Mohammed heeft losjes uit de pols geciteerd uit de Talmoed (zonder bronvermelding). Tegenwoordig noemen we dat plagiaat Meki!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed dan
En alle andere die zichzelf opblazen?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
Twilight Zone / Only twelve years old
[afbeelding]
Het meest morele leger ter wereld in actie.
Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed dan
hoe kan je terroristen begrijpen ? en niet alleen begrijpen maar ook steunenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:
hoe kan je een nazi-praktijk begrijpen meneer ??
Ik geloof er ook geen reet van want die Israelies moeten eigenlijk weten , dat het een Palestijn volledig Worst is , of er 1 of 100 Kinderen bij een aanslag om het leven komen. En menselijk schild heeft daarom ook absoluut geen functie.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het probleem om een palestijn als mensenlijk schild te gebruiken? Palestijnen gebruiken kinderen als menselijke bommen
Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe kan je een nazi-praktijk begrijpen meneer ??
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....
Alleen sla je dát over.
![]()
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:45 schreef B4CO het volgende:
[..]
Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!
Zie je t anders? kom dan met bewijzen domme dwaas met je doordrammende gedrag.
Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
elke dag krijgen de Palestijnen de nazi-praktijken om zich heen.
De rest hoor je niet inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
elke dag krijgen de Palestijnen de nazi-praktijken om zich heen.
Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???quote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
het doet mij persoonlijk ook pijn hoe Palestijnen behandeld worden door Israel met hun nazi-praktijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffersquote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???
Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.
Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .quote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-Uquote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef salutem het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-U
Waar ze een opleiding kunnen volgen..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:
[..]
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
IESLAM IS VREDE ownee IES LAM.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-U
Ik hoor jou trouwens niet over de grootste veroorzaker van palestijnse slachtoffers, de palestijnse milities.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaarsquote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar ze een opleiding kunnen volgen..
Connie Mus had daar een tijdje geleden een item over, veel palestijnse kids laten zich maar al te graag arresteren voor een relatief klein vergrijp omdat ze dan in Israel een opleiding kunnen volgen, iets wat ze thuis niet kunnen.
Je overdrijft een beetje het zijn er geen honderduizenden. En elk mensen leven is waardevol. Elke dode is er een te veel. Je had het eens over provoceren. Elk Palastijn en Hamas lid weet wat de gevolgen zijn van het ontvoeren van twee soldaten van Israel. Het is aan de incompetentie van hun leiders en strategen te danken dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:
[..]
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
Onzin is ergens anders.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaars
een soort als service. ze goien hem vol met Israeli´s en zetten hem op de plek waar de zelfmoordenaar komt.
zeg dat even Pietverdriet even. Maar dat is zeker de waarheid voor jou hequote:
Ik geloof niet in een waarheid en een god of gebod dat is meer jou pakkie aan denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg dat even Pietverdriet even. Maar dat is zeker de waarheid voor jou he
aach hou toch eens op. Hoe je het nu vertelt stelt een Palestijns kind voor jou niks voor. je hecht teveel voor een Joods kind.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje het zijn er geen honderduizenden. En elk mensen leven is waardevol. Elke dode is er een te veel. Je had het eens over provoceren. Elk Palastijn en Hamas lid weet wat de gevolgen zijn van het ontvoeren van twee soldaten van Israel. Het is aan de incompetentie van hun leiders en strategen te danken dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.
Iets wat de Hamas ook heeft toegegeven. En tja waarom zouden de lieders van die bewegingen niet eens in het belang van hun eigen mensen hun verlies kunnen toegeven en eens kunnen gaan praten i.p.v provoceren en vechten. Twee stappen terug doen om er een vooruit te kunnen zetten zie ik niet als gezichtsverlies.
Waarom steun je Israel dan ?? in hun optreden tegen de Palestijnen en Libanezen waarbij Israel een genocide en een massamoord begaatquote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Megumi het volgende:
elk mensen leven is waardevol zie ik Je leest weer te selectief Meki.
Als je met dit soort onzin komt, waarom zou ik je gehuil dan nog serieus nemen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaars
een soort als service. ze goien hem vol met Israeli´s en zetten hem op de plek waar de zelfmoordenaar komt.
Wie kwam eerst met onzin dat ze dat vrijwillig deden ??quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je met dit soort onzin komt, waarom zou ik je gehuil dan nog serieus nemen?
Waar zeg ik dat ik Israel steun. Weer selectief lezen Meki. Ik zij al dat ik geen verschil zie tussen een fanatieke moslim of jood. Ik verfoei bij de.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom steun je Israel dan ?? in hun optreden tegen de Palestijnen en Libanezen waarbij Israel een genocide en een massamoord begaat
Oh, je wilt zeggen dat die kids worden gedwongen door palestijnse milities?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie kwam eerst met onzin dat ze dat vrijwillig deden ??
Jawel hoor. De laatste blaast zich niet op temidden schoolkinderen van de "andere partij".quote:Op zondag 11 maart 2007 04:36 schreef Megumi het volgende:
Ik kan me er niet over opwinden. Dat hele gebied is een zooitje. En er is geen verschil tussen een fanatieke moslim of een orthodoxe jood.
Plus dat ze vaak vrijgesteld zijn van militaire dienst.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Jawel hoor. De laatste blaast zich niet op temidden schoolkinderen van de "andere partij".
Kom dan met een quote waar dat staat domme snotneusquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
Hamas wil nog steeds vernietiging Israëlquote:Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Als ik het goed begrijp is het dus zo:
Palestijnen willen israeliers doden.
Israeliers willen dat niet en zorgen ervoor dat deuren worden geopend door andere Palestijnen.
Palestijnen zijn boos dat ze geen Israeliers kunnen doodschieten?
Erg hoor
En daarom zou ik dus op hun vernietiging uit gaan. Tot de laatste die kan vechten. Of dat nou een man vrouw of kind is.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:00 schreef salutem het volgende:
[..]
Hamas wil nog steeds vernietiging Israël
Weer iemand die vindt dat mensenrechten selectief toegepast moeten worden...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Als ik het goed begrijp is het dus zo:
Palestijnen willen israeliers doden.
Israeliers willen dat niet en zorgen ervoor dat deuren worden geopend door andere Palestijnen.
Palestijnen zijn boos dat ze geen Israeliers kunnen doodschieten?
Erg hoor
Dat ze dat lekker zelf weten in hun land. 't Is ook nooit goed...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Plus dat ze vaak vrijgesteld zijn van militaire dienst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |