PSV Feyenoord 2 - 1quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
geen onzin, PSV heeft het altijd erg moeilijk na een CL wedstrijd
Volgende week rond dit tijdstipquote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Je zou maar gelijk spelen tegen Excelsior.![]()
Nou ja wel vaker dan, is dat beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV Feyenoord 2 - 1
SC Heerenveen PSV 0 - 0
AZ PSV 1 - 3
PSV NAC Breda 3 - 0
PSV FC Utrecht 5 - 0
FC Groningen PSV 0 - 2
PSV FC Groningen 1 - 0
altijd is wel erg kort door de bocht.
Het klopt gewoon helemaal niet.quote:
Sja, als je met 1 spits tegen Excelsior begint..quote:
voor mijn gevoel is het juist zo dat we de laatste jaren die wedstrijden juist goed doorkomenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou ja wel vaker dan, is dat beter.
Het voelt in elk geval wel zo.
En gelijk spelen tegen excelsior, ik heb er geen woorden voor![]()
Hij had nog met Tardelli kunnen beginnen, veel opties heeft PSV niet voorin. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar je gaat natuurlijk niet met 4 verdedigers blijven spelen als je een kwartier voor tijd nog 0-0 staat.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Sja, als je met 1 spits tegen Excelsior begint..
Heb je achteraf ook weinig te vertellen natuulijk als het 0-0 blijft.
Goede ploeg hequote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Mag ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor mijn gevoel is het juist zo dat we de laatste jaren die wedstrijden juist goed doorkomen
kun je nagaan hoe slecht de rest is...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef ganzenherder het volgende:
Wat een kutseizoen eigenlijk, en nog staan we bovenaan![]()
altijd positief blijven bekijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef appelsientje het volgende:
Nou ja we hebben tenminste de 0 gehouden
excelsior: reuzendoderquote:Op zondag 11 maart 2007 16:28 schreef Jasza het volgende:
Aghja Ajax heeft het zelf verneukt hoor, als we gewoon winnen van Heerenveen en Excelsior staan we op 2 punten.
Dat is het hele probleem dit seizoen.
Is Tallie toevallig hier?quote:"Excelsior is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Rotterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Excelsior in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:
met het programma van de komende weken had hier eigenlijk gewoon gewonnen moeten worden
je zult maar 3e staan zegquote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Programma dat je niet het kampioenschap mag kostenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef Messenga het volgende:
Wat is het programma voor PSV nog?
http://sport.fok.nl/voetbal/info/wedstrijdschemaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef Messenga het volgende:
Ajax - NAC - NEC - Twente - Utrecht - Vitessequote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef Messenga het volgende:
Hm, Ajax NAC En Twente. Als je 1 van die 3 wint zit je safe.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax - NAC - NEC - Twente - Utrecht - Vitesse
Grappig manquote:
Ach, niets is zeker in et levenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef cultheld het volgende:
NEC, Utrecht en Vitesse lijken me in ieder geval 9 punten waard. In dat geval zou PSV slechts 1 punt hoeven te halen tegen Ajax, NAC of Twente. Ajax wint niet in Eindhoven, dus het lijkt me een eenvoudig verhaal na aankomend weekend
.
Ik zie Ajax niet winnen neequote:Op zondag 11 maart 2007 17:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, laat maar is zien hoe geweldig jullie nu zijn zonder Kone en Alex![]()
Als we zoals vandaag spelen krijgen jullie het erg lastig, ons middenveld is dan minstens gelijkwaardig aan jullie middenveld.quote:
Mwa, moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil Ajax alles winnen, en PSV nog zoveel punten verspelen. Ook zonder Alex.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende week tegen Ajax wordt cruciaal
Geweldig: Die opportunistische kijk op het voetbal van een Ajaxfanquote:Op zondag 11 maart 2007 17:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als we zoals vandaag spelen krijgen jullie het erg lastig, ons middenveld is dan minstens gelijkwaardig aan jullie middenveld.
Gabri, Heitinga en Davids is een geweldig blok, als je dat niet ziet ben je echt een aapquote:Op zondag 11 maart 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geweldig: Die opportunistische kijk op het voetbal van een Ajaxfan. Waarom kon het Ajax-middenveld goed functioneren? Omdat Twente Ajax in de kaart speelde. Je denkt toch niet dat Cocu en Simons zo dom zijn? Alles gaat op slot en via enkele uitbraken zie ik PSV gewoon winnen van Ajax met 1-0 of 2-0.
Daar heb ik het niet over, diequote:Op zondag 11 maart 2007 17:07 schreef denthemen het volgende:
ik vind het niet erg dat Alex niet meedoet tegen Ajax maar een blessure gun je niemand
Wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza ga eens huiswerkmaken ofzo, het slaat nergens op wat je zegt.
Ja, maar tegen PSV werkt dat op deze manier niet precies zo, want die spelen weer heel anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel?
Als je vandaag gekeken hebt dan heb je het gezien, middenveld stond uitstekend![]()
Met dat geweldige middenveld hebben ze anders maar 5 punten uit de laatste 4 wedstrijden gehaald.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel?
Als je vandaag gekeken hebt dan heb je het gezien, middenveld stond uitstekend![]()
Tuurlijk maar verdedigend staan we dan nog steeds uitstekend tegen psv, als je dan je momenten uitzoekt kan je best winnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar tegen PSV werkt dat op deze manier niet precies zo, want die spelen weer heel anders.
Misschien speelde we vandaag anders dan de vorige keren sukkelquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met dat geweldige middenveld hebben ze anders maar 5 punten uit de laatste 4 wedstrijden gehaald.
Wat Fabregas, Gilberto en Hleb niet lukte zal Heitinga, Gabri en Sneijder wel lukken.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk maar verdedigend staan we dan nog steeds uitstekend tegen psv, als je dan je momenten uitzoekt kan je best winnen.
Middenveld van psv werd afgelopen woensdag aardig overlopen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat Fabregas, Gilberto en Hleb niet lukte zal Heitinga, Gabri en Sneijder wel lukken.
Ik voorspel een dodelijk saaie wedstrijd met een 1-0 kopgoal van Cocu uit een cornerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Middenveld van psv werd afgelopen woensdag aardig overlopen hoor![]()
En thuis was het middenveld een gelijke strijd, dus valt wel mee.
Maargoed we zien het wel.
Een doelpunt dat eigenlijk geen doelpunt is.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik voorspel een dodelijk saaie wedstrijd met een 1-0 kopgoal van Cocu uit een corner.
hier sluit ik me graag bij aanquote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza ga eens huiswerkmaken ofzo, het slaat nergens op wat je zegt.
Ik zeg niet dat psv slecht is, maar psv is gewoon te pakken hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hier sluit ik me graag bij aan
is t nou echt nodig dat je hier constant komt trollen over hoe goed Ajax wel niet is, en hoe slecht PSV?
beetje jammer
Ajax ook, wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat psv slecht is, maar psv is gewoon te pakken hoor![]()
Ligt eraan hoe het hersteld en de MRI scan denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef JeroenV het volgende:
Koeman zegt een week of vier, maar volgens teletekst zegt hij ook dat hij misschien het hele seizoen nog uitgeschakeld is. Wat is het nou..?
t gaat echt niet over je laatste opmerking, maar in het algemeen, dat weet je goedquote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat psv slecht is, maar psv is gewoon te pakken hoor![]()
Pff, Alex is niet heel psv hoor?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:53 schreef ganzenherder het volgende:
Zonder Alex kunnen we Liverpool misschien beter overslaan![]()
![]()
Omdat hij Arsenal uit moest schakelenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef fanneke het volgende:
Waarom liep Alex die blessure niet een week eerder op?
![]()
Tsja geldt dat niet voor iedereen? Arsenal kon het ook niet winnen van PSV zonder Henry....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:02 schreef Gunner het volgende:
Doei PSV in de CL![]()
Zonder Alex is PSV helemaal niets. En dan kan Gomes het ook niet meer redden in z'n eentje.
Dan moeten ze niet gelijk blijven spelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef LuNaTiC het volgende:
pfff. wat een resultaat. Maar goed, gat blijft 8 punten, dus no worries.
Damn, dat is klote..quote:Op zondag 11 maart 2007 18:04 schreef Panick het volgende:
Sport 1 zegt net "waarschijnlijk einde seizoen voor Alex".
Hij voelde iets in z'n hamstring scheuren.
quote:
Koeman schijnt nu te hebben gezegd 6 a 7 weken.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Damn, dat is klote..
Zonder Alex wordt het voor PSV in de CL heel erg lastig..
Klopt!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Damn, dat is klote..
Zonder Alex wordt het voor PSV in de CL heel erg lastig..
Rekening houden met het ernstigste scenarioquote:Op zondag 11 maart 2007 18:08 schreef Mindlight het volgende:
Tsja wacht het nou eerst ff af. De complete aard en ernst van de blessure komt toch pas morgen aan het licht. En de ene speler heeft veel langer nodig dan de ander...
Kone zal ook nog maar 2 of 3 medstrijden dit seizoen vrees ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:09 schreef cultheld het volgende:
Zonder Alex moet PSV gewoon heel anders gaan voetballen. Salcido, Da Costa en Marcellis achterin, Simons, Väyrynen, Cocu, Afellay en Culina (valse rechtsback) op het middenveld en Farfán en Koné voorin. En niet gaan verdedigen, maar aanvallen. Dan weet Liverpool niet wat er gebeurt
.
Tja, ik snap eigenlijk ook niet waarom Beerens verhuurd is...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij had nog met Tardelli kunnen beginnen, veel opties heeft PSV niet voorin. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar je gaat natuurlijk niet met 4 verdedigers blijven spelen als je een kwartier voor tijd nog 0-0 staat.
Dat krijg je als Koeman de macht heeft. In de CL doet hij wat TBS hem opdraagt, maar in de eigen competitie heeft hij vrij spel.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, laat het maar aan PSV over om van een topweek toch nog een kutweek te maken.
Misschien dat mijn voorspelling dat PSV in de laatste 8 wedstrijden maar 7 tot 9 punten zou verliezen toch iets te optimistisch was.
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonder Alex worden de laatste weken nog kut
Idd juist vandaag moet je de 3 punten pakken !quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.
Van AZ hebben jullie niet zo veel te vrezen, des te meer van Ajax.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, het nachtmerrie-scenario lijkt zich alsnog te voltrekken. Deze week hebben we nog de mazzel dat AZ punten laat liggen.
Die kun je beter gebruiken dan Tardelli vooral vandaag.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelukkig heeft Koeman Beerens verhuurd
Als Ajax bij ons wint volgende week hebben ze nog alle kans op het kampioenschap ja. Dit PSV gaat zeker nog wel 5 punten laten liggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Van AZ hebben jullie niet zo veel te vrezen, des te meer van Ajax.
Ik denk dat we alleen tegen NAC nog punten laten liggen eerlijk gezegd. Ajax is best te pakken zonder Alex en Koné. Gewoon Cocu als valse spits om Farfán heen laten spelen in een 3-5-2quote:Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Ajax bij ons wint volgende week hebben ze nog alle kans op het kampioenschap ja. Dit PSV gaat zeker nog wel 5 punten laten liggen.
Dan was het 0-0 geworden.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef fanneke het volgende:
Waarom liep Alex die blessure niet een week eerder op?
![]()
Maar weet Koeman dat ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat we alleen tegen NAC nog punten laten liggen eerlijk gezegd. Ajax is best te pakken zonder Alex en Koné. Gewoon Cocu als valse spits om Farfán heen laten spelen in een 3-5-2. Daar hebben ze geen antwoord op.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |