Voetballen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:42 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer is Liverpool voor het laatst kampioen geworden eigenlijk? Wat doen ze eik in de CL?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:44 schreef Neoktheone het volgende:
Hey, de wedstrijd tegen RKC verliep hetzelfde als die van Arsenal?
Donequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:45 schreef knep het volgende:
Klote loting.
Kansloos ben je nooit als je zover komt daar gaat het niet om.
Appelsientje nog even de OP aanpassen.
Mooi zo, dat werkt alleen maar in ons voordeel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:46 schreef Eb het volgende:
Liverpool is met de gedachten al in de halve finale:
http://www.liverpoolfc-ne(...)T;f=1;t=20767;st=160
Och, kunnen ze revanche nemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:46 schreef Ruudt het volgende:
Jammer dat we wéér tegen Liverpool moeten.
Paar pagina's verder worden die reacties alweer getemperd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben iig blij dat de Liverpool fans zo enthousiast zijn over ons
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=168523.120
Arrogant zooitje daar zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben iig blij dat de Liverpool fans zo enthousiast zijn over ons
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=168523.120
Arrogantie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef waterreus23 het volgende:
Thuis: 0-0
Uit: 1-1
Op naar Chelsea, en dan in de Finale United
PSV klopt het gehele Engelse Top Voetbal
Ik ook maar dat deed ik ook al bij Arsenal. De kans dat zoiets 2 keer achter elkaar goed gaat is natuurlijk ook niet groot maar we hebben zeker een kansje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
natuurlijk heeft PSV altijd een kans maar als ik me geld zou moeten inzetten op 1 van de 2 dan zal ik dat toch op Liverpool FC zetten ,
vi.nlquote:Ronald Koeman: 'Shit, wat een teleurstelling'
'Ik zei shit want het was een teleurstelling', reageerde Ronald Koeman toen hij zag dat Liverpool opnieuw als tegenstander van PSV tevoorschijn kwam tijdens de loting voor de kwartfinale van de Champions League.
'Ik denk dat alle clubs lastig zijn. Maar het feit is, dat je er al gespeeld hebt in de groepsfase. Je wilt ergens anders heen, alle andere clubs waren leuk geweest', legde de trainer via NOS Sportjournaal uit waarom hij niet zo tevreden is met Liverpool als tegenstander. 'Maar we zijn blij dat we erbij zijn.'
'Liverpool is lastig, omdat zij vanuit een defensieve organisatie spelen, net zoals wij doen. Ze hebben enkele fantastische spelers zoals Steven Gerrard. Als je bij Barcelona met 2-1 wint, dan ben je héél sterk. Het wordt een hels karwei. Het zal wederom weer erg belangrijk zijn wat voor resultaat we in de thuiswedstrijd neerzetten.'
Koeman had ook nog nieuws over de blessures die Arouna Koné en Gomes overhielden aan het laatste duel met Arsenal. De Ivoriaanse aanvaller kampt met een blessure aan een mediale band in zijn rechterknie, de Braziliaanse doelman heeft last van een bovenbeenspier.
'Koné ondergaat over een half uur een MRI-scan', zei Koeman om half een vrijdagmiddag. 'We zullen hem een aantal weken kwijt zijn. Maar we verwachten dat we Gomes er zondag weer bij hebben.' Komend weekeinde moet PSV op bezoek bij Excelsior.
Ga maar eens op het Liverpool forum kijken, daar balen ze dat het 'Red' niet kunnen dragen in de finale omdat ze away team zijnquote:
Die arrogantie is terechtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef knep het volgende:
[..]
Ga maar eens op het Liverpool forum kijken, daar balen ze dat het 'Red' niet kunnen dragen in de finale omdat ze away team zijn.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Wordt weer zoeken naar een stuntje. 0 houden in Eindhoven is weer cruciaal.
Kans is er altijd , maar daar heb je helaas niet zo veel aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ook maar dat deed ik ook al bij Arsenal. De kans dat zoiets 2 keer achter elkaar goed gaat is natuurlijk ook niet groot maar we hebben zeker een kansje.
Voor een team dat al 20 jaar ofzo geen kampioen is geworden... Of hoe lang het ook moge zijn. Of 1 keer in de 20 jaar.quote:
2 jaar geleden de CL en zijn goede cupfighters, competitie moeten ze het idd niet echt meer van hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor een team dat al 20 jaar ofzo geen kampioen is geworden... Of hoe lang het ook moge zijn. Of 1 keer in de 20 jaar.
Het is in Engeland dan ook een stuk moeilijker om kampioen te worden dan in die Mickey Mouse competitie hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor een team dat al 20 jaar ofzo geen kampioen is geworden... Of hoe lang het ook moge zijn. Of 1 keer in de 20 jaar.
Ik acht Arsenal hoger in dan Liverpool maar goed wat jij wil kerel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
2 jaar geleden de CL en zijn goede cupfighters, competitie moeten ze het idd niet echt meer van hebben.
Ja omdat ze heel vroeger een paar EC's wonnen. Maar de laatste 15 jaar zijn ze echt niet de grootste. Die CL van 2 jaar was dan ook niet voor niks een absolute verrassing.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het is in Engeland dan ook een stuk moeilijker om kampioen te worden dan in die Mickey Mouse competitie hier.
Liverpool is gewoon de grootste club in Engeland. Kijk hun palmares er maar eens op na.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:44 schreef LuNaTiC het volgende:
eerste reactie: kut, wéér liverpool
Stond Ajax dan ook mijlenver achter op de nummer 1 in hun glorie tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Ach, ik vind Liverpool meer een Feyenoord en Arsenal meer een Ajax (glorietijd Ajax that is), dus ik schat de kansen van PSV helemaal niet zo heel laag in.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Ach, ik vind Liverpool meer een Feyenoord en Arsenal meer een Ajax (glorietijd Ajax that is), dus ik schat de kansen van PSV helemaal niet zo heel laag in.
Of dat een nadeel is, blijkt pas na de eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Als je kijkt wat PSV allemaal tegengehouden heeft aan geniale acties van Arsenal dan lijkt me zo'n wedstrijd tegen Liverpool veel relaxter. Verder kon PSV echt wel aanvallen tegen Arsenal hoor, toen ze achterkwamen toen begonnen ze weer met aanvallen en dat mondde als snel uit in een doelpunt. Het mooie van PSV is dat het maar 1 kansje nodig heeft om te winnen. Tot slot vind ik het PSV van nu een stuk sterker dan het PSV van de groepsfase.
Enigste nadeel vind ik dat ze WEER eerst thuis moeten spelen en dan uit.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind Pool een baggerteam, stuk voor stuk overschatte spelers. Als PSV oppast voor de golfclub van Bellamy komt het allemaal goed
Ja, ze zijn de laatste weken misschien in vorm, maar dat kan zo weer weg zijn als ze tegen PSV moeten. Ben je soms vergeten hoe ze in het begin van het seizoen speelden? Ik wil er alleen mee zeggen dat de vorm zo kan omslaan voor Liverpool, en ze weer het oude slechte voetbal gaan spelen. Ik herinner me nog wel een wedstrijd tegen het B team van arsenal waarin ze 6 goals tegen kregenquote:
So?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, ze zijn de laatste weken misschien in vorm, maar dat kan zo weer weg zijn als ze tegen PSV moeten. Ben je soms vergeten hoe ze in het begin van het seizoen speelden? Ik wil er alleen mee zeggen dat de vorm zo kan omslaan voor Liverpool, en ze weer het oude slechte voetbal gaan spelen. Ik herinner me nog wel een wedstrijd tegen het B team van arsenal waarin ze 6 goals tegen kregen
Als je al 6 goals tegen krijgt tegen een B team van Arsenal kan ik niet over een sterke verdediging spreken. Verder is Liverpool thuis een sterk team maar PSV is thuis ook een zeer sterk team. PSV is in uitwedstrijden in de CL ook een goed team gebleken. Door knappe overwinningen bij Bordeaux en Galatasaray. Zo'n superteam is Liverpool niet, die storten dalijk weer lekker in door de vermoeidheid van de vele wedstrijden, en dat zal PSV naar de halve finale brengenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
So?
Pool is thuis ijzersterk en wat boeit een wedstrijd tegen het B team van Arsenal?
Dit is de CL, Liverpool speelde tegen Barça uitstekend 2x![]()
Speelstijl compadre, speelstijl.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Stond Ajax dan ook mijlenver achter op de nummer 1 in hun glorie tijd
Zoals ik hierboven al vermeldde, is mijns inziens de aanvalskracht een veel groter gevaar voor PSV en andere NLse ploegen dan de verdedigingskracht. Een goal uit een vrije trap telt ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Arsenal is dit jaar echt niet zo goed hoor, slechte defense enzo.
Pool is gewoon goed in de CL dit jaar.
Liverpool boeit de competitie niet zoveel meer hoor, die zullen spelers gaan sparen, hebben ook een brede selectie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als je al 6 goals tegen krijgt tegen een B team van Arsenal kan ik niet over een sterke verdediging spreken. Verder is Liverpool thuis een sterk team maar PSV is thuis ook een zeer sterk team. PSV is in uitwedstrijden in de CL ook een goed team gebleken. Door knappe overwinningen bij Bordeaux en Galatasaray. Zo'n superteam is Liverpool niet, die storten dalijk weer lekker in door de vermoeidheid van de vele wedstrijden, en dat zal PSV naar de halve finale brengen![]()
Dat kan PSV ook gaan doen die zijn al zo goed als kampioenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Liverpool boeit de competitie niet zoveel meer hoor, die zullen spelers gaan sparen, hebben ook een brede selectie.
Daarnaast heeft Pool 2x de 0 gehouden tegen psv, zegt genoeg hoor.
Ja daar zeg je me wat, PSV moet idd wel vaak tegen dezelfden spelen. Is dat tegen Pool een voordeel of een nadeel vraag ik me af.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:10 schreef WooZ het volgende:
En dan voornamelijk vanwege het feit dat ik nu wel eens een keer een nieuwe tegenstander wil zien.
3x arsenal
2x monaco en 2x lyon daar werd ik al ziek van maar nu ook nog fokking in 1 fokking seizoen 2x liverpool:R
Nul tegenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Speelstijl compadre, speelstijl.
NLse ploegen hebben gewoon 1 manco de laatste jaren, en dat is de verdediging tov al die technische topspelers. Wat mij betreft heeft Arsenal de meest gevaarlijke/ aanvallende spelers in Engeland en PSV had gewoon heel veel problemen om die gasten af te stoppen. Vaak was het kiele kiele.
PSV leeft van zijn blok, en dan wil jij beweren dat het er nog meer aan zou moeten doen? Sommigen vinden PSV nu al niet om aan te zien. Liverpool heeft het ook defensief staan, dat is een nadeel. Maar mocht bijvoorbeeld Gerrard er niet bij zijn, heb je toch weer een Engelse tegenstander met perspectief.quote:Zoals ik hierboven al vermeldde, is mijns inziens de aanvalskracht een veel groter gevaar voor PSV en andere NLse ploegen dan de verdedigingskracht. Een goal uit een vrije trap telt ook.
Haha en dat zegt een "The Hague" supporter, man ga wieberen! overschatte spelers.. Gerrard? Carragher? Alsonso? Kuijt? Overschat??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind Pool een baggerteam, stuk voor stuk overschatte spelers. Als PSV oppast voor de golfclub van Bellamy komt het allemaal goed
Er waren niet veel alternatieven. Engeland wenste geen ploegen tegen elkaar. Chelsea is daarbij al zakelijk gekoppeld aan PSV. München zit in dezelfde economische as als Milan, dat is kortom een logische paring. Dan houd je weinig over, Manchester of Liverpool.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:10 schreef WooZ het volgende:
En dan voornamelijk vanwege het feit dat ik nu wel eens een keer een nieuwe tegenstander wil zien.
3x arsenal
2x monaco en 2x lyon daar werd ik al ziek van maar nu ook nog fokking in 1 fokking seizoen 2x liverpool:R
Als je dat lijstje zo ziet, dan gaat Koeman voor de tweede maal PSV opdracht geven NAC te laten winnen. Een kampioenswedstrijd bij NEC zit er wel in.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef mcyodogg het volgende:
Wedstrijden rond de kwartfinale
PSV
NAC - PSV 31 maart
PSV - Liverpool 3 april
NEC - PSV 7 april
Liverpool - PSV 11 april
PSV - FC Twente 14 april
Liverpool
Liverpool - Arsenal 31 maart
PSV - Liverpool 3 april
Reading - Liverpool 7 april
Liverpool - PSV 11 april
Manchester City - Liverpool 14 april
Voor zover er nu nog sprake is van concurrentie..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:13 schreef ruud.nl het volgende:
Dit weekend weer even uitlopen op de concurrentie!![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:13 schreef ruud.nl het volgende:
Excelsior - PSV
FC Twente - Ajax
AZ - Feyenoord
Dit weekend weer even uitlopen op de concurrentie de kampioenswedstrijd naar voren schuiven!![]()
Koeman heeft Alex, die fixt dat wel even!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Garlic_Sauce het volgende:
1/8e finale Arsenal uitschakelen
1/4e finale Liverpool uitschakelen
1/2e finale Chelsea uitschakelen
en in de finale Manchester Utd uitschakelen...
Koeman moet laten zien dat hij de premiership top 4 owned
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef Adothehague het volgende:
Kerel toch.Je moet toch wel weten dat wedstrijd 1 niemand voor de overwinning ging.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Liverpool boeit de competitie niet zoveel meer hoor, die zullen spelers gaan sparen, hebben ook een brede selectie.
Daarnaast heeft Pool 2x de 0 gehouden tegen psv, zegt genoeg hoor.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Garlic_Sauce het volgende:
1/8e finale Arsenal uitschakelen
1/4e finale Liverpool uitschakelen
1/2e finale Chelsea uitschakelen
en in de finale Manchester Utd uitschakelen...
Koeman moet laten zien dat hij de premiership top 4 owned
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef cultheld het volgende:
Laat ze maar lachen daar in Liverpool: Vorig jaar schakelde Koeman Manchester United en Arsenal Liverpool uit. Dit seizoen zullen dat Arsenal, Liverpool, Chelsea en Manchester United zijn.
Het gaat er om spannen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, twee meestertacticussen tegen elkaar. Rafael Benítez en Tonny Bruins Slot. Wie zal het beste plan vinden?
Ik geef je groot gelijk hoor. Ik denk dat veel mensen jaloers zijn dat psv zover gekomen is. Ik gun PSV het beste !!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Kerel toch.Je moet toch wel weten dat wedstrijd 1 niemand voor de overwinning ging.
En wedstrijd 2 beide teams al door waren en dus beide teams er niet echt voor moesten gaan.
Daarbij is Liverpool misschien een behoorlijk sterke cupfighter maar kan PSV ook aardig zijn best doen zowel uit als thuis.
Maar aan de andere kant .. misschien snapt alleen de PSV supporter dit en gaat het bij de rest het andere oor weer uit.
Voor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef pascalheister het volgende:
niet de leukste loting qua affice maar zeker goede kansen om de volgende ronden te halen
Relatief gezien is het een redelijke loting. Als je Man.U, Chelsea of Valencia geloot had, zou ik er toch minder vertrouwen in hebben.quote:
Ja maar hij heeft er vertrouwen in... heeft i het over psv of poolquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Relatief gezien is het een redelijke loting. Als je Man.U, Chelsea of Valencia geloot had, zou ik er toch minder vertrouwen in hebben.
ik denk dat Simons op Gerrard komt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef Radegast het volgende:
Wel leuk dat Kuijt en Alex weer tegenover elkaar staan, en ook Gerrard versus Cocu is interessant. Maar voor de rest...Geen boeiende confrontatie.
ph is PSV-er, dus ik neem aan dat ie op PSV doelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft 'er' vertrouwen in... heeft i het over psv of pool
als ik? ik ben Pool fan he![]()
Toch opvallend dat veel Liverpoolfans PSV als een walk-over zien. Ja, we zijn de kleinste ploeg die over is, maar hebben ze niet geleerd van Arsenal? Hebben ze niet geleerd van de wedstrijden 2 seizoenen geleden tegen Lyon en Milan? Wij kunnen ons stevig vastbijten in 2 wedstrijden, zeker wedstrijden waar het echt om draait (dus niet die 2-0 in Liverpool). Voor ons worden het wéér twee finales, weer twee toetjes op het seizoen. Voor Liverpool is het wel een moetje, iedereen verwacht dat ze gaan winnen, dus dat zullen ze ook moeten gaan doen, "anders staan ze voor lul". Geeft toch weer extra druk.quote:
Dat niet eens. Als Ajax niet wint in Eindhoven en AZ nog een steek laat vallen, is de competitie eind maart gespeeld. Playoffs mag PSV niet aan meedoen en de rest van de clubs houdt in april siesta.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Mochten we trouwens doorgaan is de compettie al vrijwel afgelopen terwijl we nog in Europa bezig zijn
Ja. Maar juist bij een gewogen loting wil je toch dit soort constructies voorkomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef okee6 het volgende:
Volgens mij zijn de heren daarover juist uitmuntend tevreden. Je denkt toch niet dat in dit tijdperk er ooit nog "wild" geloot zal worden. Uitgesloten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nul tegenFoutje van Alex zonder aanvallende speler in de buurt. Of je bent kierewiet, of je negeert de aanwezigheid van Gomes, die geheel volgens de spelregels ballen mag afweren/vangen naar gelieven.
[..]
Ach komop, als het een beetje had tegengezeten dan was het een doelpuntenfestijn geweest voor Arsenal. Kudo's voor PSV hoor hoe ze hun hoofd koel hielden, maar ik kan me veel situatie's herinneren waarbij het helemaal niets had gescheeld of de bal ging erin. Vergeet aub niet dat PSV twee maal met 3-0 verloren heeft en een keer met 2-0 en vorig jaar bij Lyon was het helemaal een gatenkaas. Daar kan PSV (en AZ) niets aan doen, ze spelen tegen ploegen die onberekenbare dure spelers kunnen aanschaffen die soms onverdedigbaar zijn.
PSV leeft van zijn blok, en dan wil jij beweren dat het er nog meer aan zou moeten doen? Sommigen vinden PSV nu al niet om aan te zien. Liverpool heeft het ook defensief staan, dat is een nadeel. Maar mocht bijvoorbeeld Gerrard er niet bij zijn, heb je toch weer een Engelse tegenstander met perspectief.
PSV leeft niet van zijn blok maar van de tactiek en de koelbloedigheid waarmee het oppereert, dat blok is een noodzakelijkheid geworden om het tactische spelletje te kunnen spelen en ze zijn er idd goed in geworden, maar oh wee als er een doelpuntje binnenvalt op een moment dat de druk hoog is en er geen verlichting komt die het perspectief verbetert (zoals dus een vrije trap met een onverwacht doelpunt), dan kan het ineens erg hard gaan. Ik hoop dat PSV net zoals twee jaar terug veel moed haalt uit deze overwinning en de volgende wedstrijd moedig gaat spelen zoals ze ook deden tegen Milan twee jaar terug. Dat was voor mij (als Ajaxfan) de meest briljante vertoning van voetbal die ik van een NLse ploeg heb gezien sinds Ajax 95.
Wat is de James Bond theorie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV gaat door zie de James Bond theorie
Elk jaar dat er een nieuwe James Bond actuer wordt geintroduceerd (of een come back), wint een Nl-se ploeg de CL/ECI. Dit jaar is er een nieuwe dus PSV wint de CL.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Elk jaar dat er een nieuwe James Bond actuer wordt geintroduceerd (of een come back), wint een Nl-se ploeg de CL/ECI. Dit jaar is er een nieuwe dus PSV wint de CL.
Om het dan maar in de trant van de Liverpool supporters te houden:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Vorig jaar heeft Big Ron Liverpool ook uitgeschakeld, met Benfica nota bene. PSV is een beter team.. dat wordt een eitje. Op naar de halve finale
De Liverpool-supporters zeggen dat ze in hun uitshirt spelen, dus dat zal bij ons ook wel zo zijn. Maar als ik het schema bekijk:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Om het dan maar in de trant van de Liverpool supporters te houden:
'Welke shirtjes draagt PSV eigenlijk in de finale?'
Volgens mij staan wij bovenaan, omdat wij dan op 24 april de eerste halve finale spelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De Liverpool-supporters zeggen dat ze in hun uitshirt spelen, dus dat zal bij ons ook wel zo zijn. Maar als ik het schema bekijk:
Halve finales,24 en 25 april:
Chelsea/Valencia - PSV/Liverpool -
Roma/Manchester - Milan/Bayern -
Dan speelt de winnaar van Chelasea/Valencia/PSV/Liverpool toch "thuis" in de finale?
Ik mag het hopen ja, dan kan AZ nogmaals aantreden tegen PSV. CL Winnaar PSV tegen UEFA Cup winnaar AZ.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja![]()
Het kan gewoon niet anders dan dat PSV de CL wint dit jaar.![]()
Af dat AZ de UEFA cup wintquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja![]()
Het kan gewoon niet anders dan dat PSV de CL wint dit jaar.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:04 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Af dat AZ de UEFA cup wint![]()
zou wel vet zijn, maar heb toch echt liever dat PSV de CL wint.
Oja ik dacht ook dat dat 2 jaar geleden zou gebeuren. Tot Milan en Sporting in de allerlaatste minuut scoorden en ik twee katers rijker wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, dan kan AZ nogmaals aantreden tegen PSV. CL Winnaar PSV tegen UEFA Cup winnaar AZ.![]()
![]()
Mijn maag keert er nog steeds bij omquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oja ik dacht ook dat dat 2 jaar geleden zou gebeuren. Tot Milan en Sporting in de allerlaatste minuut scoorden en ik twee katers rijker was
En gaat daarna Kalou, Kuijt slachten?quote:
Ach, datzelfde zeiden ze waarschijnlijk vorig jaar ook, toen ze Benfica lootten. En toen kwam Liverpool er niet aan te pas (1-0 verlies uit, 2-0 verlies thuis). En de coach van Benfica was Koeman, dus hij weet in ieder geval hoe het moetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Geen fijne loting, maar zeker niet kansloos. Die eerste twee wedstrijden tegen Liverpool waren compleet anders. Vooral het verlies van PSV in Liverpool, die wedstrijd was zonder druk voor PSV, en dan is het altijd lastig blijkt bij ons wel. Niet kansloos, maar ook niet erg veel kans. Hoewel die Liverpoolfans op het forum het wel overdrijven zegAlsof ze de CL al hebben gewonnen
quote:Eerste gesprek PSV en Afellay over contractverlenging
PSV heeft gisteren een eerste gesprek gehad met Ibrahim Afellay over het mogelijk openbreken en opwaarderen van zijn contract. PSV is erg tevreden over zijn ontwikkeling en wil zijn tot 2010 durende contract graag openbreken en verlengen, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
En dan een paar aanvallende middenvelders mag ik hopen? Afellay en Mendes lekker vooruitschuiven. Cocu vrije rol geven, Simons en Culina/Vayrinnen ergens op het middenveld gooien. Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Morgen spelen we naar alle waarschijnlijkheid met 1 spits
Moens is grieperig en waarschijnlijk speelt Gomes gewoonquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk speelt Moens weer zo goed als tegen NEC Toen speelde hij verdienstelijk, op die goal na dan.
De PSV-site beweert wat anders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moens is grieperig en waarschijnlijk speelt Gomes gewoon
Ok, ik baseerde me op de krantquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De PSV-site beweert wat anders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
quote:Phillip Cocu wel, Gomes niet tegen Excelsior
10 maart 2007 14:25
Gomes vóór Arsenal-PSV. Phillip Cocu kan zondag gewoon in actie komen in de competitiewedstrijd tegen SBV Exclesior, de aanvoerder hield een rugblessure over aan het duel met Arsenal maar is gewoon inzetbaar. Doelman Heurelho da Silva Gomes heeft lichte liesklachten en krijgt rust van de technische staf van PSV.
Heurelho Gomes
Gomes reist uit voorzorg niet mee naar Rotterdam, zijn liesklachten zijn niet van ernstige aard. De doelverdediger raakte geblesseerd bij het juichen na de 1-1 van landgenoot Alex in het Emirates Stadium in Londen. Naast Gomes en Koné kan Ronald Koeman tegen Excelsior ook niet beschikkan over Jan Kromkamp en Patrick Kluivert. De spierblessure van Kromkamp gaat de goede kant op, maar de verdediger is nog niet honderd procent fit. De revalidatie van Kluivert, rugblessure, licht op schema maar ook voor hem komt de wedstrijd van zondag te vroeg. Koeman heeft wel de beschikking over John de Jong (enkel) en Ibrahim Afellay. Doelman Oscar Moens zal morgen het doel van PSV verdedigen op Woudestein. Excelsior-PSV begint zondagmiddag om 14.30 uur.
Platini betaalt niet, hij wordt betaald. Wie betaalt, bepaalt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:20 schreef ErikT het volgende:
Kutverhaal met die loting. Gewoon helemaal vastleggen zoals op een WK, lekker boeiend als teams uit een zelfde land elkaar treffen.
2 keer dezelfde tegenstander is veel debieler.
Hopelijk gaat Platini er iets aan veranderen.
dat kan niet heh... beter Kluivert 2 bionische benen geven en z'n rug in een corsetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ik weet zeker dat PSV wint tegen Liverpool !!!
Fysiek zijn ze sterk, maar dat kan PSV wel aan.. PSV moet eigenlijk alleen een lange kopsterke spits hebben tegen liverpool, dus ff VoH huren ofso
Dit soort uitspraken heb ik verschillende keren niet zien uitkomen dit seizoen, en dan waren de tegenstanders toch net van iets minder kaliber dan Liverpoolquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ik weet zeker dat PSV wint tegen Liverpool !!!
Zelfs PSV komt verder in de CLquote:
Dat komt wel goed volgens mij, we spelen tenslotte waarschijnlijk 4-5-1quote:Op zondag 11 maart 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen hopelijk 3 punten.
Graag geen onderschatting.
zullen we samen gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:43 schreef Juweel het volgende:
Ik heb gisteren een Clubcard aangevraagd. Het wordt verdorie tijd om weer eens een echte wedstrijd te bezoeken in plaats van voor de televisie te volgen![]()
![]()
Dan vast met 4 aanvallende middenveldersquote:Op zondag 11 maart 2007 08:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed volgens mij, we spelen tenslotte waarschijnlijk 4-5-1![]()
Asl dat hun eerste bod is zeg ik No way. Die kunnen gemakkelijk 16 miljoen dokken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan vast met 4 aanvallende middenvelders
Ik denk dat Tardelli speelt naast farfan
Aston Villa zou 11,5 miljoen euro over hebben voor Kone.
Doen zou ik zeggen en dan Afonso Alves halen/
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Asl dat hun eerste bod is zeg ik No way. Die kunnen gemakkelijk 16 miljoen dokken.
het is al afgelopen zo worden we wel heel makkelijk kampioenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten we wel zelf winnen
Had wel zoiets verwacht, hopelijk gaat het een beetje werken met maar 1 echte aanvaller....quote:Opstelling PSV:
Moens, Fehér, Alex, Salcido, Alcides, Simons, Cocu, Culina, Xiang Sun, Afellay en Farfán.
Wissels: Boffin, Väyrynen, Mendez, Da Costa, Addo, De Jong en Tardelli.
Als we zelf winnen vandaag wordt het idd een beetje te saaiquote:Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
het is al afgelopen zo worden we wel heel makkelijk kampioen
Hopelijk maakt De jong minuten.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had wel zoiets verwacht, hopelijk gaat het een beetje werken met maar 1 echte aanvaller....
Maar ik dacht dat Da Costa inmiddels wel beter zou zijn?Maar wel leuk dat Feher in de basis staat, heeft ie verdient
![]()
en hij loopt warm inmiddels.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef rubbereend het volgende:
laat de Jong eerst maar ritme opdoen bij jong PSV ipv hem meteen te belasten in de Eredivisie
Ach ja, PSV heeft weer CL gespeeld, en dan weet je het meestal welquote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
0-0 blijft het
Correctiequote:Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef djnospinzone het volgende:
Koeman moet opzouten.
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ach ja, PSV heeft weer CL gespeeld, en dan weet je het meestal wel![]()
geen onzin, PSV heeft het altijd erg moeilijk na een CL wedstrijdquote:Op zondag 11 maart 2007 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat een onzin, we hebben dit seizoen alle wedstrijden na een CL wedstrijd gewonnen behalve uit bij Heerenveen 0-0
PSV Feyenoord 2 - 1quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
geen onzin, PSV heeft het altijd erg moeilijk na een CL wedstrijd
Volgende week rond dit tijdstipquote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Je zou maar gelijk spelen tegen Excelsior.![]()
Nou ja wel vaker dan, is dat beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV Feyenoord 2 - 1
SC Heerenveen PSV 0 - 0
AZ PSV 1 - 3
PSV NAC Breda 3 - 0
PSV FC Utrecht 5 - 0
FC Groningen PSV 0 - 2
PSV FC Groningen 1 - 0
altijd is wel erg kort door de bocht.
Het klopt gewoon helemaal niet.quote:
Sja, als je met 1 spits tegen Excelsior begint..quote:
voor mijn gevoel is het juist zo dat we de laatste jaren die wedstrijden juist goed doorkomenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou ja wel vaker dan, is dat beter.
Het voelt in elk geval wel zo.
En gelijk spelen tegen excelsior, ik heb er geen woorden voor![]()
Hij had nog met Tardelli kunnen beginnen, veel opties heeft PSV niet voorin. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar je gaat natuurlijk niet met 4 verdedigers blijven spelen als je een kwartier voor tijd nog 0-0 staat.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Sja, als je met 1 spits tegen Excelsior begint..
Heb je achteraf ook weinig te vertellen natuulijk als het 0-0 blijft.
Goede ploeg hequote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Mag ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor mijn gevoel is het juist zo dat we de laatste jaren die wedstrijden juist goed doorkomen
kun je nagaan hoe slecht de rest is...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef ganzenherder het volgende:
Wat een kutseizoen eigenlijk, en nog staan we bovenaan![]()
altijd positief blijven bekijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef appelsientje het volgende:
Nou ja we hebben tenminste de 0 gehouden
excelsior: reuzendoderquote:Op zondag 11 maart 2007 16:28 schreef Jasza het volgende:
Aghja Ajax heeft het zelf verneukt hoor, als we gewoon winnen van Heerenveen en Excelsior staan we op 2 punten.
Dat is het hele probleem dit seizoen.
Is Tallie toevallig hier?quote:"Excelsior is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Rotterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Excelsior in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:
met het programma van de komende weken had hier eigenlijk gewoon gewonnen moeten worden
je zult maar 3e staan zegquote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Programma dat je niet het kampioenschap mag kostenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef Messenga het volgende:
Wat is het programma voor PSV nog?
http://sport.fok.nl/voetbal/info/wedstrijdschemaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef Messenga het volgende:
Ajax - NAC - NEC - Twente - Utrecht - Vitessequote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef Messenga het volgende:
Hm, Ajax NAC En Twente. Als je 1 van die 3 wint zit je safe.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax - NAC - NEC - Twente - Utrecht - Vitesse
Grappig manquote:
Ach, niets is zeker in et levenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef cultheld het volgende:
NEC, Utrecht en Vitesse lijken me in ieder geval 9 punten waard. In dat geval zou PSV slechts 1 punt hoeven te halen tegen Ajax, NAC of Twente. Ajax wint niet in Eindhoven, dus het lijkt me een eenvoudig verhaal na aankomend weekend
.
Ik zie Ajax niet winnen neequote:Op zondag 11 maart 2007 17:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, laat maar is zien hoe geweldig jullie nu zijn zonder Kone en Alex![]()
Als we zoals vandaag spelen krijgen jullie het erg lastig, ons middenveld is dan minstens gelijkwaardig aan jullie middenveld.quote:
Mwa, moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil Ajax alles winnen, en PSV nog zoveel punten verspelen. Ook zonder Alex.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende week tegen Ajax wordt cruciaal
Geweldig: Die opportunistische kijk op het voetbal van een Ajaxfanquote:Op zondag 11 maart 2007 17:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als we zoals vandaag spelen krijgen jullie het erg lastig, ons middenveld is dan minstens gelijkwaardig aan jullie middenveld.
Gabri, Heitinga en Davids is een geweldig blok, als je dat niet ziet ben je echt een aapquote:Op zondag 11 maart 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geweldig: Die opportunistische kijk op het voetbal van een Ajaxfan. Waarom kon het Ajax-middenveld goed functioneren? Omdat Twente Ajax in de kaart speelde. Je denkt toch niet dat Cocu en Simons zo dom zijn? Alles gaat op slot en via enkele uitbraken zie ik PSV gewoon winnen van Ajax met 1-0 of 2-0.
Daar heb ik het niet over, diequote:Op zondag 11 maart 2007 17:07 schreef denthemen het volgende:
ik vind het niet erg dat Alex niet meedoet tegen Ajax maar een blessure gun je niemand
Wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza ga eens huiswerkmaken ofzo, het slaat nergens op wat je zegt.
Ja, maar tegen PSV werkt dat op deze manier niet precies zo, want die spelen weer heel anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel?
Als je vandaag gekeken hebt dan heb je het gezien, middenveld stond uitstekend![]()
Met dat geweldige middenveld hebben ze anders maar 5 punten uit de laatste 4 wedstrijden gehaald.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel?
Als je vandaag gekeken hebt dan heb je het gezien, middenveld stond uitstekend![]()
Tuurlijk maar verdedigend staan we dan nog steeds uitstekend tegen psv, als je dan je momenten uitzoekt kan je best winnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar tegen PSV werkt dat op deze manier niet precies zo, want die spelen weer heel anders.
Misschien speelde we vandaag anders dan de vorige keren sukkelquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met dat geweldige middenveld hebben ze anders maar 5 punten uit de laatste 4 wedstrijden gehaald.
Wat Fabregas, Gilberto en Hleb niet lukte zal Heitinga, Gabri en Sneijder wel lukken.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk maar verdedigend staan we dan nog steeds uitstekend tegen psv, als je dan je momenten uitzoekt kan je best winnen.
Middenveld van psv werd afgelopen woensdag aardig overlopen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat Fabregas, Gilberto en Hleb niet lukte zal Heitinga, Gabri en Sneijder wel lukken.
Ik voorspel een dodelijk saaie wedstrijd met een 1-0 kopgoal van Cocu uit een cornerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Middenveld van psv werd afgelopen woensdag aardig overlopen hoor![]()
En thuis was het middenveld een gelijke strijd, dus valt wel mee.
Maargoed we zien het wel.
Een doelpunt dat eigenlijk geen doelpunt is.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik voorspel een dodelijk saaie wedstrijd met een 1-0 kopgoal van Cocu uit een corner.
hier sluit ik me graag bij aanquote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza ga eens huiswerkmaken ofzo, het slaat nergens op wat je zegt.
Ik zeg niet dat psv slecht is, maar psv is gewoon te pakken hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hier sluit ik me graag bij aan
is t nou echt nodig dat je hier constant komt trollen over hoe goed Ajax wel niet is, en hoe slecht PSV?
beetje jammer
Ajax ook, wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat psv slecht is, maar psv is gewoon te pakken hoor![]()
Ligt eraan hoe het hersteld en de MRI scan denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef JeroenV het volgende:
Koeman zegt een week of vier, maar volgens teletekst zegt hij ook dat hij misschien het hele seizoen nog uitgeschakeld is. Wat is het nou..?
t gaat echt niet over je laatste opmerking, maar in het algemeen, dat weet je goedquote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat psv slecht is, maar psv is gewoon te pakken hoor![]()
Pff, Alex is niet heel psv hoor?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:53 schreef ganzenherder het volgende:
Zonder Alex kunnen we Liverpool misschien beter overslaan![]()
![]()
Omdat hij Arsenal uit moest schakelenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef fanneke het volgende:
Waarom liep Alex die blessure niet een week eerder op?
![]()
Tsja geldt dat niet voor iedereen? Arsenal kon het ook niet winnen van PSV zonder Henry....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:02 schreef Gunner het volgende:
Doei PSV in de CL![]()
Zonder Alex is PSV helemaal niets. En dan kan Gomes het ook niet meer redden in z'n eentje.
Dan moeten ze niet gelijk blijven spelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef LuNaTiC het volgende:
pfff. wat een resultaat. Maar goed, gat blijft 8 punten, dus no worries.
Damn, dat is klote..quote:Op zondag 11 maart 2007 18:04 schreef Panick het volgende:
Sport 1 zegt net "waarschijnlijk einde seizoen voor Alex".
Hij voelde iets in z'n hamstring scheuren.
quote:
Koeman schijnt nu te hebben gezegd 6 a 7 weken.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Damn, dat is klote..
Zonder Alex wordt het voor PSV in de CL heel erg lastig..
Klopt!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Damn, dat is klote..
Zonder Alex wordt het voor PSV in de CL heel erg lastig..
Rekening houden met het ernstigste scenarioquote:Op zondag 11 maart 2007 18:08 schreef Mindlight het volgende:
Tsja wacht het nou eerst ff af. De complete aard en ernst van de blessure komt toch pas morgen aan het licht. En de ene speler heeft veel langer nodig dan de ander...
Kone zal ook nog maar 2 of 3 medstrijden dit seizoen vrees ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:09 schreef cultheld het volgende:
Zonder Alex moet PSV gewoon heel anders gaan voetballen. Salcido, Da Costa en Marcellis achterin, Simons, Väyrynen, Cocu, Afellay en Culina (valse rechtsback) op het middenveld en Farfán en Koné voorin. En niet gaan verdedigen, maar aanvallen. Dan weet Liverpool niet wat er gebeurt
.
Tja, ik snap eigenlijk ook niet waarom Beerens verhuurd is...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij had nog met Tardelli kunnen beginnen, veel opties heeft PSV niet voorin. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar je gaat natuurlijk niet met 4 verdedigers blijven spelen als je een kwartier voor tijd nog 0-0 staat.
Dat krijg je als Koeman de macht heeft. In de CL doet hij wat TBS hem opdraagt, maar in de eigen competitie heeft hij vrij spel.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, laat het maar aan PSV over om van een topweek toch nog een kutweek te maken.
Misschien dat mijn voorspelling dat PSV in de laatste 8 wedstrijden maar 7 tot 9 punten zou verliezen toch iets te optimistisch was.
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonder Alex worden de laatste weken nog kut
Idd juist vandaag moet je de 3 punten pakken !quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.
Van AZ hebben jullie niet zo veel te vrezen, des te meer van Ajax.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.
Die kun je beter gebruiken dan Tardelli vooral vandaag.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelukkig heeft Koeman Beerens verhuurd
Als Ajax bij ons wint volgende week hebben ze nog alle kans op het kampioenschap ja. Dit PSV gaat zeker nog wel 5 punten laten liggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Van AZ hebben jullie niet zo veel te vrezen, des te meer van Ajax.
Ik denk dat we alleen tegen NAC nog punten laten liggen eerlijk gezegd. Ajax is best te pakken zonder Alex en Koné. Gewoon Cocu als valse spits om Farfán heen laten spelen in een 3-5-2quote:Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Ajax bij ons wint volgende week hebben ze nog alle kans op het kampioenschap ja. Dit PSV gaat zeker nog wel 5 punten laten liggen.
Dan was het 0-0 geworden.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef fanneke het volgende:
Waarom liep Alex die blessure niet een week eerder op?
![]()
Maar weet Koeman dat ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat we alleen tegen NAC nog punten laten liggen eerlijk gezegd. Ajax is best te pakken zonder Alex en Koné. Gewoon Cocu als valse spits om Farfán heen laten spelen in een 3-5-2. Daar hebben ze geen antwoord op.
Neequote:
Zo zou ik het ook doen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Ik voorspel dat Koeman zo gaat spelen:
Gomes
Fehér - Da Costa - Alcides - Salcido
Méndez -Afellay Simons - Cocu
Farfán - Tardelli
Ik zou zo spelen:
Gomes
Da Costa - Alcides - Salcido
Culina (valse rechtsback) - Simons
Méndez (hangend op rechts) - Afellay - Väyrynen
Cocu (in balbezit duikt hij op als schaduwspits achter Farfán)
Farfán
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |