http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/142773/quote:Novum/AP) - Het leger van Israël stelt een onderzoek in naar nieuwe beschuldigingen dat militairen tijdens een recente operatie in de stad Nablus op de Westelijke Jordaanoever Palestijnse burgers hebben gebruikt als menselijk schild. Dat heeft het leger vrijdag meegedeeld.
Het Israëlische hooggerechtshof heeft het gebruik van burgers bij legeroperaties onwettig verklaard en de legerleiding heeft het officieel verboden. Toch zijn volgens de Israëlische mensenrechtenorganisatie B'Tselem vorige week twee minderjarige Palestijnen - een jongen van 15 en een meisje van 11 - tijdens huiszoekingen in Nablus gedwongen de huizen als eersten te betreden. Een cameraploeg van Associated Press Television News filmde op 25 februari een soortgelijk tafereel, waarin een 24-jarige vrouw bij huiszoekingen in de kasba van Nablus met soldaten mee naar binnen moest.
Tot 2005 liet het leger burgers eerst bij hun buren aankloppen als er een huiszoeking moest worden verricht. Het leger stelde dat dit werd gedaan om omstanders te beschermen, omdat eventueel verscholen strijders zich dan zonder verzet zouden overgeven. In 2005 verklaarde het hooggerechtshof deze tactiek echter in strijd met de wet. In augustus 2002 werd een 19-jarige Palestijnse student gedood toen hij bij zijn buren aanklopte en er een vuurgevecht uitbrak
quote:Two Border Policemen get prison terms for robbing Palestinians
By Nir Hasson, Haaretz Correspondent
Kfar Sava Magistrate's Court sentenced two Border Police troops Wednesday to six and three months in prison for stealing from Palestinians.
An additional Border Policewoman who participated in one of the robberies was given a one-year suspended sentence.
The troops, Doron Alon and Ya'akov Peretz, confessed to the charges in the context of a plea agreement. The two said that on occasion they stopped Palestinian taxi drivers while they were off duty, searched their vehicles and stole any money that they found. Their license plates were covered up during the robberies, in order to allow them to escape without being identified.
Advertisement
The presiding judge, Hanoch Fedder, wrote in the sentencing document that "these are severe to very severe crimes ? crimes that were carried out by the defendants while they were in uniform, identifying themselves as active policemen with authority. In their behavior, the policemen and Border Policemen represent a sort of mirror of the entire state ? in this instance, the defendants failed [due to] their deviant behavior."
Alon was sentenced to six months in prison, although the court will examine the possibility of converting the sentence to community service. Peretz was sentenced to three months in jail.
The two also received suspended sentences and ordered to pay NIS 1500 each in compensation to the complainants.
Border Policewoman Meirav Raphael was convicted of participating in one of the robberies, and was given a suspended sentence and ordered to pay NIS 1500 in compensation.
Bron : Haaretz.com
Het gaat over de Palestijnse gebieden, niet over Libanon.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef Drugshond het volgende:
ff een richtingsgevoel aan dit topic geven.
De gehele oorlog is fout, no argument on that one.
Maar in de nadagen van de oorlog kun je Israel wel een boel dingen aanrekenen. Clusterbommen zooi en zo....
Maar goed dat neemt omgekeerd niet weg wat de aanleiding was en zo. En dat is eigenlijk ook al een scheve driehoeksverhouding. Maar het lijkt me zo-ie-zo fout om het conflict te meten in termen van zij-zaten-goed.... en de rest zat fout. Want daarvoor is er wel iets meer aan de hand.
Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
ja laten we vooral vergeten dat palestijnen / arabieren / moslims terroristen zijn en het geheel in de schoenen schuiven van de joden. even afgezien van het feit dat de joden al dan niet het recht hadden daar een land te stichten.
Vanaf die bezette delen zijn keer op keer raketten afgevuurd op Israelische nederzettingen, die zou ik inderdaad ook nooit meer teruggeven, zo creeren ze in ieder geval een buffer, geef ze eens ongelijk. En als de inheemse bevolking eens wat minder vijandig zou zijn, zouden ze niet als beesten behandeld worden, het moet wel van twee kanten komen.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef callmeP het volgende:
[..]
Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....
Nee, dan kan je beter een bevolking hebben met kinderen die zichzelf samen met honderden onschuldige burgers opblazen uit het oogpunt van het verkrijgen 70 maagden.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef callmeP het volgende:
Een land stichten is een ding maar steeds meer delen bezetten en de inheemse bevolking als minderwaardige beesten te behandelen....
Dat mes snijdt aan twee kanten, dat weet jij net zo goed als ik, of moet er iemand even wat foto's van Israelische slachtoffers van bomaanslagen gaan posten ?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
Twilight Zone / Only twelve years old
[afbeelding]
Het meest morele leger ter wereld in actie.
En Nederlanders zijn babymoordenaars en drugdealers.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
ja laten we vooral vergeten dat palestijnen / arabieren / moslims terroristen zijn en het geheel in de schoenen schuiven van de joden. even afgezien van het feit dat de joden al dan niet het recht hadden daar een land te stichten.
Hou je posts vooral in dat subforum van je en bemoei je niet verder met de echte wereld, is mijn welgemeende advies aan jou.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Geeft het feit dat nederlandse burgers moorden plegen de politie het recht om onschuldige burgers te doden?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat mes snijdt aan twee kanten, dat weet jij net zo goed als ik, of moet er iemand even wat foto's van Israelische slachtoffers van bomaanslagen gaan posten ?
Grow a fucking brain.
Appels en peren. Onze situatie is ietsje anders dan die in Israel en Gaza, en je kan ook niet echt spreken over burgers, die lopen namelijk niet rond met volautomatische assaultrifles en rocketlaunchers. Beetje krom deze opmerking.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:33 schreef Doderok het volgende:
[..]
Geeft het feit dat nederlandse burgers moorden plegen de politie het recht om onschuldige burgers te doden?
quote:Op zondag 11 maart 2007 04:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Appels en peren. Onze situatie is ietsje anders dan die in Israel en Gaza, en je kan ook niet echt spreken over burgers, die lopen namelijk niet rond met volautomatische assaultrifles en rocketlaunchers. Beetje krom deze opmerking.![]()
quote:De politie Haaglanden heeft een grote hoeveelheid wapens en ruim 10.000 stuks munitie gevonden bij invallen in huizen en een loods in de omgeving van Den Haag.
quote:WAPENVONDST IN AMSTELVEEN
Zelfs vandaag nog was de explosieve opruimingsdienst bezig het huis vol met chemicaliën van de scheikundeleraar René P. in Amstelveen te ontmantelen.
Slechts enkele titels uit de nederlandse persquote:De Nationale Recherche heeft in een appartement in Amsterdam een grote wapenvondst gedaan. Er werden twintig handgranaten, twaalf pistolen en revolvers, een geweer, drie Uzi's en twee Kalashnikovs gevonden.
Ook lagen in het appartement een anti-tankraket, geluiddempers en dozen munitie.
plaats je ook foto’s van uit elkaar gereten mensen en kinderen door bommen van de arabieren ?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
zeker ben ik een echte turk, besneden en al, dus mocht je glijmiddel hebben en er klaar voor zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.
Duh de situatie in Nederland en in de bezette gebieden vergelijken. Goh ik had niet vewacht dat er iemand zo dom was. Maar ik zie het toch maar weer.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:43 schreef Doderok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Slechts enkele titels uit de nederlandse pers![]()
Maar ik neem aan dat je enkel onschuldige kinderen mag doden als ze tot een ander volk behoren?
Een echte Turk moet per se een jodenhater zijn, verneem ik uit deze dubieuze post?quote:Op zondag 11 maart 2007 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je een (ruwe) Turk was. Met dit soort teksten weet ik inmiddels wel beter.²
Als jij hun terroristen noemt, hoe noem je de joden dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
Joden wellicht? Doe 'ns een gokjequote:Op zondag 11 maart 2007 12:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als jij hun terroristen noemt, hoe noem je de joden dan?
Dit is wel weer heel kort door de bocht he Meki?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef Meki het volgende:
dit zijn duidelijke nazi-praktijken. Maar de hele wereld slaapt door. Welterusten
Dat was een antwoord op de bewering dat burgers in Nederland geen automatische wapens of rocket launchers hadden. En ik vergelijk de situatie niet, ik hekel het idee dat de mensenrechten een relatief recht zijn, afhankelijk van waar je toevallig geboren bent.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:54 schreef niet_links het volgende:
[..]
Duh de situatie in Nederland en in de bezette gebieden vergelijken. Goh ik had niet vewacht dat er iemand zo dom was. Maar ik zie het toch maar weer.
Je geeft er wel een heel eigen wending aan, vind je ook niet ? Natuurlijk weet ik dat er hier ook wapens zijn, het verschil zit em erin dat ze er daar openlijk mee over straat lopen, en te pas en te onpas in de lucht gaan lopen knallen (wat overigens ONTZETTEND dom is, wat omhoog gaat komt ook weer omlaag), en hier liggen ze verstopt in een loods, omdat wapens hier simpelweg illegaal zijn. Het is nog steeds het verhaal van de appel en de peer.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op de bewering dat burgers in Nederland geen automatische wapens of rocket launchers hadden. En ik vergelijk de situatie niet, ik hekel het idee dat de mensenrechten een relatief recht zijn, afhankelijk van waar je toevallig geboren bent.
Maar dat jullie die discussie ten allen prijze vwillen vermijden begrijp ik best.
Waar leg jij de grens dan, wanneer hoeven ordediensten en strijdkrachten de mensenrechten niet meer te eerbiedigen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je geeft er wel een heel eigen wending aan, vind je ook niet ? Natuurlijk weet ik dat er hier ook wapens zijn, het verschil zit em erin dat ze er daar openlijk mee over straat lopen, en te pas en te onpas in de lucht gaan lopen knallen (wat overigens ONTZETTEND dom is, wat omhoog gaat komt ook weer omlaag), en hier liggen ze verstopt in een loods, omdat wapens hier simpelweg illegaal zijn. Het is nog steeds het verhaal van de appel en de peer.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dit is wel weer heel kort door de bocht he Meki?
Gelijk alles wat Israel doet koppelen aan de Nazi's![]()
Het is niet goed wat ze doen maar omdat weer gelijk te koppelen aan de Nazi's is wel een hele grote stap
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ik keur het niet goed maar ik kan het wel begrijpen. Ze vechten tegen een niet als strijdende macht te herkennen vijand die overal kan zitten, zelfmoord aanslagen pleegt en overal boobytraps achter laat.
Inderdaad. Er valt met goed fatsoen geen begrip op te brengen voor de werkwijze van Israël, maar het gros van onze Nederlandse vrinden schijnt dat niet te willen inzien.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe kan je een nazi-praktijk begrijpen meneer ??
Dat is jouw mening. Maar let even op dat meki tussen de regels door de oorzaak van het hele probleem dat het MO tegen Israel heeft verklapt. Hij vergelijkt de Israelisch met de Nazi's en de moslims met de 40-45-joden. Dit is het hele probleem namelijk. In de "Heilige" koran staat dat de moslims de rol van de joden over gaan nemen. Zolang ze dat denken zal het probleem blijven bestaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef retteketet het volgende:
[..]
Inderdaad. Er valt met goed fatsoen geen begrip op te brengen voor de werkwijze van Israël, maar het gros van onze Nederlandse vrinden schijnt dat niet te willen inzien.
Als ze nou daadwerkelijk een buffer zouden neerzetten, á la. Maar een groot gedeelte van het bezette gebied wordt meteen weer volgeplempt met nieuwe nederzettingen. Dus niks buffer, het is gewoon ordinaire annexatie.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vanaf die bezette delen zijn keer op keer raketten afgevuurd op Israelische nederzettingen, die zou ik inderdaad ook nooit meer teruggeven, zo creeren ze in ieder geval een buffer, geef ze eens ongelijk.
Dat klinkt zo mooi in theorie. Maar een geweldsspiraal breek je niet zomaar door. Nogmaals, de hele situatie daar is verneukt en goed en slecht zijn concepten die daar praktisch niet bestaan, maar het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Inderdaar. Van twee kanten.quote:En als de inheemse bevolking eens wat minder vijandig zou zijn, zouden ze niet als beesten behandeld worden, het moet wel van twee kanten komen.
idd. de nazi's zijn de buurlanden die al 3 oorlogen hebben gewaagd.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:07 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Maar let even op dat meki tussen de regels door de oorzaak van het hele probleem dat het MO tegen Israel heeft verklapt. Hij vergelijkt de Israelisch met de Nazi's en de moslims met de 40-45-joden. Dit is het hele probleem namelijk. In de "Heilige" koran staat dat de moslims de rol van de joden over gaan nemen. Zolang ze dat denken zal het probleem blijven bestaan.![]()
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Ylias het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel hun eer als meest gehate land ter wereld hoog houden.
Dit lukt aardig met zulke praktijken. Ik neem het ze niets eens kwalijk. Van hen verwacht je niets anders. Wel het beschaafde westen die hier niet tegen wil optreden.
Kortom de Palestijnen staan er alleen voor. Israel kan doen wat ze wil.
Dus ben je het ermee eens dat ze daarvoor zelfs kleine (lafhartige molism-) meisjes als schild mogen gebruiken?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
ik geloof geen ruk van het verhaal van het palestijnse meisje. media is de grootste vriend van de moslims, maar erg doorzichtig ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:26 schreef Ylias het volgende:
Dus ben je het ermee eens dat ze daarvoor zelfs kleine (lafhartige molism-) meisjes als schild mogen gebruiken?
En helaas voor je is religie niet de oorzaak va n het conflict.
Media grootste vriend van de moslims?? Dit is nieuw voor mij. De Media leeft van de negatieve berichtgeving over de Islam. Maar nu het een bericht betreft over het onrecht tegenover een moslimmeisje, is de Media opeens ongeloofwaadig.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof geen ruk van het verhaal van het palestijnse meisje. media is de grootste vriend van de moslims, maar erg doorzichtig ook.
zeker als je weet dat de raketschieters vanuit scholen en ziekenhuizen schieten. de vijand daar is niet zo barmhartig of humaan, eerder monsters.
ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed danquote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
Mohammed heeft losjes uit de pols geciteerd uit de Talmoed (zonder bronvermelding). Tegenwoordig noemen we dat plagiaat Meki!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed dan
En alle andere die zichzelf opblazen?quote:Op zondag 11 maart 2007 04:23 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen dus ? wat verwacht je nou van hun boek Talmoed dan
hoe kan je terroristen begrijpen ? en niet alleen begrijpen maar ook steunenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:
Ik geloof er ook geen reet van want die Israelies moeten eigenlijk weten , dat het een Palestijn volledig Worst is , of er 1 of 100 Kinderen bij een aanslag om het leven komen. En menselijk schild heeft daarom ook absoluut geen functie.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het probleem om een palestijn als mensenlijk schild te gebruiken? Palestijnen gebruiken kinderen als menselijke bommen
Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Hoe kunt u dan een bomaanslag begrijpen meneer? Te kort door de bocht Meki, die hele oorlog is de schuld van de Joden én de Palastijnen. De praktijken zijn inderdaad niet te begrijpen, evenals een bomaanslag op een bus waar kinderen bij om het leven komen....
Alleen sla je dát over.
![]()
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:45 schreef B4CO het volgende:
[..]
Er staat in iedergeval niet in dat ze moslims moeten doden en geweld moeten gebruiken!
Zie je t anders? kom dan met bewijzen domme dwaas met je doordrammende gedrag.
Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
elke dag krijgen de Palestijnen de nazi-praktijken om zich heen.
De rest hoor je niet inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat sla ik helemaal niet over. de laaste aanslag is een jaar geleden. maar deze nazi-praktijken gebeuren elke dag.
elke dag krijgen de Palestijnen de nazi-praktijken om zich heen.
Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???quote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
het doet mij persoonlijk ook pijn hoe Palestijnen behandeld worden door Israel met hun nazi-praktijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar is je opwinding over de misdaden begaan door palestijnen?
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffersquote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niet moslims mogen ook worden afgeslacht dus wat is het verschil???
Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja gooi er een H-bom op en opgelost zou ik bijna zeggen.
Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .quote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Die redenatie kan je omdraaien en zo op je zelf toepassen. Het opblazen van onschuldige burgers bijvoorbeeld of het nou om Israel gaat of de Palestina is namelijk allebij even erg.
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-Uquote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef salutem het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-U
Waar ze een opleiding kunnen volgen..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:
[..]
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
IESLAM IS VREDE ownee IES LAM.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=565mx1Elq-U
Ik hoor jou trouwens niet over de grootste veroorzaker van palestijnse slachtoffers, de palestijnse milities.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. maar ik heb het over wakker bij Joodse slachtoffers en slapen bij Palestijnse slachtoffers
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaarsquote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar ze een opleiding kunnen volgen..
Connie Mus had daar een tijdje geleden een item over, veel palestijnse kids laten zich maar al te graag arresteren voor een relatief klein vergrijp omdat ze dan in Israel een opleiding kunnen volgen, iets wat ze thuis niet kunnen.
Je overdrijft een beetje het zijn er geen honderduizenden. En elk mensen leven is waardevol. Elke dode is er een te veel. Je had het eens over provoceren. Elk Palastijn en Hamas lid weet wat de gevolgen zijn van het ontvoeren van twee soldaten van Israel. Het is aan de incompetentie van hun leiders en strategen te danken dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:
[..]
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
Onzin is ergens anders.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaars
een soort als service. ze goien hem vol met Israeli´s en zetten hem op de plek waar de zelfmoordenaar komt.
zeg dat even Pietverdriet even. Maar dat is zeker de waarheid voor jou hequote:
Ik geloof niet in een waarheid en een god of gebod dat is meer jou pakkie aan denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg dat even Pietverdriet even. Maar dat is zeker de waarheid voor jou he
aach hou toch eens op. Hoe je het nu vertelt stelt een Palestijns kind voor jou niks voor. je hecht teveel voor een Joods kind.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje het zijn er geen honderduizenden. En elk mensen leven is waardevol. Elke dode is er een te veel. Je had het eens over provoceren. Elk Palastijn en Hamas lid weet wat de gevolgen zijn van het ontvoeren van twee soldaten van Israel. Het is aan de incompetentie van hun leiders en strategen te danken dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.
Iets wat de Hamas ook heeft toegegeven. En tja waarom zouden de lieders van die bewegingen niet eens in het belang van hun eigen mensen hun verlies kunnen toegeven en eens kunnen gaan praten i.p.v provoceren en vechten. Twee stappen terug doen om er een vooruit te kunnen zetten zie ik niet als gezichtsverlies.
Waarom steun je Israel dan ?? in hun optreden tegen de Palestijnen en Libanezen waarbij Israel een genocide en een massamoord begaatquote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Megumi het volgende:
elk mensen leven is waardevol zie ik Je leest weer te selectief Meki.
Als je met dit soort onzin komt, waarom zou ik je gehuil dan nog serieus nemen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow er was ook een uitzending geweest met Conny Mus waar Israeli´s graag bussen klaar zet voor zelfmoordenaars
een soort als service. ze goien hem vol met Israeli´s en zetten hem op de plek waar de zelfmoordenaar komt.
Wie kwam eerst met onzin dat ze dat vrijwillig deden ??quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je met dit soort onzin komt, waarom zou ik je gehuil dan nog serieus nemen?
Waar zeg ik dat ik Israel steun. Weer selectief lezen Meki. Ik zij al dat ik geen verschil zie tussen een fanatieke moslim of jood. Ik verfoei bij de.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom steun je Israel dan ?? in hun optreden tegen de Palestijnen en Libanezen waarbij Israel een genocide en een massamoord begaat
Oh, je wilt zeggen dat die kids worden gedwongen door palestijnse milities?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie kwam eerst met onzin dat ze dat vrijwillig deden ??
Jawel hoor. De laatste blaast zich niet op temidden schoolkinderen van de "andere partij".quote:Op zondag 11 maart 2007 04:36 schreef Megumi het volgende:
Ik kan me er niet over opwinden. Dat hele gebied is een zooitje. En er is geen verschil tussen een fanatieke moslim of een orthodoxe jood.
Plus dat ze vaak vrijgesteld zijn van militaire dienst.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Jawel hoor. De laatste blaast zich niet op temidden schoolkinderen van de "andere partij".
Kom dan met een quote waar dat staat domme snotneusquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut wel. niet-joden mogen ze doodmaken.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. het enige wat je kan doen is niet eenzijdig te zijn.
dus hou op met doorslapen bij Palestijnse slachtoffers die in duizenden lopen
en hou dan gelijk op met wakker te zijn bij 1 Joodse slachtoffer
Hamas wil nog steeds vernietiging Israëlquote:Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Als ik het goed begrijp is het dus zo:
Palestijnen willen israeliers doden.
Israeliers willen dat niet en zorgen ervoor dat deuren worden geopend door andere Palestijnen.
Palestijnen zijn boos dat ze geen Israeliers kunnen doodschieten?
Erg hoor
En daarom zou ik dus op hun vernietiging uit gaan. Tot de laatste die kan vechten. Of dat nou een man vrouw of kind is.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:00 schreef salutem het volgende:
[..]
Hamas wil nog steeds vernietiging Israël
Weer iemand die vindt dat mensenrechten selectief toegepast moeten worden...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Als ik het goed begrijp is het dus zo:
Palestijnen willen israeliers doden.
Israeliers willen dat niet en zorgen ervoor dat deuren worden geopend door andere Palestijnen.
Palestijnen zijn boos dat ze geen Israeliers kunnen doodschieten?
Erg hoor
Dat ze dat lekker zelf weten in hun land. 't Is ook nooit goed...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Plus dat ze vaak vrijgesteld zijn van militaire dienst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |