalashnikovs gevonden.

Ook lagen in het appartement een anti-tankraket, geluiddempers en dozen munitie.
Slechts enkele titels uit de nederlandse pers

Maar ik neem aan dat je enkel onschuldige kinderen mag doden als ze tot een ander volk behoren?
  zondag 11 maart 2007 @ 09:36:44 #19
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47147150
quote:

[afbeelding]

plaats je ook foto’s van uit elkaar gereten mensen en kinderen door bommen van de arabieren ?

of was de realiteit niet de strekking van deze topic maar sympathie voor een terroristisch volk?
pi_47147159
Dat ze heel die buurt daar toch platnuken.

Die hufters kunnen niet met elkaar omgaan. Vroeger niet, nu niet en nooit niet.

Maak er een mooie parkeerplaats van met her en der een benzinepomp ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 11 maart 2007 @ 09:52:47 #21
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47147245
quote:
Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 11 maart 2007 @ 09:58:44 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47147274
waarom zou ik dat meisje geloven? ze kijkt na het interview meteen naar links met een blik van: "heb ik dat goed gezegd zo?"

ik ken genoeg filmpjes waar de hele zooi in scene is gezet om de israelisch in een kwaad daglicht te zetten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 11 maart 2007 @ 10:02:30 #23
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47147294
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.
zeker ben ik een echte turk, besneden en al, dus mocht je glijmiddel hebben en er klaar voor zijn

you're mine
pi_47147331
Ik keur het niet goed maar ik kan het wel begrijpen. Ze vechten tegen een niet als strijdende macht te herkennen vijand die overal kan zitten, zelfmoord aanslagen pleegt en overal boobytraps achter laat.
  zondag 11 maart 2007 @ 10:54:31 #25
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47148061
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:43 schreef Doderok het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Slechts enkele titels uit de nederlandse pers

Maar ik neem aan dat je enkel onschuldige kinderen mag doden als ze tot een ander volk behoren?
Duh de situatie in Nederland en in de bezette gebieden vergelijken. Goh ik had niet vewacht dat er iemand zo dom was. Maar ik zie het toch maar weer.
mai pen rai
pi_47149667
Pallywood draait weer op volle toeren
Present.
pi_47149689
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Een echte Turk moet per se een jodenhater zijn, verneem ik uit deze dubieuze post?
Present.
pi_47149696
Fuck jonge gast leer eens Nederlands
JOHNNY HEITINGA
  zondag 11 maart 2007 @ 12:23:01 #29
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_47149787
quote:
Als jij hun terroristen noemt, hoe noem je de joden dan?
pi_47149818
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:23 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Als jij hun terroristen noemt, hoe noem je de joden dan?
Joden wellicht? Doe 'ns een gokje
Present.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:35:51 #31
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47150137
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef Meki het volgende:
dit zijn duidelijke nazi-praktijken. Maar de hele wereld slaapt door. Welterusten
Dit is wel weer heel kort door de bocht he Meki?

Gelijk alles wat Israel doet koppelen aan de Nazi's

Het is niet goed wat ze doen maar omdat weer gelijk te koppelen aan de Nazi's is wel een hele grote stap
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47150711
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:54 schreef niet_links het volgende:

[..]

Duh de situatie in Nederland en in de bezette gebieden vergelijken. Goh ik had niet vewacht dat er iemand zo dom was. Maar ik zie het toch maar weer.
Dat was een antwoord op de bewering dat burgers in Nederland geen automatische wapens of rocket launchers hadden. En ik vergelijk de situatie niet, ik hekel het idee dat de mensenrechten een relatief recht zijn, afhankelijk van waar je toevallig geboren bent.
Maar dat jullie die discussie ten allen prijze vwillen vermijden begrijp ik best.
  zondag 11 maart 2007 @ 13:31:57 #33
117098 Hathor
Effe niet
pi_47151870
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef Doderok het volgende:

[..]

Dat was een antwoord op de bewering dat burgers in Nederland geen automatische wapens of rocket launchers hadden. En ik vergelijk de situatie niet, ik hekel het idee dat de mensenrechten een relatief recht zijn, afhankelijk van waar je toevallig geboren bent.
Maar dat jullie die discussie ten allen prijze vwillen vermijden begrijp ik best.
Je geeft er wel een heel eigen wending aan, vind je ook niet ? Natuurlijk weet ik dat er hier ook wapens zijn, het verschil zit em erin dat ze er daar openlijk mee over straat lopen, en te pas en te onpas in de lucht gaan lopen knallen (wat overigens ONTZETTEND dom is, wat omhoog gaat komt ook weer omlaag), en hier liggen ze verstopt in een loods, omdat wapens hier simpelweg illegaal zijn. Het is nog steeds het verhaal van de appel en de peer.
pi_47152182
Kan die gast niet eens leren topiques te openen met een correcte titel?
JOHNNY HEITINGA
  zondag 11 maart 2007 @ 13:59:26 #35
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47152860
Alsof het onverwacht was dat Israel gewoon een reden zocht. Fucking dûh.

Apart trouwens dat fans van Israel al onbewust dat land naast Libanon zetten, en daarmee al erkennen dat ze allebei ongeveer even fout bezig zijn. Cool.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_47153573
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je geeft er wel een heel eigen wending aan, vind je ook niet ? Natuurlijk weet ik dat er hier ook wapens zijn, het verschil zit em erin dat ze er daar openlijk mee over straat lopen, en te pas en te onpas in de lucht gaan lopen knallen (wat overigens ONTZETTEND dom is, wat omhoog gaat komt ook weer omlaag), en hier liggen ze verstopt in een loods, omdat wapens hier simpelweg illegaal zijn. Het is nog steeds het verhaal van de appel en de peer.
Waar leg jij de grens dan, wanneer hoeven ordediensten en strijdkrachten de mensenrechten niet meer te eerbiedigen?
Je spreekt over appels en peren maar verdedigt zelf het optreden van de Israëlis door te wijzen op de acties van terroristen.

Oh, en btw: In "a staat tot b als c staat tot d" is enige gelijkenis tussen a en c niet nodig.
pi_47153951
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dit is wel weer heel kort door de bocht he Meki?

Gelijk alles wat Israel doet koppelen aan de Nazi's

Het is niet goed wat ze doen maar omdat weer gelijk te koppelen aan de Nazi's is wel een hele grote stap

Dit is helemaal niet door de bocht.
Je wilt het niet geloven dat Israel nazi-praktijken uitvoert

Hoe noem jij het dan als je honderden kinderen gijzelt zonder enige proces in Israelische strafkampen. ??
pi_47153983
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ik keur het niet goed maar ik kan het wel begrijpen. Ze vechten tegen een niet als strijdende macht te herkennen vijand die overal kan zitten, zelfmoord aanslagen pleegt en overal boobytraps achter laat.

hoe kan je een nazi-praktijk begrijpen meneer ??
pi_47157129
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Inderdaad. Er valt met goed fatsoen geen begrip op te brengen voor de werkwijze van Israël, maar het gros van onze Nederlandse vrinden schijnt dat niet te willen inzien.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47157856
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef retteketet het volgende:

[..]

Inderdaad. Er valt met goed fatsoen geen begrip op te brengen voor de werkwijze van Israël, maar het gros van onze Nederlandse vrinden schijnt dat niet te willen inzien.
Dat is jouw mening. Maar let even op dat meki tussen de regels door de oorzaak van het hele probleem dat het MO tegen Israel heeft verklapt. Hij vergelijkt de Israelisch met de Nazi's en de moslims met de 40-45-joden. Dit is het hele probleem namelijk. In de "Heilige" koran staat dat de moslims de rol van de joden over gaan nemen. Zolang ze dat denken zal het probleem blijven bestaan.
pi_47157878
dubbel.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:56:58 #42
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47161482
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vanaf die bezette delen zijn keer op keer raketten afgevuurd op Israelische nederzettingen, die zou ik inderdaad ook nooit meer teruggeven, zo creeren ze in ieder geval een buffer, geef ze eens ongelijk.
Als ze nou daadwerkelijk een buffer zouden neerzetten, á la. Maar een groot gedeelte van het bezette gebied wordt meteen weer volgeplempt met nieuwe nederzettingen. Dus niks buffer, het is gewoon ordinaire annexatie.
quote:
En als de inheemse bevolking eens wat minder vijandig zou zijn, zouden ze niet als beesten behandeld worden, het moet wel van twee kanten komen.
Dat klinkt zo mooi in theorie. Maar een geweldsspiraal breek je niet zomaar door. Nogmaals, de hele situatie daar is verneukt en goed en slecht zijn concepten die daar praktisch niet bestaan, maar het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Inderdaar. Van twee kanten.

Twee dus.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 11 maart 2007 @ 18:04:17 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47161730
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Maar let even op dat meki tussen de regels door de oorzaak van het hele probleem dat het MO tegen Israel heeft verklapt. Hij vergelijkt de Israelisch met de Nazi's en de moslims met de 40-45-joden. Dit is het hele probleem namelijk. In de "Heilige" koran staat dat de moslims de rol van de joden over gaan nemen. Zolang ze dat denken zal het probleem blijven bestaan.
idd. de nazi's zijn de buurlanden die al 3 oorlogen hebben gewaagd.

maar dat is natuurlijk ondenkbaar omdat allah letterlijk via mohammed heeft gezegd: "vernietig de joden".

elk woord in de koran is allah's woord. dat is waar de hele wereld, behalve moslims, nu problemen mee heeft.
pi_47166017
Ze moeten natuurlijk wel hun eer als meest gehate land ter wereld hoog houden.

Dit lukt aardig met zulke praktijken. Ik neem het ze niets eens kwalijk. Van hen verwacht je niets anders. Wel het beschaafde westen die hier niet tegen wil optreden.

Kortom de Palestijnen staan er alleen voor. Israel kan doen wat ze wil.
  zondag 11 maart 2007 @ 20:08:59 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47166135
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Ylias het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel hun eer als meest gehate land ter wereld hoog houden.

Dit lukt aardig met zulke praktijken. Ik neem het ze niets eens kwalijk. Van hen verwacht je niets anders. Wel het beschaafde westen die hier niet tegen wil optreden.

Kortom de Palestijnen staan er alleen voor. Israel kan doen wat ze wil.
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
pi_47166801
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
Dus ben je het ermee eens dat ze daarvoor zelfs kleine (lafhartige molism-) meisjes als schild mogen gebruiken?

En helaas voor je is religie niet de oorzaak va n het conflict.

[ Bericht 52% gewijzigd door Ylias op 11-03-2007 20:31:49 ]
pi_47166905
Goed topic.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 11 maart 2007 @ 20:31:33 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47166969
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:26 schreef Ylias het volgende:
Dus ben je het ermee eens dat ze daarvoor zelfs kleine (lafhartige molism-) meisjes als schild mogen gebruiken?

En helaas voor je is religie niet de oorzaak va n het conflict.
ik geloof geen ruk van het verhaal van het palestijnse meisje. media is de grootste vriend van de moslims, maar erg doorzichtig ook.

zeker als je weet dat de raketschieters vanuit scholen en ziekenhuizen schieten. de vijand daar is niet zo barmhartig of humaan, eerder monsters.
pi_47167500
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geloof geen ruk van het verhaal van het palestijnse meisje. media is de grootste vriend van de moslims, maar erg doorzichtig ook.

zeker als je weet dat de raketschieters vanuit scholen en ziekenhuizen schieten. de vijand daar is niet zo barmhartig of humaan, eerder monsters.
Media grootste vriend van de moslims?? Dit is nieuw voor mij. De Media leeft van de negatieve berichtgeving over de Islam. Maar nu het een bericht betreft over het onrecht tegenover een moslimmeisje, is de Media opeens ongeloofwaadig.

Ik vraag me toch af waar jij je negatieve beeld over de Moslim vandaan het. Toevallig niet diezelfde Media??
pi_47168786
quote:

[..]

ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed dan
pi_47172362
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Mohammed heeft losjes uit de pols geciteerd uit de Talmoed (zonder bronvermelding). Tegenwoordig noemen we dat plagiaat Meki!
  maandag 12 maart 2007 @ 07:43:00 #52
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_47179854
quote:

[afbeelding]

En alle andere die zichzelf opblazen?
Trotse papa van Eden
  maandag 12 maart 2007 @ 07:45:16 #53
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_47179865
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!
Zie je t anders? kom dan met bewijzen domme dwaas met je doordrammende gedrag .
Trotse papa van Eden
pi_47182277
Als we Meki nou per taalfout 1 uur bannen, dan is het probleem toch opgelost?
  maandag 12 maart 2007 @ 10:33:36 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47182378
Wat is het probleem om een palestijn als mensenlijk schild te gebruiken? Palestijnen gebruiken kinderen als menselijke bommen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 12 maart 2007 @ 10:51:50 #56
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47182817
quote:

hoe kan je terroristen begrijpen ? en niet alleen begrijpen maar ook steunen
  maandag 12 maart 2007 @ 10:56:31 #57
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47182941
wanneer de palestijnen / arabieren / moslims / terroristen in actie komen horen we ze nooit klagen en topics openen over hoe wreed ze zijn.
pi_47184116
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het probleem om een palestijn als mensenlijk schild te gebruiken? Palestijnen gebruiken kinderen als menselijke bommen
Ik geloof er ook geen reet van want die Israelies moeten eigenlijk weten , dat het een Palestijn volledig Worst is , of er 1 of 100 Kinderen bij een aanslag om het leven komen. En menselijk schild heeft daarom ook absoluut geen functie.
pi_47187713
quote:

[..]

Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....

Alleen sla je dát over.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_47189509
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....

Alleen sla je dát over.
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
elke dag krijgen de Palestijnen de nazi-praktijken om zich heen.
pi_47189550
quote:
Op maandag 12 maart 2007 07:45 schreef B4CO het volgende:

[..]

Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!
Zie je t anders? kom dan met bewijzen domme dwaas met je doordrammende gedrag .
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:10:12 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47189610
Was het niet de nu overleden (oeps ophangen) voerder van alle moederoorlogen en groot moslim die precies hetzelfde deed. Waneer leer je eens Meki dat tuig overal voorkomt en dat er kwa manier van denken er geen verschil is tussen een extremistiche jood of moslim. Dat ze eigenlijk gezien de overeenkomsten goede vrienden zouden moeten zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:10:38 #63
45206 Pietverdriet
pi_47189626
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?
pi_47189646
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:

[..]

De rest hoor je niet inderdaad.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:12:07 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47189677
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???
pi_47189708
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?
het doet mij persoonlijk ook pijn hoe Palestijnen behandeld worden door Israel met hun nazi-praktijken
waarom worden er honderden kinderen vastgezet in Israelische kampen met zeer slechte omstandigheden ??.

Ik zie nu geen Joodse slachtoffers of wel meneer ??. Ik heb jou nooit klagen over Palestijnse slachtoffers.
Je begrijpt de nazi-praktijken van Israel en de doden van Palestina doet je niks
pi_47189778
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
  maandag 12 maart 2007 @ 14:17:38 #68
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47189862
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.
pi_47189959
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
  maandag 12 maart 2007 @ 14:29:10 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47190218
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.
pi_47190819
http://www.youtube.com/watch?v=Puv0r7wDRgw

Lieve palestijntjes op zomerkamp.
pi_47190835
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
pi_47190923
  maandag 12 maart 2007 @ 14:48:06 #74
45206 Pietverdriet
pi_47190999
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:

[..]

beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
Waar ze een opleiding kunnen volgen..
Connie Mus had daar een tijdje geleden een item over, veel palestijnse kids laten zich maar al te graag arresteren voor een relatief klein vergrijp omdat ze dan in Israel een opleiding kunnen volgen, iets wat ze thuis niet kunnen.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:49:40 #76
45206 Pietverdriet
pi_47191066
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik hoor jou trouwens niet over de grootste veroorzaker van palestijnse slachtoffers, de palestijnse milities.
pi_47191105
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar ze een opleiding kunnen volgen..
Connie Mus had daar een tijdje geleden een item over, veel palestijnse kids laten zich maar al te graag arresteren voor een relatief klein vergrijp omdat ze dan in Israel een opleiding kunnen volgen, iets wat ze thuis niet kunnen.
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaars
een soort als service. ze goien hem vol met Israeli´s en zetten hem op de plek waar de zelfmoordenaar komt.
  maandag 12 maart 2007 @ 14:56:04 #78
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47191309
quote:

[..]

Je overdrijft een beetje het zijn er geen honderduizenden. En elk mensen leven is waardevol. Elke dode is er een te veel. Je had het eens over provoceren. Elk Palastijn en Hamas lid weet wat de gevolgen zijn van het ontvoeren van twee soldaten van Israel. Het is aan de incompetentie van hun leiders en strategen te danken dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.

Iets wat de Hamas ook heeft toegegeven. En tja waarom zouden de leiders van die bewegingen niet eens in het belang van hun eigen mensen hun verlies kunnen toegeven en eens kunnen gaan praten i.p.v provoceren en vechten. Twee stappen terug doen om er een vooruit te kunnen zetten zie ik niet als gezichtsverlies.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 12-03-2007 15:25:45 ]
  maandag 12 maart 2007 @ 14:56:40 #79
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47191334
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaars
een soort als service. ze goien hem vol met Israeli´s en zetten hem op de plek waar de zelfmoordenaar komt.
Onzin is ergens anders.
pi_47191384
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Onzin is ergens anders.
zeg dat even Pietverdriet even. Maar dat is zeker de waarheid voor jou he
  maandag 12 maart 2007 @ 14:59:51 #81
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47191460
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:57 schreef Meki het volgende:

[..]

zeg dat even Pietverdriet even. Maar dat is zeker de waarheid voor jou he
Ik geloof niet in een waarheid en een god of gebod dat is meer jou pakkie aan denk ik.
pi_47191486
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Je overdrijft een beetje het zijn er geen honderduizenden. En elk mensen leven is waardevol. Elke dode is er een te veel. Je had het eens over provoceren. Elk Palastijn en Hamas lid weet wat de gevolgen zijn van het ontvoeren van twee soldaten van Israel. Het is aan de incompetentie van hun leiders en strategen te danken dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.

Iets wat de Hamas ook heeft toegegeven. En tja waarom zouden de lieders van die bewegingen niet eens in het belang van hun eigen mensen hun verlies kunnen toegeven en eens kunnen gaan praten i.p.v provoceren en vechten. Twee stappen terug doen om er een vooruit te kunnen zetten zie ik niet als gezichtsverlies.
aach hou toch eens op. Hoe je het nu vertelt stelt een Palestijns kind voor jou niks voor. je hecht teveel voor een Joods kind.

De Israeli´s hebben dat ook gepland.om zo een oorlog te beginnen tegen de burgers. Hou toch eens op met Israel te steunen. zij hebben hier een genocide / massamoord gepleegd.
  maandag 12 maart 2007 @ 15:02:14 #83
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47191554
elk mensen leven is waardevol zei ik Je leest weer te selectief Meki. Wat je hooguit kan zeggen is dat de Palastijnse leiders met de Hamas aan kop daar zeer waarschijnlijk anders over denken. Zij zijn namelijk begonnen met bomaanslagen waarbij ze hun eigen kinderen moeders en zonen op de slachtbank afvoeren. Wel erg Japans moet ik zeggen doet me aan Kamikaze piloten denken.

Die klakkeloos voor waarheid aannemen wat er in een boek staat wat voor een door mensen geschreven is eeuwen geleden leefden en wat niet meer van deze tijd is. En de achterlijke ideeen van hun leiders zomaar blindelings volgen. Dat is de werkelijke waarde van mijn cultuur trouwens ik weet beter.

[ Bericht 80% gewijzigd door Megumi op 12-03-2007 15:07:30 ]
pi_47191641
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Megumi het volgende:
elk mensen leven is waardevol zie ik Je leest weer te selectief Meki.
Waarom steun je Israel dan ?? in hun optreden tegen de Palestijnen en Libanezen waarbij Israel een genocide en een massamoord begaat
  maandag 12 maart 2007 @ 15:04:44 #85
45206 Pietverdriet
pi_47191648
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Als je met dit soort onzin komt, waarom zou ik je gehuil dan nog serieus nemen?
pi_47191704
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je met dit soort onzin komt, waarom zou ik je gehuil dan nog serieus nemen?
Wie kwam eerst met onzin dat ze dat vrijwillig deden ??
  maandag 12 maart 2007 @ 15:09:33 #87
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47191829
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom steun je Israel dan ?? in hun optreden tegen de Palestijnen en Libanezen waarbij Israel een genocide en een massamoord begaat
Waar zeg ik dat ik Israel steun. Weer selectief lezen Meki. Ik zij al dat ik geen verschil zie tussen een fanatieke moslim of jood. Ik verfoei bij de.
  maandag 12 maart 2007 @ 15:27:41 #88
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47192456
Tja en trouwens nog wat Meki. Als Israel werkelijk genocide en massamoord toepast. En ze weten dat zo te doen dat de vijand verdwenen is. Dan is het probleem vanuit de optiek van een generaal en strateeg opgelost natuurlijk.
  maandag 12 maart 2007 @ 15:38:12 #89
45206 Pietverdriet
pi_47192848
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie kwam eerst met onzin dat ze dat vrijwillig deden ??
Oh, je wilt zeggen dat die kids worden gedwongen door palestijnse milities?
pi_47195838
quote:
Op zondag 11 maart 2007 04:36 schreef Megumi het volgende:
Ik kan me er niet over opwinden. Dat hele gebied is een zooitje. En er is geen verschil tussen een fanatieke moslim of een orthodoxe jood.
Jawel hoor. De laatste blaast zich niet op temidden schoolkinderen van de "andere partij".
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_47196024
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Jawel hoor. De laatste blaast zich niet op temidden schoolkinderen van de "andere partij".
Plus dat ze vaak vrijgesteld zijn van militaire dienst.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:33:05 #92
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_47197568
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Kom dan met een quote waar dat staat domme snotneus
Trotse papa van Eden
  maandag 12 maart 2007 @ 17:50:24 #93
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47198085
Bekijk het eens zo Meki. Als ik de opperbevelhebber was van een leger van een volk wat bijna uitgemoord is hoe zou jij dan handelen en wat denk je dat ik zou doen. Ik zou het als mijn taak zien mijn volk nooit en te nimmer meer in zo een positie te brengen dat het mogelijk is mijn volk volkomen uit te roeien. En alle mogelijke middelen in te zetten om dat te voorkomen. Dat is ook iets wat mijn tegenstanders zouden moeten weten. Dat ik geen kat ben om zonder handschoenen aan te pakken. Ken je vijand en je zelf win je altijd. Ken je zoals de Hamas of de Palastijnen alleen je zelf verlies je altijd. Hetzelfde gaat op voor de VS in Irak. Want ook zij kennen alleen zich zelf maar kennen de vijand niet.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:54:46 #94
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47198218
Als ik het goed begrijp is het dus zo:

Palestijnen willen israeliers doden.
Israeliers willen dat niet en zorgen ervoor dat deuren worden geopend door andere Palestijnen.
Palestijnen zijn boos dat ze geen Israeliers kunnen doodschieten?

Erg hoor
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:56:22 #95
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47198259
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Is dit Meki?
pi_47198362
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef Arnold_fan het volgende:

Israeliers willen dat niet en zorgen ervoor dat deuren worden geopend door andere Palestijnen.

Erg hoor
Hamas wil nog steeds vernietiging Israël
  maandag 12 maart 2007 @ 18:08:36 #97
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47198661
quote:
En daarom zou ik dus op hun vernietiging uit gaan. Tot de laatste die kan vechten. Of dat nou een man vrouw of kind is.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:12:04 #98
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47198749
Snap je het nou Meki. Dat het dan maar beter is te gaan praten en water bij de wijn te doen. (Oeps water bij de thee dan maar. )
pi_47199232
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef Arnold_fan het volgende:

Erg hoor
Weer iemand die vindt dat mensenrechten selectief toegepast moeten worden...
pi_47199775
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef buachaille het volgende:

[..]

Plus dat ze vaak vrijgesteld zijn van militaire dienst.
Dat ze dat lekker zelf weten in hun land. 't Is ook nooit goed...
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_47200381
quote:

[..]

De Palestijnen zetten al decennia lang minderjarigen in als strijders. Mochten ze sneuvelen of gevangen genomen worden is er weer een propaganda overwinning geboekt. Dat het inzetten van kindsoldaten in burger een dubbele oorlogsmisdaad is zal je de Palestina-fans niet over horen.

maandag 12 maart 2007 @ 19:07:00 #102
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47200712
Het inzetten van kindsoldaten is geen enkel land, wat naar de tering is, vreemd.
Een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een kind komt even hard aan als een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een professionele soldaat.

Daarbij is het ook weer negatieve propaganda op de manier van 'kijk al die Palestijnen eens kindsoldaten inzetten, hoe wreed moeten ze wel niet zijn, bom erop / muur eromheen / boycot en klaar weer'
pi_47201239
300 miljoen moslims tegen 1 land.. GO Israel!!
  maandag 12 maart 2007 @ 19:20:48 #104
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47201330
Hoezo 300 miljoen? Libanezen bijvoorbeeld werken zat samen met Israëliërs en vice-versa.
pi_47201627
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Het inzetten van kindsoldaten is geen enkel land, wat naar de tering is, vreemd.
Een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een kind komt even hard aan als een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een professionele soldaat.
weer'[/i]
Stompzinnige achterlijke klootzak.
  maandag 12 maart 2007 @ 19:28:34 #106
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47201683
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef Yildiz het volgende:

Daarbij is het ook weer negatieve propaganda op de manier van 'kijk al die Palestijnen eens kindsoldaten inzetten, hoe wreed moeten ze wel niet zijn, bom erop / muur eromheen / boycot en klaar weer'
Dit kan best kloppen, maar wanneer het gaat over de detentie van jonge kinderen door Israël mag dat ook in een ander perspectief bezien worden, namelijk het kindsoldaat dat door de Palestijnen worden ingezet.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 12 maart 2007 @ 19:36:45 #107
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47202039
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef salutem het volgende:

[..]

Wil je beweren dat ik het goedkeur ofzo?
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit kan best kloppen, maar wanneer het gaat over de detentie van jonge kinderen door Israël mag dat ook in een ander perspectief bezien worden, namelijk het kindsoldaat dat door de Palestijnen worden ingezet.
Ik verwacht inderdaad niet dat een kind van 10 volwassen kan nadenken, en dus flink gemanipuleerd is. Termen als "Israel is de as van het kwaad", "het staat geschreven" e.d. Zo'n kind zal meer een product van zijn omgeving zijn, gok ik. De vraag is dan wat je oplost door die kids vast te zetten.
  maandag 12 maart 2007 @ 19:51:11 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47202552
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:27 schreef Doderok het volgende:

[..]

nee weer iemand die vindt dat de israelisch moeten vechten tegen een onzichtbare hond van een vijand.

behalve dat ik twijfel aan de waarheid van dit berticht zie ik één massa, één vijand die de joden in zee wil drijven. het geld dat palestijnen van hun 'broeders' (vroeger vijanden) krijgen gaat op aan semtex of een moskee. het geld dat europa zendt ging naar arafat. en nu?

wel eens onderhandeld met een islamiet?
  maandag 12 maart 2007 @ 19:55:01 #109
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47202711
Termen als 'onzichtbare vijand' doen me denken aan Vietnam.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:46:51 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47205090
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Yildiz het volgende:
Termen als 'onzichtbare vijand' doen me denken aan Vietnam.
doet me eerder denken aan vieze ratten die helemaal niks voor hun eigen volk over hebben, maar wel israel willen uitroeien. ratten van alle islamitische landen en ratten die eerst (voor israel, tijdens israel en na israel) de palestijnenen afmaakten, in kampen stopten en gewoon voor de lol/
  maandag 12 maart 2007 @ 20:48:04 #111
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47205146
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:27 schreef Doderok het volgende:

[..]

Integendeel, ik vind dat de Palestijnen in de eerste plaats geen Israeliers moeten doodschieten
pi_47209901
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:59 schreef CeeJee het volgende:

[..]

De Palestijnen zetten al decennia lang minderjarigen in als strijders. Mochten ze sneuvelen of gevangen genomen worden is er weer een propaganda overwinning geboekt. Dat het inzetten van kindsoldaten in burger een dubbele oorlogsmisdaad is zal je de Palestina-fans niet over horen.

[afbeelding]
Er worden willekeurig Palestijnen opgepakt die vastzitten in Israelische strafkampen met zeer slechte omstandigheden.
Dit moet je afkeuren en niet een poging doen tot goedpraten.
pi_47209984
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Er worden willekeurig Palestijnen opgepakt die vastzitten in Israelische strafkampen met zeer slechte omstandigheden.
Dit moet je afkeuren en niet een poging doen tot goedpraten.
"Wèèèèèèhhh... maar ZIJ hebben het gedáááááán..."
Come on FC!
pi_47210149
quote:

Zo zou elke slachtoffer die getroffen denken over Israel.
dat is net als hoe jij denkt over Al Qaida
denkt Hamas over Israel

en beiden hebben gelijk

kijk maar http://www.youtube.com/watch?v=BO2m-koIdZU
pi_47210217
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

"Wèèèèèèhhh... maar ZIJ hebben het gedáááááán..."
het zijn kinderen dus hoepel op met zo´n reactie
pi_47211785
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou nee. Ik reageer precies zoals ik wil en zoals jij erom vraagt. Oelewapper.
Veel plezier met je haatdoordrenkte leventje.
Come on FC!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 07:21:09 #117
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47217341
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Het zijn geen kinderen maar kleine gehersenspoelde gekken. Zodra je mans genoeg bent om een wapen te dragen ben je mans genoeg om dood geschoten te worden.

Je kunt die kinderen niet vergelijken met nederlandse kinderen, die kinderen worden vanaf de geboorte gehersenspoeld en opgestookt om zichzelf en anderen te doden
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:49:38 #118
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_47225278
Jongens, waarom kappen jullie nou niet om Meki te bashen, jullie weten toch hoe die is, je geeft m zo zn zin en gaat ie alleen maar door.
Meki is moslim, hij zal er natuurlijk alles aan doen om ieder bericht zo te manipuleren dat het naar zijn hand te zetten is.
En als iemand gelijk heeft, dan geeft hij dat niet toe, dan haalt hij er andere dingen bij zoals kinderen die "onschuldig" dood gaan en of jij voor terroristen bent etc..

Enige remedi, negeer hem.
Trotse papa van Eden
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:52:44 #119
45206 Pietverdriet
pi_47225378
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Zo zou elke slachtoffer die getroffen denken over Israel.
dat is net als hoe jij denkt over Al Qaida
denkt Hamas over Israel

en beiden hebben gelijk
Hamas wil de vernietiging van Israel, Hamas wil dus oorlog, dan krijgt Hamas oorlog, snap niet waarom je dan loopt te huilen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:04:36 #120
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47237884
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:49 schreef B4CO het volgende:
Jongens, waarom kappen jullie nou niet om Meki te bashen, jullie weten toch hoe die is, je geeft m zo zn zin en gaat ie alleen maar door.
Meki is moslim, hij zal er natuurlijk alles aan doen om ieder bericht zo te manipuleren dat het naar zijn hand te zetten is.
En als iemand gelijk heeft, dan geeft hij dat niet toe, dan haalt hij er andere dingen bij zoals kinderen die "onschuldig" dood gaan en of jij voor terroristen bent etc..

Enige remedi, negeer hem.
Het zou nog beter zijn als er een moderator hem eens zou wijzen op zijn kromme postgedrag.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:25:35 #121
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47238735
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 07:21 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het zijn geen kinderen maar kleine gehersenspoelde gekken. Zodra je mans genoeg bent om een wapen te dragen ben je mans genoeg om dood geschoten te worden.
Zodra je mans genoeg bent om in een stoel te gaan zitten (van een tank bijv.) ben je mans genoeg om een hellfire-raket op je neus te krijgen.

Wat is dat nou voor vergelijking
quote:
Je kunt die kinderen niet vergelijken met nederlandse kinderen, die kinderen worden vanaf de geboorte gehersenspoeld en opgestookt om zichzelf en anderen te doden
Ja, en?

Die kinderen? Betekend dat dat je zomaar gewoon wat kinderen hier of daar in het gevang kan zetten?
Tof hoor. Israel is wel "moreel" bezig ja. Maak een toneelstuk over mensenrechten daar, als Israëliër, en je wordt gemarteld. De ironie.

Het bleek al met de Libanon-oorlog, als Israël al 'beter' is dan Libanon, is het niet veel.
  woensdag 14 maart 2007 @ 07:49:05 #122
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47254403
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zodra je mans genoeg bent om in een stoel te gaan zitten (van een tank bijv.) ben je mans genoeg om een hellfire-raket op je neus te krijgen.

Wat is dat nou voor vergelijking
[..]
Als er oorlog is moet je inderdaad niet gek opkijken als je doodgeschoten wordt, hetzelfde voor de man in de tank. Je weet dat je daarmee het risico loopt dat dit gebeurt.
quote:
Ja, en?

Die kinderen? Betekend dat dat je zomaar gewoon wat kinderen hier of daar in het gevang kan zetten?
Tof hoor. Israel is wel "moreel" bezig ja. Maak een toneelstuk over mensenrechten daar, als Israëliër, en je wordt gemarteld. De ironie.

Het bleek al met de Libanon-oorlog, als Israël al 'beter' is dan Libanon, is het niet veel.
Waarom zou je mensen die jou willen doden niet in de gevangenis mogen zetten? De schuldigen zijn de ouders die hun kinderen opvoeden met haat tegen een beter en eerlijker volk dan ze zelf zijn.

Op alle terreinen is het beter in Israel dan in de landen eromheen, ook voor de moslims die er wonen. Als er niet wat fanatiekelingen zouden wonen die alle joden willen uitmoorden zou er allang een eigen staat zijn geweest en waren al deze problemen er niet geweest.
pi_47259693
de palestijnen gebruiken zichzelf en elkaar als menselijk schild, dus het onderwerp is FOUT. ze blazen zichzelf op hey dombo.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:46:58 #124
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47259847
Mensen die een zogenaamd Westerse en democratisch leger en overheid vergelijken met wat terroristen doen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:47:36 #125
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47259874
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:49 schreef Arnold_fan het volgende:

Waarom zou je mensen die jou willen doden niet in de gevangenis mogen zetten? De schuldigen zijn de ouders die hun kinderen opvoeden met haat tegen een beter en eerlijker volk dan ze zelf zijn.
.
pi_47264817
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die een zogenaamd Westerse en democratisch leger en overheid vergelijken met wat terroristen doen .
Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.

Mocht Israel ooit de methoden van de terroristen geheel overnemen is het conflict in een paar uur voorbij met de dood van de meeste Palestijnen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:20:41 #127
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47264905
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.
Nee, terroristen doen dat.
quote:
Mocht Israel ooit de methoden van de terroristen geheel overnemen is het conflict in een paar uur voorbij met de dood van de meeste Palestijnen.
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd .
pi_47265597
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef Posdnous het volgende:

Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd .
nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren. het getuigd wel van prematuur aan de zijde van de arabieren met hun bodemschatten anders had het nooit tot stand kunnen komen.

het zal wel de hand van Jahweh zijn
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:56:07 #129
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47268259
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef PVV het volgende:

[..]

nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren.
Lol, en dat geloof jij? . dacht je dat het zo'n kunst is met ik weet niet hoeveel miljarden hulp een land op te bouwen in zo'n gebied.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:32:04 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47269353
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Lol, en dat geloof jij? . dacht je dat het zo'n kunst is met ik weet niet hoeveel miljarden hulp een land op te bouwen in zo'n gebied.
dat wordt inderdaad lastig als de leider van je land (arafat) zelf het geld houdt, miljarden steun opmaakt aan semtex en de moeders van terroristen die zich hebben opgeblazen op een bruiloft, markt of café te belonden voor hun fantastische opvoeding. .
pi_47269725
quote:

[..]

[..]
De terroristen hebben brede steun in de Palestijnse bevolking, iets dat ze recent nog aangetoond hebben door een terreurorganisatie als regering te kiezen.
quote:
De terroristen proberen met de (beperkte) middelen die ze hebben zo veel mogelijk willekeurige Israeli's te doden. Omgekeerd niet, je zou je de slachting moeten voorstellen als Israel voor elke Qassam raket een van hun (veel effectievere) raketten zouden terugschieten op willekeurige Palestijnen.
pi_47271140
quote:

Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)

En hier kom jij met de mededeling dat je 't verschil tussen Israël en Palestijnse terroristen niet ziet
Come on FC!
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:30:02 #133
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47271224
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)

En hier kom jij met de mededeling dat je 't verschil tussen Israël en Palestijnse terroristen niet ziet
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:33:14 #134
45206 Pietverdriet
pi_47271319
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
If you cannot solve a problem with force, USE MORE FORCE..
(Lijfspreuk van het Israelische leger)

Maar goed, heb jij een beter idee?
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:36:38 #135
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47271424
Nou, met zo'n briljante veiligheidsdienst kun je toch wel wat gerichter werken lijkt me. Het kan nooit minder intelligent dan dit in ieder geval, zelfs niks doen is nog beter.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:39:13 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47273300
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef Posdnous het volgende:
Nou, met zo'n briljante veiligheidsdienst kun je toch wel wat gerichter werken lijkt me. Het kan nooit minder intelligent dan dit in ieder geval, zelfs niks doen is nog beter.
ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.
pi_47274273
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.
FILMPJE !!!!
pi_47274467
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef salutem het volgende:

[..]

FILMPJE !!!!
http://www.funnyearth.com/html/games/Ahmed_Yassin.php
pi_47274604
quote:

[..]

Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolking

Zoals iemand al eerder zei, wanneer israel dezelfde technieken als de terroristen gaat toepassen is er van het hele palestijnse geneuks niks meer over.

En echte palestijnen bestaan overigens niet eens. Maar dat is een andere discussie.
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:27:47 #140
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47275068
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolking
Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?
quote:
Zoals iemand al eerder zei, wanneer israel dezelfde technieken als de terroristen gaat toepassen is er van het hele palestijnse geneuks niks meer over.
Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?
Niet echt hetzelfde als hele steden platgooien qua schade en slachtoffers lijkt me.
pi_47275178
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?
Doet Israel dat dan?
quote:
[..]

Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?
Niet echt hetzelfde als hele steden platgooien qua schade en slachtoffers lijkt me.
Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.

Je doet nu alsof Israel hele steden platgooit... je reinste onzin.
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:40:05 #142
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47275449
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Doet Israel dat dan?
[..]
Ze zijn aarid gop weg ja.
quote:
Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.

Je doet nu alsof Israel hele steden platgooit... je reinste onzin.
Het is in ieder geval buitenproportioneel. Van een staat die gesteund wordt door het westen en zichzelf beschaafd noemt verwacht ik wel een wat menselijker en vooral slimmere benadering.
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 19:59:43 #143
145146 Andyy
pi_47276198
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef salutem het volgende:

[..]

hij heeft gewoon gelijk.
wat nou als jij een wapen had en er stond een kind tegenover je met een wapen in zijn handen en wilt je afknallen, wat doe je dan ?
je bent zelf een stompzinnige achterlijke klootzak
pi_47277228
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef Andyy het volgende:

[..]

hij heeft gewoon gelijk.
wat nou als jij een wapen had en er stond een kind tegenover je met een wapen in zijn handen en wilt je afknallen, wat doe je dan ?
je bent zelf een stompzinnige achterlijke klootzak
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.

Daaaaaag
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 20:29:07 #145
145146 Andyy
pi_47277305
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:

[..]

Daaaaaag
ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldaten
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:29:24 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47277320
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:

[..]

Daaaaaag
nee dat is idd helemaal niet normaal
pi_47277401
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef Andyy het volgende:

[..]

ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldaten
Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 20:33:55 #148
145146 Andyy
pi_47277495
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef salutem het volgende:

[..]

Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.
dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeft
pi_47277570
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef Andyy het volgende:

[..]

dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeft
Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.
Hier niet daar niet, nergens niet owke ?
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 20:45:23 #150
145146 Andyy
pi_47277909
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef salutem het volgende:

[..]

Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.
Hier niet daar niet, nergens niet owke ?
het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.
heb ik ooit gezegt dat ik daarvoor was ?
pi_47278131
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef Andyy het volgende:

[..]

het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.
heb ik ooit gezegt dat ik daarvoor was ?
Oooooh en nu is het weer niet normaal ?!?!!? Dude make up ur mind...
Als je serieus genomen wilt worden (iig niet door mij )
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 21:21:12 #152
145146 Andyy
pi_47279334
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:50 schreef salutem het volgende:

[..]

Oooooh en nu is het weer niet normaal ?!?!!? Dude make up ur mind...
Als je serieus genomen wilt worden (iig niet door mij )
ik heb nooit gezegt dat het normaal is.
alleen dat ik het met die gast eens was, mensen in die landen zullen echt niet opkijken als ze een kindsoldaat zien zoals wij dat doen.
ik ben er zelf ook tegen ...
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:23:29 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47279414
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef Andyy het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegt dat het normaal is.
alleen dat ik het met die gast eens was, mensen in die landen zullen echt niet opkijken als ze een kindsoldaat zien zoals wij dat doen.
ik ben er zelf ook tegen ...
waar ben je tegen? tegen een nepvolk dat hun kinderen van geboorte af aan indoctrineert en vertelt dat de jood hun bloed drinkt en door hun matzes doet? dat het cool is om 600 vrouwen en kinderen de zee in te drijven?
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 21:55:09 #154
145146 Andyy
pi_47280821
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar ben je tegen? tegen een nepvolk dat hun kinderen van geboorte af aan indoctrineert en vertelt dat de jood hun bloed drinkt en door hun matzes doet? dat het cool is om 600 vrouwen en kinderen de zee in te drijven?
ook, maar ook tegen kindsoldaten, geef ze lekker een opleiding ofzo ipv ze op te lijden om oorlog te voeden
pi_47283439
'How many Jews did mama kill?'

Hamas TV airs interview with children of female Palestinian suicide bomber

Yaakov Lappin Published: 03.14.07, 20:54 / Israel News

Two young children of a female Palestinian suicide bomber were interviewed on al-Aqsa TV, operated by Hamas, last week, and asked to count the number of Jews murdered by their mother.

The video clip and the transcript of the interview has been translated by MEMRI and can be viewed on the organization's website.

Rim Al-Riyashi blew herself up in January 2005 at the Karni border crossing between Gaza and Israel, killing four Israelis.

During the broadcast, a smiling interviewer employing a gentle voice asked the young children to count the number of Israelis their mother had killed in the attack.

"Let's talk with the two children of the jihad-fighting martyrdom-seeker Rim Al-Riyashi - Dhoha and Muhammad," the interviewer said. "Dhoha, you love mama, right? Where did mama go?" he asked. "To paradise," answered the little girl.

"What did mama do?" the interviewer asked her. "She committed martyrdom," the child replied.

"She killed Jews, right? How many Jews did mama kill?" the children were asked.

"This many," replied the suicide bomber's son, Muhammad, holding out his hand with all fingers outstretched.

"How many is that?" the interview said. "Five," Muhammad replied.

After being prompted to begin a recitation, the girl said: "In the name of Allah the Merciful the Compassionate. When comes the help of Allah, and victory, and you see people entering the religion of Allah in troops, then celebrate the praise of your Lord, and ask his forgiveness, for he is ever ready to show mercy."

At the end of the broadcast, the interviewer turned to the girl and said: "Do you want to go to mama?"
"Yes," she replied.

Asjeblieft...
Present.
pi_47286630
Mensen die Israel steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
pi_47287051
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
Mensen die Israel steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Mensen die Palestina steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
pi_47287296
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef salutem het volgende:

[..]

Mensen die Palestina steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Israel te beschermen
pi_47287530
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Israel te beschermen
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Palestina te beschermen
pi_47287605
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef salutem het volgende:

[..]

Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Palestina te beschermen
Hahah je droomt wel veel.
Welke kinderen bescherm je ??. Bescherm je ook de honderden kinderen die gegijzeld zijn in Israelische strafkampen ?
bescherm je ook de honderden kinderen die de dood vonden in Palestina
of steun je de Joodse kinderen die met een teddybeer naar bed gaan ????.

pi_47287665
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Welke kinderen bescherm je ??. Bescherm je ook de honderden kinderen die gegijzeld zijn in Israelische strafkampen ?

Heb jij je vlucht al geboekt naar Palestina ? Nee ?!
  FOK!fotograaf donderdag 15 maart 2007 @ 06:26:41 #162
145146 Andyy
pi_47290136
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Meki het volgende:

[..]

welke mongolen blazen zichzelf op in scholen en bussen ?
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2007 @ 06:50:53 #163
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47290168
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 06:26 schreef Andyy het volgende:

[..]

welke mongolen blazen zichzelf op in scholen en bussen ?
Wie is Baruch Goldstein?

Of dit

British anger at terror celebration

Of dit

Israel's Crimes against Palestinians: War Crimes, Crimes Against Humanity, Genocide
pi_47290301
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 06:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wie is Baruch Goldstein?
Dat is er een, nog een stuk of 50 en we komen in de buurt.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Hamas_suicide_attacks
http://en.wikipedia.org/w(...)ihad_suicide_attacks
http://en.wikipedia.org/w(...)ades_suicide_attacks

Of dit
quote:
In dat artikel wordt er gesproken over "regret and dismay" over de slachtoffers. Een aanslag met 92 doden door een Palestijn zou niet zo worden ontvangen door de Palestijnen, eerder met een groot feest en een verering van de dader.
quote:
Veroordeling van Israel maar negeren van de oorlogsmisdaden die de Palestijnen begaan. Precies wat ik eerder aangaf. Een lid van de Palestijnse delegatie is ook niet de beste bron.
pi_47290526
jezus zeg, zit ik ff een topic te lezen waar een stel mensen elkaars woorden selectief lezen en verdraaien om zo tegenover elkaar te komen staan

lijkt Israel vs. Palastina wel
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_47290790
quote:

[..]

Doen ze dat dan? Hoe is dat bericht naar buiten gekomen? Door de IDF? Door de Palestijnen? Door onafhankelijke nieuwsbureaus?
En waarom werd die wijk gebombardeerd? En waarmee? En wat werd er gebombardeerd? Niet "de woonwijk", maar een gebouw? Of een appartement? Of een auto? Of een bunker?
Zijn er kinderen getroffen? Hoe oud waren ze? Waarom waren zij daar? Was het de bedoeling om die kinderen te treffen?

Dát zijn de vragen die niemand kan beantwoorden. Zelfs niet de vraag of er überhaupt onschuldigen zijn getroffen en áls het al zo was, hoe onschuldig ze dan waren. Ik roep net zo hard schande als jij indien een raket onschuldige mensen treft, maar ik wéét het gewoon niet.
quote:
Ik weet het niet. Ik zit namelijk niet in die situatie, noch ben ik (was ik) een strategist. En dat bedoel ik nou. Ik mag dan wel pro-Israël overkomen, maar ik weet er het fijne niet van. Ik kan het me ook niet indenken, want ik ken de beide situaties niet.
Come on FC!
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 08:43:17 #167
8781 crew  Frutsel
pi_47290946
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:05 schreef Leipo666 het volgende:
jezus zeg, zit ik ff een topic te lezen waar een stel mensen elkaars woorden selectief lezen en verdraaien om zo tegenover elkaar te komen staan

Daar is ook een apart topic voor... maar ja...

Gaat wel erg ver om te zeggen dat je geen kids verdient of niet als je één van beide partijen wel of niet steunt...
Laten we het maar ff lekker gezellig houden
pi_47291386
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Daar is ook een apart topic voor... maar ja...

Gaat wel erg ver om te zeggen dat je geen kids verdient of niet als je één van beide partijen wel of niet steunt...
Laten we het maar ff lekker gezellig houden
Gezellig en een randdebiel in een topic ? hmm, wat klopt er niet.........
pi_47291807
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:11 schreef salutem het volgende:

[..]

Gezellig en een randdebiel in een topic ? hmm, wat klopt er niet.........
André Hazes' hart
Come on FC!
  FOK!fotograaf donderdag 15 maart 2007 @ 09:43:40 #170
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47292026
quote:

Kijk, als jij een gebied binnentrekt en roept dat er in een boek staat dat het van jou is, vervolgens de oorspronkelijke bewoners onderdrukt, en ze als beesten behandeld, dan moet je niet gek opkijken dat ze boos worden. Daar staat wel tegenover dat de palestijnen ook geen lievertjes zijn, en ook kinderen en babies vermoorden. Niet huilen dus dat het onrecht is als het bij hen ook gebeurt dus.

De kop is ook weer overtrokken (goh, had ik niet verwacht bij Meki). Ze worden niet structureel als menselijk schild ingezet. Er zijn incidenten gevonden ja, en die moeten ook nog onderzocht worden. De palestijnen sturen misleide kinderen en goedgelovigen met een bom op hun lichaam volle bussen met onschuldigen in, dus de palestijnen kunnen er ook wat van.

Allebei de kanten zijn fout, dus Meki, niet zo huilen als de palestijnen een keer koekje van eigen deeg krijgen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:46:47 #171
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47292104
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:05 schreef Leipo666 het volgende:

Mooi toch, hoe elke serieuze en interessante discussie op Fok! monddood wordt gemaakt door de aanhangers van politieke absolutismen?
Maakt de hele situatie lekker makkelijk, die goed-tegen-fout-gedachte.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_47296593
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Mooi toch, hoe elke serieuze en interessante discussie op Fok! monddood wordt gemaakt door de aanhangers van politieke absolutismen?
Maakt de hele situatie lekker makkelijk, die goed-tegen-fout-gedachte.
monddood hoe eerder hoe beter.....

http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:21:05 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47296712
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:

[..]

ik zat het net te bekijken en wilde het ook posten. eat that meki. stakker.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:23:15 #174
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47296783
Ik neem aan dat alle Palestijnen terroristen zijn door dat filmpje?
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:28:14 #175
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47296931
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Het is niet zo dat Palestijnen Joodse mensen lief vinden, dat maakt ze niet allemaal terrorist natuurlijk, maar het maakt de steun voor de werkelijke terroristen er niet minder om.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:53:59 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47297735
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef Posdnous het volgende:
ware het niet dat ik al heel veel filmpjes heb gezien waarbij soms zelfs hele schoolklassen, geïndoctrineerd als ze zijn, de jood als het grote kwaad zien. dit filmpje is helaas geen uitzondering, het benadrukt de walgelijkheid van palestijnen en hun kinderen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:11:01 #177
45206 Pietverdriet
pi_47298297
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:

[..]

Dit illustreert toch mooi wat Meki en consorten voor een zenders kijken
pi_47298783
Oef! Zulke kinderen zou ik ook opsluiten. Niet dat die kinderen er écht iets aan kunnen doen. Maar ze moeten worden heropgevoed, zo'n beetje!
Come on FC!
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:31:18 #179
45206 Pietverdriet
pi_47298990
De vraag is, wat gaat Meki over dat clipje zeggen?
pi_47299088
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
MEMRI = joden = leugens
pi_47299131
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
"Geen wonder want Israël sluit kinderen op in strafkampen met zeer slechte omstanders"
en "als je denkt dat je hiermee die strafkampen van Israël goedpraten zijn jullie niet goed bij hoofd "

Zoiets.
Come on FC!
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:39:34 #182
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47299279
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ware het niet dat ik al heel veel filmpjes heb gezien waarbij soms zelfs hele schoolklassen, geïndoctrineerd als ze zijn, de jood als het grote kwaad zien. dit filmpje is helaas geen uitzondering, het benadrukt de walgelijkheid van palestijnen en hun kinderen.
En je denkt dat Joodse kinderen de Palestijnen het liefst bloemetjes sturen?
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:43:49 #183
45206 Pietverdriet
pi_47299438
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:39 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik hoor toch verdomt weinig over Israeliers die doelbewust palestijnse kinderen op weg naar school opblazen, of discotheken als doel zien.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:44:22 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47299460
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:39 schreef Posdnous het volgende:

[..]

nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.

heb jij tientallen, of zelfs één, filmpje(s) waarin je ziet dat de joodse kinderen van jongs af aan haat wordt bijgebracht voor de palestijnen?
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:45:58 #185
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47299518
Natuurlijk niet, die zijn ook niet opgevoed met het idee van zelfmoordaanslagen, die hebben nota bene een eigen leger die de klusjes voor hen opknapt, maar die vinden het wel geweldig als het leger weer eens een zooi Palestijnse huizen platbombardeert met alle gevolgen van dien.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:53:31 #186
45206 Pietverdriet
pi_47299764
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef Posdnous het volgende:
Natuurlijk niet, die zijn ook niet opgevoed met het idee van zelfmoordaanslagen, die hebben nota bene een eigen leger die de klusjes voor hen opknapt, maar die vinden het wel geweldig als het leger weer eens een zooi Palestijnse huizen platbombardeert met alle gevolgen van dien.
Bij het laatste offensief werden zeer precies de Hezbolla aanhangers gepakt.
pi_47299826
quote:
wanneer ik iets over vredes bewgingen hoor, dan zijn dat altijd joodse bewegingen..
ik ken niet 1 palestijnse beweging die zich van het geweld dmv zelfmoordaanslagen duidelijk distantieert.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:55:29 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47299838
quote:
volgens mij groeien ze op met zelfmoordterroristen om zich heen, nog erger. heb je filmpjes van juichende israelisch als israel weer een palestijns terroristenhol opruimt?
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:56:12 #189
45206 Pietverdriet
pi_47299866
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.

heb jij tientallen, of zelfs één, filmpje(s) waarin je ziet dat de joodse kinderen van jongs af aan haat wordt bijgebracht voor de palestijnen?
Israel kent bv een flinke vredesbeweging, zie ik aan de hezbomla kant niet gebeuren.
Sterker nog, figuren als Meki vinden met de Hezbomla dat Israel vernietigt moet worden, die wil geeneens vrede.
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:04:25 #190
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47300174
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef CANARIS het volgende:

[..]

wanneer ik iets over vredes bewgingen hoor, dan zijn dat altijd joodse bewegingen..
ik ken niet 1 palestijnse beweging die zich van het geweld dmv zelfmoordaanslagen duidelijk distantieert.
Dan moet je beter opletten.
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:05:45 #191
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47300221
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij groeien ze op met zelfmoordterroristen om zich heen, nog erger. heb je filmpjes van juichende israelisch als israel weer een palestijns terroristenhol opruimt?
Nee natuurlijk niet. Hte zijn vooral de underdogs die emotioneel worden lijkt me. (Overigens zijn er vaak genoeg beelden geweest van fanatieke kolonisten die feestjes bouwden als er weer een wraak genomen was door het leger.)
  FOK!fotograaf donderdag 15 maart 2007 @ 14:06:44 #192
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47300250
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:

Kijk dan maar eens naar de reacties van de joodse kolonisten (je weet wel, die debielen die op het land van anderen gaan bouwen, omdat ze een boekje hebben waarin staat dat het van hen is), of verdien je eens in de Hassidim. Die haten ook alles en iedereen die niet strikt de joodse weten en gewoonten aanhoudt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:08:18 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47300297
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef freud het volgende:

[..]

Kijk dan maar eens naar de reacties van de joodse kolonisten (je weet wel, die debielen die op het land van anderen gaan bouwen, omdat ze een boekje hebben waarin staat dat het van hen is), of verdien je eens in de Hassidim. Die haten ook alles en iedereen die niet strikt de joodse weten en gewoonten aanhoudt.
en plegen die groepen ook aanslagen op palestijnse burgers eik?
pi_47300427
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:04 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dan moet je beter opletten.
ach so?
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:27:10 #196
45206 Pietverdriet
pi_47300938
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef freud het volgende:

[..]

Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:28:28 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47300977
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.
ja maar dat vertellen de rode blaadjes en al jazeera er natuurlijk niet bij.
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:29:50 #198
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47301023
Ah, de 'keurig gekocht' theorie.
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:36:04 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47301245
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef Posdnous het volgende:
Ah, de 'keurig gekocht' theorie.
wil je het ook nog even over de bufferzones na drie oorlogen hebben? je kan wel net doen of er geen feiten zijn, maar helaas. voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')