Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die een zogenaamd Westerse en democratisch leger en overheid vergelijken met wat terroristen doen.
Nee, terroristen doen dat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg. De Palestijnen zetten hun bevolking als wapen en en dat heeft gevolgen.
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafdquote:Mocht Israel ooit de methoden van de terroristen geheel overnemen is het conflict in een paar uur voorbij met de dood van de meeste Palestijnen.
nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren. het getuigd wel van prematuur aan de zijde van de arabieren met hun bodemschatten anders had het nooit tot stand kunnen komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef Posdnous het volgende:
Nee, terroristen doen dat.
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Lol, en dat geloof jij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef PVV het volgende:
[..]
nou het verschil is dat de joden te midden van de arabieren een land hebben doen ontstaan uit niets en dat is zuur natuurlijk voor de arabieren.
dat wordt inderdaad lastig als de leider van je land (arafat) zelf het geld houdt, miljarden steun opmaakt aan semtex en de moeders van terroristen die zich hebben opgeblazen op een bruiloft, markt of café te belonden voor hun fantastische opvoeding. .quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lol, en dat geloof jij?. dacht je dat het zo'n kunst is met ik weet niet hoeveel miljarden hulp een land op te bouwen in zo'n gebied.
De terroristen hebben brede steun in de Palestijnse bevolking, iets dat ze recent nog aangetoond hebben door een terreurorganisatie als regering te kiezen.quote:
De terroristen proberen met de (beperkte) middelen die ze hebben zo veel mogelijk willekeurige Israeli's te doden. Omgekeerd niet, je zou je de slachting moeten voorstellen als Israel voor elke Qassam raket een van hun (veel effectievere) raketten zouden terugschieten op willekeurige Palestijnen.quote:Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef Posdnous het volgende:
Ik zie weinig verschil tussen de staat Israel en een zooi Palestijnse terroristen in methoden. Alleen de ene kant is zogenaamd beschaafd.
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt een opmerking van helemaal niks. Je mening (zoals iedereens mening, ook de mijne) is gevormd vanuit je eigen situatie (vrede, al 60 jaar). Het is daar oorlog. Met vijanden en wapens. Als je daar bij stilstaat, dan is het ongelooflijk om te zien hoe Israël zich inhoudt. Denk ook maar aan die Scud-raketten die vanuit het niets op Israël vielen, in de eerste Golfoorlog. (Ze deden niet eens mee!)
En hier kom jij met de mededeling dat je 't verschil tussen Israël en Palestijnse terroristen niet ziet![]()
If you cannot solve a problem with force, USE MORE FORCE..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef Posdnous het volgende:
Nou, met zo'n briljante veiligheidsdienst kun je toch wel wat gerichter werken lijkt me. Het kan nooit minder intelligent dan dit in ieder geval, zelfs niks doen is nog beter.
FILMPJE !!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond die raket op die mongool in dat rolstoeltje wel een voorbeeld van gericht bombarderen.
Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolkingquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, israel is toch zo'n geweldig land met vooruitstrevend leger etc.? En dan ga je mij vertellen dat ze niks beters weten om terroristen op te sporen dan woonwijken met allerlei onschuldigen en kinderen te bombarderen?
Dan heb je toch een lachwekkend slechte strategie als strijdmacht? aangezien je zo juist meer terroristen creeert.
Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja... want terroristen zijn heeeel makkelijk te herkennen aan de gigantische flitsende rode pijl boven hun hoofd... en ze verstoppen zich ook absoluut tussen de normale bevolking
Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?quote:Zoals iemand al eerder zei, wanneer israel dezelfde technieken als de terroristen gaat toepassen is er van het hele palestijnse geneuks niks meer over.
Doet Israel dat dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus? moet je iedereen dan maar bombarderen als je niet weet wie je moet hebben? Wat is dat voor achterlijke tactiek?
Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.quote:[..]
Zoals wat? beetje zelfmoordbommen in bussen?
Niet echt hetzelfde als hele steden platgooien qua schade en slachtoffers lijkt me.
Ze zijn aarid gop weg ja.quote:
Het is in ieder geval buitenproportioneel. Van een staat die gesteund wordt door het westen en zichzelf beschaafd noemt verwacht ik wel een wat menselijker en vooral slimmere benadering.quote:Bijvoorbeeld... en ook totaal geen remmingen hebben. Constant roepen dat het (nietbestaande) palestijnse volk uitgeroeid moet worden zoals anderen dat continue over Israel doen.
Je doet nu alsof Israel hele steden platgooit... je reinste onzin.
hij heeft gewoon gelijk.quote:
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk.
wat nou als jij een wapen had en er stond een kind tegenover je met een wapen in zijn handen en wilt je afknallen, wat doe je dan ?
je bent zelf een stompzinnige achterlijke klootzak![]()
ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldatenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:
[..]
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.
Daaaaaag![]()
![]()
![]()
nee dat is idd helemaal niet normaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef salutem het volgende:
[..]
Ja idd kinderen opleiden tot soldaten is normaal ja idd.
Daaaaaag![]()
![]()
![]()
Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb het niet over kinderen opleiden tot soldaten maar kindsoldaten
dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef salutem het volgende:
[..]
Ooooh natuurlijk wat dom van me die worden zo geboren ja nou snap ik het dankje voor je bijdrage.
Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, hij had gewoon een punt dat in landen die naar de klote zijn kindsoldaten normaal is en ieder gezin een wapen heeft
het is ook niet normaal, maar in die gebieden worden die kinderen gewoon opgeleid tot kindsoldaten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef salutem het volgende:
[..]
Hej Wake-up call, kindsoldaten zijn NIET normaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Hier niet daar niet, nergens niet owke ?![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |