abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47096231
Ohja kut, ik ben nog niet helemaal wakker .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47096258
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, twee meestertacticussen tegen elkaar. Rafael Benítez en Tonny Bruins Slot. Wie zal het beste plan vinden?
Het gaat er om spannen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47096345
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Kerel toch.Je moet toch wel weten dat wedstrijd 1 niemand voor de overwinning ging.
En wedstrijd 2 beide teams al door waren en dus beide teams er niet echt voor moesten gaan.

Daarbij is Liverpool misschien een behoorlijk sterke cupfighter maar kan PSV ook aardig zijn best doen zowel uit als thuis.
Maar aan de andere kant .. misschien snapt alleen de PSV supporter dit en gaat het bij de rest het andere oor weer uit.
Ik geef je groot gelijk hoor. Ik denk dat veel mensen jaloers zijn dat psv zover gekomen is. Ik gun PSV het beste !!
pi_47098007
niet de leukste loting qua affice maar zeker goede kansen om de volgende ronden te halen
pi_47098110
Zou mooi zijn ja, als de beste ploegen uit Europaas beste competitie eruit gekegeld worden door de nummer 1 van de Mickey Mouse league.
pi_47098154
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef pascalheister het volgende:
niet de leukste loting qua affice maar zeker goede kansen om de volgende ronden te halen
Voor?
pi_47098194
En nu weer opladen voor Excelsior. Dat is weer even wennen na zo'n week... De concurrentie heeft zware wedstrijden, dus moeten we nu de volle buit pakken!
We sure are cute for two ugly people.
pi_47098245
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef duncannn het volgende:

[..]

Voor?
Relatief gezien is het een redelijke loting. Als je Man.U, Chelsea of Valencia geloot had, zou ik er toch minder vertrouwen in hebben.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47098325
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:16 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Relatief gezien is het een redelijke loting. Als je Man.U, Chelsea of Valencia geloot had, zou ik er toch minder vertrouwen in hebben.
Ja maar hij heeft er vertrouwen in... heeft i het over psv of pool
als ik? ik ben Pool fan he
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 maart 2007 @ 17:20:33 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47098357
Mochten we trouwens doorgaan is de compettie al vrijwel afgelopen terwijl we nog in Europa bezig zijn
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef Radegast het volgende:
Wel leuk dat Kuijt en Alex weer tegenover elkaar staan, en ook Gerrard versus Cocu is interessant. Maar voor de rest... Geen boeiende confrontatie.
ik denk dat Simons op Gerrard komt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47098417
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft 'er' vertrouwen in... heeft i het over psv of pool
als ik? ik ben Pool fan he
ph is PSV-er, dus ik neem aan dat ie op PSV doelt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47098448
Denk dat PSV thuis de boel wat dicht moet houden en uit toch echt offensiever gaan spelen. Thuis zal er misschien met 1-0 gewonnen worden of 0-0 of 1-1, in ieder geval een te kleine marge om in de uitwedstrijd onderuit te zakken en te verdedigen.

Overigens lees ik op dat Liverpool forum wat eerder al in een post naar voren kwam dat men wel denkt te winnen van PSV (heel veel zien PSV als geen probleem) hoewel men wel twijfels krijgt mocht het 0-0 blijven of 1-0 worden voor PSV bij de thuiswedstrijd van PSV.
pi_47098576
Vooral jammer dat het voor de 2e keer in het seizoen dezelfde tegenstander is... lastig was het toch wel geworden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47098647
Had toch liever een andere
pi_47098790
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had toch liever een andere
Ik niet
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:40:39 #106
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_47099015
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef duncannn het volgende:

[..]

Ik niet
Toch opvallend dat veel Liverpoolfans PSV als een walk-over zien. Ja, we zijn de kleinste ploeg die over is, maar hebben ze niet geleerd van Arsenal? Hebben ze niet geleerd van de wedstrijden 2 seizoenen geleden tegen Lyon en Milan? Wij kunnen ons stevig vastbijten in 2 wedstrijden, zeker wedstrijden waar het echt om draait (dus niet die 2-0 in Liverpool). Voor ons worden het wéér twee finales, weer twee toetjes op het seizoen. Voor Liverpool is het wel een moetje, iedereen verwacht dat ze gaan winnen, dus dat zullen ze ook moeten gaan doen, "anders staan ze voor lul". Geeft toch weer extra druk.

Ach ja het maakt mij verder niet uit hoor dat ze ons lelijk onderschatten, dat geeft alleen maar meer kans!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:41:32 #107
159022 AminBen
El Maestro
pi_47099040
Die Engelsen voelen nu ook dat ze de hele wereld aankunnen, aan PSV ze even hard op de feiten te drukken!
pi_47099068
Niks mis met het zijn van de underdog inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47099246
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef duncannn het volgende:

[..]

Voor?
pi_47099317
De Liverpool spitsen maken moeilijk doelpunten en PSV heeft gelukkig een extra goede keeper.

PSV wist ook Arsenal uit te schakelen dus waarom Liverpool dan niet ?
pi_47099677
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Mochten we trouwens doorgaan is de compettie al vrijwel afgelopen terwijl we nog in Europa bezig zijn
Dat niet eens. Als Ajax niet wint in Eindhoven en AZ nog een steek laat vallen, is de competitie eind maart gespeeld. Playoffs mag PSV niet aan meedoen en de rest van de clubs houdt in april siesta.
pi_47099746
Beetje jammer wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47100123
807 Teletekst vr 09 mrt
***OETBAL******************************
**** Peter Crouch mist PSV-Liverpool

**Liverpool-speler Peter Crouch is aan
zijn neus geopereerd.De international
van Engeland staat zeker een maand aan
de kant.

Crouch had last van zijn neus sinds het
duel op 24 februari met Sheffield,toen
hij er een schop tegen kreeg.De lange
spits mist naast het eerste duel in de
kwartfinales van de Champions League
met PSV (4 of 5 april),ook twee duels
in het Premiership en twee interlands
van het Engelse nationale elftal.

Keep the faith!!
pi_47100340
PSV zie ik tegen Liverpool gewoon doorgaan, ondanks dat ze wel aardig spelen laatste tijd. Lijkt me wel een ploeg die PSV kan kloppen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_47100537
bahbah
weer liverpool...
Waarom hebben wij altijd pech met de tegenstanders, zijn altijd dezelfde
pi_47101228
UEFA Champions League 2006/2007 - Winnaar
Welk team zal er winnen?

Chelsea 4.25
Manchester United 4.50
Liverpool 5.50
AC Milan 8.00
Valencia 8.50
Bayern München 10.00
Roma 11.00
PSV 20.00

Volgens Unibet dus...
Ze geven PSV wel erg weinig kans
K zie Bayern wel tot een stunt komen eigenlijk
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:30:17 #117
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47104963
tvp

Arsenal was een groot feest woensdag. Ben blij dat ik erbij was
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:48:10 #118
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47105604
Wat een belachelijke loting. Dan zijn die lotingen zo ontzettend gewogen en dan kun je nog 2 x dezelfde tegenstander loten. Nummer 1 en 2 in de poule moeten elkaar nooit halverwege het toernooi kunnen uitschakelen

Dan schakel je vanuit dezelfde poule de nummer 1 en 2 van de Champions League van vorig jaar uit. Stel je jezelf nadrukkelijk kandidaat voor een grote Europese verrassing en dan moet je elkaar gaan uitschakelen in de kwartfinale

Speel je 4x in een seizoen tegen dezelfde club in een toernooi dat om commercie draait

Dit is de grootste wanprestatie die ik afgelopen 10 jaar van de Uefa heb gezien
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47106979
Volgens mij zijn de heren daarover juist uitmuntend tevreden. Je denkt toch niet dat in dit tijdperk er ooit nog "wild" geloot zal worden. Uitgesloten.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:38:21 #120
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47107381
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef okee6 het volgende:
Volgens mij zijn de heren daarover juist uitmuntend tevreden. Je denkt toch niet dat in dit tijdperk er ooit nog "wild" geloot zal worden. Uitgesloten.
Ja. Maar juist bij een gewogen loting wil je toch dit soort constructies voorkomen.

Nu kun je achteraf altijd roepen dat als Liverpool niet tegen PSV had gespeeld in de kwartfinale en ze dus wel een ronde verder waren gekomen. Dat ze dan de finale gehaald zouden hebben. Nu wint PSV de finale en kan Liverpool niet aantonen dat ze de nummer 2 van het toernooi zijn, omdat er ploegen verder komen doordat zij niet eerder tegen PSV spelen.

Waar iedereen dus een eerlijke kans heeft om de finale te halen heeft Liverpool dat niet.

Je laat in de poule 2 ploegen door om de sterkste finale mogelijk te houden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')