Wil je dus beweren dat kolonisten zich netjes aan de regels houden, en alleen bouwen waar het toegestaan is volgens de afspraken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Die kolonisten hebben dat land keurig gekocht van de eigenaren.
De meesten, ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef freud het volgende:
[..]
Wil je dus beweren dat kolonisten zich netjes aan de regels houden, en alleen bouwen waar het toegestaan is volgens de afspraken?
Nog sterker, de huizen worden vaak meegebouwd door Palestijnse arbeiders.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef freud het volgende:
[..]
Wil je dus beweren dat kolonisten zich netjes aan de regels houden, en alleen bouwen waar het toegestaan is volgens de afspraken?
En de huizen achtergelaten door kolonisten werden afgebroken door palestijnse idioten..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nog sterker, de huizen worden vaak meegebouwd door Palestijnse arbeiders.
Die worden omgedoopt tot Terror Training Camp...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de huizen achtergelaten door kolonisten werden afgebroken door palestijnse idioten..
Goohquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef salutem het volgende:
[..]
monddood hoe eerder hoe beter.....
http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
Hoezo keurig kopen ?? ongelooflijk dat jij hier terrorisme steunt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De meesten, ja.
En vertel ook even dat al een flink aantal kolonisten ontruimt zijn door israel en land aan de palestijnen gegeven is.
Ik heb de palestijnen dit soort handrijkingen naar vrede niet zien maken.
Integendeel, die bleven maar raketten afvuren op Israel.
ja afschuwelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Goohgelijk geloven he
![]()
Kijk maar even hierheen
http://youtube.com/watch?v=w6dNW7QPXac
Wat heeft Duitsland met terroristen Israel te maken ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Apropos het volgende:
Simpele vraag voor Meki: stelde de Duitse legerleiding een onderzoek in naar aanleiding van zulke beschuldigingen?
afschuwelijk maar . zeg je dat alleen of denk je ook diep in je hart zoquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. die houden natuurlijk niet van hen die opzettelijk zoveel mogelijk burgers willen doodmaken. lijkt me logisch.
heb jij tientallen, of zelfs één, filmpje(s) waarin je ziet dat de joodse kinderen van jongs af aan haat wordt bijgebracht voor de palestijnen?
http://www.youtube.com/watch?v=Em-MnAYiEWkquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
afschuwelijk maar . zeg je dat alleen of denk je ook diep in je hart zo
Is dat weer je Israel propoganda ??. je moet je eens schamen. dat je beter van Israel houdt dan kinderen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef salutem het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Em-MnAYiEWk
'K had het nooit gedacht maar :quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat er van beide kanten gebruik wordt gemaakt van ongeloofwaardige propaganda.²
Piep-piep hallo!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef Posdnous het volgende:
Niet doen Meki, dat vinden ze niet interessant hier.
Goooh... beide partijen doen aan propaganda _en_ zetten daar kindertjes bij in?! Goooohhh wat erg!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef Posdnous het volgende:
Niet doen Meki, dat vinden ze niet interessant hier.
Uiteraard niet, maar het wordt altijd maar van 1 kant belicht (op FOk).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Goooh... beide partijen doen aan propaganda _en_ zetten daar kindertjes bij in?! Goooohhh wat erg!!
Stelletje schapen - als je daar nu pas achter komt heb je echt te lang onder die steen rondgehangen
Welke dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar het wordt altijd maar van 1 kant belicht (op FOk).
Je hebt het toch zo graag over nazipraktijken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat heeft Duitsland met terroristen Israel te maken ?
Inderdaad, dat zeg ik hier al jaren, maar men wil vooral graag blijven beweren dat israel niks verkeerd doet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Welke dan?
Even terug naar de basisschool: waar gevochten wordt hebben meerdere partijen schuld. Voor wie je ook 'bent', je kan jezelf toch niet eerlijk in de ogen kijken en zeggen dat jouw favoriet onschuldig is? Dat is reeds een gepasseerd station..
.
In het begin was ik wel vrij genuanceerd (wel altijd pro-Israel). Maar na een tijdje verhard je vanzelf in de discussie als je bijvoorbeeld te maken krijgt met een Meki die Israeliers consequent zwart maakt. Op een gegeven moment ben ik ook naar een eenzijdig standpunt toe gegaan (en dat bevalt uitstekend).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zeg ik hier al jaren, maar men wil vooral graag blijven beweren dat israel niks verkeerd doet.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
In het begin was ik wel vrij genuanceerd (wel altijd pro-Israel). Maar na een tijdje verhard je vanzelf in de discussie als je bijvoorbeeld te maken krijgt met een Meki die Israeliers consequent zwart maakt. Op een gegeven moment ben ik ook naar een eenzijdig standpunt toe gegaan (en dat bevalt uitstekend).
ja. maar meki reageert er zo leuk op.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Posdnous het volgende:
Vrij tragisch.
Nazipraktijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je hebt het toch zo graag over nazipraktijken?
nee ik vertel het verhaal zoalshetis. ben jij lekker bezopen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ej zoalshetis, ben je een beetje bezopen ofzo?
laat dan maar. dan hoef ik je niet te vertellen hoeveel neppalestijnen er zijn die israel willen wegvagen. arafat was geen palestijn...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ben nog aan het bijkomen van een kater.
Maar van "daarnaast weet ik dat de palestijnen meer agressieve arabische mensen hebben dan palestijnen." kan ik geen kaas maken. Kan ook door m'n gesteldheid komen hoor.
Oh, op die manier, ik begin hem nu een beetje te snappen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat dan maar. dan hoef ik je niet te vertellen hoeveel neppalestijnen er zijn die israel willen wegvagen. arafat was geen palestijn...
Zo, mij kun je oprapen. Zo'n excellent stuk heb ik nog nooit gelezen. Tariq Ramadan, Afshin Ellian, Dyab Abou Jahjah en Leon de Winter kunnen wel inpakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
de joden winnen toch wel van die achterlijke kutterroristen.
mensen willen de joden helemaal niet dood, het zijn die kutmoslims.
en mocht het zover komen dat ze weer een oorlog maken tegen israel, dan hoop ik dat ze die kutarabieren keihard kapot maken en ik hoop dat meki rondloopt, met zijn al-jazeera kutverhaal.
daarnaast weet ik dat de palestijnen meer agressieve arabische mensen hebben dan palestijnen. ik vind het zielig voor hen dat er zoveel binnenstromende moslims zijn.
ook niet vergeten hoe de moslims tegen de palestijnen hebben gedaan in de geschiedenis.
Er zijn geen "bad guys" .quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi mensen,
Ik heb even een serieuze vraag. Ik heb geen zin om er een nieuw topic over te openen omdat het hier toch al over joden en moslims gaat.
Het is namelijk als volgt, ik heb een klasgenoot en ik ben verder heel goed bevriend met hem en kan het heel goed met hem vinden. Hij is moslim (redelijk fanatiek) en als het over Israel of over Amerika/Bush gaat, dan zit hij constant de joden te BASHEN. Hij zegt dan dat joden smerig zijn en dat zij grotendeels van de ellende bij Israel/Palestina veroorzaken. Zelf kan ik hier over slecht oordelen omdat ik van beide kanten weer andere verhalen hoor. Namelijk dat de moslims de bad guys zijn of dat joden de bad guys zijn. Ik snap het allemaal niet meer. Waarom hebben de moslims wat tegen de joden? En bedoel ik vooral in het algemeen, want hij schijnt tegen alle joden iets te hebben? Ik dacht serieus dat moslims Bush alleen als vijand beschouwen?
Please clear my mind, oh wijze Fokkers!
Als hij zegt "dat de joden smerig zijn" dan zegt dat genoeg toch? Ik zou zeggen ga niet met hem in discussie totdat hij een genuanceerder standpunt kan innemen (alhoewel je daarvoor misschien weer wel in discussie moet gaan)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi mensen,
Ik heb even een serieuze vraag. Ik heb geen zin om er een nieuw topic over te openen omdat het hier toch al over joden en moslims gaat.
Het is namelijk als volgt, ik heb een klasgenoot en ik ben verder heel goed bevriend met hem en kan het heel goed met hem vinden. Hij is moslim (redelijk fanatiek) en als het over Israel of over Amerika/Bush gaat, dan zit hij constant de joden te BASHEN. Hij zegt dan dat joden smerig zijn en dat zij grotendeels van de ellende bij Israel/Palestina veroorzaken. Zelf kan ik hier over slecht oordelen omdat ik van beide kanten weer andere verhalen hoor. Namelijk dat de moslims de bad guys zijn of dat joden de bad guys zijn. Ik snap het allemaal niet meer. Waarom hebben de moslims wat tegen de joden? En bedoel ik vooral in het algemeen, want hij schijnt tegen alle joden iets te hebben? Ik dacht serieus dat moslims Bush alleen als vijand beschouwen?
Wat vindt hij zelf van zijn standpunt, eigenlijk? Ik ben daar altijd zo benieuwd naar. En het waarom is vrij eenvoudig beantwoord. Dat is er naar alle waarschijnlijkheid ingegoten met de paplepel. Als zijn vader, moeder, ooms etc er ook zo over denken, heeft ie geen reden z'n standpunt te wijzigen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi mensen,
Of Joden vervangen door 'de machtige en invloedrijke Joodse / Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek, zoals aangetoond door Harvard'.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:47 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Wat vindt hij zelf van zijn standpunt, eigenlijk? Ik ben daar altijd zo benieuwd naar. En het waarom is vrij eenvoudig beantwoord. Dat is er naar alle waarschijnlijkheid ingegoten met de paplepel. Als zijn vader, moeder, ooms etc er ook zo over denken, heeft ie geen reden z'n standpunt te wijzigen.
En "joden" vervangen door "roodharigen" werkt ook altijd goed. 'm Gewoon zijn uitspraken teruggeven met "roodharigen". Kijken hoe belachelijk hij 't dan vindt.
Of vervangen door "op wereldheerschappij uitzijnde islamisten"...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Of Joden vervangen door 'de machtige en invloedrijke Joodse / Israëlische lobby in de Amerikaanse politiek, zoals aangetoond door Harvard'.
Wat heb je nou weer zitten prutsen, Drugshond? Zo moeilijk kan het toch niet zijn, fatsoenlijk moddereten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
note ++
Ik snap echt niet dat je daar een note voor hebt gekregen. Ja, het was een beetje een raar stukje om te lezen, vond ik tenminste zelf. Maar niet aanstootgevend ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
en bovendien had ik het natuurlijk alleen maar over de terroristen, niet over alle moslims boe-hoe![]()
3x raden wie uiteindelijk voor die "financiële tegemoetkoming" opdraait.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
Steeds meer Palestijnse jongeren proberen doelbewust in Israëlische gevangenissen te belanden om te ontsnappen aan de enorme problemen van alledag.
Gedreven door het oplaaiende geweld en de schrijnende armoede op de Westelijke Jordaanoever en in de Gazastrook zetten ouders steeds vaker hun kinderen aan tot kleine vergrijpen waarop celstraf staat, meldde de Britse krant The Times zaterdag.
Kinderen gaan vrijwillig Israëlische gevangenissen in om te ontsnappen aan de verveling en de gewelddadige realiteit in de Palestijnse gebieden. Ouders krijgen op hun beurt een financiële tegemoetkoming van de Palestijnse Autoriteit als hun kind vastzit. Het is vaak de enige bron van inkomsten.![]()
D'r is een moslim-minister daar (beter dan twee staatssecretarissenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef kefkef het volgende:
Valt het niemand op dat de 16% van Israel moslim is en dat die nooit voor problemen zorgen
wat vond je van het gevangenis bericht? jij verkondigt immers altijd dat daar onschuldige kinderen zitten en half gemarteld worden. valt dus wel tegen denk ik dan, voor jou...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Meki het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=25hfZQw9rV4
Kijk hoe lief de Israelische kinderen zijn
Moet je de reacties zien: allemaal haatvolle moslims... Ze zijn ook allemaal hetzefde, kijk maar!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Meki het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=25hfZQw9rV4
Kijk hoe lief de Israelische kinderen zijn
propoganda en leugens van de Israelische kant.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat vond je van het gevangenis bericht? jij verkondigt immers altijd dat daar onschuldige kinderen zitten en half gemarteld worden. valt dus wel tegen denk ik dan, voor jou...
ik generaliseer niet. ik heb het over die kinderen daar in de video´squote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef Masterix het volgende:
[..]
Moet je de reacties zien: allemaal haatvolle moslims... Ze zijn ook allemaal hetzefde, kijk maar!
![]()
(please meki, kleine Wilders die je dr bent, doe niet zo generaliserend: ik zie uit mijn raam super-irritante mocro-pubertjes andere kinderen treiteren. Ik zie niet hoe irritant de Marokaanse kinderen zijn, ik zie hoe irritant die Marokkaanse kinderen zijn. Snappu?)
Palestijnse jongeren vrijwillig in Israëlische celquote:Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef Meki het volgende:
[..]
propoganda en leugens van de Israelische kant.
ze zijn gearresteerd en ze zitten in een gevangenis met zeer slechte omstandigheden.
[afbeelding]
Je hebt het over de en niet over die.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik generaliseer niet. ik heb het over die kinderen daar in de video´s
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:15 schreef Apropos het volgende:
Stuurt die soldaat die treiteraars nu weg?
Zijn er verder nog foto's van deze gebeurtenis?quote:
dat geloof ik niet. het is een propoganda en een leugen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Palestijnse jongeren vrijwillig in Israëlische cel
Ach natuurlijk: propaganda.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef Meki het volgende:
[..]
propoganda en leugens van de Israelische kant.
ze zijn gearresteerd en ze zitten in een gevangenis met zeer slechte omstandigheden.
[afbeelding]
Kijk maar naar de honderden video´s op Youtube. die over Israel gaat.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:17 schreef Masterix het volgende:
[..]
Je hebt het over de en niet over die.
Zoals jij het zegt generaliseer je wel degelijk.
Je tante.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef Meki het volgende:
[..]
dat geloof ik niet. het is een propoganda en een leugen.
ik ben wel mijn standpunt over Israel die altijd negatief is.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ach natuurlijk: propaganda.
Iedere redenering die niet uitwijst hoe fout joden en hoe goed moslims zijn is propaganda.
Weet je dat jij vreselijk bevooroordeeld bent Meki? Net Wilders.
Nee, ik kijk naar hoe jij een heel volk probeert zwart te maken en daarbij foute formuleringen, incidenten en generalisaties gebruikt.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk maar naar de honderden video´s op Youtube
Inderdaad, daarvoor was je de objectiviteit zelve en de lieveling van de Nederlandse taal bovendien.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Meki het volgende:
Na Qana en oorlog Libanon is dat zo geworden.
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar hoe jij een heel volk probeert zwart te maken en daarbij foute formuleringen, incidenten en generalisaties gebruikt.
Net als Wilders.
Ik denk dat Wilders veel van mensen zoals jij geleerd heeft, Meki: zelfde stijl, zelfde werk- en denkwijze.
Vind jij mensen met die stijl ook niet erg vervelend?
hoe bedoel jequote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Inderdaad, daarvoor was je de objectiviteit zelve en de lieveling van de Nederlandse taal bovendien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik generaliseer geen Joden. dat zou ik ook niet doen. zelf ken ik ook een paar joden met wie ik goed kan opschieten.
Ik heb het over het land Israel en de mensen die een massamoord begaan. en over de kinderen die je ziet op de video´s.
Wat Wilders doet is echte racisme. ik heb het over een land, hij over mensen.
MIJ zal je nooit horen over Joden in het algemeen.
Zie het dan als een tegengeluid als jij het zo inzietquote:Op zondag 18 maart 2007 15:31 schreef Masterix het volgende:
[..]
Echt, precies hetzelfde...
Of jij nu Wilders aan het nadoen bent of andersom, ik weet het niet, maar jullie zijn previes gelijk.: die hoor je nooit over Marokkanen (dat zou racistisch zijn), maar ipv daarvan over de islam (da's niet racistisch, net als jouw formulering van joden ipv Joden).
Heb jij je haar al geverfd? Mag niet zwart van de islam, maar met henna mag het wel.
Wilders is een moslim.
Sorry, dat snap ik niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie het dan als een tegengeluid als jij het zo inziet
Meki's gedram over de kolonisten als tegengeluid van de eenzijdige kijk door veel users hier op het israel/Palestina conflict. wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:39 schreef Masterix het volgende:
[..]
Sorry, dat snap ik niet...
Wat zou tegengeluid van wat zijn? En wat zie ik in denk je?
dat is geestig, eerst een zwart-wit topic uitlokken met een overduidelijke eenzijdigheid en dan verwachten dat er nog grijs wordt geluld?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Meki's gedram over de kolonisten als tegengeluid van de eenzijdige kijk door veel users hier op het israel/Palestina conflict. wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen.
Heb ik aan gedacht, maar dat kan het niet zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Meki's gedram over de kolonisten als tegengeluid van de eenzijdige kijk door veel users hier op het israel/Palestina conflict. wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen.
De laffe en lage acties worden toch echt altijd gedaan door de landen om Israel heen.... Israel is het meest beschaafde land daar, de landen eromheen kunnen op elk gebied een voorbeeld aan israel nemen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben wel mijn standpunt over Israel die altijd negatief is.
Na Qana en oorlog Libanon is dat zo geworden. waarbij honderden kinderen omkwamen.
bevoordeeld alleen tegen Israel
voorbeeld nemen van massamoorden en genocides ?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De laffe en lage acties worden toch echt altijd gedaan door de landen om Israel heen.... Israel is het meest beschaafde land daar, de landen eromheen kunnen op elk gebied een voorbeeld aan israel nemen.
dat kan dus wel waar zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef Masterix het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht, maar dat kan het niet zijn.
Zie mijn verdere gesprek met Meki en waar die zin een reactie op was.
Ik snap niet wat hij ermee bedoelt.
Ow, wacht, ik had meteen op de Meki Toer moeten gaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Apropos het volgende:
Meerdere genocides?
Oh maar dan praten we langs elkaar heen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef Meki het volgende:
[..]
dat kan dus wel waar zijn.
wat Pondsous zegt klopt
Kijk nu maar eens in Irak hoe moslims zich gedragen zonder een strenge dictatorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef Meki het volgende:
[..]
voorbeeld nemen van massamoorden en genocides ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |