abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47107641
Ik vind het op zich prima dat je elkaar in de kwartfinales alweer tegen komt. Ik val over de show-loting. Er kan geen sprake van loting zijn, zoals ik het hier neerzette, daar kun je haast niet omheen. Als je een op commercie gerichte loting wilt hebben, dan is dat tegenwoordig mogelijk. Zie bijvoorbeeld de vaderlandse Amstel Cup, waar ik er juist niet in geloven wil. Maar het sportieve element heeft geen hoge waarde bij UEFA, dat straalt de organisatie zelf al uit, en de belangen zijn (te) groot.
pi_47112378
Geen fijne loting, maar zeker niet kansloos. Die eerste twee wedstrijden tegen Liverpool waren compleet anders. Vooral het verlies van PSV in Liverpool, die wedstrijd was zonder druk voor PSV, en dan is het altijd lastig blijkt bij ons wel. Niet kansloos, maar ook niet erg veel kans. Hoewel die Liverpoolfans op het forum het wel overdrijven zeg Alsof ze de CL al hebben gewonnen
pi_47112798
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

Nul tegen Foutje van Alex zonder aanvallende speler in de buurt. Of je bent kierewiet, of je negeert de aanwezigheid van Gomes, die geheel volgens de spelregels ballen mag afweren/vangen naar gelieven.
[..]

Ach komop, als het een beetje had tegengezeten dan was het een doelpuntenfestijn geweest voor Arsenal. Kudo's voor PSV hoor hoe ze hun hoofd koel hielden, maar ik kan me veel situatie's herinneren waarbij het helemaal niets had gescheeld of de bal ging erin. Vergeet aub niet dat PSV twee maal met 3-0 verloren heeft en een keer met 2-0 en vorig jaar bij Lyon was het helemaal een gatenkaas. Daar kan PSV (en AZ) niets aan doen, ze spelen tegen ploegen die onberekenbare dure spelers kunnen aanschaffen die soms onverdedigbaar zijn.

PSV leeft van zijn blok, en dan wil jij beweren dat het er nog meer aan zou moeten doen? Sommigen vinden PSV nu al niet om aan te zien. Liverpool heeft het ook defensief staan, dat is een nadeel. Maar mocht bijvoorbeeld Gerrard er niet bij zijn, heb je toch weer een Engelse tegenstander met perspectief.

PSV leeft niet van zijn blok maar van de tactiek en de koelbloedigheid waarmee het oppereert, dat blok is een noodzakelijkheid geworden om het tactische spelletje te kunnen spelen en ze zijn er idd goed in geworden, maar oh wee als er een doelpuntje binnenvalt op een moment dat de druk hoog is en er geen verlichting komt die het perspectief verbetert (zoals dus een vrije trap met een onverwacht doelpunt), dan kan het ineens erg hard gaan. Ik hoop dat PSV net zoals twee jaar terug veel moed haalt uit deze overwinning en de volgende wedstrijd moedig gaat spelen zoals ze ook deden tegen Milan twee jaar terug. Dat was voor mij (als Ajaxfan) de meest briljante vertoning van voetbal die ik van een NLse ploeg heb gezien sinds Ajax 95.
pi_47113594
PSV gaat door zie de James Bond theorie
pi_47113782
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV gaat door zie de James Bond theorie
Wat is de James Bond theorie?
pi_47114136
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Wat is de James Bond theorie?
Elk jaar dat er een nieuwe James Bond actuer wordt geintroduceerd (of een come back), wint een Nl-se ploeg de CL/ECI. Dit jaar is er een nieuwe dus PSV wint de CL.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47114307
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Elk jaar dat er een nieuwe James Bond actuer wordt geintroduceerd (of een come back), wint een Nl-se ploeg de CL/ECI. Dit jaar is er een nieuwe dus PSV wint de CL.
!
Is dat tot nu toe gebeurd dan ?!?
Ik support gevallen topclubs!
pi_47115547
Vorig jaar heeft Big Ron Liverpool ook uitgeschakeld, met Benfica nota bene. PSV is een beter team.. dat wordt een eitje. Op naar de halve finale
pi_47117723
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Vorig jaar heeft Big Ron Liverpool ook uitgeschakeld, met Benfica nota bene. PSV is een beter team.. dat wordt een eitje. Op naar de halve finale
Om het dan maar in de trant van de Liverpool supporters te houden:

'Welke shirtjes draagt PSV eigenlijk in de finale?'
  zaterdag 10 maart 2007 @ 09:36:51 #130
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_47117832
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:19 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Om het dan maar in de trant van de Liverpool supporters te houden:

'Welke shirtjes draagt PSV eigenlijk in de finale?'
De Liverpool-supporters zeggen dat ze in hun uitshirt spelen, dus dat zal bij ons ook wel zo zijn. Maar als ik het schema bekijk:

Halve finales,24 en 25 april:
Chelsea/Valencia - PSV/Liverpool -

Roma/Manchester - Milan/Bayern -

Dan speelt de winnaar van Chelasea/Valencia/PSV/Liverpool toch "thuis" in de finale?
pi_47117847
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:36 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

De Liverpool-supporters zeggen dat ze in hun uitshirt spelen, dus dat zal bij ons ook wel zo zijn. Maar als ik het schema bekijk:

Halve finales,24 en 25 april:
Chelsea/Valencia - PSV/Liverpool -

Roma/Manchester - Milan/Bayern -

Dan speelt de winnaar van Chelasea/Valencia/PSV/Liverpool toch "thuis" in de finale?
Volgens mij staan wij bovenaan, omdat wij dan op 24 april de eerste halve finale spelen.

Mochten wij dus inderdaad de uitspelende ploeg zijn, zullen wij in het wit of blauw spelen. Aangezien de 4 mogelijke tegenstanders ook al in het rood spelen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47117852
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef Fetai het volgende:

[..]

!
Ja

Het kan gewoon niet anders dan dat PSV de CL wint dit jaar.
pi_47117907
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:40 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ja

Ik mag het hopen ja, dan kan AZ nogmaals aantreden tegen PSV. CL Winnaar PSV tegen UEFA Cup winnaar AZ.

pi_47118066
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:40 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ja

Af dat AZ de UEFA cup wint
zou wel vet zijn, maar heb toch echt liever dat PSV de CL wint.
pi_47118265
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:04 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Af dat AZ de UEFA cup wint
zou wel vet zijn, maar heb toch echt liever dat PSV de CL wint.

Het is steeds de CL/Europa Cup I geweest.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 10:20:06 #136
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_47118268
Kutverhaal met die loting. Gewoon helemaal vastleggen zoals op een WK, lekker boeiend als teams uit een zelfde land elkaar treffen.
2 keer dezelfde tegenstander is veel debieler.

Hopelijk gaat Platini er iets aan veranderen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_47120357
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik mag het hopen ja, dan kan AZ nogmaals aantreden tegen PSV. CL Winnaar PSV tegen UEFA Cup winnaar AZ.

Oja ik dacht ook dat dat 2 jaar geleden zou gebeuren. Tot Milan en Sporting in de allerlaatste minuut scoorden en ik twee katers rijker was
pi_47120849
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Oja ik dacht ook dat dat 2 jaar geleden zou gebeuren. Tot Milan en Sporting in de allerlaatste minuut scoorden en ik twee katers rijker was
Mijn maag keert er nog steeds bij om
pi_47120880
Kuijt gaat jullie slachten
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47120909
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef Fetai het volgende:

[..]

!
Reken maar terug
pi_47121450
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Vakkie_W het volgende:
En gaat daarna Kalou, Kuijt slachten?
pi_47121922
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Geen fijne loting, maar zeker niet kansloos. Die eerste twee wedstrijden tegen Liverpool waren compleet anders. Vooral het verlies van PSV in Liverpool, die wedstrijd was zonder druk voor PSV, en dan is het altijd lastig blijkt bij ons wel. Niet kansloos, maar ook niet erg veel kans. Hoewel die Liverpoolfans op het forum het wel overdrijven zeg Alsof ze de CL al hebben gewonnen
Ach, datzelfde zeiden ze waarschijnlijk vorig jaar ook, toen ze Benfica lootten. En toen kwam Liverpool er niet aan te pas (1-0 verlies uit, 2-0 verlies thuis). En de coach van Benfica was Koeman, dus hij weet in ieder geval hoe het moet
pi_47122087
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Vakkie_W het volgende:
alex maakt er gehakt van
pi_47123162
quote:
Eerste gesprek PSV en Afellay over contractverlenging
PSV heeft gisteren een eerste gesprek gehad met Ibrahim Afellay over het mogelijk openbreken en opwaarderen van zijn contract. PSV is erg tevreden over zijn ontwikkeling en wil zijn tot 2010 durende contract graag openbreken en verlengen, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

Morgen spelen we naar alle waarschijnlijkheid met 1 spits
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47124713
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 14:15 schreef dndiek het volgende:

[..]

Morgen spelen we naar alle waarschijnlijkheid met 1 spits
En dan een paar aanvallende middenvelders mag ik hopen? Afellay en Mendes lekker vooruitschuiven. Cocu vrije rol geven, Simons en Culina/Vayrinnen ergens op het middenveld gooien. Zou wel leuk zijn.

Ik vind trouwens dat Koeman niet direct Feher van de rechtsback hoeft te halen. Hij kan denk ik juist gemotiveerd zijn om ook nu weer goed te presteren, en de rest van het team, daarvan moet ik het eerst maar zien of ze zich kunnen motiveren. Ookal heb je da Costa en Alcides weer tot je beschikking, laat Feher maar zien wat hij kan, zeker nu hij denk ik wat meer vooruit kan spelen dan tegen Arsenal.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:25:09 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47124787
Niet zo gelukkig met de loting
pi_47125961
Hopelijk speelt Moens weer zo goed als tegen NEC Toen speelde hij verdienstelijk, op die goal na dan.
pi_47126146
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk speelt Moens weer zo goed als tegen NEC Toen speelde hij verdienstelijk, op die goal na dan.
Moens is grieperig en waarschijnlijk speelt Gomes gewoon
pi_47126264
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:16 schreef dndiek het volgende:

[..]

Moens is grieperig en waarschijnlijk speelt Gomes gewoon
De PSV-site beweert wat anders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
pi_47126507
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

De PSV-site beweert wat anders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Ok, ik baseerde me op de krant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')