Wat denk jij dan dat ik moet doen... hij deed het prima tot zonet en nu heb je zo'n happy mac tekentje als ik de diskette er in stop maar eject hij hem na een paar secondenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, wat bedoel je dan?.
Een moderne floppy er indrukken hoef je ook niet te proberen, de kans is groot dat 'ie instant geformatteerd word omdat het magnetisch veld van die oude drives veel sterker is.
Heerlijk, twintig jaar oude technologie..
Ik draag 'm momenteel om mijn nek, bij wijze van sjaal.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil even laten zien dat jouw piemel NOG groter is?
Laat die nieuwe ijstijd maar komen, jij zal er geen last van hebben!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik draag 'm momenteel om mijn nek, bij wijze van sjaal.
Met mijn piemel om de hals, de iBook op schoot en kat tegen me aan kan die kou wel komen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat die nieuwe ijstijd maar komen, jij zal er geen last van hebben!
Neen, een Hollanderquote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
Patser.
Voor een kusje?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Iedereen weet het, maar niemand zegt het.
Kan niet met macbookquote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef magnifor het volgende:
Hack een draadloos netwerk binnen 10 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=6y4k2EM0zr4
Je kan gewoon een extern kaartje aanschaffen waar het wel mee kan.quote:
quote:The network card used in the video is a Netgear MA111 v1 USB device. You require a card with a Prism2 chipset to be able to reinject packets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |