Uit mijn montignac-verleden:quote:Op zondag 11 maart 2007 18:20 schreef Spacehamster het volgende:
Goh wat zijn jullie leuk ik lach me dood![]()
Heeft er ook nog iemand iets zinnigs te melden?
Nee jij weet het..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef Michellll het volgende:
wie gaat er nou light toetjes eten
stop gvd dan gelijk een kurk in je mond of ga sporten
Daar zit wel wat inquote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef Spacehamster het volgende:
Geen toetjes eten is hier off-topic, duh..
Ik stel een vraag over pudding maken, niet over dieet-advies.
Vanille, gember....ja dat zijn dingen waar ik iets mee kan.
Melk is erg lekker, maar niet iets wat je onbeperkt kan eten (dat idee met melk en gember bewaar ik voor speciale gelegenheden, want het klinkt als gembermelk en dat is jummie!)
Maar ik ga binnenkort es een mengsel van water-gelatine-zoetstof-echtevanille uitproberen. Dat klinkt te simpel en zal dus wel heel lekker zijn.
Stevia ken ik (lekker!) maar het is erg jammer dat dat spul zo pokketeringduur is.
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:14 schreef Spacehamster het volgende:
Ze bevatten wel calorieen hoor.
Maar niet veel.
Hartige puddinkjes lijken me helaas niet zo lekker.
Ik zit nou wel pepermunt te overwegen...als dat lukt dan past de smaak mooi bij de structuur van de pudding. (Nou niet aan de verleiding toegeven er blauwe kleurstof bij te doen.)
quote:eiwit
Volgens mij wordt het eerder een dikke straf om deze puddinkjes wel te eten.quote:Ten vierde lijkt het me heerlijk meermaal daags ongestraft deze lekkere puddinkjes te eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |