De Palestijnen zetten al decennia lang minderjarigen in als strijders. Mochten ze sneuvelen of gevangen genomen worden is er weer een propaganda overwinning geboekt. Dat het inzetten van kindsoldaten in burger een dubbele oorlogsmisdaad is zal je de Palestina-fans niet over horen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Meki het volgende:
[..]
beide zijn erg. Maar je gaat me toch niet zeggen dat 30 Joodse mensen gaat vergelijken met DUIZENDEN Palestijnse / Libaneze burgers en gaat me toch niet vertellen dat het niet erg is dat ER HONDERDEN KINDEREN WORDEN VASTGEHOUDEN IN ISRAELISCHE STRAFKAMPEN .
Stompzinnige achterlijke klootzak.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Het inzetten van kindsoldaten is geen enkel land, wat naar de tering is, vreemd.
Een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een kind komt even hard aan als een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een professionele soldaat.
weer'[/i]
Dit kan best kloppen, maar wanneer het gaat over de detentie van jonge kinderen door Israël mag dat ook in een ander perspectief bezien worden, namelijk het kindsoldaat dat door de Palestijnen worden ingezet.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Het inzetten van kindsoldaten is geen enkel land, wat naar de tering is, vreemd.
Een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een kind komt even hard aan als een kogel uit een AK-47 vastgehouden door een professionele soldaat.
Daarbij is het ook weer negatieve propaganda op de manier van 'kijk al die Palestijnen eens kindsoldaten inzetten, hoe wreed moeten ze wel niet zijn, bom erop / muur eromheen / boycot en klaar weer'
Wil je beweren dat ik het goedkeur ofzo?quote:
Ik verwacht inderdaad niet dat een kind van 10 volwassen kan nadenken, en dus flink gemanipuleerd is. Termen als "Israel is de as van het kwaad", "het staat geschreven" e.d. Zo'n kind zal meer een product van zijn omgeving zijn, gok ik. De vraag is dan wat je oplost door die kids vast te zetten.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit kan best kloppen, maar wanneer het gaat over de detentie van jonge kinderen door Israël mag dat ook in een ander perspectief bezien worden, namelijk het kindsoldaat dat door de Palestijnen worden ingezet.
nee weer iemand die vindt dat de israelisch moeten vechten tegen een onzichtbare hond van een vijand.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Weer iemand die vindt dat mensenrechten selectief toegepast moeten worden...
doet me eerder denken aan vieze ratten die helemaal niks voor hun eigen volk over hebben, maar wel israel willen uitroeien. ratten van alle islamitische landen en ratten die eerst (voor israel, tijdens israel en na israel) de palestijnenen afmaakten, in kampen stopten en gewoon voor de lol/quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Yildiz het volgende:
Termen als 'onzichtbare vijand' doen me denken aan Vietnam.
Integendeel, ik vind dat de Palestijnen in de eerste plaats geen Israeliers moeten doodschietenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Weer iemand die vindt dat mensenrechten selectief toegepast moeten worden...
Er worden willekeurig Palestijnen opgepakt die vastzitten in Israelische strafkampen met zeer slechte omstandigheden.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:59 schreef CeeJee het volgende:
[..]
De Palestijnen zetten al decennia lang minderjarigen in als strijders. Mochten ze sneuvelen of gevangen genomen worden is er weer een propaganda overwinning geboekt. Dat het inzetten van kindsoldaten in burger een dubbele oorlogsmisdaad is zal je de Palestina-fans niet over horen.
[afbeelding]
"Wèèèèèèhhh... maar ZIJ hebben het gedáááááán..."quote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Er worden willekeurig Palestijnen opgepakt die vastzitten in Israelische strafkampen met zeer slechte omstandigheden.
Dit moet je afkeuren en niet een poging doen tot goedpraten.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:00 schreef salutem het volgende:
[..]
Hamas wil nog steeds vernietiging Israël
het zijn kinderen dus hoepel op met zo´n reactiequote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
"Wèèèèèèhhh... maar ZIJ hebben het gedáááááán..."
Nou nee. Ik reageer precies zoals ik wil en zoals jij erom vraagt. Oelewapper.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
het zijn kinderen dus hoepel op met zo´n reactie
Het zijn geen kinderen maar kleine gehersenspoelde gekken. Zodra je mans genoeg bent om een wapen te dragen ben je mans genoeg om dood geschoten te worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Meki het volgende:
[..]
het zijn kinderen dus hoepel op met zo´n reactie
Hamas wil de vernietiging van Israel, Hamas wil dus oorlog, dan krijgt Hamas oorlog, snap niet waarom je dan loopt te huilen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo zou elke slachtoffer die getroffen denken over Israel.
dat is net als hoe jij denkt over Al Qaida
denkt Hamas over Israel
en beiden hebben gelijk
Het zou nog beter zijn als er een moderator hem eens zou wijzen op zijn kromme postgedrag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:49 schreef B4CO het volgende:
Jongens, waarom kappen jullie nou niet om Meki te bashen, jullie weten toch hoe die is, je geeft m zo zn zin en gaat ie alleen maar door.
Meki is moslim, hij zal er natuurlijk alles aan doen om ieder bericht zo te manipuleren dat het naar zijn hand te zetten is.
En als iemand gelijk heeft, dan geeft hij dat niet toe, dan haalt hij er andere dingen bij zoals kinderen die "onschuldig" dood gaan en of jij voor terroristen bent etc..
Enige remedi, negeer hem.
Zodra je mans genoeg bent om in een stoel te gaan zitten (van een tank bijv.) ben je mans genoeg om een hellfire-raket op je neus te krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het zijn geen kinderen maar kleine gehersenspoelde gekken. Zodra je mans genoeg bent om een wapen te dragen ben je mans genoeg om dood geschoten te worden.
Ja, en?quote:Je kunt die kinderen niet vergelijken met nederlandse kinderen, die kinderen worden vanaf de geboorte gehersenspoeld en opgestookt om zichzelf en anderen te doden![]()
Als er oorlog is moet je inderdaad niet gek opkijken als je doodgeschoten wordt, hetzelfde voor de man in de tank. Je weet dat je daarmee het risico loopt dat dit gebeurt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zodra je mans genoeg bent om in een stoel te gaan zitten (van een tank bijv.) ben je mans genoeg om een hellfire-raket op je neus te krijgen.
Wat is dat nou voor vergelijking
[..]
Waarom zou je mensen die jou willen doden niet in de gevangenis mogen zetten? De schuldigen zijn de ouders die hun kinderen opvoeden met haat tegen een beter en eerlijker volk dan ze zelf zijn.quote:Ja, en?
Die kinderen? Betekend dat dat je zomaar gewoon wat kinderen hier of daar in het gevang kan zetten?
Tof hoor. Israel is wel "moreel" bezig ja. Maak een toneelstuk over mensenrechten daar, als Israëliër, en je wordt gemarteld. De ironie.
Het bleek al met de Libanon-oorlog, als Israël al 'beter' is dan Libanon, is het niet veel.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom zou je mensen die jou willen doden niet in de gevangenis mogen zetten? De schuldigen zijn de ouders die hun kinderen opvoeden met haat tegen een beter en eerlijker volk dan ze zelf zijn.
Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die een zogenaamd Westerse en democratisch leger en overheid vergelijken met wat terroristen doen.
Nee, terroristen doen dat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafdquote:Mocht Israel ooit de methoden van de terroristen geheel overnemen is het conflict in een paar uur voorbij met de dood van de meeste Palestijnen.
nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren. het getuigd wel van prematuur aan de zijde van de arabieren met hun bodemschatten anders had het nooit tot stand kunnen komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef Posdnous het volgende:
Nee, terroristen doen dat.
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Lol, en dat geloof jij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef PVV het volgende:
[..]
nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren.
dat wordt inderdaad lastig als de leider van je land (arafat) zelf het geld houdt, miljarden steun opmaakt aan semtex en de moeders van terroristen die zich hebben opgeblazen op een bruiloft, markt of café te belonden voor hun fantastische opvoeding. .quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lol, en dat geloof jij?. dacht je dat het zo'n kunst is met ik weet niet hoeveel miljarden hulp een land op te bouwen in zo'n gebied.
De terroristen hebben brede steun in de Palestijnse bevolking, iets dat ze recent nog aangetoond hebben door een terreurorganisatie als regering te kiezen.quote:
De terroristen proberen met de (beperkte) middelen die ze hebben zo veel mogelijk willekeurige Israeli's te doden. Omgekeerd niet, je zou je de slachting moeten voorstellen als Israel voor elke Qassam raket een van hun (veel effectievere) raketten zouden terugschieten op willekeurige Palestijnen.quote:Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef Posdnous het volgende:
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)
En hier kom jij met de mededeling dat je 't verschil tussen Israël en Palestijnse terroristen niet ziet![]()
If you cannot solve a problem with force, USE MORE FORCE..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef Posdnous het volgende:
Nou, met zo'n briljante veiligheidsdienst kun je toch wel wat gerichter werken lijkt me. Het kan nooit minder intelligent dan dit in ieder geval, zelfs niks doen is nog beter.
FILMPJE !!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.
Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolkingquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolking
Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?quote:Zoals iemand al eerder zei, wanneer israel dezelfde technieken als de terroristen gaat toepassen is er van het hele palestijnse geneuks niks meer over.
Doet Israel dat dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?
Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.quote:[..]
Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?
Niet echt hetzelfde als hele steden platgooien qua schade en slachtoffers lijkt me.
Ze zijn aarid gop weg ja.quote:
Het is in ieder geval buitenproportioneel. Van een staat die gesteund wordt door het westen en zichzelf beschaafd noemt verwacht ik wel een wat menselijker en vooral slimmere benadering.quote:Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.
Je doet nu alsof Israel hele steden platgooit... je reinste onzin.
hij heeft gewoon gelijk.quote:
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk.
wat nou als jij een wapen had en er stond een kind tegenover je met een wapen in zijn handen en wilt je afknallen, wat doe je dan ?
je bent zelf een stompzinnige achterlijke klootzak![]()
ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldatenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:
[..]
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.
Daaaaaag![]()
![]()
![]()
nee dat is idd helemaal niet normaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:
[..]
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.
Daaaaaag![]()
![]()
![]()
Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldaten
dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef salutem het volgende:
[..]
Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.
Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeft
het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef salutem het volgende:
[..]
Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Hier niet daar niet, nergens niet owke ?![]()
![]()
![]()
Oooooh en nu is het weer niet normaal ?!?!!? Dude make up ur mind...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.
heb ik ooit gezegt dat ik daarvoor was ?
ik heb nooit gezegt dat het normaal is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:50 schreef salutem het volgende:
[..]
Oooooh en nu is het weer niet normaal ?!?!!? Dude make up ur mind...
Als je serieus genomen wilt worden (iig niet door mij)
waar ben je tegen? tegen een nepvolk dat hun kinderen van geboorte af aan indoctrineert en vertelt dat de jood hun bloed drinkt en door hun matzes doet? dat het cool is om 600 vrouwen en kinderen de zee in te drijven?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegt dat het normaal is.
alleen dat ik het met die gast eens was, mensen in die landen zullen echt niet opkijken als ze een kindsoldaat zien zoals wij dat doen.
ik ben er zelf ook tegen ...
ook, maar ook tegen kindsoldaten, geef ze lekker een opleiding ofzo ipv ze op te lijden om oorlog te voedenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar ben je tegen? tegen een nepvolk dat hun kinderen van geboorte af aan indoctrineert en vertelt dat de jood hun bloed drinkt en door hun matzes doet? dat het cool is om 600 vrouwen en kinderen de zee in te drijven?
Mensen die Palestina steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
Mensen die Israel steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Israel te beschermenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef salutem het volgende:
[..]
Mensen die Palestina steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Palestina te beschermenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Israel te beschermen
Hahah je droomt wel veel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Palestina te beschermen
Heb jij je vlucht al geboekt naar Palestina ? Nee ?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahah je droomt wel veel.
Welke kinderen bescherm je ??. Bescherm je ook de honderden kinderen die gegijzeld zijn in Israelische strafkampen ?
bescherm je ook de honderden kinderen die de dood vonden in Palestina
of steun je de Joodse kinderen die met een teddybeer naar bed gaan ????.
![]()
welke mongolen blazen zichzelf op in scholen en bussen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahah je droomt wel veel.
Welke kinderen bescherm je ??. Bescherm je ook de honderden kinderen die gegijzeld zijn in Israelische strafkampen ?
bescherm je ook de honderden kinderen die de dood vonden in Palestina
of steun je de Joodse kinderen die met een teddybeer naar bed gaan ????.
![]()
Wie is Baruch Goldstein?quote:Op donderdag 15 maart 2007 06:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
welke mongolen blazen zichzelf op in scholen en bussen ?![]()
Dat is er een, nog een stuk of 50 en we komen in de buurt.quote:
In dat artikel wordt er gesproken over "regret and dismay" over de slachtoffers. Een aanslag met 92 doden door een Palestijn zou niet zo worden ontvangen door de Palestijnen, eerder met een groot feest en een verering van de dader.quote:
Veroordeling van Israel maar negeren van de oorlogsmisdaden die de Palestijnen begaan. Precies wat ik eerder aangaf. Een lid van de Palestijnse delegatie is ook niet de beste bron.quote:
Doen ze dat dan? Hoe is dat bericht naar buiten gekomen? Door de IDF? Door de Palestijnen? Door onafhankelijke nieuwsbureaus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zit namelijk niet in die situatie, noch ben ik (was ik) een strategist. En dat bedoel ik nou. Ik mag dan wel pro-Israël overkomen, maar ik weet er het fijne niet van. Ik kan het me ook niet indenken, want ik ken de beide situaties niet.quote:Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
Daar is ook een apart topic voor... maar ja...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:05 schreef Leipo666 het volgende:
jezus zeg, zit ik ff een topic te lezen waar een stel mensen elkaars woorden selectief lezen en verdraaien om zo tegenover elkaar te komen staan
lijkt Israel vs. Palastina wel
Gezellig en een randdebiel in een topic ? hmm, wat klopt er niet.........quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar is ook een apart topic voor... maar ja...
Gaat wel erg ver om te zeggen dat je geen kids verdient of niet als je één van beide partijen wel of niet steunt...
Laten we het maar ff lekker gezellig houden
André Hazes' hartquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:11 schreef salutem het volgende:
[..]
Gezellig en een randdebiel in een topic ? hmm, wat klopt er niet.........
Kijk, als jij een gebied binnentrekt en roept dat er in een boek staat dat het van jou is, vervolgens de oorspronkelijke bewoners onderdrukt, en ze als beesten behandeld, dan moet je niet gek opkijken dat ze boos worden. Daar staat wel tegenover dat de palestijnen ook geen lievertjes zijn, en ook kinderen en babies vermoorden. Niet huilen dus dat het onrecht is als het bij hen ook gebeurt dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
Mooi toch, hoe elke serieuze en interessante discussie op Fok! monddood wordt gemaakt door de aanhangers van politieke absolutismen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:05 schreef Leipo666 het volgende:
jezus zeg, zit ik ff een topic te lezen waar een stel mensen elkaars woorden selectief lezen en verdraaien om zo tegenover elkaar te komen staan
lijkt Israel vs. Palastina wel
monddood hoe eerder hoe beter.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mooi toch, hoe elke serieuze en interessante discussie op Fok! monddood wordt gemaakt door de aanhangers van politieke absolutismen?
Maakt de hele situatie lekker makkelijk, die goed-tegen-fout-gedachte.
ik zat het net te bekijken en wilde het ook posten. eat that meki. stakker.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:
[..]
monddood hoe eerder hoe beter.....
http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
Het is niet zo dat Palestijnen Joodse mensen lief vinden, dat maakt ze niet allemaal terrorist natuurlijk, maar het maakt de steun voor de werkelijke terroristen er niet minder om.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Ik neem aan dat alle Palestijnen terroristen zijn door dat filmpje?
ware het niet dat ik al heel veel filmpjes heb gezien waarbij soms zelfs hele schoolklassen, geïndoctrineerd als ze zijn, de jood als het grote kwaad zien. dit filmpje is helaas geen uitzondering, het benadrukt de walgelijkheid van palestijnen en hun kinderen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Ik neem aan dat alle Palestijnen terroristen zijn door dat filmpje?
Dit illustreert toch mooi wat Meki en consorten voor een zenders kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:
[..]
monddood hoe eerder hoe beter.....
http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
MEMRI = joden = leugensquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
De vraag is, wat gaat Meki over dat clipje zeggen?
"Geen wonder want Israël sluit kinderen op in strafkampen met zeer slechte omstanders"quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
De vraag is, wat gaat Meki over dat clipje zeggen?
En je denkt dat Joodse kinderen de Palestijnen het liefst bloemetjes sturen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ware het niet dat ik al heel veel filmpjes heb gezien waarbij soms zelfs hele schoolklassen, geïndoctrineerd als ze zijn, de jood als het grote kwaad zien. dit filmpje is helaas geen uitzondering, het benadrukt de walgelijkheid van palestijnen en hun kinderen.
Ik hoor toch verdomt weinig over Israeliers die doelbewust palestijnse kinderen op weg naar school opblazen, of discotheken als doel zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En je denkt dat Joodse kinderen de Palestijnen het liefst bloemetjes sturen?
nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En je denkt dat Joodse kinderen de Palestijnen het liefst bloemetjes sturen?
Bij het laatste offensief werden zeer precies de Hezbolla aanhangers gepakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef Posdnous het volgende:
Natuurlijk niet, die zijn ook niet opgevoed met het idee van zelfmoordaanslagen, die hebben nota bene een eigen leger die de klusjes voor hen opknapt, maar die vinden het wel geweldig als het leger weer eens een zooi Palestijnse huizen platbombardeert met alle gevolgen van dien.
wanneer ik iets over vredes bewgingen hoor, dan zijn dat altijd joodse bewegingen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef Posdnous het volgende:
Natuurlijk niet, die zijn ook niet opgevoed met het idee van zelfmoordaanslagen, die hebben nota bene een eigen leger die de klusjes voor hen opknapt, maar die vinden het wel geweldig als het leger weer eens een zooi Palestijnse huizen platbombardeert met alle gevolgen van dien.
volgens mij groeien ze op met zelfmoordterroristen om zich heen, nog erger. heb je filmpjes van juichende israelisch als israel weer een palestijns terroristenhol opruimt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef Posdnous het volgende:
Israel kent bv een flinke vredesbeweging, zie ik aan de hezbomla kant niet gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.
heb jij tientallen, of zelfs één, filmpje(s) waarin je ziet dat de joodse kinderen van jongs af aan haat wordt bijgebracht voor de palestijnen?
Dan moet je beter opletten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef CANARIS het volgende:
[..]
wanneer ik iets over vredes bewgingen hoor, dan zijn dat altijd joodse bewegingen..
ik ken niet 1 palestijnse beweging die zich van het geweld dmv zelfmoordaanslagen duidelijk distantieert.
Nee natuurlijk niet. Hte zijn vooral de underdogs die emotioneel worden lijkt me. (Overigens zijn er vaak genoeg beelden geweest van fanatieke kolonisten die feestjes bouwden als er weer een wraak genomen was door het leger.)quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij groeien ze op met zelfmoordterroristen om zich heen, nog erger. heb je filmpjes van juichende israelisch als israel weer een palestijns terroristenhol opruimt?
Kijk dan maar eens naar de reacties van de joodse kolonisten (je weet wel, die debielen die op het land van anderen gaan bouwen, omdat ze een boekje hebben waarin staat dat het van hen is), of verdien je eens in de Hassidim. Die haten ook alles en iedereen die niet strikt de joodse weten en gewoonten aanhoudt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij groeien ze op met zelfmoordterroristen om zich heen, nog erger. heb je filmpjes van juichende israelisch als israel weer een palestijns terroristenhol opruimt?
en plegen die groepen ook aanslagen op palestijnse burgers eik?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens naar de reacties van de joodse kolonisten (je weet wel, die debielen die op het land van anderen gaan bouwen, omdat ze een boekje hebben waarin staat dat het van hen is), of verdien je eens in de Hassidim. Die haten ook alles en iedereen die niet strikt de joodse weten en gewoonten aanhoudt.
Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens naar de reacties van de joodse kolonisten (je weet wel, die debielen die op het land van anderen gaan bouwen, omdat ze een boekje hebben waarin staat dat het van hen is), of verdien je eens in de Hassidim. Die haten ook alles en iedereen die niet strikt de joodse weten en gewoonten aanhoudt.
ja maar dat vertellen de rode blaadjes en al jazeera er natuurlijk niet bij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.
wil je het ook nog even over de bufferzones na drie oorlogen hebben? je kan wel net doen of er geen feiten zijn, maar helaas. voor jou.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef Posdnous het volgende:
Ah, de 'keurig gekocht' theorie.
http://www.youtube.com/watch?v=4vPAkc5CLgcquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:23 schreef Schepseltje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=t_B1H-1opys
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |