abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47278131
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef Andyy het volgende:

[..]

het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.
heb ik ooit gezegt dat ik daarvoor was ?
Oooooh en nu is het weer niet normaal ?!?!!? Dude make up ur mind...
Als je serieus genomen wilt worden (iig niet door mij )
  FOK!Fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 21:21:12 #152
145146 Andyy
pi_47279334
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:50 schreef salutem het volgende:

[..]

Oooooh en nu is het weer niet normaal ?!?!!? Dude make up ur mind...
Als je serieus genomen wilt worden (iig niet door mij )
ik heb nooit gezegt dat het normaal is.
alleen dat ik het met die gast eens was, mensen in die landen zullen echt niet opkijken als ze een kindsoldaat zien zoals wij dat doen.
ik ben er zelf ook tegen ...
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:23:29 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47279414
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef Andyy het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegt dat het normaal is.
alleen dat ik het met die gast eens was, mensen in die landen zullen echt niet opkijken als ze een kindsoldaat zien zoals wij dat doen.
ik ben er zelf ook tegen ...
waar ben je tegen? tegen een nepvolk dat hun kinderen van geboorte af aan indoctrineert en vertelt dat de jood hun bloed drinkt en door hun matzes doet? dat het cool is om 600 vrouwen en kinderen de zee in te drijven?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  FOK!Fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 21:55:09 #154
145146 Andyy
pi_47280821
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar ben je tegen? tegen een nepvolk dat hun kinderen van geboorte af aan indoctrineert en vertelt dat de jood hun bloed drinkt en door hun matzes doet? dat het cool is om 600 vrouwen en kinderen de zee in te drijven?
ook, maar ook tegen kindsoldaten, geef ze lekker een opleiding ofzo ipv ze op te lijden om oorlog te voeden
pi_47283439
'How many Jews did mama kill?'

Hamas TV airs interview with children of female Palestinian suicide bomber

Yaakov Lappin Published: 03.14.07, 20:54 / Israel News

Two young children of a female Palestinian suicide bomber were interviewed on al-Aqsa TV, operated by Hamas, last week, and asked to count the number of Jews murdered by their mother.

The video clip and the transcript of the interview has been translated by MEMRI and can be viewed on the organization's website.

Rim Al-Riyashi blew herself up in January 2005 at the Karni border crossing between Gaza and Israel, killing four Israelis.

During the broadcast, a smiling interviewer employing a gentle voice asked the young children to count the number of Israelis their mother had killed in the attack.

"Let's talk with the two children of the jihad-fighting martyrdom-seeker Rim Al-Riyashi - Dhoha and Muhammad," the interviewer said. "Dhoha, you love mama, right? Where did mama go?" he asked. "To paradise," answered the little girl.

"What did mama do?" the interviewer asked her. "She committed martyrdom," the child replied.

"She killed Jews, right? How many Jews did mama kill?" the children were asked.

"This many," replied the suicide bomber's son, Muhammad, holding out his hand with all fingers outstretched.

"How many is that?" the interview said. "Five," Muhammad replied.

After being prompted to begin a recitation, the girl said: "In the name of Allah the Merciful the Compassionate. When comes the help of Allah, and victory, and you see people entering the religion of Allah in troops, then celebrate the praise of your Lord, and ask his forgiveness, for he is ever ready to show mercy."

At the end of the broadcast, the interviewer turned to the girl and said: "Do you want to go to mama?"
"Yes," she replied.

Asjeblieft...
Present.
pi_47286630
Mensen die Israel steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47287051
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
Mensen die Israel steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Mensen die Palestina steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
pi_47287296
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef salutem het volgende:

[..]

Mensen die Palestina steunen verdienen geen kinderen . sowieso moeten zij afstand houden van kinderen
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Israel te beschermen
pi_47287530
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Israel te beschermen
Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Palestina te beschermen
pi_47287605
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef salutem het volgende:

[..]

Ik zit hier juist om de kinderen te beschermen. Jij zit hier een massamoordenaar Palestina te beschermen
Hahah je droomt wel veel.
Welke kinderen bescherm je ??. Bescherm je ook de honderden kinderen die gegijzeld zijn in Israelische strafkampen ?
bescherm je ook de honderden kinderen die de dood vonden in Palestina
of steun je de Joodse kinderen die met een teddybeer naar bed gaan ????.

pi_47287665
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Welke kinderen bescherm je ??. Bescherm je ook de honderden kinderen die gegijzeld zijn in Israelische strafkampen ?

Heb jij je vlucht al geboekt naar Palestina ? Nee ?!
  FOK!Fotograaf donderdag 15 maart 2007 @ 06:26:41 #162
145146 Andyy
pi_47290136
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Meki het volgende:

[..]

welke mongolen blazen zichzelf op in scholen en bussen ?
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2007 @ 06:50:53 #163
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47290168
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 06:26 schreef Andyy het volgende:

[..]

welke mongolen blazen zichzelf op in scholen en bussen ?
Wie is Baruch Goldstein?

Of dit

British anger at terror celebration

Of dit

Israel's Crimes against Palestinians: War Crimes, Crimes Against Humanity, Genocide
pi_47290301
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 06:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wie is Baruch Goldstein?
Dat is er een, nog een stuk of 50 en we komen in de buurt.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Hamas_suicide_attacks
http://en.wikipedia.org/w(...)ihad_suicide_attacks
http://en.wikipedia.org/w(...)ades_suicide_attacks

Of dit
quote:
In dat artikel wordt er gesproken over "regret and dismay" over de slachtoffers. Een aanslag met 92 doden door een Palestijn zou niet zo worden ontvangen door de Palestijnen, eerder met een groot feest en een verering van de dader.
quote:
Veroordeling van Israel maar negeren van de oorlogsmisdaden die de Palestijnen begaan. Precies wat ik eerder aangaf. Een lid van de Palestijnse delegatie is ook niet de beste bron.
pi_47290526
jezus zeg, zit ik ff een topic te lezen waar een stel mensen elkaars woorden selectief lezen en verdraaien om zo tegenover elkaar te komen staan

lijkt Israel vs. Palastina wel
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_47290790
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Doen ze dat dan? Hoe is dat bericht naar buiten gekomen? Door de IDF? Door de Palestijnen? Door onafhankelijke nieuwsbureaus?
En waarom werd die wijk gebombardeerd? En waarmee? En wat werd er gebombardeerd? Niet "de woonwijk", maar een gebouw? Of een appartement? Of een auto? Of een bunker?
Zijn er kinderen getroffen? Hoe oud waren ze? Waarom waren zij daar? Was het de bedoeling om die kinderen te treffen?

Dát zijn de vragen die niemand kan beantwoorden. Zelfs niet de vraag of er überhaupt onschuldigen zijn getroffen en áls het al zo was, hoe onschuldig ze dan waren. Ik roep net zo hard schande als jij indien een raket onschuldige mensen treft, maar ik wéét het gewoon niet.
quote:
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
Ik weet het niet. Ik zit namelijk niet in die situatie, noch ben ik (was ik) een strategist. En dat bedoel ik nou. Ik mag dan wel pro-Israël overkomen, maar ik weet er het fijne niet van. Ik kan het me ook niet indenken, want ik ken de beide situaties niet.
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 08:43:17 #167
8781 crew  Frutsel
pi_47290946
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:05 schreef Leipo666 het volgende:
jezus zeg, zit ik ff een topic te lezen waar een stel mensen elkaars woorden selectief lezen en verdraaien om zo tegenover elkaar te komen staan

Daar is ook een apart topic voor... maar ja...

Gaat wel erg ver om te zeggen dat je geen kids verdient of niet als je één van beide partijen wel of niet steunt...
Laten we het maar ff lekker gezellig houden
pi_47291386
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Daar is ook een apart topic voor... maar ja...

Gaat wel erg ver om te zeggen dat je geen kids verdient of niet als je één van beide partijen wel of niet steunt...
Laten we het maar ff lekker gezellig houden
Gezellig en een randdebiel in een topic ? hmm, wat klopt er niet.........
pi_47291807
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:11 schreef salutem het volgende:

[..]

Gezellig en een randdebiel in een topic ? hmm, wat klopt er niet.........
André Hazes' hart
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
  FOK!Fotograaf donderdag 15 maart 2007 @ 09:43:40 #170
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47292026
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

nou nee. ze moeten helemaal niks hooghouden. behalve hun bestaanrecht tussen lafhartige moslims en hun zogenaamde koran die liefde brengt.
Kijk, als jij een gebied binnentrekt en roept dat er in een boek staat dat het van jou is, vervolgens de oorspronkelijke bewoners onderdrukt, en ze als beesten behandeld, dan moet je niet gek opkijken dat ze boos worden. Daar staat wel tegenover dat de palestijnen ook geen lievertjes zijn, en ook kinderen en babies vermoorden. Niet huilen dus dat het onrecht is als het bij hen ook gebeurt dus.

De kop is ook weer overtrokken (goh, had ik niet verwacht bij Meki). Ze worden niet structureel als menselijk schild ingezet. Er zijn incidenten gevonden ja, en die moeten ook nog onderzocht worden. De palestijnen sturen misleide kinderen en goedgelovigen met een bom op hun lichaam volle bussen met onschuldigen in, dus de palestijnen kunnen er ook wat van.

Allebei de kanten zijn fout, dus Meki, niet zo huilen als de palestijnen een keer koekje van eigen deeg krijgen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:46:47 #171
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47292104
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:05 schreef Leipo666 het volgende:

Mooi toch, hoe elke serieuze en interessante discussie op Fok! monddood wordt gemaakt door de aanhangers van politieke absolutismen?
Maakt de hele situatie lekker makkelijk, die goed-tegen-fout-gedachte.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_47296593
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Mooi toch, hoe elke serieuze en interessante discussie op Fok! monddood wordt gemaakt door de aanhangers van politieke absolutismen?
Maakt de hele situatie lekker makkelijk, die goed-tegen-fout-gedachte.
monddood hoe eerder hoe beter.....

http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:21:05 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47296712
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:

[..]

monddood hoe eerder hoe beter.....

http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
ik zat het net te bekijken en wilde het ook posten. eat that meki. stakker.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:23:15 #174
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47296783
Ik neem aan dat alle Palestijnen terroristen zijn door dat filmpje?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:28:14 #175
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47296931
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Ik neem aan dat alle Palestijnen terroristen zijn door dat filmpje?
Het is niet zo dat Palestijnen Joodse mensen lief vinden, dat maakt ze niet allemaal terrorist natuurlijk, maar het maakt de steun voor de werkelijke terroristen er niet minder om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')