Het gaat er om spannen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, twee meestertacticussen tegen elkaar. Rafael Benítez en Tonny Bruins Slot. Wie zal het beste plan vinden?
Ik geef je groot gelijk hoor. Ik denk dat veel mensen jaloers zijn dat psv zover gekomen is. Ik gun PSV het beste !!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Kerel toch.Je moet toch wel weten dat wedstrijd 1 niemand voor de overwinning ging.
En wedstrijd 2 beide teams al door waren en dus beide teams er niet echt voor moesten gaan.
Daarbij is Liverpool misschien een behoorlijk sterke cupfighter maar kan PSV ook aardig zijn best doen zowel uit als thuis.
Maar aan de andere kant .. misschien snapt alleen de PSV supporter dit en gaat het bij de rest het andere oor weer uit.
Voor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef pascalheister het volgende:
niet de leukste loting qua affice maar zeker goede kansen om de volgende ronden te halen
Relatief gezien is het een redelijke loting. Als je Man.U, Chelsea of Valencia geloot had, zou ik er toch minder vertrouwen in hebben.quote:
Ja maar hij heeft er vertrouwen in... heeft i het over psv of poolquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Relatief gezien is het een redelijke loting. Als je Man.U, Chelsea of Valencia geloot had, zou ik er toch minder vertrouwen in hebben.
ik denk dat Simons op Gerrard komt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef Radegast het volgende:
Wel leuk dat Kuijt en Alex weer tegenover elkaar staan, en ook Gerrard versus Cocu is interessant. Maar voor de rest...Geen boeiende confrontatie.
ph is PSV-er, dus ik neem aan dat ie op PSV doelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft 'er' vertrouwen in... heeft i het over psv of pool
als ik? ik ben Pool fan he![]()
Toch opvallend dat veel Liverpoolfans PSV als een walk-over zien. Ja, we zijn de kleinste ploeg die over is, maar hebben ze niet geleerd van Arsenal? Hebben ze niet geleerd van de wedstrijden 2 seizoenen geleden tegen Lyon en Milan? Wij kunnen ons stevig vastbijten in 2 wedstrijden, zeker wedstrijden waar het echt om draait (dus niet die 2-0 in Liverpool). Voor ons worden het wéér twee finales, weer twee toetjes op het seizoen. Voor Liverpool is het wel een moetje, iedereen verwacht dat ze gaan winnen, dus dat zullen ze ook moeten gaan doen, "anders staan ze voor lul". Geeft toch weer extra druk.quote:
Dat niet eens. Als Ajax niet wint in Eindhoven en AZ nog een steek laat vallen, is de competitie eind maart gespeeld. Playoffs mag PSV niet aan meedoen en de rest van de clubs houdt in april siesta.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Mochten we trouwens doorgaan is de compettie al vrijwel afgelopen terwijl we nog in Europa bezig zijn
Ja. Maar juist bij een gewogen loting wil je toch dit soort constructies voorkomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef okee6 het volgende:
Volgens mij zijn de heren daarover juist uitmuntend tevreden. Je denkt toch niet dat in dit tijdperk er ooit nog "wild" geloot zal worden. Uitgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |