abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 15 maart 2007 @ 15:32:14 #201
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47303267
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:

Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.
Wil je dus beweren dat kolonisten zich netjes aan de regels houden, en alleen bouwen waar het toegestaan is volgens de afspraken?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:36:51 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47303448
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef freud het volgende:

[..]

Wil je dus beweren dat kolonisten zich netjes aan de regels houden, en alleen bouwen waar het toegestaan is volgens de afspraken?
De meesten, ja.
En vertel ook even dat al een flink aantal kolonisten ontruimt zijn door israel en land aan de palestijnen gegeven is.
Ik heb de palestijnen dit soort handrijkingen naar vrede niet zien maken.
Integendeel, die bleven maar raketten afvuren op Israel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_47303493
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef freud het volgende:

[..]

Nog sterker, de huizen worden vaak meegebouwd door Palestijnse arbeiders.
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:39:56 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47303563
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nog sterker, de huizen worden vaak meegebouwd door Palestijnse arbeiders.
En de huizen achtergelaten door kolonisten werden afgebroken door palestijnse idioten..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_47309647
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En de huizen achtergelaten door kolonisten werden afgebroken door palestijnse idioten..
Die worden omgedoopt tot Terror Training Camp...

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3370395,00.html
Present.
pi_47311891
Simpele vraag voor Meki: stelde de Duitse legerleiding een onderzoek in naar aanleiding van zulke beschuldigingen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47320045
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De meesten, ja.
En vertel ook even dat al een flink aantal kolonisten ontruimt zijn door israel en land aan de palestijnen gegeven is.
Ik heb de palestijnen dit soort handrijkingen naar vrede niet zien maken.
Integendeel, die bleven maar raketten afvuren op Israel.
Hoezo keurig kopen ?? ongelooflijk dat jij hier terrorisme steunt.
ik kan me niet voorstellen dat jij zo werkelijk bent.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47320474
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Gooh gelijk geloven he

Kijk maar even hierheen

http://youtube.com/watch?v=w6dNW7QPXac
ja afschuwelijk
pi_47320476
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Apropos het volgende:
Simpele vraag voor Meki: stelde de Duitse legerleiding een onderzoek in naar aanleiding van zulke beschuldigingen?
Wat heeft Duitsland met terroristen Israel te maken ?
pi_47320583
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

ja afschuwelijk
afschuwelijk maar . zeg je dat alleen of denk je ook diep in je hart zo
pi_47320793
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.

heb jij tientallen, of zelfs één, filmpje(s) waarin je ziet dat de joodse kinderen van jongs af aan haat wordt bijgebracht voor de palestijnen?

Joodse kinderen wensen Libaneze kinderen een raket in hun huis

pi_47320805
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

afschuwelijk maar . zeg je dat alleen of denk je ook diep in je hart zo
http://www.youtube.com/watch?v=Em-MnAYiEWk
pi_47320870
quote:
Is dat weer je Israel propoganda ??. je moet je eens schamen. dat je beter van Israel houdt dan kinderen.
jij bent zeker Israelisch he
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:34:52 #216
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47320940
Ik vind dat er van beide kanten gebruik wordt gemaakt van ongeloofwaardige propaganda.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_47321000
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat er van beide kanten gebruik wordt gemaakt van ongeloofwaardige propaganda.

²
'K had het nooit gedacht maar :
pi_47321550
Dear Lebanese/Palestinian/Arab/Muslim/Christians - Kids,

Die with love.

Yours,
Israeli Kids

resultaat ( Pro-Israel niet kijken ).
http://rsrc4.bubbleshare.(...)70/aa-98_360x270.jpg
pi_47322439
gaap
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:44:00 #220
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47328866
Niet doen Meki, dat vinden ze niet interessant hier.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47333919
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef Posdnous het volgende:
Piep-piep hallo!
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
  FOK!fotograaf vrijdag 16 maart 2007 @ 14:02:23 #222
13368 NiGeLaToR
pi_47335959
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef Posdnous het volgende:
Goooh... beide partijen doen aan propaganda _en_ zetten daar kindertjes bij in?! Goooohhh wat erg!!

Stelletje schapen - als je daar nu pas achter komt heb je echt te lang onder die steen rondgehangen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:10:41 #223
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47336264
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:02 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Goooh... beide partijen doen aan propaganda _en_ zetten daar kindertjes bij in?! Goooohhh wat erg!!

Stelletje schapen - als je daar nu pas achter komt heb je echt te lang onder die steen rondgehangen
Uiteraard niet, maar het wordt altijd maar van 1 kant belicht (op FOk).
  FOK!fotograaf vrijdag 16 maart 2007 @ 14:16:53 #224
13368 NiGeLaToR
pi_47336464
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar het wordt altijd maar van 1 kant belicht (op FOk).
Welke dan?

Even terug naar de basisschool: waar gevochten wordt hebben meerdere partijen schuld. Voor wie je ook 'bent', je kan jezelf toch niet eerlijk in de ogen kijken en zeggen dat jouw favoriet onschuldig is? Dat is reeds een gepasseerd station..

Wat mij opvalt is dat zelfs hier de diverse partijen elkaar naar het leven staan, in plaats van een keer iets constructiefs bij te dragen aan iets wat kan lijken op een mogelijke.. oplossing (en dan bedoel ik niet de complete uitroeiing van de andere partij ).
pi_47340207
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat heeft Duitsland met terroristen Israel te maken ?
Je hebt het toch zo graag over nazipraktijken?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:12:58 #226
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47340512
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Welke dan?

Even terug naar de basisschool: waar gevochten wordt hebben meerdere partijen schuld. Voor wie je ook 'bent', je kan jezelf toch niet eerlijk in de ogen kijken en zeggen dat jouw favoriet onschuldig is? Dat is reeds een gepasseerd station..

.
Inderdaad, dat zeg ik hier al jaren, maar men wil vooral graag blijven beweren dat israel niks verkeerd doet.
pi_47340945
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zeg ik hier al jaren, maar men wil vooral graag blijven beweren dat israel niks verkeerd doet.
In het begin was ik wel vrij genuanceerd (wel altijd pro-Israel). Maar na een tijdje verhard je vanzelf in de discussie als je bijvoorbeeld te maken krijgt met een Meki die Israeliers consequent zwart maakt. Op een gegeven moment ben ik ook naar een eenzijdig standpunt toe gegaan (en dat bevalt uitstekend).
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:32:36 #228
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47341109
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:27 schreef buachaille het volgende:

[..]

In het begin was ik wel vrij genuanceerd (wel altijd pro-Israel). Maar na een tijdje verhard je vanzelf in de discussie als je bijvoorbeeld te maken krijgt met een Meki die Israeliers consequent zwart maakt. Op een gegeven moment ben ik ook naar een eenzijdig standpunt toe gegaan (en dat bevalt uitstekend).
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:56:52 #229
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47341955
Vrij tragisch.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:59:31 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47342047
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Posdnous het volgende:
Vrij tragisch.
ja. maar meki reageert er zo leuk op.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47347627
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

Je hebt het toch zo graag over nazipraktijken?
Nazipraktijken?

http://supernatural.blogs(...)ized/hamassalute.jpg
http://www.israel-wat.com/nazi.jpg
http://www.oldwardogs.us/files/PaliNaziSalute.jpg
Present.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:03:37 #232
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47348587
Wel slim van die Joden. En met een beetje mazzel ruimt het nog lekker op ook.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:39:32 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47355920
note ++

[ Bericht 35% gewijzigd door Drugshond op 17-03-2007 02:49:26 ]
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:42:10 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47355998
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ej zoalshetis, ben je een beetje bezopen ofzo?
nee ik vertel het verhaal zoalshetis. ben jij lekker bezopen?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:46:59 #235
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47356159
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, ben nog aan het bijkomen van een kater.

Maar van "daarnaast weet ik dat de palestijnen meer agressieve arabische mensen hebben dan palestijnen." kan ik geen kaas maken. Kan ook door m'n gesteldheid komen hoor.
laat dan maar. dan hoef ik je niet te vertellen hoeveel neppalestijnen er zijn die israel willen wegvagen. arafat was geen palestijn...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:48:03 #236
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47356194
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

laat dan maar. dan hoef ik je niet te vertellen hoeveel neppalestijnen er zijn die israel willen wegvagen. arafat was geen palestijn...
Oh, op die manier, ik begin hem nu een beetje te snappen.
pi_47357804
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
de joden winnen toch wel van die achterlijke kutterroristen.

mensen willen de joden helemaal niet dood, het zijn die kutmoslims.

en mocht het zover komen dat ze weer een oorlog maken tegen israel, dan hoop ik dat ze die kutarabieren keihard kapot maken en ik hoop dat meki rondloopt, met zijn al-jazeera kutverhaal.

daarnaast weet ik dat de palestijnen meer agressieve arabische mensen hebben dan palestijnen. ik vind het zielig voor hen dat er zoveel binnenstromende moslims zijn.

ook niet vergeten hoe de moslims tegen de palestijnen hebben gedaan in de geschiedenis.
Zo, mij kun je oprapen. Zo'n excellent stuk heb ik nog nooit gelezen. Tariq Ramadan, Afshin Ellian, Dyab Abou Jahjah en Leon de Winter kunnen wel inpakken.

Ga nu maar naar bed, de vuilnisophaaldienst tolereert geen laatkomers.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47357813
Hoi mensen,

Ik heb even een serieuze vraag. Ik heb geen zin om er een nieuw topic over te openen omdat het hier toch al over joden en moslims gaat.

Het is namelijk als volgt, ik heb een klasgenoot en ik ben verder heel goed bevriend met hem en kan het heel goed met hem vinden. Hij is moslim (redelijk fanatiek) en als het over Israel of over Amerika/Bush gaat, dan zit hij constant de joden te BASHEN. Hij zegt dan dat joden smerig zijn en dat zij grotendeels van de ellende bij Israel/Palestina veroorzaken. Zelf kan ik hier over slecht oordelen omdat ik van beide kanten weer andere verhalen hoor. Namelijk dat de moslims de bad guys zijn of dat joden de bad guys zijn. Ik snap het allemaal niet meer. Waarom hebben de moslims wat tegen de joden? En bedoel ik vooral in het algemeen, want hij schijnt tegen alle joden iets te hebben? Ik dacht serieus dat moslims Bush alleen als vijand beschouwen?

Please clear my mind, oh wijze Fokkers!
pi_47358249
opeartion human shield
wel erg voor die kinderen.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_47358319
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi mensen,

Ik heb even een serieuze vraag. Ik heb geen zin om er een nieuw topic over te openen omdat het hier toch al over joden en moslims gaat.

Het is namelijk als volgt, ik heb een klasgenoot en ik ben verder heel goed bevriend met hem en kan het heel goed met hem vinden. Hij is moslim (redelijk fanatiek) en als het over Israel of over Amerika/Bush gaat, dan zit hij constant de joden te BASHEN. Hij zegt dan dat joden smerig zijn en dat zij grotendeels van de ellende bij Israel/Palestina veroorzaken. Zelf kan ik hier over slecht oordelen omdat ik van beide kanten weer andere verhalen hoor. Namelijk dat de moslims de bad guys zijn of dat joden de bad guys zijn. Ik snap het allemaal niet meer. Waarom hebben de moslims wat tegen de joden? En bedoel ik vooral in het algemeen, want hij schijnt tegen alle joden iets te hebben? Ik dacht serieus dat moslims Bush alleen als vijand beschouwen?

Er zijn geen "bad guys" .
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_47361571
quote:
Hoi mensen,

Als hij zegt "dat de joden smerig zijn" dan zegt dat genoeg toch? Ik zou zeggen ga niet met hem in discussie totdat hij een genuanceerder standpunt kan innemen (alhoewel je daarvoor misschien weer wel in discussie moet gaan)
pi_47362242
quote:
Hoi mensen,

Wat vindt hij zelf van zijn standpunt, eigenlijk? Ik ben daar altijd zo benieuwd naar. En het waarom is vrij eenvoudig beantwoord. Dat is er naar alle waarschijnlijkheid ingegoten met de paplepel. Als zijn vader, moeder, ooms etc er ook zo over denken, heeft ie geen reden z'n standpunt te wijzigen.

En "joden" vervangen door "roodharigen" werkt ook altijd goed. 'm Gewoon zijn uitspraken teruggeven met "roodharigen". Kijken hoe belachelijk hij 't dan vindt.
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:17:02 #243
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47362855
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:47 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Wat vindt hij zelf van zijn standpunt, eigenlijk? Ik ben daar altijd zo benieuwd naar. En het waarom is vrij eenvoudig beantwoord. Dat is er naar alle waarschijnlijkheid ingegoten met de paplepel. Als zijn vader, moeder, ooms etc er ook zo over denken, heeft ie geen reden z'n standpunt te wijzigen.

En "joden" vervangen door "roodharigen" werkt ook altijd goed. 'm Gewoon zijn uitspraken teruggeven met "roodharigen". Kijken hoe belachelijk hij 't dan vindt.
Of Joden vervangen door 'de machtige en invloedrijke Joodse / Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek, zoals aangetoond door Harvard'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_47363072
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Of Joden vervangen door 'de machtige en invloedrijke Joodse / Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek, zoals aangetoond door Harvard'.
Of vervangen door "op wereldheerschappij uitzijnde islamisten"...

Dat hele "joodse complot" is een puur pot-verwijt-de-ketel verhaal van gestoorde "moslims". Een voorbeeld van hoe intens gestoord die gasten zijn. In feite komen dergelijke fantasieën alleen voor in de koppen van frustro's die het niet kunnen hebben dat de islam de wereld niet overheerst.

Het jodendom streeft geen overheersing na, dat is de typische eigenschap van het islamisme.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:09:28 #245
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47364178
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
note ++
Wat heb je nou weer zitten prutsen, Drugshond? Zo moeilijk kan het toch niet zijn, fatsoenlijk moddereten?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:15:25 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47364375
en bovendien had ik het natuurlijk alleen maar over de terroristen, niet over alle moslims boe-hoe
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:17:31 #247
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47364423
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
en bovendien had ik het natuurlijk alleen maar over de terroristen, niet over alle moslims boe-hoe
Ik snap echt niet dat je daar een note voor hebt gekregen. Ja, het was een beetje een raar stukje om te lezen, vond ik tenminste zelf. Maar niet aanstootgevend ofzo.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:19:00 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47364454
ach ja, zo afentoe moet ik even op mijn plek gewezen worden.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:32:28 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47364870
Steeds meer Palestijnse jongeren proberen doelbewust in Israëlische gevangenissen te belanden om te ontsnappen aan de enorme problemen van alledag.

Gedreven door het oplaaiende geweld en de schrijnende armoede op de Westelijke Jordaanoever en in de Gazastrook zetten ouders steeds vaker hun kinderen aan tot kleine vergrijpen waarop celstraf staat, meldde de Britse krant The Times zaterdag.

Kinderen gaan vrijwillig Israëlische gevangenissen in om te ontsnappen aan de verveling en de gewelddadige realiteit in de Palestijnse gebieden. Ouders krijgen op hun beurt een financiële tegemoetkoming van de Palestijnse Autoriteit als hun kind vastzit. Het is vaak de enige bron van inkomsten.

pi_47365297
ik zou zeggen, ga er heen als je er zo tegen bent
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:53:56 #251
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47365487
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
Steeds meer Palestijnse jongeren proberen doelbewust in Israëlische gevangenissen te belanden om te ontsnappen aan de enorme problemen van alledag.

Gedreven door het oplaaiende geweld en de schrijnende armoede op de Westelijke Jordaanoever en in de Gazastrook zetten ouders steeds vaker hun kinderen aan tot kleine vergrijpen waarop celstraf staat, meldde de Britse krant The Times zaterdag.

Kinderen gaan vrijwillig Israëlische gevangenissen in om te ontsnappen aan de verveling en de gewelddadige realiteit in de Palestijnse gebieden. Ouders krijgen op hun beurt een financiële tegemoetkoming van de Palestijnse Autoriteit als hun kind vastzit. Het is vaak de enige bron van inkomsten.

3x raden wie uiteindelijk voor die "financiële tegemoetkoming" opdraait.
pi_47365625
Valt het niemand op dat de 16% van Israel moslim is en dat die nooit voor problemen zorgen

het zijn alleen maar de moslims die niet in Israel wonen die Israel haten, ze haten iets wat ze niet kennen, onderbuik en angstgevoelens dus

de moslims IN Israel weten dat er niks mis met Israel is en zeggen zelfs dat er meer vrijheid in Israel is dan in alle islamitische landen bijelkaar

er zijn zelfs palestijnen die voor de ''bezetting'' zijn, waarom ? ze zeiden het zelf, meer veiligheid, vrede, betere economie etc, en geen baardapen die hun kinderen dwingen om zichzelf op te blazen
pi_47366631
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef kefkef het volgende:
Valt het niemand op dat de 16% van Israel moslim is en dat die nooit voor problemen zorgen
D'r is een moslim-minister daar (beter dan twee staatssecretarissen ) en de moslim-lobby in de joodse staat Israël is uitstekend in staat op te komen voor hun achterban: Israël is een samenraapsel van vele, vele minderheden, ethnisch en religieus. Als je kijkt waar Israëliers geboren zijn ennwat ze geloven dan lijkt het alsfof de hele wereldbevolking in Israël vertegenwoordigd is.

En vooral de Palestijnen geven constant problemen, hierin aangemoedigd door vrijwel alle landen uit het MO (op Turkije na, maar die zijn dan ook veel Europeeser dan Arabisch) en de Hollandsche internet-jihadi's.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_47398842
http://www.youtube.com/watch?v=25hfZQw9rV4

Kijk hoe lief de Israelische kinderen zijn
  zondag 18 maart 2007 @ 15:05:15 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47398952
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Meki het volgende:

wat vond je van het gevangenis bericht? jij verkondigt immers altijd dat daar onschuldige kinderen zitten en half gemarteld worden. valt dus wel tegen denk ik dan, voor jou...
pi_47399040
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Meki het volgende:

Moet je de reacties zien: allemaal haatvolle moslims... Ze zijn ook allemaal hetzefde, kijk maar!

(please meki, kleine Wilders die je dr bent, doe niet zo generaliserend: ik zie uit mijn raam super-irritante mocro-pubertjes andere kinderen treiteren. Ik zie niet hoe irritant de Marokaanse kinderen zijn, ik zie hoe irritant die Marokkaanse kinderen zijn. Snappu?)
pi_47399139
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat vond je van het gevangenis bericht? jij verkondigt immers altijd dat daar onschuldige kinderen zitten en half gemarteld worden. valt dus wel tegen denk ik dan, voor jou...
propoganda en leugens van de Israelische kant.
ze zijn gearresteerd en ze zitten in een gevangenis met zeer slechte omstandigheden.

zondag 18 maart 2007 @ 15:12:05 #258
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47399197
Die foto .
pi_47399287
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef Masterix het volgende:

[..]

Moet je de reacties zien: allemaal haatvolle moslims... Ze zijn ook allemaal hetzefde, kijk maar!

(please meki, kleine Wilders die je dr bent, doe niet zo generaliserend: ik zie uit mijn raam super-irritante mocro-pubertjes andere kinderen treiteren. Ik zie niet hoe irritant de Marokaanse kinderen zijn, ik zie hoe irritant die Marokkaanse kinderen zijn. Snappu?)
ik generaliseer niet. ik heb het over die kinderen daar in de video´s
pi_47399344
Stuurt die soldaat die treiteraars nu weg?
  FOK!fotograaf zondag 18 maart 2007 @ 15:16:52 #261
145146 Andyy
pi_47399414
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef Meki het volgende:

[..]

ze zijn gearresteerd en ze zitten in een gevangenis met zeer slechte omstandigheden.

[afbeelding]
Palestijnse jongeren vrijwillig in Israëlische cel
pi_47399422
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef Meki het volgende:

[..]

ik generaliseer niet. ik heb het over die kinderen daar in de video´s
Je hebt het over de en niet over die.

Zoals jij het zegt generaliseer je wel degelijk.
pi_47399438
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:15 schreef Apropos het volgende:
Stuurt die soldaat die treiteraars nu weg?

Nee die laat hun doorgaan.
pi_47399496
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee die laat hun doorgaan.
Zijn er verder nog foto's van deze gebeurtenis?
pi_47399506
quote:
dat geloof ik niet. het is een propoganda en een leugen.
geloof jij dat Israel bussen klaar neerzet voor de zelfmoordenaars ?
pi_47399534
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef Meki het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ach natuurlijk: propaganda.

Iedere redenering die niet uitwijst hoe fout joden en hoe goed moslims zijn is propaganda.

Weet je dat jij vreselijk bevooroordeeld bent Meki? Net Wilders.
pi_47399543
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:17 schreef Masterix het volgende:

[..]

Je hebt het over de en niet over die.

Zoals jij het zegt generaliseer je wel degelijk.
Kijk maar naar de honderden video´s op Youtube. die over Israel gaat.
pi_47399562
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef Meki het volgende:

[..]

dat geloof ik niet. het is een propoganda en een leugen.
Je tante.
pi_47399627
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Masterix het volgende:

[..]

Ach natuurlijk: propaganda.

Iedere redenering die niet uitwijst hoe fout joden en hoe goed moslims zijn is propaganda.

Weet je dat jij vreselijk bevooroordeeld bent Meki? Net Wilders.
ik ben wel mijn standpunt over Israel die altijd negatief is.
Na Qana en oorlog Libanon is dat zo geworden. waarbij honderden kinderen omkwamen.

bevoordeeld alleen tegen Israel
pi_47399657
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk maar naar de honderden video´s op Youtube
Nee, ik kijk naar hoe jij een heel volk probeert zwart te maken en daarbij foute formuleringen, incidenten en generalisaties gebruikt.
Net als Wilders.

Ik denk dat Wilders veel van mensen zoals jij geleerd heeft, Meki: zelfde stijl, zelfde werk- en denkwijze.

Vind jij mensen met die stijl ook niet erg vervelend?
pi_47399810
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Meki het volgende:

Na Qana en oorlog Libanon is dat zo geworden.
Inderdaad, daarvoor was je de objectiviteit zelve en de lieveling van de Nederlandse taal bovendien.
pi_47399820
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Masterix het volgende:

[..]

Nee, ik kijk naar hoe jij een heel volk probeert zwart te maken en daarbij foute formuleringen, incidenten en generalisaties gebruikt.
Net als Wilders.

Ik denk dat Wilders veel van mensen zoals jij geleerd heeft, Meki: zelfde stijl, zelfde werk- en denkwijze.

Vind jij mensen met die stijl ook niet erg vervelend?

Ik generaliseer geen Joden. dat zou ik ook niet doen. zelf ken ik ook een paar joden met wie ik goed kan opschieten.
Ik heb het over het land Israel en de mensen die een massamoord begaan. en over de kinderen die je ziet op de video´s.

Wat Wilders doet is echte racisme. ik heb het over een land, hij over mensen.
MIJ zal je nooit horen over Joden in het algemeen.
pi_47399873
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:

[..]

Inderdaad, daarvoor was je de objectiviteit zelve en de lieveling van de Nederlandse taal bovendien.
hoe bedoel je
pi_47400012
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik generaliseer geen Joden. dat zou ik ook niet doen. zelf ken ik ook een paar joden met wie ik goed kan opschieten.
Ik heb het over het land Israel en de mensen die een massamoord begaan. en over de kinderen die je ziet op de video´s.

Wat Wilders doet is echte racisme. ik heb het over een land, hij over mensen.
MIJ zal je nooit horen over Joden in het algemeen.
Echt, precies hetzelfde...
Of jij nu Wilders aan het nadoen bent of andersom, ik weet het niet, maar jullie zijn previes gelijk.: die hoor je nooit over Marokkanen (dat zou racistisch zijn), maar ipv daarvan over de islam (da's niet racistisch, net als jouw formulering van joden ipv Joden).

Heb jij je haar al geverfd? Mag niet zwart van de islam, maar met henna mag het wel.

Wilders is een moslim.
pi_47400125
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:31 schreef Masterix het volgende:

[..]

Echt, precies hetzelfde...
Of jij nu Wilders aan het nadoen bent of andersom, ik weet het niet, maar jullie zijn previes gelijk.: die hoor je nooit over Marokkanen (dat zou racistisch zijn), maar ipv daarvan over de islam (da's niet racistisch, net als jouw formulering van joden ipv Joden).

Heb jij je haar al geverfd? Mag niet zwart van de islam, maar met henna mag het wel.

Wilders is een moslim.
Zie het dan als een tegengeluid als jij het zo inziet
pi_47400393
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Zie het dan als een tegengeluid als jij het zo inziet
Sorry, dat snap ik niet...

Wat zou tegengeluid van wat zijn? En wat zie ik in denk je?
  zondag 18 maart 2007 @ 17:58:07 #277
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47405885
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:39 schreef Masterix het volgende:

[..]

Sorry, dat snap ik niet...

Wat zou tegengeluid van wat zijn? En wat zie ik in denk je?
Meki's gedram over de kolonisten als tegengeluid van de eenzijdige kijk door veel users hier op het israel/Palestina conflict. wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen.
  zondag 18 maart 2007 @ 18:05:30 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47406119
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Meki's gedram over de kolonisten als tegengeluid van de eenzijdige kijk door veel users hier op het israel/Palestina conflict. wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen.
dat is geestig, eerst een zwart-wit topic uitlokken met een overduidelijke eenzijdigheid en dan verwachten dat er nog grijs wordt geluld?
pi_47406250
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Heb ik aan gedacht, maar dat kan het niet zijn.

Zie mijn verdere gesprek met Meki en waar die zin een reactie op was.
Ik snap niet wat hij ermee bedoelt.
  zondag 18 maart 2007 @ 19:59:50 #280
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47410303
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Meki het volgende:

[..]

ik ben wel mijn standpunt over Israel die altijd negatief is.
Na Qana en oorlog Libanon is dat zo geworden. waarbij honderden kinderen omkwamen.

bevoordeeld alleen tegen Israel
De laffe en lage acties worden toch echt altijd gedaan door de landen om Israel heen.... Israel is het meest beschaafde land daar, de landen eromheen kunnen op elk gebied een voorbeeld aan israel nemen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_47411201
quote:
Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

De laffe en lage acties worden toch echt altijd gedaan door de landen om Israel heen.... Israel is het meest beschaafde land daar, de landen eromheen kunnen op elk gebied een voorbeeld aan israel nemen.
voorbeeld nemen van massamoorden en genocides ?
pi_47411293
Meerdere genocides?
pi_47411396
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef Masterix het volgende:

[..]

Heb ik aan gedacht, maar dat kan het niet zijn.

Zie mijn verdere gesprek met Meki en waar die zin een reactie op was.
Ik snap niet wat hij ermee bedoelt.
dat kan dus wel waar zijn.
wat Pondsous zegt klopt
pi_47411471
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Apropos het volgende:
Meerdere genocides?
Ow, wacht, ik had meteen op de Meki Toer moeten gaan.

Leugens en Propaganda
pi_47412145
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef Meki het volgende:

[..]

dat kan dus wel waar zijn.
wat Pondsous zegt klopt
Oh maar dan praten we langs elkaar heen.
Ik vroeg me af of jij ook niet vond dat jouw techniek, manier van doen, dezelfde is als die van Wilders, namelijk nergens op ingaan maar ipv daarvan je tegenstander zwart maken.

Maar wat ik nu begrijp: je hoeft mij niet ervan te overtuigen dat Israël vaak en veel fout zit, ik denk de meeste hiet niet, maar probeer alsjeblieft toch niet steeds het alleen en alleen en alleen...

...over de foute Israëliers en de arme zielige moslims te hebben.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:31:53 #286
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_47424117
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef Meki het volgende:

[..]

voorbeeld nemen van massamoorden en genocides ?
Kijk nu maar eens in Irak hoe moslims zich gedragen zonder een strenge dictator In de landen waar ze wel een dictator hebben moet je uitkijken dat je niet door je eigen regering wordt omgelegd.....

Het hele midden-oosten is op Israel na een grote corrupte rotzooi.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')