Appletaart na. Met een Appletje erop. Foto plaatsen, klaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ohja, sorry. Ik zal er nog even een Apple tussen smokkelen dan mag het wel hier staan.
Net als TextEdit.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef whoops het volgende:
Oke, dus gewoon Finder... Aangezien ze 'Preview' bijvoorbeeld wel vertaald hebben...
Sorry, ik ben nieuw hierquote:Op maandag 12 maart 2007 15:14 schreef super-muffin het volgende:
Eer-ik, dat was een 'grap' van Geqxon.
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!quote:
Ik merk hetquote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!
Oeh, geniaal. Volgende keer zal ik een foto ervan posten..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Appletaart na. Met een Appletje erop. Foto plaatsen, klaar.
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!
Die is ook niet vertaald?quote:
De eventuele foutmeldingen...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:22 schreef Geqxon het volgende:
Foutmeldingen? Welke?
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef Geqxon het volgende:
http://www.apple.com/uk/getamac/ads/
Toffe ads
Met name "Accident" is gaaf.... I want to look at the pigeons, they make me happy![]()
Omdat iTunes niet automagisch bij kan houden welke mp3's ik op mijn NAS schijf plemp?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:26 schreef TwyLight het volgende:
Zit er niet in nee, maar wat heeft Refresh Library voor nut dan? (ja het refreshen) maar waarom wil je dat?
Ik zou het niet weten, maar ik denk dat de meeste Mac gebruikers gewoon mp3's in iTunes zelf zetten, of hun downloadprogramma's op 'automatisch aan iTunes toevoegen' zetten.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef Jarno het volgende:
Alleen, wat ik nou niet snap he. Hoe tof dat hele Apple nou ook is. En iTunes. Ook mooi. Maar dan zitten we ondertussen dik in versie nummero 7.
EN DAN ZIT ER NONDEJU NOG STEEDS GEEN ' WATCH FOLDER' OF ' REFRESH LIBRARY' FUNCTIE IN DAT GRAFTAKKE DING!!!!
Mijn god. WMP heeft nog een betere library dan iTunes. Fo'sure.
Of mis ik iets?
Hoezo? Je laat je mappenstructuur toch gewoon aan je mac over. Het enige wat je moet doen als je een nieuwe cd download is dat ding richting iTunes slepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:25 schreef Jarno het volgende:
Alleen, wat ik nou niet snap he. Hoe tof dat hele Apple nou ook is. En iTunes. Ook mooi. Maar dan zitten we ondertussen dik in versie nummero 7.
EN DAN ZIT ER NONDEJU NOG STEEDS GEEN ' WATCH FOLDER' OF ' REFRESH LIBRARY' FUNCTIE IN DAT GRAFTAKKE DING!!!!
Mijn god. WMP heeft nog een betere library dan iTunes. Fo'sure.
Of mis ik iets?
Eh, nee. Zoals ik al zei, mijn mp3's staan op een NAS disk en mijn MacBook is niet de enige gebruiker daarvan. Er connecten nog een of 2 Windows PC's aan en een streaming media player in de huiskamer.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef XL het volgende:
[..]
Hoezo? Je laat je mappenstructuur toch gewoon aan je mac over.
Ik zag het al toen ik verder lasquote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, nee. Zoals ik al zei, mijn mp3's staan op een NAS disk en mijn MacBook is niet de enige gebruiker daarvan. Er connecten nog een of 2 Windows PC's aan en een streaming media player in de huiskamer.
Dan open je het toch via Quicktime of VLC?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, nee. Zoals ik al zei, mijn mp3's staan op een NAS disk en mijn MacBook is niet de enige gebruiker daarvan. Er connecten nog een of 2 Windows PC's aan en een streaming media player in de huiskamer.
Nee, zo'n ding.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:34 schreef XL het volgende:
Heb je een HDD aan je netwerk hangen? Of een server? (met dus een OS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |