http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Uitgeest&layer=&ie=UTF8&z=12&ll=52.530217,4.709358&spn=0.11153,0.43396&om=1&iwloc=addrquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waar ligt Uitgeest....?
Newbiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:29 schreef TwyLight het volgende:
Kutzooi, ik heb vet vaak dat ik alt-klik doe inplaats van apple-klik en dan download die de url
Nog serial nodig voor Color Schemer Studio ?quote:
Nee, ik heb 'em zelf gevonden, maar bedanktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nog serial nodig voor Color Schemer Studio ?
Ik heb wel eens iets vanaf school per ongeluk naar de printer thuis gestuurd. Hij heeft die printopdracht toen bewaard zonder dat ik het door had in z'n queue en toen ik thuis kwam en connecte met het lokale netwerk al daar, ging opeens de printer loeienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Humor, dat OS X. Stuur ik een printopdracht naar een netwerkprinter, komt er eerst een pagina met gebrabbel uitrollen, en vervolgens 126 lege pagina's.
Ken je SerialSeeker niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'em zelf gevonden, maar bedankt
Tubesock werkt eigenlijk prima voor mij hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:24 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand een (gratis) programma waarmee ik youtube filmpjes kan downloaden?
(geen tubesock)
ik heb geen crackquote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tubesock werkt eigenlijk prima voor mij hoor.
In Safari kun je via Activity (Window menu) kijken waar het achterliggende bestand zich bevind, dit downloaden, en het vervolgens met een toffe convertor omzetten.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:24 schreef TwyLight het volgende:
(geen tubesock)
Yo TwyLight, tis al de 101st hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:21 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?
De 100st Apple slowchat = 101![]()
Je kan ook http://javimoya.com/blog/youtube_en.php gebruiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In Safari kun je via Activity (Window menu) kijken waar het achterliggende bestand zich bevind, dit downloaden, en het vervolgens met een toffe convertor omzetten.
*post vanaf iBook 1*quote:Op zondag 11 maart 2007 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Die meeting is zeker nu pas bij de 250ste?
Meeting !?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:13 schreef Xilantof het volgende:
Is dit meeting nou al geregeld?
Hij had een iPod meende ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:30 schreef nietzman het volgende:
Hij hád er al een.
Er is al zo lang geroepen dat we bij topic nummer 100 zouden meeten...quote:Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Meeting !?!
En los daarvan, heeft Slarioux nou al een Mac ? Die wou altijd zo'n ding kopen, heeft ie er al een ?
En dat kan natuurlijk niet met een Windows-laptop.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers dat ik lekker in bed mijn mail kan lezen.
Die past er niet bij.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat kan natuurlijk niet met een Windows-laptop..
Ik wou al een iMac kopen, alleen toen zag ik jou met je iBookquote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik een nieuwe vriend heb duurt het nooit lang voor ie ook een Mac wil.. Inmiddels al de tweede keer dat het gebeurt. Ze zijn gewoon jaloers dat ik lekker in bed mijn mail kan lezen.
ik denk dat die macbook compensatie is dan, als jij in bed je mail checkt, zou ik als man maar online prono gaan kijken tot je klaar bent voor wat andersquote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik een nieuwe vriend heb duurt het nooit lang voor ie ook een Mac wil.. Inmiddels al de tweede keer dat het gebeurt. Ze zijn gewoon jaloers dat ik lekker in bed mijn mail kan lezen.
Daarom zijn de mac sales opeens met 1500% omhoog gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, of samen in bed liggen, elk met onze eigen Mac, en dan over Adium vragen wat voor slipje de ander aan heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat die macbook compensatie is dan, als jij in bed je mail checkt, zou ik als man maar online prono gaan kijken tot je klaar bent voor wat anders
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Daarom zijn de mac sales opeens met 1500% omhoog gegaan.
Draag jij slipjes in bed?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, of samen in bed liggen, elk met onze eigen Mac, en dan over Adium vragen wat voor slipje de ander aan heeft..
lang leve iSightquote:Op zondag 11 maart 2007 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, of samen in bed liggen, elk met onze eigen Mac, en dan over Adium vragen wat voor slipje de ander aan heeft..
Een witte hardgeworden macbook skinquote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef tonks het volgende:
Waar op?
Ja, weet ik veel. Ik had ook iets kunnen posten over doggystyle neuken en dan over Adium (met de laptop gepositioneerd op de rug van de ontvangende partij) vragen of het lekker is.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef TwyLight het volgende:
Where OS X big cat code names really come from
[..]
Draag jij slipjes in bed?
Het is heel lekker, dank jequote:Op zondag 11 maart 2007 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik had ook iets kunnen posten over doggystyle neuken en dan over Adium (met de laptop gepositioneerd op de rug van de ontvangende partij) vragen of het lekker is..
Lijkt niet echt op een hoesje? Volgens mij is het gewoon een kunstwerkje.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:. Waarom verpesten vrouwen nou alles ?
. Hebben ze een iBook, gaan ze er godverdomme een hoesje voor breien. WAAROM ?!
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt gelijk. Het wordt er echter niet minder erg van, imho.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op een hoesje? Volgens mij is het gewoon een kunstwerkje.
Of er moet stiekem een iBook gekomen zijn die net iets groter is als een plakbandrol.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op een hoesje? Volgens mij is het gewoon een kunstwerkje.
Je kan zo toch onmogelijk fijn iBooken? Ik niet iig.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Voor in de volgende OP.
Forceer stop ?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:05 schreef Remzz het volgende:
MSN doet niets meer, hij staat de hele dag in de dock met een pijltje eronder(hij is dus actief) en ik kan me niet aanmelden, ik kan hem niet stoppen ik kan geen Appel Q doen en ik kan hem in de finder ook niet naar de prullenbak verplaatsen want hij is in gebruik...
Wat te doen?
Deze :quote:Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef TwyLight het volgende:
Welke?
Ja die stond er dus niet bij, bij rechtermuis klik op MSN in dock.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Forceer stop ?
Command _ Option _ Escape
[..]
Ik heb er nooit last van maar dat kan komen door een bepaalde functie van PithHelmet.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Forceer stop ?
Command _ Option _ Escape
[..]
Deze :
[afbeelding]
Appel en Altquote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die stond er dus niet bij, bij rechtermuis klik op MSN in dock.
Maar waar kun je Command en Option vinden op het toetsenbord
Alt-Apple.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar waar kun je Command en Option vinden op het toetsenbord
Tuurlijkquote:
Ik heb net de achterkant er afgehaald en alle handtekeningen van de makers staan er in gegraveerd inclusief Steve Jobs Puh!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:58 schreef tonks het volgende:
Ik probeerde je nog te waarschuwen maar goed. EIGEN SCHULD NENE NEENE.
Hij mag het dan niet doen maar ik heb wel de handtekening van Steve Jobsquote:
Nou enquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef TwyLight het volgende:
Het is niet zijn handtekening maar gewoon zijn naam hoor
Hoop maar fijn dat je er een moderne drive in kwijt kan, misschien word 't dan waar.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga morgen wel even een floppy drive halen en dan fix ik het wel even hoop ik
Nee zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoop maar fijn dat je er een moderne drive in kwijt kan, misschien word 't dan waar..
Om die reden heb ik een complete Mac in kast en een complete Mac in onderdelen in een kartonnen doos..
Ga je nog iets nuttigs zeggen vandaagquote:Op zondag 11 maart 2007 20:19 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog geen seconde gelachen. wozniak
Dat is een .dmg file. die moet je pakken en naar de prullenbak slepen, het prullenbak icoontje verandert dan in een "eject" icoontjequote:Op zondag 11 maart 2007 20:32 schreef eer-ik het volgende:
ik heb effe een klein vraagje, ik werk pas sinds kort met een mac, maar ik heb bijvoorbeeld meteen effe firefox gedownload, gebruikte ik op de pc ook altijd al. Werkt prima, maar ik kan dat bestandje niet weggooien, of in een andere map zetten, hij gooit er alleen een snelkoppeling naartoe..
Nou staat er elke keer van die zooi op het bureaublad, zit ik ook niet echt op te wachten...
Hoe moet ik dat oplossen?
Kan iemand me dat vertellen?
begeleidend plaatje:
[afbeelding]
Erm, wat bedoel je dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het nietgrapjas.. ik ga geen floppy drive in die mac proberen te fixen
Oh, je moet dan eerst vanaf het .dmg bestand het programma naar de programma's map slepen, en dié openen. niet het bestand op de .dmg.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef eer-ik het volgende:
ok, het ging mij ook voornamelijk om die tabs
Maar goed, ik snap wel hoe ik iets weg moet gooien, maar als ik dat ,dmg bestandje wegdonder, dan kan ik het programma ook niet meer openen...
De inhoud van dat gemounte bestand moet je dan ook gewoon naar je applicatiesmap slepen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef eer-ik het volgende:
ok, het ging mij ook voornamelijk om die tabs
Maar goed, ik snap wel hoe ik iets weg moet gooien, maar als ik dat ,dmg bestandje wegdonder, dan kan ik het programma ook niet meer openen...
Wat denk jij dan dat ik moet doen... hij deed het prima tot zonet en nu heb je zo'n happy mac tekentje als ik de diskette er in stop maar eject hij hem na een paar secondenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, wat bedoel je dan?.
Een moderne floppy er indrukken hoef je ook niet te proberen, de kans is groot dat 'ie instant geformatteerd word omdat het magnetisch veld van die oude drives veel sterker is.
Heerlijk, twintig jaar oude technologie..
Ik draag 'm momenteel om mijn nek, bij wijze van sjaal.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil even laten zien dat jouw piemel NOG groter is?
Laat die nieuwe ijstijd maar komen, jij zal er geen last van hebben!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik draag 'm momenteel om mijn nek, bij wijze van sjaal.
Met mijn piemel om de hals, de iBook op schoot en kat tegen me aan kan die kou wel komen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat die nieuwe ijstijd maar komen, jij zal er geen last van hebben!
Neen, een Hollanderquote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
Patser.
Voor een kusje?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Iedereen weet het, maar niemand zegt het.
Kan niet met macbookquote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef magnifor het volgende:
Hack een draadloos netwerk binnen 10 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=6y4k2EM0zr4
Je kan gewoon een extern kaartje aanschaffen waar het wel mee kan.quote:
quote:The network card used in the video is a Netgear MA111 v1 USB device. You require a card with a Prism2 chipset to be able to reinject packets.
Ik volgt u nietquote:
http://www.tubularapp.com/blog/quote:Op zondag 11 maart 2007 00:24 schreef TwyLight het volgende:
(geen tubesock)
In een macbook kunnen geen exerne kaartjes...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Je kan gewoon een extern kaartje aanschaffen waar het wel mee kan.
[..]
Usb dongle dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
In een macbook kunnen geen exerne kaartjes...
Kan mij niets schelen. Dat ding zou ik alleen gebruiken om netwerken te kraken.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Weet je wel niet hoe kei-lelijk je Mac daar van wordt! Bah bah bah!
Dat effect hebben sommige gebruikers ook op een Mac.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Weet je wel niet hoe kei-lelijk je Mac daar van wordt! Bah bah bah!
Filetransfers zijn traag, je moet te veel instellen om het er een beetje behoorlijk uit te laten zien, geen custom smileys, geen persoonlijke berichten zichtbaar.quote:
Is die diskette een HD-versie? Als dat zo is dan werken die lang niet altijd even denderend opquote:Op zondag 11 maart 2007 17:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Dus ik had me mac plus gisteren opgehaald en hij deed het prima tot vandaag... en nu elke keer als ik hem opstart spuwt hij de systeem diskette uit...verdorie, weet iemand wat dit kan zijn..
Er staat dit opquote:Op zondag 11 maart 2007 22:59 schreef sanni het volgende:
[..]
Is die diskette een HD-versie? Als dat zo is dan werken die lang niet altijd even denderend op
een 800k-flop machine. Je kunt ze wel 800k maken,maar de magnetische laag van die floppen
is dunner, het veld zwakker en 'ouderwetse' flopkoppen willen graag een sterker veld hebben
om mee te werken. Probeer dus echte 800k-floppen te krijgen (of 400k die je formatteert als 800k.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Voor verdere info m.b.t oude Mac's kijk eens hier, hier en hier.
[afbeelding]
Blijft schitterend spul van weleer.![]()
pithelmet?quote:Op maandag 12 maart 2007 06:32 schreef TwyLight het volgende:
Ja moet je pithhelmet installeren, die zal dat oplossen
PithHelmetquote:
quote:PithHelmet is an extended site preferences and ad blocking plugin for Apple's Safari browser. The basic purpose of the plugin is to empower you the user to view the web as you like. You can block ad images, Flash, Shockwave or horrible midi loops - the world is your oyster.
Of dezequote:
Sterf. Hoer.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja die ken ik maar die is toch nog niet uit debiel
File transfers doe ik amper, instellen had ik zo gedaan, smileys heb ik standaard uitstaan en die laatste ben ik het mee eens. Dat is een minpuntje. Net als dat je niet als Live Messenger tegen contacten kan praten die hun status op offline weergeven hebben staan. Hun moeten eerst praten, daarna heb je een minuut om iets terug te zeggen. Duurt het langer dan een minuut, wordt het bericht niet verstuurd.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Filetransfers zijn traag, je moet te veel instellen om het er een beetje behoorlijk uit te laten zien, geen custom smileys, geen persoonlijke berichten zichtbaar.
Of die mensen zijn ergens druk mee bezig maar je moet ze dringend spreken...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:34 schreef Geqxon het volgende:
Of je zoekt gewoon vrienden die niet kinderachtig op "Offline" staan.
Maar het is niet dringend genoeg om weer over je eigen bundel heen te bellen...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of die mensen zijn ergens druk mee bezig maar je moet ze dringend spreken...
Blame Live. Microsoftquote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je de status "Bezet" voor.
Dat het op deze manier geregeld is, komt door twee overlappende feauteaures wat slecht opgevangen is. Dat Adium het wél goed doet, daar maak je dan weer een probleem van. Vreemd.
Iets met hormonen. En rondvliegen. En macho-gedrag. Gok ik zo.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb vast het recht niet om dit te zeggen omdat ik net sinds een topic weer meeklets, maar goed. Waarom is men in dit topic altijd zo ontzettend aangebrand ? Kan er nou geen pagina volgemaakt worden zonder dat mensen voor debiel worden uitgescholden ? Ik vind ook wel dat mensen soms niet altijd even tactisch zijn, maar moet dat nou zo de hele tijd ?.
Dat vinden ze leuk hier... wen er maar vast aan...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb vast het recht niet om dit te zeggen omdat ik net sinds een topic weer meeklets, maar goed. Waarom is men in dit topic altijd zo ontzettend aangebrand ? Kan er nou geen pagina volgemaakt worden zonder dat mensen voor debiel worden uitgescholden ? Ik vind ook wel dat mensen soms niet altijd even tactisch zijn, maar moet dat nou zo de hele tijd ?.
je moet niet iedereen over een kam scheren, het is alleen geqxon die wordt afgezeken en waar mensen geirriteerd op reageren.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach houd je bek toch!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
MacBook Blackquote:Op maandag 12 maart 2007 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand nog of de accu's van de macbook van de eerste badge onder de replacement warranty vallen. Ik geloof dat er iets niet goed is met m'n macbook...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja of je hebt een lul aan de lijn die het als Customer Abuse bestempeltquote:Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij vielen alleen de G4's onder de replacement, maar als je Apple belt en zegt dat je MacBook spontaan in brand is gevlogen lijkt het me dat ze wel een nieuwe aanbieden. Misschien komt er nu alsnog een recall, wie weet
En roepen dat je op ' burn CD klikte'quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zou 'm gewoon demonstratief meenemen naar een MacHouse. En dan lekker demonstratief uit je tas halen. En demonstratief vragen of ze dit vergoeden. En vooral enthousiast om je heen kijken.
Dat zou jij doen. Zelf zou ik hem keurig in mijn tas houden, een compleet nieuwe Macbook vragen, en hem achter in de winkel uit zicht van de bezoekers inleveren.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zou 'm gewoon demonstratief meenemen naar een MacHouse. En dan lekker demonstratief uit je tas halen. En demonstratief vragen of ze dit vergoeden. En vooral enthousiast om je heen kijken.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zou jij doen. Zelf zou ik hem keurig in mijn tas houden, een compleet nieuwe Macbook vragen, en hem achter in de winkel uit zicht van de bezoekers inleveren.
Pff. Laffe Herderquote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zou jij doen. Zelf zou ik hem keurig in mijn tas houden, een compleet nieuwe Macbook vragen, en hem achter in de winkel uit zicht van de bezoekers inleveren.
En een brief schrijven naar Balkenende om om wereldvrede te vragen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Geqxon het volgende:
Why?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf corrigeren: Ik zou een nieuwe Macbook eisen, en hem anders tonen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pff. Laffe Herder
Ik zou het op koopavond doen, de week dat Leopard uitkwam.![]()
Jij bent ook niet te branden voor een lolletje eh?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf corrigeren: Ik zou een nieuwe Macbook eisen, en hem anders tonen.
Helaas vergoedt mijn ziekenfonds geen Macbooksquote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef tonks het volgende:
En kinderen haat
Omdat 'ie de zelfde kleur heeft als je Macbook?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zou Nelson Mandela inschakelen.
Humor, poep aan je tumor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te branden voor een lolletje eh?
die zou zich alleen opwinden als het om een macbook black gingquote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zou Nelson Mandela inschakelen.
Omdat ie ervaring heeft met fundamenteel aangedaan onrecht.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat 'ie de zelfde kleur heeft als je Macbook?
Drop it like is hotquote:Op maandag 12 maart 2007 13:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Omdat ie ervaring heeft met fundamenteel aangedaan onrecht..
.
.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Omdat ie ervaring heeft met fundamenteel aangedaan onrecht..
.
.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef tonks het volgende:
Ik zie geqxon al helemaal die apple winkel in komen met een polaroid foto van zijn kapotte macbook. Zo subtiel op de toonbank leggen en naar zijn rugzakje wijzen.
Bonuspunten voor wie de film raadquote:Hoe wilt u betalen? Creditcard?
-Polaroid
En dan een paardenkop over de toonbank gooienquote:Op maandag 12 maart 2007 13:27 schreef Q. het volgende:
"I will make you an offer you cannot refuse"
Gekleed als een soort hybride tussen Jacques Clouseau en de Vieze man.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef tonks het volgende:
Ik zie geqxon al helemaal die apple winkel in komen met een polaroid foto van zijn kapotte macbook. Zo subtiel op de toonbank leggen en naar zijn rugzakje wijzen.
Dat is gewoon niet hip en trendyquote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wat heeft iedereen erop tegen als ik gewoon de macbook op de toonbank plem en vraag jongens wat gaan jullie hier mee doen?
Niks, maar film het wel even, ik wil hun snoetjes wel eens zien.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wat heeft iedereen erop tegen als ik gewoon de macbook op de toonbank plem en vraag jongens wat gaan jullie hier mee doen?
Niks lijkt me prachtig.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb er niks op tegen hoor. Word maar lekker kwaad daar ik bedoel het had je wel een stuk been of een bal kunnen kostenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
flippers en een lange overcoatquote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gekleed als een soort hybride tussen Jacques Clouseau en de Vieze man..
Ja, maar jij ziet er ook zo "lekker" onbetrouwbaar uit...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kom ik die Apple Centre in. Plemp ik de MacBook op de balie. "Wat gaan jullie hieraan doen, jongens ?" Kijken ze me eens diep in de ogen aan: "Hee, wijf, jij probeerde laatst een van onze werknemers te versieren. Dit is je straf. Steve Jobs is alziend en alwetend. Ik zou zeggen, pak thuis eens een leeg blik bonen en een soldeerbout."
* AudreyHepburn is al een tijdje niet meer in de Apple Centre geweest..
Ik heb dus echt een keer aan een van die jongens daar gevraagd of ie een keer iets mee ging drinken.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet er ook zo "lekker" onbetrouwbaar uit...
My god, ik herinner het me weer.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kom ik die Apple Centre in. Plemp ik de MacBook op de balie. "Wat gaan jullie hieraan doen, jongens ?" Kijken ze me eens diep in de ogen aan: "Hee, wijf, jij probeerde laatst een van onze werknemers te versieren. Dit is je straf. Steve Jobs is alziend en alwetend. Ik zou zeggen, pak thuis eens een leeg blik bonen en een soldeerbout."
* AudreyHepburn is al een tijdje niet meer in de Apple Centre geweest..
IK HOU OOK ZIELSVEEL VAN JAUWquote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
IK - MAAKTE - EEN - GRAPJE, LIEVE GEQXON.
Of z'n bank...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen hoor. Word maar lekker kwaad daar ik bedoel het had je wel een stuk been of een bal kunnen kosten.
Zie je wel dat het niet aan ons ligt.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
IK - MAAKTE - EEN - GRAPJE, LIEVE GEQXON.
Ik heb het topic even opgezocht.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
My god, ik herinner het me weer.
Durf je er nog steeds niet langs te gaan?
Echt wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb het topic even opgezocht..
En ja, ik durf er weer gewoon langs. Ik heb alleen niks nodig..
Ben ik leuk dan?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Robin, ik wou je nog bellen, mijn Man eet niet mee vanavond. Die moet met z'n homies eten.
Puik idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, ik had college. Nou ja, ik moet toch nog steeds boodschappen doen dus het maakt niet uit. Tenzij Litpho zin heeft om mee te eten?
Ik ben heel benieuwd naar hemquote:Op maandag 12 maart 2007 14:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Puik idee.
Als we vanavond nog wat willen gaan drinken dan kan Vlam wel mee, trouwens. Hij bestaat echt, namelijk.
Hij eet mee ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ah reactie. In principe had hij er geen problemen mee.
Dat lijkt mij wel. Ik was ook pas om 18:00 op Utrecht CS en dan nog even boodschappen doen.quote:dat is an sich best maar ik ben niet bijzonder vroeg hier weg
Appletaart na. Met een Appletje erop. Foto plaatsen, klaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ohja, sorry. Ik zal er nog even een Apple tussen smokkelen dan mag het wel hier staan.
Net als TextEdit.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef whoops het volgende:
Oke, dus gewoon Finder... Aangezien ze 'Preview' bijvoorbeeld wel vertaald hebben...
Sorry, ik ben nieuw hierquote:Op maandag 12 maart 2007 15:14 schreef super-muffin het volgende:
Eer-ik, dat was een 'grap' van Geqxon.
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!quote:
Ik merk hetquote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!
Oeh, geniaal. Volgende keer zal ik een foto ervan posten..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Appletaart na. Met een Appletje erop. Foto plaatsen, klaar.
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!
Die is ook niet vertaald?quote:
De eventuele foutmeldingen...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:22 schreef Geqxon het volgende:
Foutmeldingen? Welke?
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef Geqxon het volgende:
http://www.apple.com/uk/getamac/ads/
Toffe ads
Met name "Accident" is gaaf.... I want to look at the pigeons, they make me happy![]()
Omdat iTunes niet automagisch bij kan houden welke mp3's ik op mijn NAS schijf plemp?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:26 schreef TwyLight het volgende:
Zit er niet in nee, maar wat heeft Refresh Library voor nut dan? (ja het refreshen) maar waarom wil je dat?
Ik zou het niet weten, maar ik denk dat de meeste Mac gebruikers gewoon mp3's in iTunes zelf zetten, of hun downloadprogramma's op 'automatisch aan iTunes toevoegen' zetten.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef Jarno het volgende:
Alleen, wat ik nou niet snap he. Hoe tof dat hele Apple nou ook is. En iTunes. Ook mooi. Maar dan zitten we ondertussen dik in versie nummero 7.
EN DAN ZIT ER NONDEJU NOG STEEDS GEEN ' WATCH FOLDER' OF ' REFRESH LIBRARY' FUNCTIE IN DAT GRAFTAKKE DING!!!!
Mijn god. WMP heeft nog een betere library dan iTunes. Fo'sure.
Of mis ik iets?
Hoezo? Je laat je mappenstructuur toch gewoon aan je mac over. Het enige wat je moet doen als je een nieuwe cd download is dat ding richting iTunes slepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef Jarno het volgende:
Alleen, wat ik nou niet snap he. Hoe tof dat hele Apple nou ook is. En iTunes. Ook mooi. Maar dan zitten we ondertussen dik in versie nummero 7.
EN DAN ZIT ER NONDEJU NOG STEEDS GEEN ' WATCH FOLDER' OF ' REFRESH LIBRARY' FUNCTIE IN DAT GRAFTAKKE DING!!!!
Mijn god. WMP heeft nog een betere library dan iTunes. Fo'sure.
Of mis ik iets?
Eh, nee. Zoals ik al zei, mijn mp3's staan op een NAS disk en mijn MacBook is niet de enige gebruiker daarvan. Er connecten nog een of 2 Windows PC's aan en een streaming media player in de huiskamer.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef XL het volgende:
[..]
Hoezo? Je laat je mappenstructuur toch gewoon aan je mac over.
Ik zag het al toen ik verder lasquote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, nee. Zoals ik al zei, mijn mp3's staan op een NAS disk en mijn MacBook is niet de enige gebruiker daarvan. Er connecten nog een of 2 Windows PC's aan en een streaming media player in de huiskamer.
Dan open je het toch via Quicktime of VLC?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, nee. Zoals ik al zei, mijn mp3's staan op een NAS disk en mijn MacBook is niet de enige gebruiker daarvan. Er connecten nog een of 2 Windows PC's aan en een streaming media player in de huiskamer.
Nee, zo'n ding.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:34 schreef XL het volgende:
Heb je een HDD aan je netwerk hangen? Of een server? (met dus een OS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |