abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47264817
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die een zogenaamd Westerse en democratisch leger en overheid vergelijken met wat terroristen doen .
Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.

Mocht Israel ooit de methoden van de terroristen geheel overnemen is het conflict in een paar uur voorbij met de dood van de meeste Palestijnen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:20:41 #127
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47264905
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.
Nee, terroristen doen dat.
quote:
Mocht Israel ooit de methoden van de terroristen geheel overnemen is het conflict in een paar uur voorbij met de dood van de meeste Palestijnen.
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47265597
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef Posdnous het volgende:

Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd .
nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren. het getuigd wel van prematuur aan de zijde van de arabieren met hun bodemschatten anders had het nooit tot stand kunnen komen.

het zal wel de hand van Jahweh zijn
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:56:07 #129
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47268259
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef PVV het volgende:

[..]

nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren.
Lol, en dat geloof jij? . dacht je dat het zo'n kunst is met ik weet niet hoeveel miljarden hulp een land op te bouwen in zo'n gebied.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:32:04 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47269353
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Lol, en dat geloof jij? . dacht je dat het zo'n kunst is met ik weet niet hoeveel miljarden hulp een land op te bouwen in zo'n gebied.
dat wordt inderdaad lastig als de leider van je land (arafat) zelf het geld houdt, miljarden steun opmaakt aan semtex en de moeders van terroristen die zich hebben opgeblazen op een bruiloft, markt of café te belonden voor hun fantastische opvoeding. .
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47269725
quote:

[..]

[..]
De terroristen hebben brede steun in de Palestijnse bevolking, iets dat ze recent nog aangetoond hebben door een terreurorganisatie als regering te kiezen.
quote:
De terroristen proberen met de (beperkte) middelen die ze hebben zo veel mogelijk willekeurige Israeli's te doden. Omgekeerd niet, je zou je de slachting moeten voorstellen als Israel voor elke Qassam raket een van hun (veel effectievere) raketten zouden terugschieten op willekeurige Palestijnen.
pi_47271140
quote:

Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)

En hier kom jij met de mededeling dat je 't verschil tussen Israël en Palestijnse terroristen niet ziet
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:30:02 #133
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47271224
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)

En hier kom jij met de mededeling dat je 't verschil tussen Israël en Palestijnse terroristen niet ziet
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:33:14 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47271319
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
If you cannot solve a problem with force, USE MORE FORCE..
(Lijfspreuk van het Israelische leger)

Maar goed, heb jij een beter idee?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:36:38 #135
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47271424
Nou, met zo'n briljante veiligheidsdienst kun je toch wel wat gerichter werken lijkt me. Het kan nooit minder intelligent dan dit in ieder geval, zelfs niks doen is nog beter.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:39:13 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47273300
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef Posdnous het volgende:
Nou, met zo'n briljante veiligheidsdienst kun je toch wel wat gerichter werken lijkt me. Het kan nooit minder intelligent dan dit in ieder geval, zelfs niks doen is nog beter.
ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.
pi_47274273
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.
FILMPJE !!!!
pi_47274467
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef salutem het volgende:

[..]

FILMPJE !!!!
http://www.funnyearth.com/html/games/Ahmed_Yassin.php
pi_47274604
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolking

Zoals iemand al eerder zei, wanneer israel dezelfde technieken als de terroristen gaat toepassen is er van het hele palestijnse geneuks niks meer over.

En echte palestijnen bestaan overigens niet eens. Maar dat is een andere discussie.
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:27:47 #140
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47275068
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolking
Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?
quote:
Zoals iemand al eerder zei, wanneer israel dezelfde technieken als de terroristen gaat toepassen is er van het hele palestijnse geneuks niks meer over.
Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?
Niet echt hetzelfde als hele steden platgooien qua schade en slachtoffers lijkt me.
pi_47275178
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?
Doet Israel dat dan?
quote:
[..]

Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?
Niet echt hetzelfde als hele steden platgooien qua schade en slachtoffers lijkt me.
Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.

Je doet nu alsof Israel hele steden platgooit... je reinste onzin.
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:40:05 #142
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47275449
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Doet Israel dat dan?
[..]
Ze zijn aarid gop weg ja.
quote:
Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.

Je doet nu alsof Israel hele steden platgooit... je reinste onzin.
Het is in ieder geval buitenproportioneel. Van een staat die gesteund wordt door het westen en zichzelf beschaafd noemt verwacht ik wel een wat menselijker en vooral slimmere benadering.
  FOK!Fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 19:59:43 #143
145146 Andyy
pi_47276198
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef salutem het volgende:

[..]

Stompzinnige achterlijke klootzak.
hij heeft gewoon gelijk.
wat nou als jij een wapen had en er stond een kind tegenover je met een wapen in zijn handen en wilt je afknallen, wat doe je dan ?
je bent zelf een stompzinnige achterlijke klootzak
pi_47277228
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef Andyy het volgende:

[..]

hij heeft gewoon gelijk.
wat nou als jij een wapen had en er stond een kind tegenover je met een wapen in zijn handen en wilt je afknallen, wat doe je dan ?
je bent zelf een stompzinnige achterlijke klootzak
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.

Daaaaaag
  FOK!Fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 20:29:07 #145
145146 Andyy
pi_47277305
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:

[..]

Daaaaaag
ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldaten
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:29:24 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47277320
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:

[..]

Daaaaaag
nee dat is idd helemaal niet normaal
pi_47277401
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef Andyy het volgende:

[..]

ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldaten
Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.
  FOK!Fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 20:33:55 #148
145146 Andyy
pi_47277495
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef salutem het volgende:

[..]

Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.
dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeft
pi_47277570
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef Andyy het volgende:

[..]

dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeft
Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.
Hier niet daar niet, nergens niet owke ?
  FOK!Fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 20:45:23 #150
145146 Andyy
pi_47277909
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef salutem het volgende:

[..]

Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.
Hier niet daar niet, nergens niet owke ?
het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.
heb ik ooit gezegt dat ik daarvoor was ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')