http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Uitgeest&layer=&ie=UTF8&z=12&ll=52.530217,4.709358&spn=0.11153,0.43396&om=1&iwloc=addrquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waar ligt Uitgeest....?
Newbiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:29 schreef TwyLight het volgende:
Kutzooi, ik heb vet vaak dat ik alt-klik doe inplaats van apple-klik en dan download die de url
Nog serial nodig voor Color Schemer Studio ?quote:
Nee, ik heb 'em zelf gevonden, maar bedanktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nog serial nodig voor Color Schemer Studio ?
Ik heb wel eens iets vanaf school per ongeluk naar de printer thuis gestuurd. Hij heeft die printopdracht toen bewaard zonder dat ik het door had in z'n queue en toen ik thuis kwam en connecte met het lokale netwerk al daar, ging opeens de printer loeienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Humor, dat OS X. Stuur ik een printopdracht naar een netwerkprinter, komt er eerst een pagina met gebrabbel uitrollen, en vervolgens 126 lege pagina's.
Ken je SerialSeeker niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'em zelf gevonden, maar bedankt
Tubesock werkt eigenlijk prima voor mij hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:24 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand een (gratis) programma waarmee ik youtube filmpjes kan downloaden?
(geen tubesock)
ik heb geen crackquote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tubesock werkt eigenlijk prima voor mij hoor.
In Safari kun je via Activity (Window menu) kijken waar het achterliggende bestand zich bevind, dit downloaden, en het vervolgens met een toffe convertor omzetten.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:24 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand een (gratis) programma waarmee ik youtube filmpjes kan downloaden?
(geen tubesock)
Yo TwyLight, tis al de 101st hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:21 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?
De 100st Apple slowchat = 101![]()
Je kan ook http://javimoya.com/blog/youtube_en.php gebruiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In Safari kun je via Activity (Window menu) kijken waar het achterliggende bestand zich bevind, dit downloaden, en het vervolgens met een toffe convertor omzetten.
*post vanaf iBook 1*quote:Op zondag 11 maart 2007 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Die meeting is zeker nu pas bij de 250ste?
Meeting !?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:13 schreef Xilantof het volgende:
Is dit meeting nou al geregeld?
Hij had een iPod meende ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:30 schreef nietzman het volgende:
Hij hád er al een.
Er is al zo lang geroepen dat we bij topic nummer 100 zouden meeten...quote:Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Meeting !?!
En los daarvan, heeft Slarioux nou al een Mac ? Die wou altijd zo'n ding kopen, heeft ie er al een ?
En dat kan natuurlijk niet met een Windows-laptop.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers dat ik lekker in bed mijn mail kan lezen.
Die past er niet bij.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat kan natuurlijk niet met een Windows-laptop..
Ik wou al een iMac kopen, alleen toen zag ik jou met je iBookquote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik een nieuwe vriend heb duurt het nooit lang voor ie ook een Mac wil.. Inmiddels al de tweede keer dat het gebeurt. Ze zijn gewoon jaloers dat ik lekker in bed mijn mail kan lezen.
ik denk dat die macbook compensatie is dan, als jij in bed je mail checkt, zou ik als man maar online prono gaan kijken tot je klaar bent voor wat andersquote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik een nieuwe vriend heb duurt het nooit lang voor ie ook een Mac wil.. Inmiddels al de tweede keer dat het gebeurt. Ze zijn gewoon jaloers dat ik lekker in bed mijn mail kan lezen.
Daarom zijn de mac sales opeens met 1500% omhoog gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, of samen in bed liggen, elk met onze eigen Mac, en dan over Adium vragen wat voor slipje de ander aan heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat die macbook compensatie is dan, als jij in bed je mail checkt, zou ik als man maar online prono gaan kijken tot je klaar bent voor wat anders
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Daarom zijn de mac sales opeens met 1500% omhoog gegaan.
Draag jij slipjes in bed?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, of samen in bed liggen, elk met onze eigen Mac, en dan over Adium vragen wat voor slipje de ander aan heeft..
lang leve iSightquote:Op zondag 11 maart 2007 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, of samen in bed liggen, elk met onze eigen Mac, en dan over Adium vragen wat voor slipje de ander aan heeft..
Een witte hardgeworden macbook skinquote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef tonks het volgende:
Waar op?
Ja, weet ik veel. Ik had ook iets kunnen posten over doggystyle neuken en dan over Adium (met de laptop gepositioneerd op de rug van de ontvangende partij) vragen of het lekker is.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef TwyLight het volgende:
Where OS X big cat code names really come from
[..]
Draag jij slipjes in bed?
Het is heel lekker, dank jequote:Op zondag 11 maart 2007 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik had ook iets kunnen posten over doggystyle neuken en dan over Adium (met de laptop gepositioneerd op de rug van de ontvangende partij) vragen of het lekker is..
Lijkt niet echt op een hoesje? Volgens mij is het gewoon een kunstwerkje.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:. Waarom verpesten vrouwen nou alles ?
. Hebben ze een iBook, gaan ze er godverdomme een hoesje voor breien. WAAROM ?!
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt gelijk. Het wordt er echter niet minder erg van, imho.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op een hoesje? Volgens mij is het gewoon een kunstwerkje.
Of er moet stiekem een iBook gekomen zijn die net iets groter is als een plakbandrol.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op een hoesje? Volgens mij is het gewoon een kunstwerkje.
Je kan zo toch onmogelijk fijn iBooken? Ik niet iig.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Voor in de volgende OP.
Forceer stop ?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:05 schreef Remzz het volgende:
MSN doet niets meer, hij staat de hele dag in de dock met een pijltje eronder(hij is dus actief) en ik kan me niet aanmelden, ik kan hem niet stoppen ik kan geen Appel Q doen en ik kan hem in de finder ook niet naar de prullenbak verplaatsen want hij is in gebruik...
Wat te doen?
Deze :quote:Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef TwyLight het volgende:
Welke?
Ja die stond er dus niet bij, bij rechtermuis klik op MSN in dock.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Forceer stop ?
Command _ Option _ Escape
[..]
Ik heb er nooit last van maar dat kan komen door een bepaalde functie van PithHelmet.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Forceer stop ?
Command _ Option _ Escape
[..]
Deze :
[afbeelding]
Appel en Altquote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die stond er dus niet bij, bij rechtermuis klik op MSN in dock.
Maar waar kun je Command en Option vinden op het toetsenbord
Alt-Apple.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar waar kun je Command en Option vinden op het toetsenbord
Tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |