Hij eet mee ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ah reactie. In principe had hij er geen problemen mee.
Dat lijkt mij wel. Ik was ook pas om 18:00 op Utrecht CS en dan nog even boodschappen doen.quote:dat is an sich best maar ik ben niet bijzonder vroeg hier weg
Appletaart na. Met een Appletje erop. Foto plaatsen, klaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ohja, sorry. Ik zal er nog even een Apple tussen smokkelen dan mag het wel hier staan.
Net als TextEdit.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef whoops het volgende:
Oke, dus gewoon Finder... Aangezien ze 'Preview' bijvoorbeeld wel vertaald hebben...
Sorry, ik ben nieuw hierquote:Op maandag 12 maart 2007 15:14 schreef super-muffin het volgende:
Eer-ik, dat was een 'grap' van Geqxon.
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!quote:
Ik merk hetquote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!
Oeh, geniaal. Volgende keer zal ik een foto ervan posten..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Appletaart na. Met een Appletje erop. Foto plaatsen, klaar.
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan was dit alvast een geweldige kennismaking met mijn geweldige gevoel voor humor. Ik ben grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |