Je kan beter de behuizing zwart spuitenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus moet je er een zwarte 8gb bij kopen en de behuizing wisselen!
veel Torrentsites hebben ook een Mac afdelingquote:Op donderdag 28 september 2006 00:18 schreef muhammad_ali het volgende:
Shapeschifter kost 20 dollar
Dat kan ik toch niet betalen: waarom bestaat www.illigalemacsoftware.com niet
ik gebruik usenet, alle torrentsites die ik ken zijn onderhand uit de lucht...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
veel Torrentsites hebben ook een Mac afdeling
Dat is een beetje hetzelfde als op "Klik hier niet!!!!" dingen klikken.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat net geheel toevallig op wat leuks te googlen, en toen ik op een link klikte kreeg ik de waarschuwing dat de pagina mogelijk schade aan mijn computer aan kon brengen.
Mijn eerste reactie was: '' , gevolgd door een: '
'. Dus ik klik wat door, en verrek, heel mijn Mac bleef hangen
Na een tijdje kon ik via de dock Safari geforceerd stoppen, maar ik vond dit eigenlijk wel eng. Ook de fan ging op standje straaljager. Ik voel me vies
amsnquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kan![]()
(de gewone usb draad-versie)
maar ik bedoelde gewoon algemeen voor mensen met een MacBook (Pro) of iMac ofzo... Omdat er nogal vraag naar is naar iSight ondersteunende messengers...en ik kon me niet herinneren dat deze hier genoemd is.
Heb ik geprobeerd en vond ik ruk (al buiten de iSight om)quote:
Stuffit krijg je er standaard bij, ja dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:28 schreef muhammad_ali het volgende:
Kan mac standaard zip files lezen trouwens?
Entourage is Outlook.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Office voor Mac bestaat uit Excel, Word, PowerPoint en Entourage. Acces is er niet, Outlook ook niet (daar heb je ThunderBird of Mail voor) en Projects ken ik niet.
Niet in tiger, maar volgens mij kan os x standaard zip files lezen ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stuffit krijg je er standaard bij, ja dus.
na het geweldige succes van de ROKR zekerquote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef ChOas het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmm
http://www.gizmodo.com/ga(...)-mentions-203780.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |