En een brief schrijven naar Balkenende om om wereldvrede te vragen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Geqxon het volgende:
Dat zou jij doen. Zelf zou ik hem keurig in mijn tas houden, een compleet nieuwe Macbook vragen, en hem achter in de winkel uit zicht van de bezoekers inleveren.
Why?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zou jij doen. Zelf zou ik hem keurig in mijn tas houden, een compleet nieuwe Macbook vragen, en hem achter in de winkel uit zicht van de bezoekers inleveren.
Ik zal mijzelf corrigeren: Ik zou een nieuwe Macbook eisen, en hem anders tonen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pff. Laffe Herder
Ik zou het op koopavond doen, de week dat Leopard uitkwam.![]()
Jij bent ook niet te branden voor een lolletje eh?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf corrigeren: Ik zou een nieuwe Macbook eisen, en hem anders tonen.
Helaas vergoedt mijn ziekenfonds geen Macbooksquote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef tonks het volgende:
En kinderen haat
Omdat 'ie de zelfde kleur heeft als je Macbook?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zou Nelson Mandela inschakelen.
Humor, poep aan je tumor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te branden voor een lolletje eh?
die zou zich alleen opwinden als het om een macbook black gingquote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zou Nelson Mandela inschakelen.
Omdat ie ervaring heeft met fundamenteel aangedaan onrecht.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat 'ie de zelfde kleur heeft als je Macbook?
Drop it like is hotquote:Op maandag 12 maart 2007 13:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Omdat ie ervaring heeft met fundamenteel aangedaan onrecht..
.
.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Omdat ie ervaring heeft met fundamenteel aangedaan onrecht..
.
.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef tonks het volgende:
Ik zie geqxon al helemaal die apple winkel in komen met een polaroid foto van zijn kapotte macbook. Zo subtiel op de toonbank leggen en naar zijn rugzakje wijzen.
Bonuspunten voor wie de film raadquote:Hoe wilt u betalen? Creditcard?
-Polaroid
En dan een paardenkop over de toonbank gooienquote:Op maandag 12 maart 2007 13:27 schreef Q. het volgende:
"I will make you an offer you cannot refuse"
Gekleed als een soort hybride tussen Jacques Clouseau en de Vieze man.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef tonks het volgende:
Ik zie geqxon al helemaal die apple winkel in komen met een polaroid foto van zijn kapotte macbook. Zo subtiel op de toonbank leggen en naar zijn rugzakje wijzen.
Dat is gewoon niet hip en trendyquote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wat heeft iedereen erop tegen als ik gewoon de macbook op de toonbank plem en vraag jongens wat gaan jullie hier mee doen?
Niks, maar film het wel even, ik wil hun snoetjes wel eens zien.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wat heeft iedereen erop tegen als ik gewoon de macbook op de toonbank plem en vraag jongens wat gaan jullie hier mee doen?
Niks lijkt me prachtig.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb er niks op tegen hoor. Word maar lekker kwaad daar ik bedoel het had je wel een stuk been of een bal kunnen kostenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |