koop dan ook geen 13,3 inch macbook.. zeur. of koop gewoon een mooie grote tft...quote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Wel de hoogteEn dan vind ik die extra paar centimeter wel lekker.
Misschien ook wel ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Misschien is de wondere wereld van schaamloos online bestellen wat voor je
Waarom zou je dat in godsnaam willenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:04 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhm, hoe kun je op de mac custom theme's zetten?
Sluimerstand. Pas na 24 niet gebruiken gaat 'ie echt uit.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:05 schreef DrMarten het volgende:
Misschien een gruwlijk domme vraag, maar wil toch antwoord
Heb vanmiddag een ipod gekocht, dan krijg je dat advies dat je hem moet opladen, leeg laten lopen en weer opladen... Het gaat me even om dat leeglopen. Als je het ding aanzet en dan een tijdje niks doet en het ding vervolgens weer "uit" gaat. Gaat ie dan echt uit of gaat ie dan op een sluimerstand ofzo? En als ie echt uit gaat, hoe krijg ik die accu dan leeg?
Ah, fijn. Gewoon een tijd laten liggen dusquote:Op donderdag 28 september 2006 00:06 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Sluimerstand. Pas na 24 niet gebruiken gaat 'ie echt uit.
Ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:06 schreef Tijn het volgende:
Is het uit met je rockheld dat je uit wil met Apple medewerkers, Au3?
Koop een zwarte 8gb, koop een zilvere 4gb, en verwissel de behuizingquote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef DrMarten het volgende:
Wel jammer trouwens dat de zwarte nano alleen in 8 gig verkrijgbaar is. Ik wilde een 4 gig en een zwarte, maar dat ging niet
omdat ik hele leuke gezien heb. waar komen die vandaan. Kom geq. geef ff antwoodquote:Op donderdag 28 september 2006 00:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen
Naja dan: ShapeShifter.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:11 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
omdat ik hele leuke gezien heb. waar komen die vandaan. Kom geq. geef ff antwood![]()
Heb nu dus een zilveren 4 gigquote:Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Koop een zwarte 8gb, koop een zilvere 4gb, en verwissel de behuizing
Dus moet je er een zwarte 8gb bij kopen en de behuizing wisselen!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb nu dus een zilveren 4 gig
Betaal jij?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus moet je er een zwarte 8gb bij kopen en de behuizing wisselen!
Je kan beter de behuizing zwart spuitenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus moet je er een zwarte 8gb bij kopen en de behuizing wisselen!
veel Torrentsites hebben ook een Mac afdelingquote:Op donderdag 28 september 2006 00:18 schreef muhammad_ali het volgende:
Shapeschifter kost 20 dollar
Dat kan ik toch niet betalen: waarom bestaat www.illigalemacsoftware.com niet
ik gebruik usenet, alle torrentsites die ik ken zijn onderhand uit de lucht...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
veel Torrentsites hebben ook een Mac afdeling
Dat is een beetje hetzelfde als op "Klik hier niet!!!!" dingen klikken.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat net geheel toevallig op wat leuks te googlen, en toen ik op een link klikte kreeg ik de waarschuwing dat de pagina mogelijk schade aan mijn computer aan kon brengen.
Mijn eerste reactie was: '' , gevolgd door een: '
'. Dus ik klik wat door, en verrek, heel mijn Mac bleef hangen
Na een tijdje kon ik via de dock Safari geforceerd stoppen, maar ik vond dit eigenlijk wel eng. Ook de fan ging op standje straaljager. Ik voel me vies
amsnquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kan![]()
(de gewone usb draad-versie)
maar ik bedoelde gewoon algemeen voor mensen met een MacBook (Pro) of iMac ofzo... Omdat er nogal vraag naar is naar iSight ondersteunende messengers...en ik kon me niet herinneren dat deze hier genoemd is.
Heb ik geprobeerd en vond ik ruk (al buiten de iSight om)quote:
Stuffit krijg je er standaard bij, ja dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:28 schreef muhammad_ali het volgende:
Kan mac standaard zip files lezen trouwens?
Entourage is Outlook.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Office voor Mac bestaat uit Excel, Word, PowerPoint en Entourage. Acces is er niet, Outlook ook niet (daar heb je ThunderBird of Mail voor) en Projects ken ik niet.
Niet in tiger, maar volgens mij kan os x standaard zip files lezen ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stuffit krijg je er standaard bij, ja dus.
na het geweldige succes van de ROKR zekerquote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef ChOas het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmm
http://www.gizmodo.com/ga(...)-mentions-203780.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |